„Omnitel“ tendencijų tyrimas: rūpinimasis ekologija – abipusė nauda (1)
Net 9 iš 10 įmonių yra svarbu veikti laikantis tvarumo ir draugiškumo aplinkai principų. Be to, beveik du trečdaliai įmonių mano, kad tai yra ir naudinga - jų teigimu, rūpinimasis ekologija taip pat didina veiklos efektyvumą, gerina įvaizdį ir padeda auginti pardavimus. Tai atskleidė naujausias „Omnitel“ mobilumo tendencijų tyrimas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Ekonominis efektas yra didžiulė paskata verslininkams ieškoti sprendimų, kurie padėtų mažinti sąnaudas bei tuo pat metu taupyti gamtos resursus, juo labiau kad beveik pusė apklaustųjų įmonių atstovų kelionėse, skirtose darbui, per savaitę praleidžia nuo 1 iki 10 valandų“, – teigė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.
„Omnitel“ tendencijų tyrimo duomenimis, kol kas tik beveik 12 proc. apklaustųjų įmonių naudoja šiuolaikines ryšio priemones, tokias kaip telefoninės ir vaizdo konferencijos, kad sumažintų verslo kelionių skaičių. Tačiau net 63,8 proc. iš jų pastebi, kad tokios priemonės padeda didinti įmonės efektyvumą. „Įmonėms tiesiogiai pajuntant naujausių technologinių sprendimų naudą jų verslui, galime tikėtis tolimesnių investicijų šioje srityje, kurios reikš ir aktyvesnį aplinkos tausojimą.“ – sakė A. Zabulis.
Tarp planuojamų įmonių investicijų 2010 metais, kurios prisidėtų prie įmonių veiklos efektyvinimo ir kelionių darbo tikslais mažinimo, labiausiai išsiskiria planai investuoti į nešiojamuosius kompiuterius (14,7 proc. įmonių) ir spartesnį mobilųjį internetą (17,9 proc.). Penktadalis įmonių žada įdiegti prieigą prie dokumentų ir programų per internetą, 7,8 proc. ketina 2010 metais daugiau dėmesio skirti vaizdo konferencijoms.
UAB „Omnitel“ yra didžiausia mobiliojo ryšio bendrovė Baltijos šalyse, „TeliaSonera“ grupės narė. Bendrovė teikia platų spektrą patikimų ir kokybiškų telekomunikacijų paslaugų, skirtų perduoti balsą, duomenis, vaizdus, naujausią informaciją, pramogas ir finansines operacijas. "Omnitel" ryšio kokybę ir spartų plačiajuostį mobilųjį internetą užtikrina plačiausias Lietuvoje "Omnitel" 3,5 G tinklas. Nuo pirmųjų veiklos dienų „Omnitel“ aktyviai prisideda prie šalies technologinės raidos bei socialinės pažangos.
Apie „Omnitel“ tendencijų tyrimą: Tyrimas buvo atliekamas 2009 metų spalio mėnesį, bendradarbiaujant su tyrimų kompanija "United Minds". Apklaustieji buvo reprezentatyvūs amžiaus, lyties ir gyvenamosios vietovės atžvilgiu. Lietuvoje apklausta daugiau kaip 1000 privačių asmenų ir 500 įmonių (atsakinėjo sprendimus priimantys asmenys).