Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Zergas 2012-04-11 14:11
galima butu sakyt kad viskas ok jei fiziniams asmenims mokesciai nebutu nuolat didinami,o stambiam verslui-mazinami.stai kur esmine priezastis to kad turtuoliai pampsta vis labiau,o vidurinioji klase nyksta.
immortallt 2012-04-11 14:27
Jei manai kad VP priklauso vienam zmogui, tai labai klisti. Akcininku ten jau daug ir panasu, kad tik dauges, kaip ir bet kurioje kitoje kompanijoje, akcininku yra daug, tad kompanijos turtas nera kazkurio asmens turtas.
Esme ta, kad unikaliai gabus ir darbstus zmones subega kazka sukurti ir tada idarbinti kitus. Jei manai, kad VP verslas buvo tiesiog nupirktas, tai labai klysti. Jie labai protingai vystosi. Ir tik deka zmoniu, kurie sugeba kazka kurti, mes gyvename geriau (nepulkit lyginti cia poros metu begyje, lyginkit su pvz viduramziais, kai tukstantmeti niekas nebuvo kuriama, nes visi gyveno asketiska gyvenima ir nesieke turto ir garbes).
Zergas, tu man paaiskink, is kur pas stambu versla atsiranda pinigai ? Tu gali perkelti visus mokescius ant verslo, absoliuciai visus, kas tada atsitiks ? Issaugs labai labai stipriai prekes kaina. Jei kaimyninese salyse tokiu mokesciu nebus, tai kris musu eksportas, pakils importas ir sveikinu - sunaikinai salies pramone, nes ju prekiu kaina daug daug mazesne bus, o realiai mokescius mokes vis tiek zmones. Nes kompanijos pinigu nespausdina, jos paima zaliavas, padaro produkta, kuri iskeicia i pinigus. Jei tu jam pabranginsi procesa, tai atitinkamai daugiau paims uz preke. Butu viskas puiku, jei tik pasaulis nebutu toks skirtingas. Bet imetus i musu pasauli tokia schema sugriuva.
Beje, pasiziurekit top 100 turtingiausiuju sarasa ir kaip jis svyruoja bei vis atsiranda nauju. Tada pasidomekit is kur jie atsirado. Pvz. Richard Branson, pries tampant sekmingu ir turtingu verslininku jis buvo taksistu ir vos sugebejo prasimaitinti. Bill Gates, as turejo milziniskus palikimus ? Na ne... Ir t.t. ir t.t.
Arthuras 2012-04-11 14:35
Em, matai, ne kiekvienas gali ir ne kiekvienam pasiseka įkurti tokio dydžio verslus. Turėdamas tam tikros profesijos žinias tu jau turi garantą, kad užsidirbsi geram pragyvenimui. O kas tau trukdo po to kurti verslą? Žinau daug tokių, neišsilavinusių "verslininkų", kurių mąstysena tokia kaip tavo. Labai dažnai tokie "verslininkai" ir lieka tik su verslininko ambicijomis, bet be verslo...
Ta pati Vilniaus prekyba. Tapo tokiu dideliu verslu tik per atsitiktinumą - nieko tenais genialaus nėra. Pataikė tinkamu momentu įkurti kioskelį. Esu įsitikinęs, kad pradžia net labai nešvari buvo. Ir apskritai, jei miestų valdžia nebūtų leidus statyti tų skardinių būdų vidury miestų, šiuo metu turėtumėm nemažai smulkaus verslo. Vakaruose niekur nepamatysi viduryje miesto didelio prekybcentrio. Visi tokie pastatai statomi gerokai už miesto, miestą paliekant smulkiajam verslui.
Taip, kad šiek tiek naiviai mąstai... Pats bent jau verslininkas?..
immortallt 2012-04-11 14:40
Vilniaus prekyba pradejo savo versla kiek zinau Klaipedoje, pardavinejo bazeje saldainius. Is to susikrove nebloga kapitala ir pradejo plestis. Pirmajai savitarnos parduotuvei be sandelio jie pasiskolino is privataus asmens. Pasakojo sita visa istorija pries kokius 10 metu butent tas, kuris tuos pinigus paskolino.
P.S. ir mokesciu buvo slepta ir pan. Nelabai paslaptis, kad ir dabar megsta jie biski ne visai svariai zaisti. Tiesa istatymu dabar jau nepazeidineja, tik siaip negrazus elgesys su klientais.
Anonymous 2012-04-11 14:52
Tai kokio dydžio verslas yra verslas? Tipo, turi batų krautuvėlę viso 30 kv/m su pagalbinėm patalpom - ir jau verslas?
Ar pasamdei šešis statybininkus?
Ar ten keletą fūrų nupirkai - ir jau verslas?
Beje, jei VP nėra vieno asmens - tai vargu ar visi ten vadovauja. Daugiau nei trys skirtingai vadovaujantys vadovai - ir šakės verslui Čia VP tiesiog pavyzdys, nesugalvojau, koks čia dar verslas plečiasi į kitas valstybes.
Beje, tvirtinti, kad ten kažkas nešvaraus ar „tiesiog pasisekė“ - ... naivu. Žmonės dirbo ir sukūrė, tomis priemonėmis, kokiomis buvo efektyviau ar kokių turėjo. Ir tiek.
Lobizmas - irgi tipo, nešvaru?!
Ar pažintys - tipo reik uždrausti arba sugėdinti?!
Ar aš verslininkas? Tu kuo mane laikai?! Pats būk verslininkas, ko nuoširdžiai linkiu
Arthuras 2012-04-11 15:03
Tu rašai, kaip apsirūkęs. Nerišliai, nelogiškai. Tai galima paklaust, ką tu tuo norėjai pasakyt?..
Zergas 2012-04-11 15:20
to imortallt
nu ir nusisnekejai.viskas vyksta atvirksciai,pradzioj VP buvo apie 10 akcininku,siuo metu kontrolini paketa valdo vienas,kuris ir toliau koncentruoja akcijas savo rankose.kalbant apie stambu versla,tai as nesu pries ji,as esu pries privilegijas kuriomis seriamas stambus kapitalas nes jis juk islaiko daug darbo vietu,too big too fail ir t.t. nustebtum suzinojes kokius mazus mokescius moka stambiausios pasaulio korporacijos,Lietuvoj situacija ne ka geresne.
Anonymous 2012-04-11 15:25
Pasitikrinam - kalbam apie temą, kai nedidelis procentas planetos žmonių susirenka didžiąją dalį pinigėlio - ir aiškini, kad smulkusis verslas yra verslas? Eee, tipo, rūkom abu?
Ką norėjau pasakyti? Tai mes visi kaimiečiai, basi ir neturtingi, išskyrus keletą, kurie pasiekė šio bei to. Kaip Numavičius, pavyzdžiui. Kuris irgi tik šiek tiek į tą sąrašą, kuris planetos mastu pinigus ima
O paskutinis, apie verslininkus apskritai su palinkėjimais, tai tas tikrai ne į temą. Tipo, visi turi siekti būti verslininkais, nes tai kieta, arba būti pamišusiais sektantais, atsisakiusiais žmogiškosios tuštybės vardan dvasinio nušvitimo?! Tas tikrai juokinga
Taip juokinga, kad net leidau sau ne į temą
Pvz, tas, kuris turi mersą (tikrą mersą, ne kokią lupeną už 100 000) yra labiau žmogus, nei tas, kuris teturi tojotą?
Man juokinga, kad žmonės tikisi iš kapitalizmo, kad kapitalizmas taps komunizmu - per laisvą rinką, pavyzdžiui
Pavyzdžiui, kas nors aptinka, kad vis mes dirbam tik keletui turtingųjų, tuoj visi ima verkti nuskriaudė, apgavo, dabar mes nesijaučiam pusdieviais, aniems tik pasisekė...
Blaiviai galvoti nebemadinga? Būtinai reik kokių nors socialistinių idėjų? Ar kapitalistinių, tipo, visi darykim verslą, ir ateis žemėn rojus
Laurynas19 2012-04-11 20:46
Tu tikrai kalbi kaip apsirūkęs ar pan. Bet nusistačius tavo pasaulėžiūrą komentaras skaitosi gana sklandžiai.. Šiaip ar taip daugumoj su tavim sutinku, bet pas tave nelikę moralės arba tik apsimetinėji.. Hm Taigi idomu iškur toks mąstymas susiformavo? Kuo užsiimi? ar tiesiog gyvenimas blogas, nusivylei ir užsidėjai kaukę?
zzz 2012-04-11 20:48
O as manau priesingai. Gamtoje visada einama prie pusiausvyros: gimsta tiek pat mergaiciu kaip ir berniuku, karstas vanduo vesta, o aplinka syla,kal nusistato pusiausvyra ir pansiai.
Deja su pinigais taip nera. Jei tu bagotas, tai tavo turtai dides, o jei biednas, tai toks ir liksi. Pvz zmogus gaunantis pasalpa jos juk nesuvalgo, o isleidzia butiniausioms reikmems, ir pasalpa atsiduria energetikos sektoriuje, maksimoj ir pns. Ta pasalpa yra visu mokesciu moketoju pinigai deja galiausiai atsiduria verslininku, daznai monopolininku, rankose. Turtingi toliau turteja, o biednas tokiu ir lieka.
Tai ne taisykle, buna ir isimciu, o tos isimtys daznai yra nusvieciamos ryskiai ziniasklaidoj,ko pasekoje susidaro ispudis,kad reikia tik pasistenkt ir tau pavyks praturteti.
immortallt 2012-04-11 21:02
Deja tavo taisykles prastos. Mano tevai kai susituoke, neturejo nieko. Na dabar turi nama, imone su 60 darbuotoju, buta, na dar paveldejo zemes, bet cia nesiskaito. Turi ir pajamu palyginus normaliai.
Tevo geriausias draugas, is vaiku namu. Apie koki nors gauta turta galima pamirsti. Dar sekmingesnis verslininkas, apie tai, kiek turi turto, gal geriau nereikia kalbet, nes visko net nezinau.
Apie kitus pazistamus ne tiek gerai zinau, nuo ko jie pradejo.
Dauguma kietu verslininku ir tame tarpe gan didele dalis top100 turtingiausiuju buvo is skurdziu seimu. Aisku, zymiai lengviau daryt pinigus, kai turi kapitala, bet jei turi gera galva, bus ir kapitalo.
zzz 2012-04-11 22:53
na, Lietuvoj siek tiek kitokios salygos (bent jau buvo)nei issivysciusiose ekonomiskai salyse. Juk labiausia praturtejama ten, kur vyksta perversmas is vienos santvarkos i kita. Speju, ir tavo tevai, bei jusu draugas praturtejo tuo laikotarpiu. Bet, be abejo, dar niekas nepraturtejo sededamas ir kazko laukdamas.
Nebe reikalo daug musu verslininku imasi verslo pvz gruzijoj, nes ten panasiai,kaip buvo pas mus atgavus nepriklausomybe.
Anonymous 2012-04-11 23:13
Netikslus spėjimas.
Apsižiūrim aplink moralės paieškose - ir ką matom? Kažką žmonių santykiuose, kas vis dar paveldėta iš auklėjimo? O giliau? Moralė - tai tas veiksnys, kuris nesiderina su pelnu. Nesiderina su kapitalizmu, su esama sistema. Aš, tipo, sau ne priešas, kad su realybe pykčiausi
Taigi - moralė pritaikyta dabartinėms sąlygoms, ir priesaikos laužytojas privalo gauti dar progą sulaužyti priesaiką Juokauju, ne tas pavyzdys
Tiek ir yra moralės mano žodžiuose, kiek jos yra aplink. Jei ne daugiau
Apie verslą - kad ir kaip mes vieni kitus vadintume „verslininkais“, „biznieriais“ ar „turtingais“ - mes nė velnio nepakliūname į tuos 10%, kurie susižeria 30% pinigų
Atsibuskit, ginčininkai, pasitikrinkit mastelį, pagal kurį realybę suprantat
Ir ne pinigai svarbu. Valdžia. Bet koks .... (kaip pasakyti urodas cenzūriškai?) užlipęs į valdžios olimpą atrodo kaip dievas. Rankos mostu milijonų likimus žarsto - bent pabandykit įsivaizduoti, kokia tai jėga! Ir KOKIE pinigai vaikšto...
Kas čia sakė - savo rankom pasiekė, įmonė, turtas. Taip - tai puiku. Džiaugiuosi už tuos žmones. Tik šios temos atžvilgiu - jie taip pat yra maistas tiems 10%, tik brangesnę duoną gali pirkti
Gyvenimas šimtą kartų įdomesnis už fantastiką, detektyvus ar vadovėlius. Tik nereikia prisisvaigt nesąmonių. Blaiviai žiūrim į save, aplinkinius ir kitokius stabus - ir žavimės
immortallt 2012-04-11 23:50
Tiek mano tevai, tiek draugas prarado pinigus ir prasiskolino butent per Maskvos krize. Tada vel is naujo viskas buvo statoma. Esme kazka daryti. Pvz. per praejusia krize, musu rinka Baltijos salyse susitrauke 4 kartus. Bet issipletem i Danija, Lenkija ir Baltaruija. Versle niekada nera stabilaus gyvenimo ar geru laiku.
Gruzija vilioja todel, kad tuscia rinka ir pakankmai mums artima kulturiskai, kaip Baltarusija ar Ukraina, bet ten lb lb pavojinga. Alita vien del to gali uzsilenkti. Snaige vos neuzsilenke investavus Kaliningrade. BMW sugadino savo visa 3 serija pradejus ten surinkinet - masiskai genda. O cia kazkas kazkur rase, kad ten BMW ples savo gamyba Kaliningrade... Jei jiems bent kiek rupi ju brand'as, tai jie to tikrai nedarys ten. Geriau jau pasirinks Lietuva, Latvija, kur darbo jega kokybiskesne ir gavus alga, zmones nedingsta 3 dienom masiskai.
Sniffleslt 2012-04-12 16:08
Puse is jusu saiposi is juodadarbiu, ir ysivaizduojate save genijais. Bet nei vienas is jusu nera milijonierius. Seia laikais vien proto ir noro neuztenka. Nes kad ir kaip noresi monopolistu neistumsi is rinkos...
Anonymous 2012-04-12 19:13
Tai kad planetos mastu ir mūsų vietinis milijonierius - tas pats ubagas... Net buto maskvoj nenupirktų
O monopolistai tam ir yra monopolistai, kad liktų monopolistais. Koks jau ten monopolistas, jei kiekvienas milijonierius nukonkuruotų?!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Turtuoliai susižeria 35 proc. visų pinigų