Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2012-04-29 12:12
Straipsnis tiktu, tik kaip izanga i normalu straipsni - nieko dora nepasakyta.
DJ_LFS 2012-04-29 12:21
straipsnyje isdestytoms mintims pritariu
Arthuras 2012-04-29 12:39
Mhm, truputį nesutinku su straipsniu. Sako, daugiau mokėsim mokesčių - geriau gyvensim? Gal kaip valstybė ir taip(geresni keliai, geresnė sveikatos priežiūra), bet turint omeny atskirtą individą - vargu. Juolab, kad mokesčiai gerokai pratratinami į visas puses.
immortallt 2012-04-29 12:57
Tu vogi, zmones pateke i valdzia irgi vagia. Keli saziningi moka saziningai. Kame cia geris ? Jei visi mokes saziningai, tai ir mokesciai gales but mazesni, o jei mokes saziningai, tai ir zmones valdzioje bus labiau saziningi.
Zergas 2012-04-29 13:09
20 metu dulkino lietuvius per visus galus,o dabar pragydo apie trumpalaikiu noru atsisakyma?tam kad atstatyt zmoniu pasitikejima valstybe valdzia turetu darbais o ne liezuviu irodyt kad zmones jai svarbiau
Shinigami 2012-04-29 13:10
Kokia tauta - tokia ir valdžia. O pakeisti tautą nėra taip paprasta. Juolab, kad valdžioje sėdintys vagys leidžia sau palankius įstatymus kurie dar labiau skatiną vogimą. Ir pataisyti tai gali tik laikas (kartų pasikeitimas), nes perauklėti užaugusi sovietmečių žmogų yra labai sunku, jei įmanomą.
O dėl patriotiškumo tai labai keblus klausimas. Patriotiškumas tai ne kalba ar vieta kur gymiai - tai politinė, religinė, moralinė ir ekonominė santvarką. Jei asmeniui visos šitos santvarkos patinka tai jis ir bus patriotiškas. Jei ne, tai ieškos tokios kuri jam bus priimtiniausia, net jei ji ir kitoje valstybėje.
Shinigami 2012-04-29 13:12
Tai sukurk savo partiją ir nueik į valdžia. Ir viską galėsi sutvarkyti Kas per problemos? Juk valdžia tai tie patys šalies piliečiai kaip ir tu kurie ten nuėjo.
Arthuras 2012-04-29 13:17
Tame ir bėda, kad mokesčiai jau turbūt niekada gyvenime nebemažės. Jie gali tik didėt. Aš jokiu būdu nesu už mokesčių nemokėjimą, tiesiog straipsnyje argumentas prastas - mokėk mokesčius, geriau gyvensi...
Shinigami 2012-04-29 13:33
Mokėk tuos mokesčius kiek nori, bet jei dirbsi kasininkę ar valytoja už 1k tai niekad gerai negyvensi. Nes tas kas uždirba 10k, bet 5k nuslepia vis tiek sumoka daugiau mokesčių. Jis daugiau sumoka vien tik pirkdamas prekes ir mokėdamas PVM. Ir jis geriau gyvena ne dėl to, kad sumoka daugiau mokesčių, o todėl, kad daugiau uždirba.
Tas_pac 2012-04-29 14:40
Sukurkime geriau ketvirtajį reichą. Vistiek jau nebėra ką prarasti. Hitleriu su ta idėja pavyko ištraukti tautą iš dar didesnės duobės, gal kas nors gausis ir mums?
Nes straipsnio tai nesupratau, abstrakčiai ir trumpai parašyta tai ką visi žino.
Su ekonomine gerove sumažės ir šešėlinė prekyba kaip kad sumažėjo prieš krizę, prieš pat krizę aš išvykau į UK ir iš UK tuo metu lietuviai jau grįžinėjo į Lietuvą, nes sakė kad ir ten galima gerai gyventi, deja neilgai.
Apie bažnyčia Lietuvai netinka, nes retas eina, o dar retesnis kažką jai duoda. Vakarų Europoj ar Amerikoj bažnyčia turi daug didesnę įtaką, Lietuvoje ji beveik tuščia vieta. Jei kas ir padegtų bažnyčią tai retas lietuvis važiuotų tokio šventvagio pamokyti, o jei apmokestintų tai gal ir apsidžiaugtų.
Būsimieji valdžios atstovai auga tarp esamų valdžios atstovų arba oligarchų todėl nieko geresnio mes nesulauksime. O kad ir eitų vienas kitas iš idėjos, valdžios sistema veikia sau, o ne mums ir nepalankius sau asmenis greitai neutralizuotų, juk parodė su Paksu kad mūsų valdžiai net prezidentas tuščia vieta, susivieniją jie gali nuversti bet ką.
Aš manau kad su Lietuviais kaip tauta viskas baigta. Gimstamumas mažesnis už mirtingumą, plius milžiniška emigracija (tikslių skaičių niekas net nežino nes ne visi deklaruoja išvykimą, o ES teritorijoje niekas nieko nefiksuoja).
blizzard 2012-04-29 14:49
Štai ir užgimė dar vienas paviršutiniškas straipsnis.
Jeigu žmogus būtų nemirtingas, tada galėtume pakalbėt apie lojalumą valstybei ir darbą tam kad ji klestėtų, tačiau dabar kiekvienas supranta jog gyvens ne amžinai ir niekas nenori likt durniaus vietoje 20 ar 30 geriausių savo gyvenimo metų tam kad būtų išdurti eilinį sykį, o jau kaip tiek pragyvena nebelieka tikslo kažkur kitur kurti naują gyvenimą....
Valdžia turi imtis veiksmų, ji buvo tam išrinkta, ji buvo išrinkta kad vestų tautą, sukurtų jai tikslus, prižiūrėtų ir ją valdytų, niekam kitam valdžios nerenkame, pajacų ant scenos galime prisižiūrėti bet kur išskyrus seimą, ten turi būti rimti žmonės su rimtais tikslais, tačiau šiuo metu ten būrelis pajacų kurie patys nusprendžia ar šiandien priimt kokį įstatymą ar geriau pasivaipyt seimo koridoriuose. Kol neturim teisinių priemonių pajacams nuo scenos nuvaikyt, tol bus toks cirkas, na žmonės jau net ir nebekreipia dėmesio, tik tie pajacais tokie susireikšminę kad jau ne dėl žmonių vaiposi, bet dėl kitų pajacų, tarsi rodydami savo pranašumą prieš kitus.
Shinigami, valdžia ateina iš tautos, tačiau tauta renka valdžią ne todėl kad žino jog bus išdurti, bet todėl kad nori vado. Savo ruožtu tas kuris eina į tą postą turi tai suprast ir prisiimt atsakomybę už savo veiksmus ir kandidatūrą tokioje svarbioje pozicijoje. Lengviausia pasakyti kokia tauta - tokia valdžia, tačiau ta pati tauta nori kad ją valdytų ne toks kaip jie o toks kuris moka valdyti.. pagalvok apie tai prieš garsiai rėkdamas kad tauta kalčiausia. Nei aš nei tu gavęs lapelį kuriame turiu pasirinkti 1 iš 4 atsakymo savo nedarašom o renkamės iš tų 4 esančių, lygiai dėl tokios pat priežasties dar ilgai nebus Lietuvoje valdžios, nes rinkimai praktiškai neturi jokios prasmės šiuo metu. Kiek naujų veidų seime pasikeitė per tuos 20 metų, o kiek sykių jau rinkimai buvo?
Labai lengva svaigt kad tauta kalčiausia, tačiau net jeigu ji ir būtų kalta, tai nekeičia nieko o taip negali būti, reikia kreipti dėmesį į tą grandį kuri gali būti keičiama ir tvarkoma, o ne į tą kurią galima kaltinti žinant jog jos pakeisti neįmanoma arba jog ji iš tikrųjų nekalta..
Shinigami 2012-04-29 15:29
Aš ir nesakau, kad tauta kalta aš sakau, kad jei visa tauta tokia, tai nėra ko tikėtis, kad iš oro atsiras kitokie. Darbdavys priimdamas į darbą taip pat tikisi, kad darbininkas dirs sąžiningai, nesimuliuos ir nevoks iš darbovietės. Bet dauguma nemato nieko blogo vogti iš darbovietės arba tik vaidinti, kad dirba. Seimunams seimas taip pat yra tik darbas. Taigi, kaip ir visi kiti jie nemato nieko blogo vogti iš darbdavio ir vaidinti, kad dirba. O jei visa tauta tokia - tai vaikyk ne vaikęs vis tiek tokie patys susirinks. Kaip ir tas ubagų karalius. Čia nei įstatymai, nei kas kitas nieko nepakeis. Čia reikia keisti tautos suvokimą kas yra valstybė ir valdžia. Gal netgi ir yra valstybėje tokie kurie ten yra iš principo sutvarkyti valstybę, bet jei jie neturi jokių idėjų kaip tai padaryti tuomet taip pat nieko ne išeis.
StN 2012-04-29 15:58
Šitas straipsnis buvo parašytas trečiakursio ekonomikos studento kuris sėdi UK. Aš lygiai ten pat sėdžiu (tiesą sakant, tam pačiam universitete) tik nelabai kyla man ranka kažką pezeliot kaip Lietuvą gelbėt iš šūdo. Kol visas dabartinis valdomasis Lietuvos kūnas nedings, tol nebus net progos atsirast kažkokiom tinkamom reformom.
PCP 2012-04-29 17:35
Wow, Šustauskui ir kitiems bačkos politikams bei šiaip rėksniams, iš p. Marčiulaičio dar mokytis ir mokytis, šitiek populistinio mėšlo, ir vienas kitam prieštaraujančių teiginių tokiam trumpam tekste nekiekvienas moka sutalpinti.
immortallt 2012-04-29 17:43
PCP, problemos kyla ne is seselio ar baznycios, o is visuomenes savimones. Visuomene pateisina kontrabanda, alga vokeliuose, vagyste is darbdaviu ir t.t. ir t.t. Tai jei visuomenei galima, tai kuo kitokia visuomenes dalis, kuri gavo priejima prie valdzios ? Stai apie ka straipsnis, nors ir ne per geriausiai tai perteikia.
svoloth 2012-04-29 19:17
Laimė yra emocija, kuri kyla žmogaus viduje, todėl jos ir reikia ten ieškoti. Jokia ekonomika čia nepadės, kol žmonės to nesupras.
wiedras 2012-04-29 20:02
Netikslumų daug. Ypač netinkamai pavartota nacionalizmo sąvoka. Autorius turėjo omenyje nacizmą. Nacionalizmas yra tarptautinis terminas, reiškiantis tautiškumą.
Wildpants 2012-04-29 21:22
Kur tau darbuotojas bus sąžiningas, jei darbdavys nesiskaito su darbuotoju.
Turiu pvz iš praktikos. Sesuo dirba Vilniuj mažoj kepyklėlėj. Alga 800 lt į rankas, be jokių juodų ir pan. BET ji jau dirba 2.5 mėnėsio, o algos negavo dar už kovą, o pats darbdavys tyli ir nieko nesako. Juolab pats va važiuoja į druskininku spailsėt ir pan.
Ir dar dažnai savininkas toj kavinukėj sėdi, nieko neveikia ir priekaištauja kodėl gėlės nepalietos ir pan. Tai ir pradeda darbuotojas chalturint tokios situacijoj, nes nieko kito nelieka.
Vat čia ir pasimato lietuviško verslo "kultūra". Jei jau lietuvis turi savo versliuką, nesvarbu koks jis mizernas, vistiek - aš belekoks verslininkas ir galiu būt tik direktorium. Dzin, kad mėnesio apyvarta vos keli tūkstančiai. Geriau jau pats gi stotų už kasos ir dirbtų, bet ne, samdo kitą ir jam algos nemnoka ( bet čia aš jau biški į lankas)
Tiesiog naudojimasis darbo padėtim yra ne priežastis, o pasekmė, to kas darosi ekonomikoje. Ir vien valdžios irgi negalima kaltint, nes labai jau viską gadina vadinamieji lietuviški "verslininkai" su savo požiūriu į darbuotoją.
blizzard 2012-04-29 23:03
Aš asmeniškai manau kad pas mus ta ekonomika iš viso yra iškreipta kaip ir supratimas kas yra verslininkas. Pas mus 90proc. verslininkų yra "spekuliantai" ir tokia nuomonė apie verslininkus atsispindi ir visuomenėje verslininkas - spekuliantas toks supratimas gimdo daugiau tokių "verslininkų" ir tai rutuliojasi be galo be krašto.
Tai nėra verslas, ar bent jau nėra tas tikrasis verslas kurį reikia vystyti.
Anonymous 2012-04-29 23:16
Nesutinku, bičiuli
Dėl „pas mus“! Visame pasaulyje - tas pats, tik vėliavėlės kitokios...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tautvydas Marčiulaitis. Ekonomikos pradmenys: lietuviškas dualizmas