Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2009-03-07 22:19
Che, tos moterys sudetingas organizmas Del tu stereotipu toki viena pavyzdeli is pms:
Kazin ar taip lengvai pavyks pakeisti daugelio zmoniu nuomone, del tu stereotipu. Be to, girdejau is pazystamo kuris studijuoja, tai issake savo nuomone apie moteris, tos merginos mokykloje ten visos gerutes, moksliukes, stropios ir panasiai, bet viskas atsiskleidzia universitete ar kitoje aukstojoje istaigoje. Dauguma tu moksliukiu tampa moterimis, kurioms jau gal nebe tas rupi ir renkasi pagal kitas daugeli moteru, veikiamos kitu spaudimo ar dar kazko, cia reiktu ju paciu klausti. Bet is tikruju joms gal kai kur ir yra uzkertami keliai ir tuo paciu jos pacios sau uzsikerta kelia i tam tikras vyru specialybes, nuleisdamos rankas. Zinoma, tai priklauso nuo ju paciu, jos pacios renkasi, bet dabar manau jos gali rinktis ir inzinerines specialybes, tik tokiu vienetai. O del masiskumo sunku pasakyti, kodel nesirenka techniniu sriciu, gal tai del ju paciu mastymo ar savaju interesu nisos arba vienos galvoja, kad tai joms per didelis issukis. Gal tos vadinamosios "moterys su kiausais" sugeba issikovoti vieta tarp vyru ir ju pripazinima, negu tokios fyfos ar gleznutes. Na visiems zinoma, kad yra tupu moteru ir vyru ir atvirksciai t.y kiekvienas renkasi pagal savo galimybes ir norus.
Garantuoju, kad vyrai nepriestarautu savajame kolektyve priesingos lyties atstoviu, nes izvelgiu tokioje situacijoje konkurencija tarp vyru, pagal vyru principus ir tai lemia darbo produktyvuma, speju jei tame kolektyve butu siektiek maziau nei puse moteru, tai vyrai pamirstu ir alkoholi (yra ir isimciu)
Jei jau moterys kovojat, del lygiu teisiu, tai kovokit iki galo ir ne po viena, taip manau galetumet irodyt vyrams kas jus tokios ir ko atejot, o ne vien sukaudamos del lygiu teisiu, nes ta nuomone praktiskai beveik ir nuo jusu paciu priklauso (nekalbu apie feminizma)
Anonymous 2009-03-08 09:01
sakykite prasau kur cia mokslas?
Anonymous 2009-03-08 11:16
socialiniai mokslai ne mokslas?nors abejoju ar bent kuriame galėtum gaudytis jei tokie klausimai kyla....
Anonymous 2009-03-08 11:34
"Štai sovietiniais laikais buvo manoma, kad ko jau ko, bet vairuoti moteris nesugeba. Net moksliniai straipsniai buvo apie tai rašomi. Gyvenimui pasikeitus, atsiskleidė ir nauji moterų sugebėjimai."
Zinau , atsiras feminsciu visokiu , bet nuo kada moterys vairuot moka ? jos tik avarines situacijos kelt moka , nieko daugiau aj tiesa ir stabdyt eisma ir daryt spustis
Todėl tas pats išradimas gali būti panaudotas, pavyzdžiui, arba bomboms, arba vaikų auginimą palengvinančiam įrenginiui gaminti.
Kas cia per faktas ??? Didesnio Idiotizmo nesu mates ... matosi kad raso zmogus NIEKO nenusimanantis ...
Ir pabaigai ... cia kazkas pinigu jum sumokejo , kad toki durna feminstini straipsni idejot ?? as nieko pries tai , kad moterys karjeros siekia , bet kai pradeda isivaizduot kad ju ir protai ir fizines galios lygios tai ir ... ryskiai pasimato biologijos ziniu trukumas
Nerė 2009-03-08 11:55
Mjo, ponas, parašęs komentarą prieš mane, matosi dar šiek tiek atsilikęs.
Nuo kada moterys prastesnės? Vat būtent, kad čia tik tokie likę įsitikinimai iš anksčiau, kai mes būdavom laikomos nieku, tik namų šeimininkėmis. Dabar tarp mūsų yra pilna specialisčių, pranokstančių vyrus. Taip, jų mažuma, bet kalta dėl to visuomenė. Tiklsiau, tokie kaip jūs, asc.
Dvigubas nulis 2009-03-08 12:03
Na, man irgi kažkodėl labiau panašu, jog Lygių galimybių plėtros centro projektų vadovė atstovauja ne lygioms teisėms, o moterų teisėms.
Kažkur girdėjau, nepamenu kur, štai tokią mintį: "Feministės visad kritikuoja pasaulį dėl aiškios nelygybės aukštų postų užimančių žmonių (vyrų daugiau aukštuose postuose, moterų - mažiau), taipogi dėl to, jog pasaulyje daugiau milijardierių vyrų, nei moterų. Tačiau jos niekad nekritikuoja pasaulio dėl to, jog vyrų daugiau yra kalėjimuose, vyrai daugiau vykdo nusikaltimų." Tai kaip čia dabar gaunasi? Nori turėt privalumų tokių, kokius turi vyrai, bet nenori turėt trūkumų, kokius turi vyrai.
O apie lygias teises, manau, reiktų pradėt kalbėtis tuomet, kada mašinų servise padangas keitinės ne vien vyrai, bet ir moterys. Kuomet statybose plytas dėlios ne tik vyrai, bet ir moterys.
Su Kovo 8-ąja visas to vertas moteris.
HiTech 2009-03-08 12:43
Pavyzdziui pas pazystamo fabrike nera nei vienos moters, nes jos paprasciausiai nepajegia dirbt sunkaus darbo. O vat tame paciame fabrike, tik jau ofice, merginu dauguma. Tai kokia cia ligybe?
Nesu nusistates pries moteris bet pritariu dvigubam nuliui. Lai pirma SILPNOJI LYTIS pabando dirbt fizini darba kuri dirba vyrai, o tik poto aiskina del ligybes darbe. Na o jei nenorit to fizinio darbo dirbt, siekit aukstumu, su salyga kad nezysit del to jog vyrams kaikur lengviau, ir del to jais labiau pasitikima priimant dirbt...
P.S. Neduok dieve manoji perskaitytu ka cia prirasiau...
Anonymous 2009-03-08 12:53
As nesakau , kad jus prastesnes , jus paprasciausiai mokat geriau vienus dalykus - vyrai kitus .. ir niekada moterys fiziskai nebus lygios vyrams .. siaip nenorint izeist , ryskiai matosi , kad ir reta moteris turi tiek pat loginio mastymo sugebejimu kiek vyras ...
Zigzaueris 2009-03-08 12:58
Kodėl vyrai modeliai uždirba mažiau nei moterys?Kodėl merginoms stojant į karo akadęmiją yra mažesni normatyvai nei merginoms?
Tarkim į aras rinktine reikalavimai visiškai lygūs,bet moterų ten nėra.O kodėl,dėl to ,kad "vyrų despotiškumui nėra ribų ir jie nepriema moterų dėl senų stereotipų"? O gal visgi ne visus darbus moterys gali dirbt....Feministės mane apkaltintu senu stereotipu besivaikanciu VYRU idiotu,bet gamta fiziologiskai vyrus padare tokius,kad jie butu medziotojai ,o moterys kurstytu seimos zidini...
Tikrai laikau moteris lygiom su vyrais,sutinku jog reikai kovoti su tuo,kad daznai moterims mokami mazesni atlyginimai nei vyrams,bet nereikia kalbet nesamoniu apie darbus ,kurie akivaizdziai gali netikti moterims(zinoma ne visoms) Jaigu tik moterys sugebes 8h per diena dirbti su ,kaikuriais bukais statybininkais,tampyt cemento maisus ir t.t. tai prasom.....
Ar butu idomu moterims sportuoti jaigu nebutu atskitos vyru ir moteru kategorijos?Nemanau,kad jom butu smagu praktiskai niekada nelaimeti tiek koviniame sporte,tiek jegos sporte.....
Kaip sakiau,reikia gilintis i nelygybe darbe,o ne profesijose.Reikia,kad moterims butu mokami atitinkami atlyginimai,o ne aiskint ,kad nera vien moterisku ar vyrisku profesiju.O jaigu moteris yra pajegi pvz. tarnauti kariuomeneje tada prasom,niekas jai neuzdraus.Svarbu,kad butu noras ir uztektu sveikatos. Kaikuriuos "vyrus" puikiai sutvarkytu ir merginos,bet cia isimtys...Nors jaigu ir toliau tiek prie kompu sedes,tai visko gali but DD
Anonymous 2009-03-08 13:03
nieko prieš moteris neturiu, bet kai pradeda šnekėt tokias nesąmones tipo: lygios teises ir pan... vyrai ir nediskriminuotu moterų jei nebūtų tokių išsišokimų. galiu jums kaip pavyzdį pasakyt, kad moteriškose profesijose vyrai yra pasiekę didesnes aukštumas nei moteris pvz: garsiausi dizaineriai vyrai, geriausiais kulinarais irgi laikomi vyrai ir t.t. it pan. galit rašyt feministines nesąmones kiek norit, bet į tai tikrai sulauksit neigiamo vyriškos lyties atsako.
HiTech 2009-03-08 15:56
Arabuose, ten vat tikrai nelygios lyciu teises kazin kodel ten nera jokiu feminisciu? Manau jei ten suteiktu moterims lygias teises, feminisciu atsirastu ir ten, o visame siauriniame pusrutulyje feminisciu judejimas yra tik issidirbinejimas ir nieko daugiau.
Anonymous 2009-03-08 17:12
Turi but zmoniu lygybe, o ne lyciu. Yra ir moteru ir vyru, negraziai pasakysiu, nevykeliu.
Visos teises, normatyvai ir t.t turi but suvienodinti.
Ir pasiskaitykit apie fimenizma daugiau, nes daug kas nelabai supranta kame tas pasireiskia.
Vyrai niekad nepripazins, kad jie, budami sptirioji lytis, gali but silpnesne ir prastesni, nes PAZIUROS TOKIOS SUSIFORMAVUSIOS.
Moterys visada bus pajuokos objektas, jei reks visa gerkle uz lygias teises, bet joms bus skiriamos ivairios lengvatos.
Ne visi tokie, bet daug... Juokinga paskaicius komentarus, pabendravus su tokaiis zmonemis.
Kiekvienas(beveik) gins savu lyties atstovus.. normalu sakyciau. Bet gerbiami ponai ir ponios, nustokit reikst savo nuomone, pagrista nusistatymais. Mokslas dar neirode, kuri lytis yra 'stipriausia', ir neirodys, nes svarbiausia asmenybe, o ne KAS TARP KOJU.
Zigzaueris 2009-03-08 17:40
As apie feminizma esu skaites pakankamai ir galiu jums pasakyti tik tiek-FEMINIZMAS NUO SUSIFORMAVIMO IKI DABAR VISISKAI ISSIGIME IR TURI DAUGYBE ATSAKU.
Pati daugiau pasiskaitykite apie tai,nes jaigu manote ,kad siais laikais feministes kovoja tik uz moteru ir vaiku lygias teises ,tai labai klystate...
>>Mokslas dar neirode, kuri lytis yra 'stipriausia', ir neirodys, nes svarbiausia asmenybe, o ne KAS TARP KOJU.<<<
O jums reikia irodineti fiziologinius skirtumus?Ar jus viena is tu,kurios taippat matote problemas ne ten kur nereikia ju ieskoti.As kazkodel nedraudziu juodaodziams dalyvauti olimpinese zaidynese todel,kad ju raumenu skaidulos yra tinkamesnes sportui ,tai gal tegul moterys eina ,kaip lygios su lygiais sporte.Dar geriau,gal man pradeti gimdyti,nes gi mes vienodi ir lygus? Beja,skaitykit mano pirma posta.
Sakau,as esu uz lygias teises,bet man niekas neirodys,kad moterys yra fiziskai stipresnes uz vyrus ir turi dirbti tokiuspat darbus(kaip sakiau,jaigu pajegios,tegu dirba.) Apie protinius rezervus nesigincysiu,nes motyres tikrai nera kvailesnes ir t.t.Kaip ir niekas man neirodys,kad moterys prastesnes vairuotojos(jaigu dar nesidazytu prie vairo,tai isvis nerealu butu,bet ir vyrai geru bajariu prikrecia.... ^^ )
Anonymous 2009-03-08 17:56
Zigzaueri, visi zinom,kad didzioji dalis moteru silpnesnes fiziskai, bet kaip ir su feminizmu... issigime - taip ir zmones keicias. Nieko keisto jau nematau tame, kai gimsta kitokios pagal fiziologija moterys. Tai pasireiskia daznai tose kartose, kur jau nuo propro.... laiku moterys karta is kartos vyste silpnas savybes. Sakydama "stipriausia" ne vien apie fizines savybes kalbejau.
Nenorejau izeist nei vieno del pasisakymo, jei taip ivyko, persiprasau. Bet mano nuomone vistiek isliks tokia, kad zmones turi but visi vienodi, nes kitu atveju problemu visada kils.
Nerkashis 2009-03-08 18:16
Na pasidomėjus istorija, tai vyrai kaip ir nesuteikė moterims nei pabūt dizainerėmis, nei virėjais ir pan.
Manau nereikia lygių teisių suprast tiesiogiai. Reta kuri moteris norėtų plytas nešiot kokia mechanike būt (nors tokių tikrai ne viena yra). Tačiau kai dirbant "baltą" darbą moteris gauna mažesnį atlygį nei vyras arba prastesnes darbo sąlygas, tada ir prasideda lygių teisių ieškojimas.
O dėl protinių gabumų tai čia nei į tvorą nei į mietą. Abi lytys turi savų genijų ir savų lūzerių.
Zigzaueris 2009-03-08 18:21
Vat as apie ta irgi sakau.Kad esme yra tame,jog daznaui moterys gauna maziau uz vyrus nors daro ta pati darba-cia ir yra nelygybe.
Ale,tikrai neizeidei Tiesiog issakiau savo nuomone.O del tu besikeicianciu moteru,tai as kaltinu maista ^^ Yra kaiptik straipsnis technologijose apie tai jog vyrai moteriskeja del hormonu sutrikimu.
Anonymous 2009-03-08 18:31
kalbat apie lygias teises bet patys veidmainiaujat. kas jus tokie, kad spręstumėte, kad kitas žmogus luzeris (nesvarbu kokios lyties atstovas). ir šnekat apie lygias teises moterims, bet su tokiais išsireiškimais įžeidžiat vyrus.
Zigzaueris 2009-03-08 19:05
Na jaigu jau apsimeti labai stipriuoju,tai nors neverk cia dabar
Anonymous 2009-03-08 19:26
zigzaueris. taip taip pakalbėk daugiau apie lygias teises ir rodyk savo neapykanta kito nuomonei. žemink kitus, atskleisk visa savo žmogiškąją esybę...
kionig 2009-03-08 21:24
Prisiminiau toki gera anektoda: irklavimas berniukus padaro vyrais, deja mergaites taip pat Taigi manau nei viena fyfa nenoretu tampyti pvz statybose po 50 kg pirmyn ir atgal visa diena, bet zinau, kad pvz yra moteru dazytoju ir taip apdailininkiu ir jei darbas kokybiskas su neuzkelta kaina, tai tada igaunamas pripazinimas, siulant ir kitiems savo pazystamiems, va taip ir prasimusa kas sugeba. O del algu lygumo, kai vienas dirba fizini darba, o kita spando mygtukus visa diena apsivertusi popieriais, tai ir prasideda visi shukavimai bei nesutarimai.
Pvz pas mum fizikoje sedi tik viena mergina, matematikoje trys, bet manau jos netaps feministemis
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Moterys profesiją renkasi pagal patriarchalinį modelį