Telecentras atsisakė popierinės dokumentų formos  (3)

Bendrovėje Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) pradėjo veikti elektroninė dokumentų ir užduočių valdymo sistema, kuri pagreitins įmonėje vykstančius vidinius procesus, padės taupyti lėšas bei pagerins teikiamų paslaugų kokybę.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Augant Telecentro klientų ir vykdomų projektų skaičiui, stipriai padidėjo vidinių įmonės dokumentų apimtys, todėl norint išlaikyti ir paspartinti esamą darbų tempą, buvo įdiegta nauja dokumentų ir užduočių valdymo sistema. Ji pakeitė iki šiol veikusią siauresnių galimybių užduočių valdymo sistemą“, – sako Telecentro generalinis direktorius Algirdas Vydmontas.

Pasak jo, Telecentras žengia priešakinėse gretose, diegdamas pažangiausias ryšio technologijas visose veiklos srityse. „Teikdami kokybiškas paslaugas mes užsitikriname pranašumą rinkoje, o modernizuotas vidinių procesų valdymas dar labiau pagerins bendradarbiavimo su klientais ir verslo partneriais sąlygas – paspartės administravimo procesas, pagerės darbų planavimas ir jų kontrolė“, – teigia Algirdas Vydmontas.

Telecentro generalinis direktorius pabrėžia, kad labai svarbus yra ir ekonominis įdiegtos dokumentų ir užduočių valdymo sistemos privalumas, nes ženkliai sutaupyti tikimasi sumažinus išlaidas popieriui ir spausdinimo kaštams. „Sutaupytas laikas, kuris anksčiau buvo naudojamas užduočių skyrimui ir kontrolei, dokumentų spausdinimui ir rengimui, derinimui ar siuntimui, nuo šiol bus skiriamas maksimaliai išnaudoti žmogiškuosius įmonės resursus ir potencialą“, – priduria Algirdas Vydmontas.

Naudodamas naująją dokumentų ir užduočių valdymo sistemą, Telecentras ne tik pagerins darbo efektyvumą, bet ir prisidės prie aplinkos saugojimo. „Atsisakę popierinių dokumentų, įnešime savą indėlį ir tausodami mus supančią aplinką, nes kiekvienas nepanaudotas popieriaus lapas reiškia, kad mes saugome medžius, taupome energiją, mažiname užterštumą“, – įsitikinęs Telecentro vadovas.

Telecentras teikia radijo ir televizijos programų siuntimo, duomenų perdavimo, tinklų sujungimo, telefonijos, interneto ir kitas paslaugas visoje Lietuvoje. Naujausias bendrovės projektas – ketvirtos kartos (4G) ryšio WiMAX tinklo ir šia technologija paremto belaidžio interneto MEZON paslaugų diegimas ir plėtra. 4G internetas MEZON jau veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, pajūrio kurortuose Palangoje, Nidoje ir Šventojoje, taip pat Tauragėje, Utenoje, Alytuje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (3)