Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-05-18 07:12
o tu nematai minusu isvis, ar kaip?
pagrindinis minusas - monopolis. sustreikuos darbininkai - neveikia. nugrius atrama kokia - neveikia. sutriks elektra - neveikia. sugalvos ukininkai protestuot ant keliu - neveikia... bus - neveikia ir neveikia... ir tu nori uz tai moket? cia net kol nauija sistema. kai bus pasenus - istisai nebeveiks... ji tetinka kaip alternatyva prie jau egzistuojancios infrastrukturos.
as pvz geriau rinkciausi kokius antimonopolinius elektrifikuotus kelius. jei ir sutrinka elektros padavimas - vistiek bent jau pravaziuot galesi... ar apvaziuot kliuti.
pati ideja gera. bet ja visiskai kitaip reikia vystyt... is esmes cia tik gelezinkelis-tramvajus, nu tik kad pakabintas. ta prasme turim toki ir taip. kam dar vienas?
noway 2019-05-18 07:38
Pakabintas tramvajus turi daugiau trūkumų nei įprastas, apribojamas krovinio svoris, o ir greičio įspūdingo neišvystysi. Dėl to, tokio tipo keltuvai dažniausiai naudojami tik turistams pervežti kalnuotose vietose ar pasigrožėti vaizdu iš viršaus. Dronai iš tiesų gali būti ateities transportas. Jau dabar yra technologijos suvaldyti jų srautui. Pažymėjus žemėlapyje kelionės tikslą, dronas veiktų autonomiškai: pasirinktų leidžiamą kelionės maršrutą, vengtų žemėlapyje uždėtų apribojimų, kelyje bendrautų su dronų spiečiumi kad išvengti susidūrimo, keleiviams beliktų tik patogiai įsitaisyti ir grožėtis vaizdais iš viršaus. Kritinio gedimo atveju galima išskleisti parašiutą ir saugiai nusileisti, dar geriau jei dronas galėtų plūduriuoti vandens paviršiuje, net avarinis nusileidimas ant vandens nebūtų baisus.
jordanbn2 2019-05-18 12:09
Dronai automobilio alternatyva, SkyWay - tramvajaus, Hyperloop - traukiniu. Visa tai jau stato, medziagos ir technologijos tobuleja, patikimumas irgi, na tuos stulpus tikrai galima pastatyt taip kad nenuvirstu po 50 metu. Cia jau kaip statysi, jei labai taupys, tai jo, naudos nebus, po 20 metu sugrius, bet jei gerai padarys tai ir po 300 metu tie stulpai stoves neseisminese zonose.
Aisku ilgalaikej perspektyvoj,simtai metu i prieki, efektyviausios yra vertikaliai kylancios transpoto priemones. Tai siekiamybe. Labai ekonomiska. Bet iki to dar toloka
Kirtiklis 2019-05-18 23:58
Kad Naujoku ar naujokais net nekvepia, greičiau troliais/botais. Ir akivaizdu, kad 2 pranešimai tik užserigstravus, pašlovinant šitą kompanija tikrai nesikerta su interesais ir slaptais motyvais. Ne, ne viskas OK, atidirbt reik savo pinigus ar sumedžiojus kokį kvailį, gauti savo procentukus. Čia tau ne delfis.
TataTatatavicius 2019-05-19 13:51
Ponas Nulis (tai vardas, kuris pasako apie žmogų labai daug), kirtiklis, vazzy ir kiti...,
jūs elgiatės kaip kaimo šunys, pro kurių kiemą pravažiavo svetimas automobilis. Turėkite nors kiek savigarbos. Perskaitykite visą straipsnį, nuvažiuokite į Baltarusiją ar JAE, pasivažinėkite SKYWAY transportu, pastudijuokite kompanijos juridinius dokumentus, jeigu jums neužtenka kompetencijos suprasti, kas juose rašoma, tuomet parodykite juos juristams, buhalteriams, teisininkams ir tik tuomet duokite savo komentarus.
Ar jūs turite tiek „svorio“, kad menkintumėte JAE šeichų pasirinkimą statyti pagal SKYWAY technologiją kelius Jų valstybėje?
Vyrai, gerbkite patys save!!!
progresas 2019-05-19 14:35
iš pirmo žvilgsnio ir žemė plokščia atrodo..., o kad diskutuoti apie technologiją, tai reikėtų su ja bent jau arčiau susipažinti, o dar geriau - pavažiuoti tuo "kalnų keltuvu". Ir tai yra visiems prieinama galimybė, tik noro reikia. Nes dabar skaitant technologijų portalo gerbėjų komentarus, visai nepanašu, kad kažkas čia rimtai domisi technologijomis
DeepStare 2019-05-19 20:24
Raktinis žodis - "pasirodė".
Nuvažiuokit į EkoTechnoParką ir pasižiūrėkit patys kaip viskas viekia, pažiūrėkit kaip trumpoje trasoje pasiekiamas 102 km/val greitis. Jeigu mėgstat kelti kvalifikaciją "ant divano", tai bent jau perskaitykit dokumentą "100 klausimų - 100 atsakymų" (yra ir rusų ir anglų k), "Ekomir", pasiklausykit ką šneka mokslininkai, verslininkai, tikri apžvalgininkai (tame tarpe ir amerikiečių), didelių korporacijų kaip "Aurecon" specialistai transporto srityje ... Pasižiūrėkit už ką gauta du Jungtinių Tautų grandai, 4 "auksinės vežėčios"...
Nes dabar tai padarėt iš visko košę. Nežinot nei ką baltarusiai gamina, nei girdėję apie komandą kuri dirba gamyboje, nei apie "Ё-мобиль". Vienu žodžiu dauguma vietinių visiškai nepasiruošę diskusijai.
Patys trolinat straipsnį, kurio neperskaitėt, o mus vadinat troliais, blokuojat tolimesnę konstruktyvią diskusiją savo reitingavimu.
Kažkoks paradoksas
DeepStare 2019-05-19 20:35
Aš nelabai suprantu kaip jums užtenka fantazijos pakabinamą kabiną lyginti su aerodinamiškos formos elektromobiliu stovinčiu ant 4 ( ! ) ratų.
Atkreipiu dėmesį, kad šis video jau senas, nes jau yra pagamintas greitasis modulis
https://www.youtube.com/watch?v=Bq7DYGO8BAE
kionig 2019-05-19 21:11
Dar vieni MMM'išnikai 2019 metais.. Gražūs visi CGI vaizdeliai.
AAA000 2019-05-19 21:23
dronai ir yra ateities transportas - auksciausias lygis - bet dar neuztenka technologijos galimybiu. yra principe beveik viskas ko reikia, isskyrus pakankama energijos resursa. dronai vistiek bus priristi prie kazkokios infrastrukturos. aisku ji minimali. kelio tiest nereiks. bet reikes kazkokiu akumu ikrovimo punktu. nusileidimo aiksteliu. prekiu gaudymo tinklu. ir pan.
------
cia visai kito lygio transportas - priristas prie kelio labai grieztai. as nemanau kad labai perspektyvus. net automobiliai perspektyviau. cia kazkas skirste - bet neteisingai suskirste.
eile turetu but mazdaug tokia: perspektyviausi - neperspektyviausi
dronai - malunsparniai - lektuvai - raketos - automobilizmas - trulikai - gelezinkeliai - tramvajai - metropolitenas - maglev - skyway - lyniniai keltuvai - laivyba (kanalais) - hyperloop
pozicijos gali kazkiek keistis nebent su gretimom - bet tikrai ne daugiau
------
dar del to styginio lyno-kelio yra toks dalykas, naudojamas tiltuose ir pastatu konstrukcijose. yra ten ir itempimo mechanizmai naudojami. paprastai galima padaryt ir sekcijomis. tiesiog isveda itempimo jegas kampais. bet reikalas tame - kad tada arba turi but stabilus gruntas. pvz uoliniai kalnai kokie. arba atramos labai masyvios. su nerealiu pavirsiaus plotu. ten kolonas reikes kalt labai dideles arba pagrinda nerealu betonuot mieste nesukisi va cia tai muilina jau ausis fanatams isivaizduokit kolona mazdaug kaip televizijos boksto pagrindas. va kazka tokio reiks tada items iki greiciu virs 100km/h. pigiau yra tiltinis gezkelis - jei norima greicio. kinieciai tokius stato - galit nusipirkt visa reikiama technika is ju. cia tai aiskiai loxatronas. greiciai nebus dideli. bet kokius 200km/h pasiekt imanoma ir per kolonas. tik bus brangu nerealiai. begiais tikrai pigiau.
as asmeniskai nesu nusistates pries - ir manau pinigus ekspermentinei linijai tikrai galima rinkt. vien del duomenu surinkimo ir technologijos niuansu isdirbimo. bet duomenys turetu but viesi. as pvz matau tokius pliusus, galima bus pakabint elektros infrastruktura saugiai - kad ziopliai nesidegintu uzlipe kaip ant begiu. bet pati principa tai visiskai keisciau. pirmiausia naikinciau monopoli. kad galetu belenkokia masina perlekt per tokia trasa. pvz atvaro prie linijos galo, pasikabina kaip kokia gondola ir pralekia trasa. o kitam gale nusikabina ir vaziuoja toliau iprastu keliu. va toks skywai butu perspektyvus manau. dabartine versija - nesamone... viska nuo nulio daro - pinigus tik meto. teisingas kelias butu integruot i jau esamas galimybes. monopoliu laikai jau praejo...
Hmz 2019-05-19 22:13
Ar galima būtų nepriklausomo šaltinio pranešimą, kad JAE stato Skyway kelią?
maryjane 2019-05-19 22:34
Ar informacija iš pačio Dubajaus valdovo jo didenybės Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum asmeninio tviterio tamstą patenkintų ?
https://twitter.com/HHShkMohd/status/11 ... gDRJA-8o_w
Jeigu ši informacija netinka, tada prašome apibrėžti kokį šaltinį jūs vadinate nepriklausomu ? Pvz.: mano darytos nuotraukos ar video praeitą savaitę ... ai čia priklausomas šaltinis ... o arabų TV laida ?
Informacijos, kurios jūs matomai nežinote yra daug, tik kad jūs nenorit konstruktyvios diskusijos, blokuojat mūsų galimybę komentuoti.
maryjane 2019-05-19 22:46
Tai tu pats įjunk logiką, koks tikslas rodyti savo senus akauntus, kai toks požiūris į naujas technologijas netgi technologijų portale ! Tipo ko aš nežinau, nesuprantu, tai to negali būti niekada
Jums gi neįdomu faktai, jūs gyvenate savo pasaulėlyje ir net nenorit girdėti, kad Lietuva prarado milijonines investicijas, kad Baltarusijoje, kompanija apdovanota už naują technologiją, kad ten jau dirba ~800 aukštos kvalifikacijos specialistų pagal ISO, TUV standartus.
Jums nereikia faktų, kad technologija jau veikia Baltarusijoje, gauta sertifikatai įvairiose valstybėse, ir kad prasidėjo statybos Emyratuose, Šaržoje jau pastatyta pora tarpinių atramų, statoma 4 aukštų ankerinė stotis. Daugelio šalių televizija tai rodo, tik Lietuvėlė eilinį kartą ...
Pagrindinės naujienos apie technologiją, patentus, autorinius pažymėjimus, parodas, techninius rodiklius ir t.t. čia :
http://yunitskiy.com/news/news_en.htm
maryjane 2019-05-19 23:34
Iš esmės jeigu imant, tai teisingai mąstai.
Dronų palaidų niekas nepaleis, nes danguje bus avarijos, o ant žemės košė. skraidys tik spec tarnybos, armijos kažkokie ten padaliniai, greitoji medicininė. Čia artimesniu laiku, o kas ten bus po 100 metų mes žinoti negalime.
Va dėl Maglev pozicijos galime diskutuoti, nes tai labai brangi technologija.
Atramos pagrindinės yra ankerinės, jos masyvios ir laiko didelį šoninį įtempimą. Jos gi ir įlaipinimo - išlaipinimo stotys, todėl tarpinės atramos pagrindinio vaidmenio nevaidina. Nuvertus vieną kitą kelias ramiai sau nusėstų arba nuvertus daugiau -net atsigultų ant žemės.
Greitis - irgi teisingai. Padedam nuo 150 km/val. mieste. O tai irgi labai gerai. Jūs gi su pirmaisiais mobiliakais, kurie buvo kaip lagaminai irgi nevaikštote, viskas tobulėja.
Į kelią įsiūta elektros linija ir Interneto perdavimo linija yra numatyta - kaip ir sakiau, mąstai teisinga kryptimi
Galimybė pravažiuoti automobiliui. O kas trukdo ? Laisvai ! Žiūrėk jau ir bendrų vardiklių randam
AAA000 2019-05-20 00:27
as del kitko nematau perspektyvu nu ta prasme konkreciai as i toki varianta tikrai neinvestuociau.
pagrindine beda yra visgi monopolis. o pagal mane monopolis perspektyvu turi tik vienu atveju - jei tai absoliuciai kazkokia naujove ir alternatyvu jai tiesiog nera. pvz jei su situ skywai galimes nuvaziuot i Menuli - tai tada as uz bet jis dabar bando isiterpt i infrastrukturas, kurios ir taip jau egzistuoja ir pakankamai geros. o rodikliai greicio pakankamai nekokie. net hyperloop bent jau siulo greiti, kurio nelabai kas pasiulo be maglev. as sutinku kad tai labai brangu - bet siuo atveju bus kazkas naujo - labai didelis greitis.
paskaiciau Baltarusija ar ten kazkokius arabus - nu gerai investuoja - labai puiku - bet tai ne vakarietisko tipo valstybes. tai butent kur sprendzia autoritarine valdzia. nes resursus tiesiog paime jega ir leidzia kaip nori. nu ir kas, kad tokie statys. tai neirodo idejos gyvybingumo. kad irodyt konkreciai man - projektas turetu but prasuktas butent ant laisvanoriskai iskaulytu lesu kur nors demokratinej valstybej.
aisku ir bandomoji linija butu pakankamas irodymas net ir bet kur pasaulyje. bet jis bent jau turetu pariodyt kazkokius neblogus rezutatus. sakykim duot bent kokiu 50% prieaugi. automobilizmas leidzia palaikyt mazdaug 50-70km/h keliavimo greicius uzmiestyje. miestuose automobilizmas stringa iki apie 30km/h. bet tam yra trulikai. tramvajai ir metropolitenai, kur atstato keliavimo vidurki. jei tokia linija sugebes veikt bent metropoliteno greiciais ir pralaidumais - tai ir butu irodymas. bet nemanau kad net automobilizma perspjaus... strigs ten viskas greiciausiai. o del monopolines strukturos (nes tokia kazkodel projektuojama, ir cia didziausia klaida pagal mane) - bus labiau minusines islaikymo sanaudos palyginus net su kokiais autobusu parkais... skaiciuot is egzistuojancio daba visi moka, buhalterizmas aukstumoj...
maryjane 2019-05-20 02:34
Jau vien tai, kad mes perėjome į diskusiją, skaitau progresyvu
Monopolis. Na čia skaitau, kad gali būti įvairios nuomonės, aš linkęs diskutuoti apie pačią technologiją, todėl šią dalį praleisiu.
"absoliuciai kazkokia naujove ir alternatyvu jai tiesiog nera. pvz jei su situ skywai galimes nuvaziuot i Menuli - tai tada as uz "
Tu nustebsi, jeigu pasigooglinsi filmą " В небо на колесе "
Nesakau, ar tai įmanoma ar ne, bet tai absoliučiai unikalu.
"dabar bando isiterpt i infrastrukturas, kurios ir taip jau egzistuoja ir pakankamai geros. "
Kol kas nekalbam apie trasų įrengimą tokiose šalyse kaip Vokietija ar net Lietuva. Pirmiausiai kompanija taikosi į tas vietas, kuriose nėra arba maža konkurencija - tai pelkėtos vietos, dykumos, amžinas įšalas ar tropiniai miškai.
"rodikliai greicio pakankamai nekokie. net hyperloop bent jau siulo greiti, kurio nelabai kas pasiulo be maglev."
Nenorėčiau nieko rašyti apie kitas technologijas, bet Hyperloop neparodė jokių rimtesnių techninių sprendimų nei parodoje Innotrans2016, nei Innotrans2018, o SW pristatė jau veikiančią technologiją bei greitąjį modulį, kuris Emyratuose važiuos 500 km/val. Tuo susidomėjo net japonai ir atsiuntė savo reporterius į Baltarusiją.
Kas liečia tavo minėtas technologijas, mūsų generalinis konstruktorius ir išradėjas Anatolijus Junitskis, jau prieš ~30 metų aprašė šio tipo transportą ir jų atsisakė(bent jau kol kas). O jeigu diskutuoti apie Maglev, tai turėtum žinoti, kad Maskas dar gal pernai pranešė, kad ratas yra tobulesnė technologija už Maglev. Video lengva susirasti Youtubėj. Taigi kaip sakoma mūsų politikoje :
"kas gali paneigti, kad Maskas skaitė Junitskio mokslinius darbus?"
Bandomosios linijos yra Marjina Gorka, Baltarusijoje. 2018-08-04 per vieną pusdienį buvo pravežta apie 2100+ keleivių.
Net keista, jeigu kažkas diskutuoja to nežinodamas.
Dėl automobilių. Tai visiškai skirtinga transporto niša, todėl lyginti gal nekorektiška. Bet jeigu pasigilinti, tai automobiliai važiuoja ten kur yra keliai ir retai nuo jų nulipa. O keliai taip pat nepasidarė per metus. tai buvo ilgas procesas.
Dėl išlaidų, tai jeigu lyginti ir kelių statymą, tai SW ženkliai ekonomiškesnis. Jeigu matei kaip daromi automobiliniai keliai, tai čia diskusijai vietos nelieka. O be to bet koks auto, net tas pats elektromobilis stovi kamščuose su visais.
Kaip jau minėjau Lietuvoje dar nėra bėdos su keliais, palyginus su Emyratais, Indija, Vietnamu, kitomis kalnuotomis, pelkėtomis, miškingomis ... vietovėmis.
O eksploatacija be vairuotojo - nereikia mokėti atlyginimo. Tai yra horizontalus liftas su mašininiu regėjimu. Straipsnyje yra info.
Taip kad kas moka skaičiuoti, tai mato kiek kartų mažiau lėšų reikia SW įrengimui.
Aš išdėsčiau savo asmeninę nuomonę, todėl kitas asmuo gali susidaryti savo.
RaLight 2019-05-20 07:17
Dėl Tesla ekologiškumo ir ekonomiškumo irgi klausimas. Dar 2017 vienas žmogeliukas atsivežė į Singapūrą Teslą ir jį nubaudė 15000 JAV dolerių bauda už taršaus automobilio atvežimą. Prieš sakydamas apie elektros variklių ekologiškumą ir ekonomiškumą panagrinėk jų gyvavimo ciklą. Be to, didėjant elektromobilių skaičiui, didės elektros poreikis, o us ventiliatoriukais jos daug neprigaminsi. Todėl, manau, šiandien dienai optimalus yra dujomis varomas transportas.
Piramidės yra sistemos su nematomu centru, todėl būnant piramidės apačioje sunku įvertinti kaip veikia visa sistema ir gana brangiai kainuoja jos išlaikymas (apie 40 proc. išeina visokioms premijoms).
noway 2019-05-20 07:43
Jei Emyratai turi kalnus pinigų, tegul stato ir ištobulina technologiją. Žinoma, tam tikra niša tokiam transportui yra, bet viską lemia savikaina ir infrastruktūros palaikymo išlaidos. Jei nerinktumėte pinigų iš eilinių žmonių, niekas ir nesakytų kad čia Ponzi schema.
sub 2019-05-20 10:32
Vėliau nesiskūskit kad dingo pinigai ir niekas nieko nesakė.
Kažkoks paradoks, tikrai tiesa
P.S. atsiprašau už klaidas, jau tingėjau visas taisyt
AAA000 2019-05-20 11:29
kurioj vietoj asmenine nuomone - jei remiesi kazkokiu Musku - kuris neraukia technologijose. jis yra vadybininkas paskaiciavo sanaudas ir parase buhalterine isvada. o tu atkartojai.
technologiskai elektromagnetinis principas leidzia varikli is esmes salygiskai pigiai ikist i begius. ta prasme tokiais begiais judes, jei aiskint supaprastintai - vos ne belenkoks metalo gabalas. ir del to galima labai didele transporto priemoniu ivairove. o kelio nereikia daryt dirbtinai isplatinto, kaip individualiu auto atveju. tik reikia isdirbt normalu judejimo standarta. turiu minty pati pavaros principa reikia isdirbt.
dabar is esmes tiesia begius atskirai, elektros linija atskirai ir dar labai sudetinga ir specifine transporto priemone turi but. kai is esmes tereikia infrastrukturiskai tiest energetines gijas. cia labai brangiai kainuoja tik standartizavimo etapas. su guoliais (mechaniniu energijos perdavimo budu) taip neiseitu cia bereikalinga tarpine grandis pagal mane. ir cia visiskai nesvarbi kazkokio Musko nuomone
del monopolio - tai as ir siulau technologiskai sprest problema. nesuprantu kodel vengi apie tai diskutuot? monopoline situacija leidzia tik but vienvaldziu seimininku ir dirbtinai vienasmeniskai kontroliuot padeti visoje sistemoje. o kai egzistuoja alternatyva, kaip autonominiai automobiliai - tai vartotojai visada des skersa ant monopolio. paslauga transportavimo turi but kiek imanoma ismonopolizuota. butent technologiskai. kaip elektromobiliuose pvz - nes jie irgi priklausomi nuo ikrovos tinklu (irgi monopolis). ir jei tai specialiai nedaroma (ar nenorima apie tai diskutuot) - nu tai tereiskia kad nesvaru kazkas ar technologines kompetencijos truksta.
del tu neisisavintu teritoriju - kalnu ir pelkiu - nu tai gerai - kodel tada isvis cia diskutuoji? cia tada teigi pats, kad neaktualu Lietuvai. o bandymas pagrist - kad tai bus pigiau net Lietuvos atveju - atrodo kvailokai.
ir nematau reikalo skirtyt. tera tik zmoniu keliavimo poreikio patenkinimas. kuris is esmes susideda is triju kertiniu atramu - galimumo pasinaudot visiems neapribotai savo nuoziura, patogumo ir greicio. net kaina nera taip jau labai svarbi, kad i ja pastoviai apeliuot. ta prasme lygint reikia su viskuo - net ir su arkliais ar keliavimu pesciomis
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dar nematytas naujos kartos transportas – sukurtas spręsti, o ne kelti problemas. Jį išbandė tūkstančiai keleivių Rytų Europoje ir jau diegia pasauliniais inovacijų lyderiais tituluojami Jungtiniai Arabų Emyratai (Foto, Video)