Atėjo laikas legalizuoti marihuaną?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Simplicity 2012-05-22 12:53
OK, realus įvykis iš mano gyvenimo. Viena iš mano veiklos sričių — kompiuterinės įrangos remontas. Teko keliskart važiuoti pas vienus žmones. Airijoj žmonės turtingi, po kompiuterį turi kiekvienas šeimos narys. Reikėjo sužiūrėt vieno iš jų kompą, nes atseit virusai. Paleidau IE, o ten kaip pradinis puslapis — kažkokia svetainė apie kanapes, jų auginimą, įrangą ir t.t. Na, kiekvienam savo, į asmeninį gyvenimą nesikišu. Parsivežu, sutvarkau ir grąžinu. Po kelių savaičių skambutis, kad tvarkytas kompas vėl parėjo. Važiuoju, žiūriu windows'ai naujai sumesti. Pasakau, pasiimu, sutvarkau ir grąžinu. Po kelių dienų vėl skambutis, vėl problemos su tinklu, garsu ir vaizdu... Ir vėl kreivai permesti Windows'ai. Pasakau kas ir kaip, sulaukiu tik beviltiško skėstelėjimo rankomis. Pasiimu, sutvarkau ir atvežu. Čia jau darosi dar įdomiau Skambinu į duris — neatidaro, vėl — nulis emocijų, po to dar kartą, ir dar kartą... Skambinu telefonu ir pasakau jog kaip ir tarėmės, kompą atvežiau. Sako, kad su reikalais išlėkę, bet vaikai namie, susiskambins ir išspręs reikalą. Duris atidaro antrame namo aukšte prieš tai krykštavę dešimtmečiai. Mano didžiai nuostabai pirmame aukšte virtuvėje ant grindų sėdėjo veikėjas ir žiūrėjo kažkur į tolį, o ore tvyrojo toks salstelėjęs kvapas. Kaip žolininkai ir rašo — buvo labai ramus ir kažkur toli. (Matyt, gerai užvilko) Kaip su tokiu buku asilu galima vaikus palikt jei jis net savim nesugeba pasirūpint?
nulis0 2012-05-22 12:58
taip, tai vienas iš neatsakingo vartojimo pavyzdžių. Bet čia ne vien žolė kalčiausia manau, čia jau tų tęvų problema apskritai, kad nemoka savo vaikais rūpintis. Taigi klausimas. Ar reikia bausti visus už tai, kad kažkas neatsakingas ir durnas?
Smėlis 2012-05-22 13:07
Supratimas, arba manymas, kad supranti, nėra mokslinis įrodymas pagrįstas statistika ir tyrimais.
Vagydarnuor 2012-05-22 13:15
Cia dar kita tema.. Amzina kova tarp dvasios keliu einanciu zmoniu ir fizikalistiniu poziuriu besiremiantis. As asmeniskai skiles perpus ir galiu pasakyti, kad yra pojuciu kuriu i statistika neitrauksi. Ir cia mano subjektyvi nuomone, ko vedini zmones vartoja alkoholi.
Simplicity 2012-05-22 13:17
Prasideda... O ar išvis yra toks terminas kaip atsakingas narkotikų vartojimas? Nu, bet tai kai man pasisekė — pirmas veikėjas ir iškart neatsakingas vartojimas. Oi, tiesa, buvo dar ir tokie kaimynai pas mus, dėl kurių dukart laiptinėj (laiptinėj trys butai) priešgaisrinė signalizacija suveikė, nes apsirūkę puodus ant viryklės be priežiūros paliko. Gerai, kad gaisro nekilo, nes per tokius fokusus gali ir nebeatsikelt. Alkoholiką dar gali užuost, iš veido pamatyt, kad turi problemų. Ką su putiku daryt jei jis pas save užsidaręs dūmą peša ir „medituoja“? Kaip suprantu, dėl šio pomėgio nei vienam nepavyko normalaus darbo susirast, susirinkę daiktus pabėgo prasiskolinę nuomotojui, elektros tinklams ir greitų kreditų įmonei. Kaip ir gaunas, kad du neatsakingo vartojimo atvejai iš dviejų. Ar tai tik nereiškia, kad žolės vartojimas pamažu priveda prie šito? Toj pačioj mamoj irgi rašo apie atvejus, kai „kartą per mėnesį“ tapo „1-2 kartus per dieną“. Reikia ne tik bausti, bet ir stengtis jog tokių apspangėlių būtų kuo mažiau. Ar tikrai Lietuvai reikia šalia alkoholizmo dar vienos legalios priklausomybės sukeltos problemos? Niekad nesusimąstei kiek mokesčių mokėtojų reikia visų tų paklydėlių grąžinimui į normalų gyvenimą?
Vagydarnuor 2012-05-22 13:21
Ar palaikytumet istatyma, kad uzdraustu alkoholi ir legalizuotu marichuana? Su argumentais. kodel taip, kodel ne.
nulis0 2012-05-22 13:46
Tai jau būtų kolektyvinė atsakomybė. Kodėl tada nenori alkoholio visiškai uždrausti. šitas narkotikas kurkas daugiau žalos daro visuomenei. Kodėl tau išviso turėtų rūpėti ka kas veikia nesuprantu? Ar visi turi būtinai daryti tik tai kas tau patinka? Žolė nesukelia priklausomybės visų pirmą, ji nekelia problemų visuomenei. Žmonės apsipūčia, pabūna patys su savim, eina suvalgo kebabą ir po 2val vėl grįžta į normalią būseną. O kebabas būna tarpkitko nerealiai skanus
nulis0 2012-05-22 13:49
Ne. Nes draudimais nieko nepasieksime. Reikia šviesti ir mokyti visomenę atsakingo vartojimo.
Smėlis 2012-05-22 14:08
Simplicity 2012-05-22 15:33
Betikslė diskusija, kai viena pusė niekaip nesupranta kokią grėsmę aplinkiniams kelia meditavimas svylant puodams vos ne tam pačiam kambary. Jei jau ir tai ne argumentas, tai jau nežinau ką daugiau ir bepasakyt Turbūt, iš didelio noro net rastumėt kaip ir mirtį nuo žolės pateisint (1 taurės, o ne butelio) dar saugiai ir legaliai galima namo parvairuot. 3. Tektų draust visus antpilus, užpilus ir tinktūras, savo sudėtyje turinčias alkoholio. Realiai, būtų galima net nubaust už surūgusios uogienės stiklainį rūsyje ar šaldytuve:) 4. Perėjimas nuo vieno narkotiko prie kito socialinių problemų neišspręs. Reikia mažinti dabar vartojamų legalių narkotikų prieinamumą ir vartojimą. 5. Legalizavus žolę teks ir LSD legalizuot — abu augalinės kilmės, abu lengvi narkotikai.
Nerijux 2012-05-22 16:54
Vie pasižiūrėjus į postų kiekį ir palyginus su tuo, kiek postina į kitus straipsnius, iš karto matosi, kad tai labai aktuali tema... Mano asmenine nuomone reikėtu dekriminalizuoti kaip Čekijoj, tačiau apie legalizavimą dar anksti kalbėt. Nėra ji tokia bloga ar gera, kaip čia kažkas ieško kraštutinumu. Bet už gramą atsisėsti cypėn keleriems metams, kai tu turi gerą darbą, moki mokesčius, turi gražių vaikučių ir juos myli, bet kartais sugalvoji patraukti dūmą... Atsiprašau, bet čia absurdas. Sugadintas gyvenimas absoliučiai visiems, net mokesčių mokėtojai kiekvieną mėnesį turės po vieną- kitą lituką įmokėti į tokio "Žuliko" išlaikyma. Kitaip tariant - nukenčia visi.
MrT 2012-05-22 17:19
Nei aš vartojų nei ką, nereik man tų nesamonių, aš ir taip patenkintas. Ką norėjau pasakyt tai nereik kitų įžeidinėt už jų nuomonę išsakė ir viskas, argumentuotai atsakyk, o ne vėjais kažkokiais..
nulis0 2012-05-22 18:58
LSD visai kitos grupės medžiaga. Kodėl tu taip kategoriškai visada kalbi? Niekaip nesuprantu aš tų sukaustytų dogmatiškų žmonių, kurie visad šaukia, kad ne ir taškas, nes va jam taip ir taip buvo. Taip reikia mažinti alkoholio ir tabako vartojima, bet ne draudimais, o mokymais. O kas rūkė žolę tas ir rūkys, tiesiog nebijos už tai į kalėjimą atsisėst...
Phaze 2012-05-22 21:47
nulis0 - super destai mintis, keista kaip kaikurie skaitantieji nesugeba pazvelgti is "neagresyvios" perspektyvos i tai ka kalbi.
nulis0 2012-05-22 23:56
Na dėkui Nieko čia keisto, tiesiog žmonės galvoja, kad viską galima sukontroliuoti draudimais, baudomis ir panašiai. Nesusipažinę žmonės su pačia medžiaga ir jos poveikiu todėl ir bijo. Čia žmogaus prigimtis tokia; bijoti to ko nepažįsti. Aš šaltienos kažkada nevalgydavau, bet vieną dieną paragavau ir nu blemba visai nieko
kionig 2012-05-23 00:02
Pagal tokią logiką tada ir vegetarai bailiai? Čia vieninėtėle pūtikų problema yra apkaltinti, kad kažkas kažko bijo ir pasijusti "teisiu".
nulis0 2012-05-23 00:43
kionig 2012-05-23 01:08
Hmm, vėlgi situacija tik suviena išeitimi, kad kažkokiu tai būdu reikalinga marės vartojimas, kaip vienintėlis ir neginčijamas, ar ne?
Tuxedo cat 2012-05-23 03:43
Pusė čia diskutuojančių žmonių apart savų interesų daugiau nieko nemato...Gal pratęskite diskusija, kai išmoksit neįžeidinėti vienas kito, nelįsit į asmeniškumą?
Phaze 2012-05-23 14:59
Neatsakys tau i si klausima priesiskai nusiteike zmones sia tema. Panasiai yra ir diskusijose apie Dieva. Vieni sako jog tiki Dievu, ir kaikurie iskarto pradeda teigti jog baznycia kazkada vykde inkvizicija ir panasiai, diskusija pasisuka link kaltinimu, pasaipu ir arogancijos. Arba, analogiskas bet atvirkscias scenarijus - zmogus netiki i Dieva, o kai kurie koncervatyvus tikintieji pradeda i ji kreivai ziureti ar dar kaipnors neigiamai elgtis. Zmoniu yra daug, nuomoniu irgi yra nemazai, bet zmogus toks jau padaras, kad daznai bando primesti kitam tai ka mano pats. Su draudimais lygiai taip pat - "man nepatinka, tai nedarysi ir tu, nesvarbu kad manes tai visiskai neliecia". (kalbu ne apie istatymus, kurie draudzia veikla, neigiamai veikiancia KITUS zmones, bet apie grynai asmeninio pasirinkimo draudima ir asmeniniu laisviu varzyma) As, asmeniskai, net linkes lyginti tokius siauru paziuru zmones su "marozais", kurie gali bandyti sumusti zmogu vien del kitokio aprangos stiliaus ar kazko panasaus. Atkreipkit demesi, jog sakau - "as asmeniskai MANAU", ir neteigiu. Gaila, kad net ir sitam atrodo rimtam puslapyje atsiranda (ir toli grazu ne vienas) nesugebanciu diskutuoti ir ima primetineti savo nuomone kitiems per arogantiskus ir demagogiskus palyginimus (pvz legalias kanapes lygina su zmogzudysciu iteisinimu - absurdas!) O atsakyt i klausima galiu as - jei tik zmogus nori, zmogus ir surukys ir pavartos, ir nesvarbu ar draus jam tai kasnors ar nedraus. Tik gaila, kaip jau pats minejai, jog del draudimu i kalejimus, i bendras kameras su zudikais ir isgamomis patenka paprasti zmogeliai, kurie ejo truputi pries veja ir elgesi ne taip kaip jiems liepia elgtis aplinka. (ir prasau nepradet aiskinti, jog ir zudikai ejo "truputi" pries veja) As manau, jog reiketu gerokai susvelninti sankcijas uz kanapiu vartojima ar auginima, taciau ne uz prekyba ir ypac kai tai liecia nepilnamecius. Tada pasisvente ganjamanai galetu sau ramiai gyventi nebijodami kad teks pajusti vyriska meile belangeje. Ir be kita ko reiketu sviesti ir mokyti zmones apie svaigalus ir kvaisalus apskritai, o ne tik mojuoti rodomuoju pirstu ir sakyti "ne ne ne, dziuna smegenys ir po vieno pabandymo tapsit narkomanais ir bulvem". Tarp kitko, as nerukiau jau nuo universiteto laiku, taciau neturiu nieko pries rukancius zmones ir del jau isvardintu priezasciu drisciau statyti piknaudziaujancius kanapem siek tiek auksciau piknaudziaujanciu alkoholiu.