„YouTube“ žvaigždė atkūrė „Kalmaro žaidimą“ realiame gyvenime, žaidėjai varžėsi dėl 456 tūkst. dolerių prizo (Video)  ()

Panašu, kad „YouTube“ žvaigždė savo meilę populiariam serialui „Kalmaro žaidimas“ (angl. Squid Game) perkėlė į naują lygį, rašo people.com. 76,2 mln. sekėjų „YouTube“ platformoje turintis MrBeast pasidalino vaizdo įrodymu, kaip jam pavyko atkurti „Netflix“ platformos sensacija tapusio serialo „Kalmaro žaidimas“ scenografiją – jis ne tik parodė, kaip atrodo jo atkartotas žaidimų pasaulis, bet ir pakvietė 456 žaidėjus jame pasivaržyti (kaip tikrame seriale, bet, žinoma, ne iki mirties).


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Piniginis prizas sudarė 456 tūkst. dolerių. Skaičius 456, žinoma, pasirinktas ne atsitiktinai – būtent toks numeris buvo priskirtas pagrindiniam serialo personažui Seong Gi Hun, kurį vaidino aktorius Lee Jung Jae.

„YouTube“ žvaigždės vaizdo įraše atkartojami tokie seriale panaudoti žaidimai kaip „Raudona šviesa/Žalia šviesa“, „Stiklo rutuliukai“ ir liūdnai pagarsėjęs „Stiklinis tiltas“.

Kaip jau buvo minėta, realybėje pralaimėjusiems tikrai nereikėjo už tai sumokėti savo gyvybe. Užuot mirę nuo prižiūrėtojų kulkos, žaidėjai turėjo prie jų pritvirtintus specialius mechanizmus, kurie pralaimėjimo atveju „sprogo“ ir ištepė jų drabužius, taip pažymėdami, kad žaidėjas iš tolimesnės kovos eliminuojamas.

23 metų MrBeast visą serialo atmosferos procesą detaliai nušvietė tviteryje, kur pranešė: „Kalmaro žaidimas“ jau nufilmuotas, liko sumontuoti. Tai šimtą kartų beprotiškesnis turinys nei mūsų kada nors sukurtas beprotiškiausias turinys!“.

MrBeast teigimu, projektas jam kainavo 3,5 mln. dolerių, o dalį lėšų skyrė mobilių žaidimų kūrėjai. 2 mln. dolerių kainavo filmavimo darbai ir scenografija, o 1,5 mln. atiteko prizams.

Kaip ir tikrame korėjiečių seriale, per „Stiklo rutuliukų“ žaidimą situacija buvo virtusi itin dramatiška, nes žaidėjai privalėjo susiporuoti su tais, su kuo filmavime labiausiai susidraugavo, o tada žaisti vienas prieš kitą.

„YouTube“ projektas turėjo ir daugiau skirtumų nuo tikrojo serialo, pavyzdžiui, kūrėjai pasirūpino, kad žaidėjai, išmanantys „Kalmaro žaidimą“, neįgytų pranašumo.

 

MrBeast, kurio tikrasis vardas Jimy Donaldsonas, žinomas dėl savo kanale organizuojamų žaidimų su piniginiais prizais. Neseniai J. Donaldsonas, kurio turtas vertinamas 25 mln. dolerių, surengė ekstremalias gaudynes Bristolio greitkelyje, o laimėtojas gavo 500 tūkst. dolerių.

Pirmą kartą apie „Kalmaro žaidimo“ projektą MrBeast užsiminė spalį, pasidalinęs įrašu „TikTok“ platformoje, kur savo gerbėjams užsiminė, kad, jeigu jo vaizdo įrašas surinks 10 mln. patiktukų, tuomet jis sukurs žaidimą pagal „Netflix“ hitą.

„Viskas jūsų rankose, „TikTok“ žmonės“, – tada parašė MrBeast.

Lapkričio pradžioje jis paviešino pirmąsias projekto nuotraukas, kuriose – rankomis ištapytos sienos, atkartojančios dangaus žydrynę iš žaidimo „Raudona šviesa/Žalia šviesa“, kurią „Kalmaro žaidimą“ mačiusieji prisimena iš pirmosios serijos, ir didžiulė žaidimų aikštelė iš „Dalgona“ žaidimo.

 

„Kalmaro žaidimo“ premjera „Netflix“ platformoje įvyko rugsėjo 17-ąją, serialas sulaukė neregėtos sėkmės.

„Mes tikrai net nesvajojome apie tokį pasaulinį pasisekimą“, – „Vox“ žiniasklaidos konferencijoje kalbėjo „Netflix“ vykdomasis direktorius Tedas Sarandosas.

Spalį prekės ženklas paskelbė, jog Pietų Korėjoje sukurtas serialas tapo „geriausiu debiutu platformos istorijoje“, jis sudomino 111 mln. žiūrovų.

Jau kuriamas antrasis „Kalmaro žaidimo“ sezonas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(5)
(4)
(1)

Komentarai ()