Paslaptys, kurias atskleidžia viešbučių darbuotojai: nepakeista patalynė ar nešvarios stiklinės, geriausias apsistojimo metas ir kodėl net labai verta būti mandagiems  ()

Viešbučio kambaryje apsistojantys žmonės dažniausiai nebūna nusiteikę susidurti su tokiais dalykais kaip nepakeista patalyne ar nešvariomis stiklinėmis, bet pasirodo, taip tikrai gali nutikti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Laimei, viešbučių srityje dirbantys asmenys internetiniuose forumuose dalinasi informacija, kuri visuomenei anksčiau nebūdavo prieinama.

1. Kambarinių atlygis priklauso nuo sutvarkytų kambarių skaičiaus. Šios diskusijos dalyviai atkreipia dėmesį, kad dažnai viešbučiuose kambarinėms mokamas atlygis už darbą tiesiogiai priklauso nuo sutvarkytų kambarių skaičiaus. Taigi kuo nešvaresnis kambarys, tuo daugiau laiko prireikia jį išvalyti, o tai reiškia, kad kambarius tvarkantis žmogus uždirbs mažiau. Štai dar viena priežastis, kodėl verta pasistengti po savęs kambarį palikti kuo tvarkingesnį.

2. ​Geriausias metas apsistoti viešbutyje – sekmadienis mėnesio pradžioje. Vienas darbuotojas tikina, kad geriausia viešbutyje apsistoti sekmadieniais mėnesio pradžioje. Kodėl? Atsakymas paprastas: atostogautojai tuo metu kaip tik išsikelia, o verslo reikalais keliaujantys asmenys dar tik atvyks, taigi jūsų laukia didesnis kambarių pasirinkimas.

 

3. Patartina vengti viešbučių kambariuose esančių stiklinių. Ganėtinai aktyviai diskutuojama apie viešbučių kambariuose esančias stiklines, kurių, jei tik įmanoma, patartina vengti. Maža to, daugelis būtent viešbučių kambariuose paliekamas stiklines ir puodelius vadina nešvariausiais objektais, kurių tik galima ten rasti.

4. Patalynė skalbiama rečiau, nei tikimės. Dažnai šią mintį vejame šalin, tačiau tai yra tiesa. Vis dėlto tenka pripažinti, kad ir namuose skalbiame patalynę rečiau, nei turėtume ir norėtume.

 

5. ​Malonus elgesys visada naudingas. Tai patvirtina daugybė viešbučių versle dirbančių asmenų. Mandagus ir malonus elgesys – protingiausias pasirinkimas norint užmegzti tinkamą ryšį su viešbutyje dirbančiais žmonėmis. Dažnai viešbučių darbuotojai turi galimybę nemokamai suteikti papildomų paslaugų, jei tik jaučia norą tai padaryti. Maža to, pakartotinai į viešbutį atvykstantys asmenys visada vertinami, o jų lojalumas dažnai skatinamas nemokamai suteikiant papildomų paslaugų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(11)
(9)
(2)

Komentarai ()