Top 10 brangiausių 2017 metų automobilių (5)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
5. Ferrari Pininfarina Sergio — 3 mln dolerių
Pininfarina Sergio formos nestandartinės, visiškai nėra priekinio stiklo, tačiau nesijaudinkite, tiksliai suderinta aerodinamika oro srautus nukreipia virš galvos. Be to, mašinos komplekte yra ir stilingi šalmai. Gamintojas pateikia tokias charakteristikas: nuo 0 iki 100 km/h — 3,4 s, maksimalus greitis — 320 km/h.
4. Aston Martin Valkyrie — 3 mln dolerių
Aston Martin Valkyrie turi 6,5 litrų darbinio tūrio variklį, V-12 su įpūtimu, pritaikytą Cosworth rėmui. Bendra galia — 1000 arklio galių.
3. Lamborghini Veneno Roadster — 3,3 mln dolerių
„Aventadoriškas“ variklis – 6,5 litrų V12, – standartiškai turi 700 arklių, Veneno į šią kaimenę padidino iki 740. Italai pabūrė prie įpurškimo, pakėlė apsukų ribotuvo kartelę ir visai išlaisvino išmetimo sistemą. 1490 kg „sausos masės“ (parengtas sveria 1580 kg) automobiliui taip užtikrina aukštutinių atmosferos sluoksnių dinamiką. Juk 2,9 sekundės iki šimto pakankamai gerai, ar ne?
2. Lykan HyperSport — 3,4 mln dolerių
Gamykliniuose bandymuose automobilis pademonstravo 770 a.g. (7100 aps/min), 960 Nm sukimo momentą (4000 aps/min), maksimalų 385 km/h greitį, įsibėgėjimą 0-100 km/h per 2,8 sek.
1. McLaren P1 LM — 3,7 mln dolerių
Neseniai trekui pritaikytas elektrinis Nio EP9 tapo greičiausiai (6:45.90) Niuburgringą įveiksiu serijiniu automobiliu. Dabar iš hibridų pasaulio atėjo atsakymas: McLaren P1 LM Žaliajame pragare užtruko trumpiau – 6:43.22. Šios versijos McLareną vadinti serijiniu galime gan santykinai, kaip ir EP9: jų pagaminta 6 ir 16 egzempliorių atitinkamai. Užtat P1 LM — kelių automobilis.
Gamykliniuose bandymuose mašina parodė 770 a.g. (7 100 aps/min), sukimo momentas 960 Nm (4000 aps/min), maksimalus greitis 385 km/h, 0-100 km/h įsibėgėja per 2,8 sek.
0. Rolls-Royce Sweptail — 12,8 mln dolerių
Nors šis automobilis yra toks vienintelis, jis teisėtai užima šiuolaikinių automobilių lyderio pagal brangumą poziciją.
Kaip pagrindas panaudotas jau egzistuojantis automobilis – liukso klasės Rolls-Royce Phantom Coupe su V12 varikliu (6,75 l.). Kliento prašymu į projektą įtraukti iš karto kelių garsių praeities automobilių bruožai — Phantom I Round Door 1925 m., Phantom II Streamline Saloon 1934 m., Gurney Nutting Phantom II Two Door Light Saloon 1934 m. ir Park Ward 20/25 Limousine Coupe 1934 m. Kaip pranešama, užsakovas aktyviai dalyvavo projekto kūrime – atvažiuodavo į gamyklą ir bendravo su Rolls-Royce vyriausiuoju dizaineriu Giles Taylor.
mustget.ru