„Volvo FE Hybrid“ premjera Europoje (0)
Užbaigusi bandymų etapą „Volvo Trucks“ jau priima užsakymus sunkiųjų hibridinių sunkvežimių gamybai. Birželį kompanija pradės apie 100 hibridinių ribotos serijos „Volvo FE“ sunkvežimių surinkimą. Sunkvežimiai klientams bus pristatyti 2011–2013 metais numatytose Europos rinkose.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Hibridinė technologija yra geriausiai pritaikyta intensyviam eismui miestuose, kai tenka dažnai sustoti ir vėl pradėti važiuoti. Siekiant užtikrinti tinkamą kokybę ir paslaugas, nuo 2008 m. pavasario buvo atliekami praktiniai bandymai, kuriuose dalyvavo „Volvo“ klientai. Priklausomai nuo „Volvo FE Hybrid“ važiavimo ciklo, degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją galima sumažinti 15–20 proc. Be to, hibridiniuose šiukšliavežiuose naudojant elektrinį presą galima sutaupyti iki 30 proc.
„Volvo FE Hybrid“ naudojama lygiagretaus hibrido technologija, taigi dyzelinio ir elektrinio variklių energiją galima naudoti kartu arba atskirai. Sistema automatiškai įjungia vieną arba kitą energijos šaltinį. Kai hibridinis sunkvežimis važiuoja įjungus pirmąją pavarą, jį varo tik elektrinis variklis – tai užtikrina gerą dinamiką ir patogumą vairuojant. O įsijungus hibridiniam režimui, dyzelinis ir elektrinis varikliai veikia lygiagrečiai, optimaliai taupydami degalus.
Be to, „Volvo“ hibridinė technologija įgalina maksimaliai panaudoti stabdymo metu susidarančią energiją. Nereikia papildomo įkrovimo iš išorinių šaltinių. Elektros variklis taip pat leidžia sumažinti bendrą triukšmo lygį.
„Hibridinis sunkvežimis gatvėmis juda tyliai – tai įvertins ir gyventojai, ir kasdien juo važinėjantys vairuotojai. „Volvo FE Hybrid“ greitėjant jo keliamas triukšmas yra perpus mažesnis nei įprasto dyzelinio sunkvežimio,“ – sako Claes Nilsson.
„Volvo“ hibridiniuose sunkvežimiuose montuojami septynių litrų darbinio tūrio dyzeliniai varikliai. 340 AG ir 1300 Nm sukimo momento variklis skirtas šiukšliavežiams, o 300 AG, 1160 Nm sukimo momento variklis - regioninio krovinių gabenimo sunkvežimiams. Dyzelinis variklis veikia kartu su 120 kilovatų elektros varikliu. Elektros variklį maitina naujausio tipo ličio jonų akumuliatorių baterijos. 26 tonų bendrosios masės hibridinius sunkvežimius galima įsigyti sudarius finansinio lizingo sutartį, į kurią įtrauktos techninės priežiūros ir remonto paslaugos.
Numatomas gamybos planas
2011–2013 m.
Ribotos serijos gamyba: apie 100 sunkvežimių
Numatomos rinkos: Švedija, Norvegija, Suomija, Danija, D. Britanija, Prancūzija, Vokietija, Austrija, Šveicarija, Italija, Nyderlandai, Belgija, Liuksemburgas.