Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2012-05-21 11:05
Siaip keliose valstijose JAV jau legalizuotos kanapes senai.
Kanapiu pluostas ir aliejus labai vertingi. Kanapiu seklos pakepintos - labai skanus delikatesas, kiek zinau sitaip neapsinesi.
Del astmos, skausmo ir migrenos - sita zinau irgi.
Sleepo 2012-05-21 11:15
Pramonines kanapes labai vertingos, tik del susiklosciusiu politiniu ir monopoliniu situaciju jos buvo isstumtos. 1 ha kanapiu atstoja 4ha medziu + kanapes uzauga per 90-110 dienu, o medziai per 4-6 metus. Kanapiu seklos yra vienas is maistingiausiu produktu pasaulyje ir nuo ju tikrai neapsinesi, kadangi jose nera THC (tai kas padaro kanapes narkotine medziaga). Seniau JAV buvo isleistas grieztas istatymas, jog pluostines kanapes buvo privaloma auginti kiekvienam ukininkui. Visas sitas neigiamas poziuris del kanapiu (tiek pramonei, tiek medicinai ar siaip iprastiniam naudojimui) yra grinas nesvarios monopolijos ir politikos vaisius.
technologas 2012-05-21 11:16
laisvės atėmimu nuo dešimties iki penkiolikos metų - tiek už paprastą nužudymą net negresia."
Na ar ne keistai atrodo? Teoriškai užauga kažkur valdose kanapių laukelis, atvažiuoja, nupjauna, pasveria, jei >2,5kg -> 15 metų Bausmes tikrai reikia keisti truputį logiškesnėmis, nes kol kas apskritai nuteistųjų Lietuvoje daugoka (tiesa, Baltarusijos lygio nesiekiame, ten dar "smagiau" panašiais atvejais). Bet jeigu jums patinka gyventi tarp buvusių nuteistųjų ir retkarčiais grįžtant namo gauti keletą dūrių peiliu pašonėn - kodėl gi ne, galima ir palikti. Tai vadinama sadomazo
Uogienius 2012-05-21 11:21
Alkoholio lobistai profesionaliau darbuojasi ne hipiai šiuo klausimu ir nenori konkurentų . Be to, alkoholikai nuolat sutinkami religinėse knygose ir ten dar net jie skatinami ir toliau vartoti. Kokie politikai priešintųsi šamanizmui? Aišku, aš prieš draudimus, bet dažnai alkoholikai kelia problemų kitų laisvėms, tai aš dėl to jų nelabai mėgstu.
rndbit 2012-05-21 11:22
taip taip... alkoholis ir tabakas daug kenksmingesni už kanapes... be to - neįmanoma perdozuoti marihuanos. Na tiesą pasakius galima - bet perdozavęs asmuo užmiega ir saldžiai iššimiega Nepasakysi to apie pvz alkoholį. Jau nekalbu apie tai, kad niekam nekyla mintis eiti ko nors plėšti ar žudyti "apsipūtus".
taigi ir man mistika - kodėl žolė yra toks blogis valdžios akyse. nelogiška kriminalizuoti tai kas mažai pavojinga jei išvis pavojinga, o leisti tai kas pridaro aibę žalos.
Sleepo 2012-05-21 11:26
Isties, tai gan neseniai kalbejau su draugu sia tema ir jis pasake tiesiog viena sakini, kuri buvo kaip pirstu i aki ir uzbaige diskusija- "Alkoholi labai lengva pasigaminti namu salygomis". Tiesiog surugusios sultys- alkoholis. Tad valstybes tiesiog pelnosi leidziancios pardavineti alkoholi +uzdedamos akcizus.
SarasLT 2012-05-21 11:29
Didelė problema žmonių galvose yra nusistatymas prieš taip vadinamus narkotikus. Tūlas lietuvis prie baisiųjų, gyvenimą ardančių medžiagų priskiria medžiagas, už kurių vartojimą baudžia įstatymas. Heroinas, kokainas, extasy ir žinoma, kanapė. Tačiau kitos medžiagos, veikiančios žmogaus mąstymą bei sąmonę, tokios kaip alkoholis, cigaretės, ar netgi kava/arbata (kofeinas), yra pilnai toleruojamos ir pateisinamos, net nebandant prikibti prie jų daromos žalos.
Taip, kanapės susilpnina trumpalaikę atmintį, tačiau tai yra bene vienintelė jų daroma žala, kurios pilnai išvengsi darydamas kelių dienų pertraukas. Grįžkim prie minėtų "nekaltųjų" narkotikų. Kodėl kanapės priešininkai nešaukia, jog lietuvių tauta yra priverstinai girdoma jau virš dviejų šimtų metų, su iš to išplaukiančiomis pasekmėmis? Kodėl neužsimena, jog prie mokyklų aštuntokai linksmai traukia cigarečių dūmus, kurie po dvidešimties metų pavirs vėžiu arba širdies liga? Kodėl pamirštamas kofeinas, kurio nesaikingi kiekiai kenkia širdžiai. O koką kolą su kofeinu litrais geria vaikai - argi tai nėra baisus narkotikas, kurį reiktų uždrausti, o kaip vienas intelekto nesužalotas Technologas pasakė, skirti mirties bausmes jo platintojams?
Žmonės mato tai, ką nori matyti - apsirūkiusius stounerius, kurių gyvenimai yra sugriauti kanapės. Pala, blaivybė garantuoja stabilų darbą, darnią šeimą bei laimingą gyvenimą iki grabo lentos? Pabandykite pamąstyti ir patys atsakykite į užduotą klausimą, prieš tai suvokę, jog ir rūkantieji kanapę gali gyventi normalų gyvenimą ( Seras Ričardas Bransonas, Carlas Saganas (įžymus astronomas), Barrackas Obama (kuris rūkė jaunystėje, tačiau dabar kovoja su medicinine kanape) nereikia užmiršti ir ~99% Regio atlikėjų, ~90% Džiazo muzikantų ir ~70% rokenrolo žvaigždžių)
Žmonės po mažu supranta, jog prie marihuanos uždraudimo prisidėjo jos uždraudimu suinteresuotos alkoholio/cigarečių/farmacijos pramonės, kurios nėra suinteresuotos, jog žmogus galėtų gydytis/svaigintis be jokių tarpininkų, tiesiog užsiauginęs krūmelį namuose. Patogiai įsitaisiusiems pinigingiems žmogeliams nėra naudinga, jog paprasti žmonės naudos augalą ir nepatirs jokių sveikatos problemų, o jų protas bus šviesus.
technologas 2012-05-21 11:32
Na va nuteisė ūkininkus:
Po Apeliacinio teismo sprendimo jiems nelaisvėje teks praleisti po 10 metų. Vyrai buvo sukaupę per 5 kg sausų kanapių.
Vienas iš dviejų - arba už nužudymus ir kūno sužalojimus griežtinti atsakomybę, arba už ūkininkavimą švelninti. Man kažkaip naiviai atrodo, kad gyvybė - didžiausias turtas. Kitiems matau įvairiai atrodo, pvz., kad auginimas ar laikymas yra didžiausia nuodėmė
Sleepo 2012-05-21 11:35
Nelabai supratau uz kokius nuzudymus ir kuno suzalojimus?
Never mind, I got this
FakaMaka 2012-05-21 11:36
Kanapės daug mažiau kenkia nei cigaretės ar alkoholis. Pasiskaitykit normalių straipsniu, pažiurėkit dokumentinių filmų, suprasit. O geriausia patirti paciam.
blizzard 2012-05-21 11:37
Kaip tai niekas nediskutuoja apie alkoholį? jūs šlangom apsimetat ar kaip čia yra? apie alkoholį visi diskutuoja, bėda ta kad alkoholis jau įteisintas ir kadangi įteisintas gali diskutuot kiek nori yra atitinkamos interesų grupės kurios "tik per savo lavona" leis uždraust alkoholį, jiems juk biznis eina..
Matau kanapių šalininkai jaučiasi labai diskriminuojami vargšai rastamanai, jiems neleidžia rūkyt, o gert alkoholį leidžia.. kur teisybė? ar ne?
Teisybės nėra.. thats life..
Na tai gal nori įrodyt kad tas skaičius nepasikeistų? verkslenu dėl legalaus alkoholio oj kaip verkšlenu..
Gaila chebra kad jūs matot dvi blogybes ir jas lyginat, oj kaip gaila.. Jeigu pradedama kalba apie kanapių legalizavimą iškart primetamas argumentas jog legalizuotas alkoholis todėl reikia legalizuoti ir kanapes. Lygiai taip pat aš galiu pradėt rėkaut kad jeigu legalizuoti automobiliai kurie gali važiuoti 300km/h, reikia legalizuoti ir tokį greičio limitą, arba jeigu legalizuoti ašarinių dujų balionėliai gynybai, reikia legalizuoti ir 50 kalibro automatinius ginklus, juk tiek balionėlis tiek 50 kalibro automatas yra ginklas, tai kodėl vienas legalus o kitas ne?
Aš esu prieš bet kokį svaiginimąsi. Prašom pateikit savo išgyvenimus ar mintis, kodėl jūs svaiginatės ir ką gyvenime jums tai suteikia, tada galėsim toliau diskutuoti apie naudą ir žalą ar dar bala žino ką.
Užuot rėkią kad reikia uždrausti alkoholį ir kanapes, jūs rėkiate kad reikia legalizuoti kanapes nes legalizuotas alkoholis, taigi akivaizdu kad tai darote ne dėl didesnio gėrio, o dėl savo intereso, prisidengdami kažkokiom statistikom ir neaiškiais tyrimais..
Visus svaigalus reikia užrausti, nesvarbu kokią žalą ar naudą jie suteikia, bet kuriuo atveju tie kurie svaiginasi yra silpnavaliai, besirenkantys lengviausią laisvalaikio praleidimo būdą - "komą"
technologas 2012-05-21 11:41
Matosi Mažink normą, nes jau matomai perdaug pūti
Simplicity 2012-05-21 11:47
O tai tau... Legalizuot žolę Man patinka tie argumentai, kad alkoholis daugiau žalos daro. Apsirūkę žmones tranko, pamaišę su alkoholiu gatvėm skraido. Norit, kad būtų dar geriau? Legalizavo tabaką — rūkykit į sveikatą jei reikalas yra. Nebandžiau, nežinau, bet sako nuramina, stresą nuima.
Asmeniškai žinau du apsipūtėlius ir ranką prie širdies pridėjęs galiu pasakyt, kad žmonių iš jų nebus. Ne dėl to kad buki (buki tik apsirūkę), bet dėl to kad apsipūtėliui negali jokio atsakingo darbo patikėt. Jiems nebent debesis vaikyt.
Visada į bet kokią situaciją reikia pažiūrėti kitu kampu. Paklauskit savęs ar patikėtumėt savo gyvybę chirurgui, kuris prieš operaciją su kolega anesteziologu sutraukė taikos pypkę? Gi neuždrausi žolės pešt jei ji yra legali, nes tai jau bus žmogaus teisių pažeidimas ir laisvių varžymas, baudžiamas Strasbūro.
Kaip jau blizzard ir rašė, koks velnias jus verčia svaigintis? Tipo, sunkus tas gyvenimas trinant mokyklos/univiero suolą? Dabar žolė, o paragavę suaugusių gyvenimo ant heroino sėsit?
p.s.
legalizavę žolę imsim legalizuot ir kitus lengvus narkotikus — lsd, extasy, amfetaminą? Precedentas jau kaip ir yra — žolė.
p.p.s.
Visuomenę reikia auklėt ne atrišant rankas, o šviečiant. Tik per švietimą galima išvengti alkoholizmo ir kitų priklausomybių. Sveikoj visuomenėj problemų gerokai mažiau.
immortallt 2012-05-21 11:48
Itariu turejo omeny vienas technologijos.lt narys ir pamirso apie tave
Ispanas19 2012-05-21 11:50
Kalbant apie Lietuva, manau butu pats laikas zole dekriminalizuoti, taciau ja legalizuoti yra per anksti. Nepribrende lietuviai tokiom laisvem..
Fragas 2012-05-21 11:54
Atsiprašau, bet paryškinta vieta tai jau visiška nesąmonė, nors šiaip nesutinku beveik nė su vienu sakiniu.
Aš nei už, nei prieš legalizavimą, nelabai man tas rūpi, bet pagal tą sakinį galima suprasti, jog chirurgas gali prieš operacija šimtą gramų įkalt "ant drąsos" ir jam uždrausti nuolat tai daryti bus teisių pažeidimas? Nemanote, kad kaip yra su alkoholiu, tas pats galiotų ir kitiem svaigalams?
Sleepo 2012-05-21 11:55
Asmeniskai pats kanapes paskutini karta rukiau 2m+ (per gyvenima gal tik 6 kartus) ir sutinku, kad visuomene be jokiu svaiginimosi priemoniu butu geresne, taciau turite sutikti, kad kanapes medicininem ir pramoninem reikmem turi buti legalizuota.
Atsitrenk 2012-05-21 11:59
Mūsų tauta grimsta vis labiau į alkoholio liūną, pasižiūrėkite be alko jaunimas neįsivaizduoja nei vienos šventės. Nesibaigiančios problemos visuomenėje - degraduojantis mąstymas.
Legalizavimas nulinis stimulas vartojimo pradžiai. Kas norėjo tas išbandė.
Olandų statistika, tai tikras atspindys to, apie ką diskutuojama jau ilgajį šimtmetį mj draudimo laikotarpiu.
akoholi vartojau 8 metus, marichuaną vartoju 4. Palyginau, nuomonę pasilieku sau. Geros dienos
kwest 2012-05-21 12:14
Olandija puikus pavyzdys, jei idomu pasinakgrinek kanapes raida ir vartojima toje salyje. Vis delto ir toje pacioje Olandije didziausia beda islieka suvartojamas alkoholio, o ne surukomos kanapes kiekis(neskaitant ganja turistu). O kas liecia kanapes uzdraudima turistams, tai, matai, radikali valdzia dabar ten sedi ir matomai jiem nepatinka, kad Olandija yra geriau zinoma kaip rasta rojus, o ne suriu ar malunu salis. GL.
kionig 2012-05-21 12:17
Pramoninėm?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Atėjo laikas legalizuoti marihuaną?