Be jokių užuolankų: sekso turizmo užkulisiai rusų akimis (N-18)  ()

Sekso turizmas įprastai siejamas su europiečiais, reguliariai besilankančiais Pietryčių Azijoje ir ieškančiais ypatingų malonumų. Tokį turizmą vis dažniau atranda ir rusai.

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Lenta.ru panaršė forumus ir išsiaiškino, kokie yra rusų sekso turistų pomėgiai ir kiek jie už tai pakloja.

Nesėkminga savaitė Hošimine

Sekso turistas Andrėjus iškeliavo į Vietnamą, tačiau galų gale liko nusivylęs.

„Jus iš karto apsupa kelios merginos ir, nelaukdamos sutikimo, pradeda daryti masažą. Vėliau, jeigu nieko daugiau neužsisakote, siūloma už jį susimokėti. Kainoraštis bendras –  trumpas laikas su mergina –  50 dolerių ir dar 20 už kambarį artimiausiame viešbutyje. Naktis su viešbučiu –  100 dolerių. Merginos buvo tikrai gražios ir mokėjo bendrauti su klientais. Nieko neužsisakę, mes nuvažiavome toliau“, – pasakojo Andrėjus.

„Netyčia išvydome pastatą su iškaba „GO2“. Mes iš įpročio pagalvojome, kad tai Go-go šokių klubas, bet klydome. Tai buvo seksualinių mažumų klubas. Lankytojų buvo nedaug. Lauke „plaštakė“ be tuščiažodžiavimo pasiūlė užsiimti seksu.

Į klausimą, kiek kainuos, atsakė įprastai – priklauso nuo tavęs. Aš pasakiau negalvodamas – 20 dolerių už naktį, ji sutiko ir mes nuėjome susikibę už rankų. Priėjus apšviestą gatvės dalį pamačiau, kad mano draugei jau daugiau kaip 30 metų. Todėl iš karto su ja atsisveikinau ir nuvažiavau ilsėtis į viešbutį“, – savo įpūdžiais dalinosi vyras.

„Nuolat girdėjome pasiūlymus iš taksistų suorganizuoti pasilinksminimą. Vieną kartą sutikome. Mus nuvežė į kažkokį užkampį ir liepė laukti. Po dešimties minučių atvežė merginas, paskui dar daugiau jų. Mes išsirinkome dvi labai gražias drauges. Po derybų pasirinkome fiksuotą trumpą laiką ir visi kartu pajudėjome iki artimiausių pigių svečių namų.

Mano draugas paprašė parodyti kambarį, jį pamatęs pareiškė, kad ten neis, nes pilna didelių tarakonų. Nuvykome į kitą, geresnį, viešbutį. Mano draugas pareiškė, kad kambariai tinkami. Tuomet „gidai“ pareiškė, kad viešbutis brangus ir 50 dolerių mums tikrai neužteks. Po derybų pasiuntėme juos toli ir grįžome į viešbutį miegoti“, – savo nuotykiais dalijosi Andrėjus.

Gražuolė Kenijoje

Labiau pasisekė forumo lankytojui, pasivadinusiam „Sawat“. Jis keliavo į Keniją ir štai ką papasakojo: „Kenija – ramus, jaukus miestelis. Jame viskas pigu. Naktimis – klubai, alkoholis, mergina. Viena buvo tokia žavi ir graži, aš net šiek tiek įsimylėjau. Viskas buvo iš meilės, net nupirkau jai batus. Klubai ir juodaodė gražuolė, karštos naktys, karštas seksas, o ir pinigus imti atsisakė. Vėliau paaiškėjo, kad ji ištekėjusi už seno arabo, su kuriuo susituokė tėvo paliepta. Sakė, kad labai mėgsta seksą, o vyras jau senas. Įkalbėjau paimti pinigus, bet tik už taksi“, – forume rašė vyras.

Kelionė į Ugandą

38 metų Maskvos gyventojas nemėgsta pasakoti apie savo seksualinius žygius, bet sudarinėja išsamias anketas su nuotraukomis merginų, kurias sutiko keliaudamas. Pirmenybę jis teikia Afrikos žemynui, o šių metų sausį aplankė Ugandą.

„Trūkumai – brangi nuoma ir „plaštakių“ nusiteikimas dirbti kuo trumpiau. Žodį verslas pačios merginos naudoja vis dažniau, santykiai – vis labiau komerciniai, Kainos per trejetą metų išaugo pusantro karto. Dauguma merginų įsivaizduoja esančios karalienės, reikia patiems rodyti iniciatyvą. Merginos dažnai prašo pinigų gėrimams ir transportui, į klientą žiūrima kaip į bankomatą“, – dalinosi vyras.

Dauguma klientų – indai ir kinai, taip pat afrikiečiai, europiečių mažiausiai.

Turas į Filipinus

Vartotojas „Jenyarock68“ nusprendė visus organizacinius klausimus patikėti profesionalams ir išvyko į Filipinus su kelialapiu.

„Praėjusiais metais aš lankiausi Filipinuose darbo reikalais. Susidraugavau su rusų partneriais, kurie ir papasakojo man apie sekso turus šioje šalyje. Partneris pats užsiiminėjo tokių turų organizavimu, o tai bendrovei vadovavo amerikietis. Pagrindiniai klientai – amerikiečiai, kanadiečiais ir australai“, – rašė vyras.

„Kelionė man kainavo apie 5,5 tūkst dolerių. Galbūt amerikiečiams ši kaina dar didesnė. Tikėjausi būtent tokios ar dar didesnės kainos. Iš pradžių buvo aptarta programa, o vėliau nurodoma kaina. Iš anksto, dar prieš atvykstant, reikia pervesti 10 proc. avansą. Likusi dalis sumokama grynais. Prieš turą pasirašoma sutartis, kurioje seksualinės paslaugos nėra apribojamos ir įvardinamos kaip „papildomos pramogos“, – pasakojo vartotojas.

„Pagal pageidavimą, man į numerį iš karto buvo atvestos dvi darbuotojos, viena gan jauna, kita – apie 30-ies metų. Abi – puikių figūrų, nors ir ne pačios gražiausios. Vyresnė dirbo iš širdies, jaunesnė – atmestinai ir dar skundėsi, todėl buvo išsiųsta namo“, – apie nuotykius Filipinuose pasakojo rusas.

Turas po Europą

Kitas keliautojas pirmenybę teikia kelionėms po Europą. Viename forume jis aprašė savo kelionę į Belgiją.

„Briuselyje yra raudonųjų žibintų kvartalas. Jis veikia nuo ankstaus ryto iki vėlyvos nakties. Išdėstymas įprastas: vitrinos, o jose – damos. Pagrindinėje gatvėje merginos geresnės, o gatvelėse – pigesnės, lengviau pasiekiamos.

Daug „darbuotojų“ iš buvusios Sovietų Sąjungos ir Rytų Europos. Kaina aptariama iš karto, kartu su pozomis ir panašiomis detalėmis. Dabar rajonui sunkūs laikai, merginų vis mažiau, o arabų užeigų vis daugiau“, – atviravo forumo vartotojas.