Įrodė: mokytojų atlyginimai Lietuvoje – apgailėtini

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arns 2016-02-14 12:48
Korealiuoja tik vienas faktas, kad sugebi žvelgti tik į vieną parametrą ir jį vartyti įsivaizduodamas jog lazda neturi antro galo.
Plikas 2016-02-14 13:28
išlaikymą - kaip kuo ilgiau išlaikyti kuo didesnį mokytojų skaičiu, pastoviai mažėjančių vaikų skaičiaus ir prastėjančių mokymo rezultatų perspektyvoje.
Arns 2016-02-14 13:39
Tavo siūlymus jau žinome, auditorijos
Plikas 2016-02-14 14:25
Oj, aleiskite. Nepagalvojau, kad angliškai galite nesuprasti: Tai ko gičyjiesi, jei man neprieštarauji? Pats katik išvardinai svarbiausias (tavo manymu) mokslo kokybės prielaidas - klasių dydis nepaminėtas. Čia kuriam dabar su logika prastai, a? P.S. Tau dar nenusibodo ginčytis su savimi, dėl dalykų kurių aš nesakiau, ar bandyti prieštarauti teiginiams, kuriems kaip ir pritari...?
Arns 2016-02-14 15:45
Plikas, neatrodo pačiam juokinga, kad nuolat pabrėžiate vieną faktą, kuris net pats yra kvescionuotinas (na europinė statistika su lietuviška skaičiais nesutampa), bet nevertinate visų likusių faktorių? Pvz ta pati alga, gal būt koks prancūzas gaudamas ženkliai didesnę algą, savo užsidegimu ir kompetencija palenkia tuos kelis papildomus žmones klasėse? Nors aišku prancūzai ne geriausias pavyzdys, nes ten privačių mokyklų labai daug, ir statistika turėtu būti itin meluojanti, nes turtingesni turėtu būti mokomi ženkliai mažesnėse klasėse, o imigrantai iš skurdesnių rajonų valstybinėse ko gero mokosi ženkliai didesnėmis klasėmis... Rodai Korėją, bet matai tik mokinių skaičius, o ne visą sistemą (kur tik geriausias balas leis studijuoti universitete, o be diplomo jokio pelningo darbo net pabandyti negausi). Rodai skaičių, bet neatsižvelgi kiek valandų jie skiria asmeniškai mokslams, neatsižvelgi kokios kvalifikacijos specialistai juos moko. Taigi juokeliai apie auditorijas labai tikslūs tavo atžvilgiu, visa taviškė argumentacija paremta faktu, jog didesnėse klasėse pasiekti geresni rezultatai. Visa kita lyg ir nesvarbu.
Plikas 2016-02-14 16:26
Ir vėl šiaudinės baidyklės... 1) tiems kurie tanke sėdi - aš tik sakau, kad didesnės klasės netrukdys siekti geresnių rezultatų, bet leis daugiau uždirbti mokytojams. Pacituok, jei kurnors saskiau kitaip. 2) pacituok kur taip sakiau. Kolkas tik sapalioji ir ginčyjiesi dėl to ko nesakiau. Vėl ir vėl ir vėl... Jei ir toliau kariausi prieš savo sukonstruotas baidykles, tai manes nebecituok - tiesiog tave ignoruosiu.
Arns 2016-02-14 17:03
Užsiciklinusiai nuobodžiai vienu skaičiuku operuoji tik vienas. Taigi geriau evakuokis iš šios temos, nes daugumai net turinčių kritiko švietimo sistemai, apart tavęs, nesinori didinti mokinių skaičiaus klasėse, nes dar pamena savo mokslų laikus. Ir pliusus, kodėl mokykloje mokytojas per pamoka randa laiko realiu laiku stebėti kas mokiniui neaišku vertina labiau nei auditorines paskaitas, kuriose dėstytojas (mokytojas) atsakingas tik už lankomumo sužymėjimą ir paskirtos paskaitos(pamokos) perskaitymą.
Plikas 2016-02-14 17:29
Kažkaip vis per daug tamstos protiniais sugebėjimais pasitikiu... My bad... Bandau ant pirštų aiškinti: teiginys nr. 1: "didelis ūgis nereiškia, kad jo savininkas gerai žais krepšinį"; teiginys nr. 2: "tik mažo ūgio žmonės gerai žaidžia krepšinį" Aš šie teiginiai vienodi?
Arns 2016-02-14 17:50
. Kitaip sakant, kodėl nepriimam įstatymo iš JAV? a) Jis ne įstatymas b) Visa teisinė ir valstybinė sistema gali prieštarauti suformuluotam teiginiui. Štai vaizdus tavo klausimų nenuovokumo parodymas, kol tu giliniesi į vieną objektą (ūgį=klasės dydis), pamiršti visą kitą (gera sistema nėra lygų efektyviai sistemai, jei nebus adapduota kultūrinei ir socialiniai aplinkai).
Plikas 2016-02-14 18:07
Tai kaip ten dėl tų teiginių, tai, kad neva tavęs sakiau, kad tik didelėse klasėse galima gerai mokytis ir, kad neva sakiau, kad Lietuvai reiketų taikyti Azijos modelį? P.S. Nemanau, kad esi tiek kvailas, kad nesuprastum, kur klysti. Manau, kad tokia tiesiog tavo troliška "diskutavimo" maniera, kai naudoji ne aiškius teiginius ir faktus, o logines klaidas, cherry pick'ini anekdotinius atvejus ir iškraipai oponentų pasakymus (konstruoji baidykles). Gal kamnors tai atrodo, kaip linksma laiko praleidimo forma, man tuo tarpu tai atrodo gana poinless...
Arns 2016-02-14 18:58
Plikas, ar nesupranti jog "didelės klasės" yra vargingose arba labai tankiai apgyvendintose šalyse? Žvelk į Skandinaviją, Vokietiją, ten klasės pamažu mažinamos arba su klase dirba du ar daugiau mokytojų (daugiau jei klasėje yra spec poreikių mokinys). Bet tu atkakliai rodai į šimtamilijonines valstybes, kurios maža to turi kitokią kultūrą (pvz Japonijoje bandoma mokytojus pradinukams keisti robotais, ar Lietuvoje įsivaizduotum jog be drausminimo ir registravimo mokinukai ramiai sėdėtu ir mokytusi? Vargu. Kaip ir kokioje Kinijoje pusšimtis mokinių gali bijoti net kvėptelti kai kalba Mokytojas, tai irgi svarbus veiksnys analizuojant Europinės mokslo tendencijos taip orientuojamos į besikeičiantį mokslo tipą, kai turi išmokti mąstyti ir pritaikyti žinias, o ne atkartoti iškaltą citatą. Klasių didinimas savaime mažina individualų mokytojo dėmesį kiekvienam mokiniui. Tad pagal logiką ką reiškia klasių didinimas? Neabejotiną mokslo kokybės sumažėjimą su labai kvescionuojama tikimybę jog tokiu būdu keliama mokytojo motyvacija geriau mokyti (ar rinktis šią profesiją).
Audrius 2016-02-15 08:41
O! Grizti po savaitgalio, o cia jau trecias puslapis diskusiju! Good! Svarbi tema.
Plikas 2016-02-23 13:39
P.P.S. Special for Arns: jei vėl pradėsi "šimtamilijoninių azijos valstybių" ar "perpildytų klasių" ar "pervargusių, po 40 pamokų per savaitę turinčių mokytojų" (etc. - you get the idea...) 'šiaudines baidykles' baladoti, būsi tiesiog ignoruojamas. O gal tau patinka su savimi šnekėti?
Plikas 2016-02-24 11:35
Ar jau pastebėjote mokytojų uždarbio tendencijas? Ar jau pasidarė aišku, kodėl taip akcentuoju mažą mokinių/mokytojų santykį?