TOP 3 lietuviškos CRM sistemos, kurias verta išbandyti  ()

CRM sistema – tai infrastruktūra, sukurta santykių su klientais valdymui. Šis verslo įrankis padeda optimizuoti įvairius procesus, pradedant verslui tokiais svarbiais pardavimais ir baigiant pasikartojančių kasdienių užduočių automatizavimu. Šiandien darbas be CRM programos sunkiai įsivaizduojamas įvairiuose sektoriuose, o itin ženkliai šio įrankio naudą pajunta vidutinės ir stambios įmonės.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šiuolaikinės CRM sistemos turi platų funkcionalumą ir yra itin draugiškos vartotojams. Kai kurios jų turi kalbos keitimo funkciją, tačiau ne visada yra lietuvių kalbos pasirinkimas. Gali atrodyti smulkmena, tačiau iš tikrųjų kalba yra labai svarbus kriterijus renkantis verslo valdymo sistemą, itin tai aktualu toms įmonėms, kurios nori į darbą su sistema įtraukti ir žemesnės grandies darbuotojus – šioje kategorijoje dažnai susiduriama su anglų kalbos žinių trūkumu. Antra vertus, lietuviškos CRM sistemos turi ir kitų privalumų – jos puikiai vertinamos ne tik mūsų šalies verslo pasaulyje, bet ir jau spėjo tapti tarptautiniu pasirinkimu.

TOP1 – HANNA CRM

HANNA CRM – lietuvių komandos sukurta ir staigiai išpopuliarėjusi sistema. Tai modernus pasirinkimas bet kokiam verslui, suteikiantis optimalias galimybes – šią sistemą galima paprasčiausiai išsinuomoti, todėl nereikia didelių investicijų, ji prieinama net ir itin mažoms įmonėms. Prieš penkerius metus startavusi HANNA CRM sistema šiandien yra populiariausių verslo valdymo įrankių tope ir net neketina užleisti savo pozicijos.

Verslas itin vertina sistemos palaikymo komandą, kuri atlieka didelį ir svarbų darbą kurdama atnaujinimus ir tobulindama HANNA CRM. Tai perspektyvi sistema, kuri atitinka visas pasaulines tokių programų tendencijas ir drąsiai žengia į ateitį.

HANNA CRM yra siūloma tiek lietuvių, tiek anglų kalba, tad kiekviena įmonė gali pasirinkti tinkamiausią sprendimą arba naudotis dvikalbe sistema. Tai leidžia universaliai pritaikyti vieną ir tą pačią CRM sistemą visai įmonės veiklai. Vartotojų teisių priskyrimo funkcija leidžia kurti įvairių lygių vartotojus, tad visi darbuotojai gali dirbti vienoje sistemoje, o duomenys yra matomi ir kaupiami bendrai.

TOP2 – TEAMGATE CRM

Kalbant apie lietuviškas CRM sistemas negalima nepaminėti TEAMGATE CRM, kurią kūrė lietuvių komanda. Šios sistemos vartotojų skaičius nuolat auga, tad ji laikoma sėkmingu projektu.

Kaip pagrindinį privalumą TEAMGATE CRM komanda akcentuoja debesų kompiuteriją – tai tendencija, kuri verslui skirtų modernių įrankių pasaulyje yra siejama su ateitimi. Universalumas, patogumas ir platus funkcionalumas yra TEAMGATE CRM programos sėkmės paslaptimi.

Šią CRM sistemą gali rinktis įvairaus dydžio įmonės, kurioms bus patogu naudotis sumaniais sprendimais ir optimizuoti savo veiklą.

TOP3 – SCORO CRM

Lietuviškų CRM sistemų tope trečioji vieta pagal populiarumą atitenka SCORO CRM. Tai programa, kurią kūrė į naujas technologijas orientuota estų komanda, tačiau vėliau prie plėtros prisidėjo ir lietuviai. Dėl šios priežasties SCORO CRM sistema yra prieinama ir lietuvių kalba, o tai leidžia efektyviai spręsti tokius klausimus, kaip diegimo greitis, darbo su sistema startas ir kt.

Vienas esminių SCORO CRM išskirtinumų yra pritaikomumas – įrankis sukurtas universaliai ir gali būti lengvai pritaikomas įvairiuose sektoriuose veikiančių skirtingo dydžio kompanijų veiklai valdyti. Programa apima pagrindines funkcijas ir standartinius funkcionalumus, kurie vartotojams leidžia pasiekti geresnių darbo rezultatų, didinti savo efektyvumą ir darbo našumą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(3)
(2)
(1)

Komentarai ()

Susijusios žymos: