Microsoft „SharePoint 2010“ verslui padės įveikti informacinio amžiaus iššūkius
(1)
Vakar verslo klientams pristatytas naujasis Microsoft „SharePoint 2010“ sprendimas, kuris bendrovėms leis žymiai efektyviau veikti informacijos amžiuje. Augant informacijos apimtims, verslo organizacijos vis dažniau susiduria su jos valdymo problemomis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Daugelis vadovų pastebi, kad atsirandant vis naujiems informacijos srautams, neišvengiamai didėja darbuotojų darbo krūvis, mažėja tarpusavio bendradarbiavimas, svarbios verslo informacijos pasidalinimas ir perdavimas stringa, tam tiesiog nebelieka laiko. Efektyvi vidinė komunikacija ir informacijos valdymas pareikalauja naujų techninių įrengimų. Todėl kompanija Microsoft, kurdama naująjį sprendimą, rėmėsi įvardintų verslo problemų analize.
„SharePoint 2010“ – tai naujausia Microsoft sukurtos platformos verslui versija, skirta bendrai naudoti informaciją, dirbti komandoje, kurti ir dalintis dokumentais, o taip pat valdyti bendruomenių ir asmenų vykdomus procesus. Šios platformos pagalba visus dokumentus galima kurti ir redaguoti vienu metu „gyvai“. Sukūrus reikiamą dokumentą ir suteikus prieigą pasirinktiems bendradarbiams, dokumentas „pakabinamas“ virtualioje erdvėje, tad su juo gali dirbti keli žmonės vienu metu - taip svarbių dokumentų kūrimas vyksta žymiai sparčiau, nes visi darbuotojai savo kompetenciją gali pritaikyti iškart.
Microsoft LAR (Large Account Reseller) statusą turinčios tarptautinės IT bendrovės „DPA programinė įranga" paslaugų skyriaus vadovas Egidijus Antanaitis teigia, kad atsižvelgiant į dabartines darbo ir bendravimo virtualioje aplinkoje tendencijas, diktuojamas tokių socialinių tinklų, kaip „Facebook“ ir „Linkedin“, naujausia „SharePoint 2010“ platforma verslo vartotojams siūlys įvairias užduotis atlikti ir vidinę komunikaciją vykdyti socialinių tinklų principu. „SharePoint 2010“ vartotojo sąsaja vizualiai panaši į šiuo metu populiarių socialinių tinklų struktūrinį išdėstymą – platformą naudojantys darbuotojai gali nuolat keisti savo statusą, skelbti naujienas ar dalintis įmonės internetinės svetainės turiniu“, - pasakoja „DPA programinė įranga" paslaugų skyriaus vadovas.
Kitas svarbus naujosios „SharePoint 2010“ platformos naudos kriterijus – galimybė naudotis vieninga infrastruktūra, atsisakant nereikalingos kompiuterinės įrangos. Pasauliniu mastu pastebėta, kad ekonomikos pakilimo laikotarpiu verslininkų atliktos investicijos į aparatinę įrangą ne visada pasiteisino. Taip atsitiko todėl, kad dažnėja technologinių gedimų, didėja energijos sąnaudos, auga kompiuterijos išlaikymo išlaidos, o senstančios sistemos tampa neefektyviomis. Paskaičiuota, jog vidutiniškai Lietuvos verslas išnaudoja tik 20 – 40 procentų įsigytų IT galimybių.
„Tokių sprendimų, kaip Microsoft „SharePoint 2010“ platforma, naudojimas organizacijai leidžia centralizuoti turimą verslo informaciją. Naudojant intranetą, ekstranetą, vidinius tinklapius, galima aiškiai pamatyti, kurie techniniai įrengimai nėra būtini. Be to, tai leidžia visiškai atsisakyti popierinių dokumentų naudojimo – dirbant kartu, nebereikia spausdinti kiekvienos naujos dokumento versijos tam, kad vadovą galėtumėte supažindinti su atliktais pakeitimais. Visa tai organizacijai leidžia vykdyti ir ekologiškai atsakingą veiklą, kuri šiandien daugeliui yra didžiulė siekiamybė,“ - teigia E. Antanaitis.
Naudodamiesi naująją „SharePoint 2010“ platforma, organizacijos darbuotojai taip pat galės itin operatyviai reaguoti į klientų pageidavimus tiesiog iš savo darbo vietos - taip sumažėja keliavimo poreikis, o kartu ir to sąnaudos. Galiausiai - „SharePoint 2010“ platforma užtikrins ir visos turimos elektroninės informacijos centralizaciją. „Nesvarbu, ar organizacija turi visoje šalyje išsidėsčiusius padalinius, ar visi darbuotojai dirba viename pastate. Visa elektroninėse laikmenose esanti informacija gali būti apjungta į vieningą duomenų bazę, kuri ne tik apsaugota patikima antivirusine programa, bet ir integruota į rezervinių duomenų kopijų kūrimo sistemą. Taip visos turimos informacijos išeiga ir įeiga yra aiškiai kontroliuojama, galima reguliuoti ir informacijos prieinamumą“, - dėsto „DPA programinė įranga" paslaugų skyriaus vadovas.