Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
RiMuSaS 2010-11-05 00:53
gal ir tavo tiesa. Bet ar neperkarstai reguoji ?
Azuolas 2010-11-05 01:36
Požiūrį, kad už tave nesuradau keik procentų serga apendicitu? ar tu čia tiesiog bandai demagogiją užsiiminėti, ar rimtai tiki, jog senovėje žmonėms nebūdavo apendicito ir prašai manęs įrodymų?
planky 2010-11-05 11:20
aisku,tai nesusije su tema, bet Azuolai. Nebespank prasyciau,kad rytu medicina neveiksminga. Cia jau bobu pasaku lygio teiginiai. Vakaru medicinoje akupunktura,akupresura,ajurveda,su dzok ir kt metodai bei sistemos jau pradeda eit po truputi zingsnis zingsnin. Labai nesenai tai buvo didele priespriesa tarp ju. O tyrimai vyksta ir labai sparciai. Negalejau leist praslyst tokiom kalbom, teko pasijungt net per telefa,kad apgint. Beje, as medikas ir domiuosi rytu medicina. Tai tiek.
planky 2010-11-05 11:29
o i tema kalbant... Atsiminiau filma Judge Dredd ir Postman. Kazkodel panasu scenariju rodo visi rasytojai fantastai...
O kai palygini, kad dauguma tu fantaziju pradeda patvirtint kvantines fizikos specai ir t.t,biologai ir pan, tai ateitis neatrodo labai dziaugsminga su pliusiniais meskiukais.
Turiu omeny, kad nezinia ar spes zmonija iki tiek dasivystyt jei nesusinaikins pirmiau. Belieka laukt. Alia faktas, kad besaikis vartojimas prie gero neveda.
Azuolas 2010-11-05 12:00
Jokie sudžok ir kt. neina žingsnis žingsnin, net nepraėję paprasto bandymo su kontrolinėm grupėm.
RiMuSaS 2010-11-05 12:24
Azuolas
Skaitau ir netikiu ka tu cia rasi
Mokykloj manau mokeisi apie gamta ? Gamta - tai http://lt.wikipedia.org/wiki/Gamta
Miestas gamta ? Ne nu atsirasau, jai jau....
Arba tu neskaitai ka as rasau, arba esi isikandes savo tiesu ir nesistengi suprast, nes manai kad tu neklysti.
As ir nemeginu aiskint, kad seniau zmones galejo isgydit viskoias ligas kokias dabar galima issigydit. Tai tu pats su galvojai.
O kas del technologiju. Vel matomai neisiskaitai ka rasua. Minejau kad nesu pries technologijas, as apaeliuoju i zmones ir ju vartotojiskuma. Technologijos yra gerai tik tada kai jos naudojamos tinkamai. Dabar del technologiju sugeba prigamint tiek maisto ir visokiausiu prekiu, kad gaunasi perteklius... O gamta ir toliau niokojamo kai to galetu taip nebut.
Nereikia kalbet apie sveikata. Seip jai esi domejasis, rytai ir senoveje galejo isgydit nemazai ligu. Vakaruose labai opi problema buvo higienos problemos del ko begale ligu priviso. Beje ar zinojai, kad indenai ganetinai sveiki zmones buvo kol neatsibelde kolonistai su savo ligom ? ( NESUSIREIKSMINK TIES TUOM, CIA TIESIOK TARPKITKO )
Del apendikso as zinau pakankamai. Tiesiog zaidziau pagal tavo taisykles. Tu klykavai, kad teigdamas kazka turiu pateikt irodymu. Lygiai taip pat as taves parasiau pateikt irodymu kad tai tiesa. Bet jau trecias tavo postas tuo klausymu ir tu vis issisukineji atseit as pats tureciau to ieskotis. Nebuk juokingas. Jai pats prasai irodymu tai malonek ir pats pateikt.
Stengiaus parasyt mazai, bet sunku i toki truparegiskuma nereguot.
RiMuSaS 2010-11-05 12:26
Neuzmirsk, kad gydimo principai vakaru ir ritu skiriasi. Jai to nezinai, ne nemegink aiskint savo tiesu suplagdamas viskas i viena. Pirma pasidomek.
Azuolas 2010-11-05 12:32
Jei būtų efektyvu - rodytų rezultatus. Jei žmonių grupę viekia tiek pat, kiek ir kitą žmonių grupę, kuriai netaikomi tie metodai, tai čia ne "kitoks principas", o tiesiog neefektyvumas.
Azuolas 2010-11-05 12:34
Ok, matau, jog toliau mokyklos lygio ir neesi pažengęs sėkmės.
RiMuSaS 2010-11-05 13:26
Nesivarginsiu ir nemeginsiu cia taves menkit, nes pats tai darai.
O kuom tu remiesi sakydamas kad miestas tai gamta ?? Tai kuom remiesi ?? SUgalvojai ir taip turi but ?
Azuolas 2010-11-05 13:48
nėra kažkokio atskyrimo, kur bandai brėžti pagal vaikiškas pasakas, viskas susiję ir persipyne. Kaip kad didelę įtaką daro pvz skruzdės ar medžiai, tai taip pat ir žmogus. Pasitraukus žmonėm reikštų tą patį, kas išnaikinti kokią gyvūnų grupę ir sukelti viso to padarinius - nykimą tų gyvūnų, kurie buvo prisitaikę ar kurių gyvenimus įtakojo tas gyvūnas.
RiMuSaS 2010-11-05 14:57
1. Miestas yra dirbtina eko sistema. Ji narturaliai neatsirado ja sukure zmogus. O kokie stebuklingi gyvunai gyvena tik mieste ?
2. Bet kazkodel zmones labai spiriojasi save lygint su givunais kai kalbama apie blogasias ju savybes. Teigia kad musu rusis labiua pazengusi. Jai tokie pazenge turetumem ir protingiau elktis.
3. Taip gamta tai naturali flora ir fauna sukurta gamtos. O ne dirbtinai zmogaus. Na bet kaj taip viskas nokojama sunku ir berast tos naruralios gamtos. Nesi buves man atrodo Lietuvos miskuose dabartiniuose, kad taip sneki. Apgailetina padetis lietuvos miskuose, uztenka ieit i miska ir pamatysi kiek medziu yra ispjauta didziulei plotai. Nors is isores atrodo miskas grazus, o kas dedasi viduje. Saunu jai zmones stengiasi isaugoti misko flora ir fauna.
4. Zmogeliuk jai dinktu zmones nuo zemes pavirsiaus sakykim visi. Gamta smarkei atsigautu per ganetinai trumpa laiko tarpa. Jai neklystu Diskaveris buvo susukes filma, kaip gamta pasikeistu staiga isnykus zmonems. O tu suvoki kiek rusiu isnyko vien del zmogaus kaltes ?? Labai dideli skaiciai.
5. Zmones senokai pradejo atsiriboti nuo gamtos. pasistate savo "Betonines dziungles" miestus. Zmonems rupi tik pelnas, lygiai tas pats su technologijom. Mano nuomone jai nebutu tokiu milzinisku pinigu is naftos, o remtumemes tik technologijom ir ju efektivumu. Tai jau senokai turejom vazinet elektromobiliais. Jie ekonomiskesni ir technologiskai pazangesni argi netaip ?
http://www.technologijos.lt/n/zmoniu_pa ... 93&l=2&p=1
STai straipsnis apie zemes tarsa ir kaip visi i tai reguoja. Nera naudos nera vadinasi reikalo kazka keist, kai tai prades badyt akis neisvengiamai tada tik bus daroma kasnors. Apgailetina.
Azuolas 2010-11-05 15:24
Tai tu gal dar ir konspiracijos teorijom tiki... Vargelis. Gaila laiko, kritinio mąstymo nei aš įkrėsiu, nei mokykla
RiMuSaS 2010-11-05 17:05
As negaliu atsistebet kokiu tu tik priezasciu enmegini atrast, kad liktum teisus ir toliau aiskintum kad as klystu. Nu n.. kad jau iki tokiu nesamoniu nusileidi tai cia manau as geriau nebesigincysiu, neverta...
Beje nurodyk nors viena gyvunu rusi kuri konektu gamtai ?? Tarkim naikintu savo maista tik del smagumo ? Zudytu savo gentainius tik del idejos ir panasiai ? kad mes jau tokie pat kai pir kiti gyvunai.
Del kisko mazejimo daugybe givunu rusiu yra taip sumazejusios kad arteja prie isnikimo. Nesenai buvo straipsnis technologijose apie vilku populiacija lietuvoje. Tai kad ju vos keli simtai palike. Kiek stirnu elniu sernu belike tuose musu miskuose ?? Tik nepasakok pasaku kad zmogaus veikla nenaikina aplinkos ir gyvunijos.
Ir tu tikrai esi protiskai atsilikes, jai nesugebi suvokt, kad as niekad tau nesakiau kad senoveje buvo geriau. Apsimeti tokiu protingu, bet pats svaisciojiesi erezijom. Zmogaus veikla nieko nedaro gamtai gamta pati save naikina ir t.t.
O apie kokias konspiracijos teorijas sneki as nesuprantu. Gal savo mintyse ir esi kazka susikures, bet tai tik tau zinot.
Beje noreciau suzinot del kokios veiklos atsiranda dykumos ?? Manau cia turi irgi nebloga koki tai fantastini paaiskinima.
jordanbn2 2010-11-05 20:46
Dykumos pleciasi del zmogaus veiklos - nuganymo. Taip atsirado vidurio azijos dykuma, (tikslaus pavadinimo neatsiminsiu),del to pleciasi sacharos dykuma
RiMuSaS 2010-11-06 02:33
Butent, ta ir turejau omenyje
Indigo89 2011-01-09 16:56
Ateiviai irgi dar viena rusis Beje tokiu atveju ko gero reiketu ir savarankiskus robotus laikyti naturalios gamtos pasekme, kadangi tai butu tam tikros gyvunu rusies irankis. Ir as tam visiskai pritariu. Bet manau, kad vistiek turetumem issaugot kuo daugiau rusiu atsiradusiu naturaliai. Kada nors ju gali mum prireikti
punktyras 2011-01-09 23:27
gyventojų kiekio didėjimą
->
gyventojų skaičiaus didėjimą/gyventojų gausėjimą
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Žemės ateitis futuristų akimis: mašinos susijungs su žmonėmis?