Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
quartz 2019-05-16 12:51
Manau nebloga alternatyva Vilniaus tramvajaus/metro idejai. Butu efektyviau ir pigiau.
ihouser 2019-05-16 13:12
Kiek girdėjau, ten tikrų tikriausias lochotronas.
HardAxe 2019-05-16 13:14
Nebijos tsunamių? Good one O uraganų?
kokie privalumai prieš traukinį? Nelabai matau skirtumo nuo traukinio ant viaduko, apart didesnės kainos?
Niemand 2019-05-16 14:52
Jei pagal deklaruojamas savybes, kaina mažesnė. Taip pat lengvesnės konstrukcijos, reikalaujančios mažiau tvirtinimo ploto ant žemės, kas ypač aktualu miestuose.
ihouser 2019-05-16 14:59
Pora linkų apie skyway (skaitantiems rusiškai):
http://marslanov.com/otzyvy/rsw-skyway/
https://tech.onliner.by/2018/09/18/skyway-2
Ernestas99 2019-05-16 17:31
Jei nori galim parodyt straispnius, kur rimtu veidu rašoma, kad viskas čia 3D, tokių straipsnių buvo daug.
lindemann 2019-05-16 20:34
Tai čia šitie norėjo prie karinio Zoknių oro uosto įsikurti. Vos nepavyko, gerai kad kažkam atėjo į galvą pasidomėti jų veikla. Paskui platino visuose forumuose ale savo akcijas, monopolio popierėlius už tikrus pinigus, žadėdami šimtaprocentines gražas per trumpą laiką. Paskui po visuotinio skepticizmo aptilo. Dabar vėl turbūt į reklamą investuoja, žadės dar daugiau
DeepStare 2019-05-16 22:41
Svarbiausia čia - "kiek girdėjau" Čia aukštas žinojimo lygis
DeepStare 2019-05-16 22:49
Ar žinote kiek jis ima už užsakomuosius straipsnius su apjuodinimu ? Nepasikabinkit ant kabliuko ! Printskrynai su jo kaininyku yra išsaugoti ir atėjus laikui reikės atsakyti už tokius bajerius. Daug kas ant kylančios technologijos nori pasišildyti rankeles, tik ne tuos metodus renkasi
DeepStare 2019-05-16 23:00
Kuo tamsta remiatės rašydami apie didesnę kainą ?
Pasiguglinkit kiek sveria traukinio garvežys ir kiek SW elektromobilis
Liutazbn 2019-05-16 23:25
Musko tesla yra investicija į lūkesčius. Realiai turbūt net 10 proc. Pasaulio gyventojų komfortiškai protingai mokant imokas nepavilks elementaraus elektromobilio.
Kas dėl 3D visko, tai yra puiki galimybė žmonėms su ribota vaizduote parodyti idėją ir galimybes nes jie perskaitę ko turbūt dažnai net nedaro, tikrai nesupras nieko.
tanas 2019-05-17 00:02
Wuppertal, Schwebebahn, jau nuo1901m. skraido
GNU 2019-05-17 00:23
Kinijos turgelius dar buvo galima toleruoti, bet čia jau visai naujas lygis. Ant kiek reikia negerbt savo skaitytojų, kad juos bandyt įtraukt į tokias sukčiavimo schemas ir dar pasirašant kaip technologijos.lt autoriui. Po šito rimtai apsvarstysiu alternatyvius variantus, ir labai gaila, kad tai tenka daryti, nes tiek daug metų buvau jūsų gerbėjas ir nuolatinis skaitytojas.
DeepStare 2019-05-17 02:42
1. Maskas Teslą pagamino ar nupirko ?
2. Ar matei Teslos pelno grafiką ? Jis nesugebėjo pastatyti net konvėjerio ir auto surinkinėjami rankomis. Bet kuris senas koncernas kaip VW, ar Toyota nupūs Teslą nuo ekrano, jeigu tik užsimanys
Tarp kitko ne Maskas sugalvojo elektromobilius, jie gaminami gal 150 metų
DeepStare 2019-05-17 02:46
Kai nėra argumentų kabinėjamės prie žodžių ? OK, šilumvežis. Kas toliau ?
DeepStare 2019-05-17 02:55
Jeigu turi daugiau teisių čia, tai dar nereiškia, kas esi visur teisus. Gal gali apibrėžti savo sąvoką "nesąmones" ?
Aš iš viso negaliu suprasti, kaip žmogus visiškai nepatikrinęs informacijos gali taip stumti ? Tu nors kiek save gerbi ? Negerbi savęs, tai gerbk portalą kuriame sėdi. Taip pat rekomenduotina nors straipsnį perskaityti jeigu jau sugalvojai juodinti. Čia minimum.
vardasas 2019-05-17 06:28
Volkswagen ir Toyota ikurti 1937, o Tesla 2003, puikus palyginimas, cia taspats kas lyginti 82m senioro patirti ir zinias su 16m paauglio patirtimi ir ziniomis.
simuciukas8 2019-05-17 07:37
Siaip tokie straipsniai netureti buti spausdinami , nes apie sia kompanija zinoma tik is blogos puses , tai profesionalus pinigu pasiurbejai ir lukesciu investuotojai .
sub 2019-05-17 08:54
Deepshare arba ieško refferalu sau, arba nzn ką čia svaigsta. Ir kas neteisinga, kad neišsilavinę žmonės ateina ir ginčyjasi. Tesla jauna kompanija, neturi 50 metų stažo ir daugiau. Pasistatė tas linijas - gal daugiau domėtis reikia. O tokie kaip VW ir kiti gamintojai, jau pripažysta kad vėluoja į elektromobilių rinką, keli gamintojai moka Teslai didelisu pinigus kad gautų technologijas.
Apie Skyway, galiu papasakot trumpai, pats asmenišai susidūriau. Draugai ir pažystami yra investavę tūkstančius į Skyway ir visada bandė įkalbėti mane, pažiūrėk kokiso technologijos, po kelių metų n kartų daugiau atgausi. Kadangi aš nesu tas, kurį lengvai įtikinsi, aš mėgstu pats domėtis, naršyt, skaityt, taip ir padariau, sužinojau kad jie buvo išvyti iš Šiaulių, įsikūrė Baltarusijoje ir aktyviai ieško investuotojų. Kas man labiausiai nepatiko, kad vienas draugas, kuris įkalbinėjo labiausiai investuot, atsiuntė savo refferal nuorodą, per kurią turėčiau registruotis. Įnešiau 15 USd, tik tam kad pažiūrėt kas čia toliau bus, panagrinėti jų sistemą. tai draugelis pasinaudojo manim, kad gautų kelis procentukus. Buvau pakviestas į SKyway konferenciją Kaune, visiškas bullshit, ten kažkokie rasistai ar komunistai praveda tas konferencijas, kad uždavinėja klausimus, ar tiki į dievą. Jei netiki į dievą, kaip gali patikėti skyway. Va toks va š, išėjau. Jų žurnalai konferencijoje, kur turėjo būti platinami nemokamai, kainavo pinigus. Ir ne po vieną eurą, o po 3.
Vienas dalykas, kuris man dabar aiškus, tai investuoją į tą šūdway tik neišsilavinę žmonės, neturintys kritinio mąstymo, kažkas pasakojo kad uždirbs 8 kart daugiau ir sukišo žmonės pinigus. Gaila jų, bet patys kalti kvailiai. Visi mano pažystami, kurie investavo į Skyway neturi aukštojo išsilavinimo, tik dabar tą supratau. Išvadas pasidarykit patys. Mažesnė rizika į forex investuot nei į Skyway.
Skyway yra piramidė, refferalinis scam.
DeppShare good luck with your bullshit.
Pagal "verta skaityti" paspaudimų skaičių galiu pasakyti, kad daugiau kvailių skaito nei protingų žmonių.
jordanbn2 2019-05-17 09:21
Jie sukurė gerą technologiją. Irengimas tokios linijos ir priežiura daug pigesni negu traukiniu ir tramvaju, pliusas dar tas kad neužima žemes ploto. po apačia gali vykti eismas, didmiesčiams čia tiesiog išsigelbejimas. Kalnuotose, miškingose vietovese, dykumose tai butu pati realiausia ir mažiausiai kainuojanti sistema. Sukalti polius kas keliasdesimt mertru gal paprasciau nei nukasti visa grunta, paskui vel uzpilti, sutankinti ir nutiesti begius ar asfalta,aisku minusu yra, kaip ir visur, bet labai perspektyvi alternatyva viesam ir krovininiam transportui
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dar nematytas naujos kartos transportas – sukurtas spręsti, o ne kelti problemas. Jį išbandė tūkstančiai keleivių Rytų Europoje ir jau diegia pasauliniais inovacijų lyderiais tituluojami Jungtiniai Arabų Emyratai (Foto, Video)