Ar mąstai kaip milijardierius? Išskirtiniai turtingų žmonių asmenybės bruožai (3)
Nėra jokios formulės, kaip tapti milijardieriumi. Perfrazuojant Tolstojų, kiekvienas milijardierius yra milijardierius savaip. Tačiau vis gausesnė statistika ir kokybiniai tyrimai atskleidžia tam tikras tendencijas, pavyzdžiui, asmenybės bruožus, kurie padeda tapti milijardieriumi. UBS/PwC milijardierių analizę aprašo CNBC.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
UBS ir PwC pavyko pasiekti 1,3 tūkst. pasaulio milijardierių per įvairias apklausas, akademinius tyrimus ir pan., iš 30 jų buvo paimti interviu.
„Milijardieriai yra kitokie. Milijardieriais tapę žmonės turi išskirtinių savybių“, – rašoma ataskaitoje. Kaip svarbiausios išskiriamos trys žmogaus būdo savybės, padedančios užsidirbti milijonus.
Tik mažos rizikos prisiėmimas. Vien dėl to, kad loši arba mėgsti prisiimti riziką, nereiškia, kad būsi turtingas. Milijardieriai turi instinktus rizikai, jie randa būdų, kaip ją sumažinti, todėl jiems ir pasiseka.
Tai nereiškia, kad milijardieriai nerizikuoja, jie tiesiog sugeba įvertinti tą riziką.
Asimetrinių galimybių suvokimas. Milijardieriai turi puikią nuojautą apie savo privalumus ir todėl supranta, kur gali gauti pridėtinės vertės.
Todėl jie rizikuoja tik žinodami, kad turi privalumą tam tikroje situacijoje. Jeigu neturi, jie pasitraukia.
Jie ieško galimybių, spragų, kurias gali užpildyti, ir jomis pasinaudoja.
Atsigavimas po nesėkmės. Mokėjimas atsitiesti po nesėkmės milijardieriui yra žingsnis į sėkmę. Nepavykusios idėjos tampa gyvenimo pamokomis. Kaip pasakojo vienas milijardierius, „jeigu būtume pasilikę prie pirminės savo idėjos, jau būtume seniai bankrutavę“.
Tyrime buvo įvardyti ir kiti, ne tokie svarbūs, milijardierių bruožai. Vienas jų – smalsumas. Būtent jis ir verčia žmones dairytis, ko trūksta vartotojams, ir tai padeda sukurti unikalią verslo galimybę.
Jie taip pat yra įkyrūs ir kompulsyvūs, smarkiai susikoncentravę ties savo verslu ir nesidairantys į šonus.
Dauguma jų pradeda siekti tikslų dar nesulaukę 30 metų. Daugiau nei penktadalis milijardierių savo verslą pradėjo dar neatšokę savo trisdešimtmečio, o du trečdaliai – nesulaukę 40 metų.