Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Smėlis 2013-05-15 13:05
Iš serijos "aš kultūringas, bet tik ten, kur man patogu"
andriulis 2013-05-15 13:22
Taip, dauguma nepasirašytų protokolų dėl kurių daug kabliukų ginčams, anuliuojami. Kaip tu įrodysi jog jis ėjo dviračių taku, o ne kirto jį? Labai slidus reikalas.
Kiek dviratininkų ir kiek pėsčiųjų? Akylesnis visuomet turi būti dviratininkas.
Dviračių takai turi būti įrengti ne pėsčiųjų takų sąskaita, o važiuojamo kelio kelkraštyje , skirtas 1m.
O kiek buvo dviratininkų nubausti? neskaitant užmiesčio dviratininkų.
Simplicity 2013-05-15 13:40
Į dviračių juostą galima išlįsti ir visai netyčia — užsikalbėjus, ar komunalininkams belekaip sumetus plyteles po komunikacinių trasų remonto. Ar dėl to reikia ant galvos važiuoti ar ATK straipsniais grasinti? Būkit biedni, bet teisingi — taisyklių nesilaiko ne tik pėstieji ar dviratininkai, bet ir kiti eismo dalyviai. Bukas savo teisių vaikymas dar niekur ir niekam naudos nedavė,— į viską reikia reaguoti protingai.
Na, kad ir tas pats straipsnis — vienas užkišo, kitas įsižeidęs ant trijų raidžių pasiuntė ir po to ant gatvės grindinio atsigulė. Ar taip turi elgtis du suaugę vyrai?
Anskčiau maniau, kad tokios situacijos įmanomos tik Rusijoje, bet paskaitęs tokius straipsnius, pažiūrėjęs laidą „Reidas“ supratau, kad tautiečiai su savo kultūra netoli į Vakarus tenubėgo:)
p.s.
Ai, va, dar yra toks dalykas kaip „pagarba aplinkiniams“. To dalyko Lietuvoj irgi ne per daugiausiai.
Smėlis 2013-05-15 13:52
Vat būtent. Aš jau praradau viltį, kad gražiuoju tai pasikeis. Todėl nematau kito būdo, kaip tik bausti visus erelius - pėsčiuosius, dviratininkus, vadeliotojus, vairuotojus ar slidininkus. Nes jei intelekto neužtenka elgtis kultūringai, tai tik muštras padės.
Smėlis 2013-05-15 14:11
Lygiai tiek pat, kiek ir pėsčiųjų. Nesuprask klaidingai. Neteisinu dviratininkų, kurie nemažesni kiaulės. Tiesiog man nepatinka, kad visa atasakomybė kariama ant dviratininko. Pėsčiasis irgi privalo būti atsakingas tiek už save, tiek už aplinkinius. Man nesukelia sunkumų neiti dviračių taku ir niekaip negaliu suvokti kodėl tai turėtų būti sunku.
andriulis 2013-05-15 14:53
Na matai senamiestį taipogi yra kelias, bet tuo keliu vaikšto pėstieji. Vairuotojai supranta, kad tai yra senamiestis ir važiuoja kur kas mažesniu greičiu dėl saugumo, taip ir dviratininkai turėtų elgtis. Tokiose senamiesčio vietose, kuriose neįrengtas dviračių takas, jie turėtų juos varytis(dėl didelio žmonių kiekio).Tai mačiau Italijoje ir man nebuvo problemų pamačius ženklinimą, jog negalima važiuoti dviračiu nulipti nuo dviračio.
Suprask vieną, niekam neįdomu, jog su dviračiu leki į darbą kuo greičiau. Man policininkas yra pasakęs, išvažiuok ankščiau, nereikės skubėti.
Dauguma yra dauguma, reikia taikytis ne pėstiesiems prie dviratininkų, o dviratininkam prie pėsčiųjų.
Yra padaryti takai, džiaukitės, važiuokit jais, bet jeigu kažkas ten ir stovi, tai apvažiuokit. Nėra jokio kriminalo su dviračiu kirsti tą ištisinę liniją. Supraskit, tą gabalą pėsčiųjų tako atidavė dviratininkams tam, kad jie netrukdytų pėstiesiems. Juo dviratininkams vistiek yra patogiau važiuoti, nei vingiuoti tarp žmonių.
Dviračiai populiarėja dideliu tempu, tai žmonių supratingumas ateis savaime, o kai pradeda baudomis mėtytis, tik labiau kiršina visuomenę. Aišku visi nori pokyčių per parą. Sugalvojai įstatymą ir va turim, tokie dalykai išsisprendžia savaime, bet tam reikia laiko.
Simplicity 2013-05-15 15:21
Lietuviai prie visokiausių baudų jau yra taip pripratę, kad naujomis mažai bepagąsdinsi Turi būti sukurta normali infrastruktūra su normalia teisine baze, kad visiems būtų patogu naudotis. Dabar gi pripiešia tų kelių visur ir bet kaip ir liepia naudotis. (Jūs gi nesimausit kelnių per galvą jei taip valdžios pusgalviai sugalvos?)
Viską reikia daryti su protu, paskaičiavus ir lydint reikiamiems įstatymamsi, o ne kaip senais gerais laikais — „po faktu“ ir pagal planą.
Baudų dalinimas yra pati neefektyviausia problemos sprendimo forma, nes bus baudžiamas iešmininkas. (Kiek metų jau baudas už vairavimą išgėrus kelia, bet girtų keliuose nemažėja)
p.s.
Aš dviračių takais nevaikštau, šiukšlių kur papuola nemėtau, tačiau „pensininko sindromu“ (valstybinių institucijų užvertimas skundais ir panaši saviveikla) nesergu Teisės aktai Lietuvoje keičiasi dažniau nei orai Airijoje, o informacijos apie tai galima rasti tik „Valstybės žiniose“. Reikia keistis pačiam, o su laiku pasikeis ir visuomenė. Daugiau pagarbos aplinkiniams ir viskas savaime išsispręs
Simplicity 2013-05-15 15:27
kukulis 2013-05-15 17:50
Andriulis - jei tiksliai tai 206cm ir 127kg. ir kas smagiausia, su mano svoriu ne problema, kai kazkas nusprendzia nesitraukt is kelio. As irgi nesitraukiu ir leidziu sau lengvai bakstelt kliuti su alkune ar petimi
Taciau jei kalbet rimtai, tai turbut daugiausiai tolerancijos turi tie, kurie vazineja tiek automobiliu, tiek dviraciu. Ir maziausiai skundziasi. Jeigu dviratistai vietoj kritines mases organizuotu kazkkio tai tako paremontavima - rezultate naudos butu daugiau.
immortallt 2013-05-15 18:48
Klaipėdoje pėsčiuosius išauklėjo daugmaž - dviratininkai su alkūnėmis kliudydavo.
Nerkashis 2013-05-15 20:26
Ale ir pikti čia dauguma jūsų. Teko ir man pakliūti į pavojingas situacijas. Tačiau viską galima išspręsti paprasčiausia šypsena. Pažiūrėkit šitą: http://www.youtube.com/watch?v=WfUnwynwZvE Reakcija Lietuvoje būtų maždaug, - kur eini ožį. O čia pirmas klausimas ar tau viskas gerai
Esu su auto užtvėręs kelią dviratininkui (per žioplumą), bet vėlgi, viskas išsisprendžia per atsiprašymą.
Taigi, linkiu visiems kantrybės ir pagarbos vienas kitam.
faktas 2013-05-15 20:48
Dauguma jūsų trenkti gal? Dviratis statistiškai yra pati mirtiniausia transporto priemonė. Dviračio greit nesustabdysi, o nukritęs gali labai rimtai susižaloti. Važiuodamas vos 20 km/h greičiu gali labai stipriai sužeisti pėsčią žmogų. Vos prieš kelias dienas man važiuojant dviračių taku, ant jo iššoko puskvailė pėsčioji, tai gavo tokį smūgį, kad nulėkė ant šaligatvio siaubingai susižalojus petį, ranką ir šoną. Norėjau padėti, tai man dar isteriją sukėlė vidury miesto. Tiesa, bandydamas išvengti susidūrimų, daug kartų ir pats nukritau. Dar dabar skauda abi rankas, o ant šlaunies didžiulė juoda mėlynė.
Dviratininkas gali važiuoti pėsčiųjų taku, jei nėra dviračių tako, bet pirmenybę turi teikti pėstiesiems.
Na o pėstieji jei jau nori eiti dviračių taku, tai kodėl nenori eiti automobilių keliu? Eiti dviračių takais - draudžiama! Taisyklės yra kuriamos ne tam, kad žmonės būtų skriaudžiami baudomis ir tokiu būdu apsunkinamas jų gyvenimas, bet tam, kad gyventi būtų patogiau, kad nebūtų kruvinų alkūnių ir isterijų vidury miesto. Jei visi laikytųsi taisyklių, nebūtų tokių situacijų, kaip šiame video.
Kai iš policijos gausiu visą reikalingą informaciją, padarysiu viską, ką galėsiu, kad pėstieji Vilniuje būtų baudžiami jų pačių ir dviratininkų labui. Kai prieš n metų pats gavau 20 Lt baudą už tai, kad perėjau ne per perėją, tai man buvo puiki pamoka ir iki šiol stengiuosi eiti tik per perėjas, nors tie 20 Lt yra absurdiška bauda. Dažnai pietaudamas daugiau išleidžiu.
Arthuras 2013-05-15 23:11
Tai padaryk viską iki galo - kad dviratininkus baustų už važinėjimą šaligatviais, PĖSČIŲJŲ.
immortallt 2013-05-15 23:37
Tavo žiniai, jei nėra dviračių tako, dviratininkai gali važiuoti pėsčiųjų taku.
Arthuras 2013-05-15 23:43
"Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems."
"Kelkraštis - šalia važiuojamosios dalies (nuo jos krašto iki kelio sankasos
briaunos) esantis kelio elementas, dengtas tokia pat danga kaip važiuojamoji dalis ar kitokia arba (ir) atskirtas nuo važiuojamosios dalies jos kraštą žyminčia ženklinimo linija, tačiau nelaikomas nei šaligatviu, nei pėsčiųjų ar dviračių taku. "
Paėmus santykinai, daugiau dviratininkų važinėja pėsčiųjų takais, nei piktybiški pėstieji vaikšto dviračių takais.
faktas 2013-05-16 00:38
Aš situaciją matau iš visų trijų pusių - pėsčiųjų, dviratininkų ir auto vairuotojų. Tikrai nesiruošiu ginti kažkurios vienos pusės. Taisyklių laikytis privalo visi. Būtų nuostabu, jei taip būtų.
Dėl dviratininkų taisyklių, tai jos labai skylėtos. Pvz. situacija, nėra dv. tako ir dviratininkas važiuoja 2 juostų gatve. Kaip sankryžoje jam pasukti į kairę, netampant "pėsčiuoju"?
Dėl dv. ir pėsčiųjų takų, tai dažna situacija būna tokia - dviratininkas važiuoja dv. taku ir staiga takas tampa nepažymėtas kaip dv. takas ir kelio ženklų nebėr. Tai dviratininkas važiuoja dviračių taku, ar ne? Ir kaip pereiti gatvę, jei tos pačios krypties eismas yra kitoje pusėje? Kas atsakingas už kelių žymėjimą Lietuvoje?
Arba dar vienas geras - važiuoji dešiniuoju kelio kelkraščiu, nes nėra dv. tako ir staiga priešingoje kelio pusėje prasideda 100 m. ilgio dv. kelias. Tai dėl to reikia kirsti kelią, pavažiuoti 100 m. ir vėl grįžti atgal?
immortallt 2013-05-16 03:37
Tai žinoma, visi yra dalinai kalti. Bet labiausiai nuskriausti vis tiek yra dviratininkai. Tai jiems nėra kur dėtis.
Arthuras, dviratininkui pėsčiųjų taku leidžiama važiuoti, kai nėra dviračių tako. Vilniuje jų iš vis praktiškai nėra. Tik imitacijos dviračių takų. Bet ne esmė. O ant dviračių tako pėstieji gali vaikščioti lygiai tiek pat, kiek po autobusų juostą.
andriulis 2013-05-16 08:41
Faktas - man taip buvo vaikystėje, atsitrenkiau į moterį, vyras paemė ir išsuko ventilius Dviratį parsivariau namo ir nuo to laiko važiuodamas tarp žmonių, nors ir dviračių taku, aš nelekiu akių išdegęs.
Jei tu važiuoji kelkraščiu, tai tu mink pedalus nors ir 90km/h jei sugebėsi, bet jei tu važiuoji dviračių taku, kuris pažymėtas viduryje pėsčiųjų tako, tai atsitrenkimo atvėju, tau reikėtų išsukti ventilius, kad kitą kartą įvertintum situaciją.
Arthuras 2013-05-16 10:21
Ne, nu jūs tai duodat. Aš apakęs. Ieškot teisybės KET'o nežinodami ir nesugebėdami jo susirast?
Na tu duodi. Aš tau pakopinau pastraipą iš KET. Skaičiau dar tris kartus, ieškojau, kur taip parašyta - na nėra. Tai arba pakopini kažką iš KET, arba tyli.
Ir kol dviratininkai taikysis mane nunešt ant šaligatvio, skubins pasitraukt, tol aš visiškai nesijausiu kaltas eidamas dviračių taku.
Windas 2013-05-16 12:22
Vazineju i darba kiekviena diena dviraciu.. ir visada saligatviu.. na nera dviracio tako... vaziuoju visada ten kur pestieji.. niekad nenulipu nuo dviracio priesh pesciuju pereja.. o kodel? tiesiog kam to reik.. mase zmoniu eina tai ash letai ir pravaziuoju... o jei nera zmoniu vistiek graziai paziuriu ar masinu nera ir t.t. taip ash suprantu, kad kai lekia neziuredamas niekur dviratininkas tai blogai.. bet jei atsargiai varai nieko blogo ir avaringo nesukeli tai kas cia blogai kas siek tiek nusizengi KET:P dar i zmogu nebuvau atsitrenkias, nors lakstau bet tam yra stabdziai ir zmogiskumas... dviratininkas nereiskia, kad jis vaziuos ir visi pestieji pasitrauks. Bet seip kiek pastebejau dauguma kas ish jusu vaziuojat ant dviratininku.. uzsiminat tik tai kad jie nesilaiko kartais KET taisykliu... bet cia tas pat kiek nerasytu taisykliu yra ir su automobiliu? Arba kodel visi vilniuje zasinai nesugeba praleisti kas antra masina kai yra susiaurejimas i 1 juosta? burnoti galime visi bet procentaliai paemus, kas maziau turi zmogiskumo ar dviratininkas ar automobilio vairuotojas tai manau aisku pasidaro
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Linčo teismas kelyje: Vilniuje BMW vairuotojas susimušė su dviratininku (Video)