Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sub 2019-05-20 11:44
Šis komentaras bus visiškai ne į temą, vien tam kad paneigčiau batereikos nesamones.
Ką tu paistai, kad Muskas visiškai neraukia technologijose. Tas pats kas sakyti, daktaras neraukia medicinoje. WTF, rimtai AAA000? Čia tavo kvailumo aukščiausias levelis. Visų pirma Muskas nėra tik verslininkas, investuotojas, jis yra inžinierius. Inžinierius dar ir kaip susijęs su tehcnologijomis. Jo patirtis svyruoja nuo raketų mokslo, inžinerijos, fizikos ir dirbtinio intelekto iki saulės energijos ir energijos. Nuo vadybininko ir buhalterijos tai sviešmečiais toliau, kaip ir nuo tavo suvokimo apie tokisu dalykus.
RaLight 2019-05-20 13:01
Kodėl pasirinkta piramidė? Greičiausiai dėl lėšų pritraukimo paprastumo. Stambūs investuotojai nori investuoti į veikiančius verslus, o ne į idėjas. Kas dėl lengvatinio apmokestinimo šalių, matyt nežinai, jog pirminė registracijos šalis buvo Didžioji Britanija, tačiau dėl didelių turto mokesčių (reikėjo mokėti už išleistas akcijas) teko persikelti į Britų Mergelių salas, kad sumažinti mokestinę naštą, antraip visos investicijos sueis mokesčiams.
Su birža gerai prajuokinai. Taip, normalios įmonės eina į biržą, tačiau normalios reiškia išsivysčiusios ir jau pilnai veikiančios. Be to, kokiu tikslu ten eiti? Pinigų pritraukti? Kiek kainuos akcijos, jei tu neturi veikiančio verslo ir kiek pritrauksi?
Garantijos. Parodyk man nors vieną kontorą, kuri tau garantuos pelna ir dar kažkokią atsakomybę neš. net jei ir "atsakys" už kažką, tai investicijų vistiek neatgausi, jei kažkas nepavyks. Yra pelno - duoda, nėra - neduoda ir viskas. Visos garantijos.
noway 2019-05-20 15:30
Būtent, niekas negarantuoja jokios grąžos. Gaila tų žmonių kurie santaupas sudeda į tokius projektus, greito praturtėjimo nebūna, ypač būnant piramidės apačioje. Net jei projektas būtų įgyvendintas jis neturėtų įspūdingos grąžos, ką jau kalbėti apie įgyvendinimo trukmę. Juk šis projektas jau sukasi ne vieną dešimtmetį, ir vis kalbama apie tuoj tuoj būsiantį proveržį. Parodykit jūs tą kosminį 500km/h variklį ir jus iškart nupirks technologijų gigantai. Bet stebuklų nebūna ir tai parodys laikas.
sub 2019-05-20 15:56
Eko techno parkas tik nuo 2015 metų įstaiegtas mano žiniomis. Bet kompanija projektą vysto nuo daug seniau. Projektas sukasi apie 10metį tikrai. Įdomu kodėl visi investuotojai į SKyway, taip fanboina, bei kodėl neinvestuoja į Lietuvių startupus ar projektus.
HardAxe 2019-05-21 00:48
http://realmlm.reviews/the-skyway-scam-review
https://behindmlm.com/companies/skyway/ ... yptounits/
https://onlinewealthchronicles.com/skyw ... n-exposed/
Išvados:
1. Norint gero loxatrono, reikėtų išrasti kažką naujo, klasikines schemas dauguma žmonių žino miegodami.
2. Pasaulyje vis dar pakanka idiotų, kad eilinė klasikinė piramidės schema dar kartą pasiteisintų.
p.s. nieko asmeniško konkretiems žmonėms netaikau.
maryjane 2019-05-21 02:35
https://www.rta.ae/wps/portal/rta/ae/ho ... ubGzbAXOw4
https://www.khaleejtimes.com/nation/dub ... _yxXR6igAY
https://twitter.com/DXBMediaOffice/stat ... E07fwGHlxM
Klausyk, žmogau, ar tu lygiai taip netaikai ir Jungtinių Arabų Emyratų viceprezidentui ir premjer-ministrui, kuris užsakė šį transportą ?
Niekaip negaliu suprasti negi dar yra žmonių nesugebančių analizuoti informacijos ?
maryjane 2019-05-21 02:40
ir dar :
https://www.youtube.com/watch?v=ISQMyWNsY1A
RaLight 2019-05-21 07:48
Nėra į ką investuoti, todėl ir neinvestuoja.
RaLight 2019-05-21 07:51
Niekur negarantuojama grąža. Pagailėk visų investuotojų
500 km/val. greičiu važiuojančią transporto priemonę pristatė dar pernai rugsėjo mėnesį per parodą InnoTrans 2018. Iš kur ištraukei, kad tave nupirks gigantai? Gal jiems niekas neparduos.
HardAxe 2019-05-21 09:09
klysti. Pristatė 0km/h greičiu važiuojantį futuristinių formų vagoną:
https://www.youtube.com/watch?v=iiSx2hrEfKI
RaLight 2019-05-21 10:53
Klysti tu - pristatė 500 km/val. greičiu važiuojančią transporto priemonę. Ir Trumpas neužsakinėjo jokio 6G ryšio, o pareikalavo sukurti jį. Tai skirtingi dalykai.
Taip, 500 km/val. greitis ant pakabinamo bėgio su lynu viduje pigiau, nei standartinis geležinkelis.
HardAxe 2019-05-21 14:06
prašom man video į trąsą, kaip bandymų trąsoj (nors ir kelių kilometrų žiede) ant lyno lekia smailianosė gondola be krovinio 500km/h.
p.s. visi greitieji traukiniai bei balistiniai sviediniai turi buką nosį. Spėk kodėl?
DeepStare 2019-05-21 22:21
Kaip suprantu nežinai kuo skiriasi kai technologijoje naudojama :
- plieninis ratas su plieniniu bėgiu,
- ratas variklis (nėra energijos praradimo perduodant judesį per greičių dėžę, kardaną ir t.t.)
- pakelta konstrukcija, tai reiškia, nėra ekrano efekto ir turbulencijos.
Todėl jeigu tu šneki apie Bugatti tipo automobilius su guminėmis padangomis, važiuojančius asfaltu, taip yra racijos ką tu rašai, bet mes šnekam apie SkyWay ! Gal jau eikit truputį pasiskaityti kaip šioje technologijoje pasiekiama aukšti rezultatai, kiek galima diskutuoti iš bendro išsilavinimo ?
Jūs dabar panašūs į mokslininkus, kurie netikėjo, jog broliai Raitai pakels lėktuvą. Bet jie pakėlė. Ir jūs net nemokslininkai.
DeepStare 2019-05-21 22:33
Total košmar.
Iš kur jūs ištraukėte lyną ? Va todėl ir gaunasi, kad jums atrodo, kad jūs netrolinat
Gal pagaliau pereinam į kitą lygmenį, kai jūs pasižiūrėsit apie ką diskutuojat, t.y. į SW bėgio struktūrą ? Net nereikia viso straipsnio skaityti, nors paveiksliukus pažiūrėkit.
http://www.technologijos.lt/upload/imag ... 1089/2.jpg
AAA000 2019-05-21 22:45
ka tu cia nori diskutuot? apie debesis?
cia gi tik rezultatu aptarimo forumas. jei nera i ka paziuret - gali diskutuot iki pazaliavimo, kad ten kazkas imanoma, o kazkas ne - tai tik konceptai. nesvarbu, kad technologiskai teisingi ir veikiantys. jie nerealizuoti. mokslininku cia but neprivaloma.
as pvz klausima keliau - del to kad monopolinis transportavimo budas - neperspektyvu. kokiu moksliniu irodymu tau cia reikia - kad sprest sita probema? nes ji aiskiai ignoruojama.
pvz elektromobilizmas ja sprendzia bent jau, ir as rinkciauci tik ji, o ne sitas neperspektyvias monopolines nesamones.
dar teko mokintis siektiek apie vibracijas - tai galiu pasakyt yra skirtumas jei vazineja tik vienas vagonas. ir jei vazines du ar daugiau tuo paciu metu nes konstrukcija nera stabili. tai ribini greiti galima iskart mazint minimum trecdaliu
siaip net isvis tokios konstrukcijos nera jokia naujiena ar inovacija - yra pvz naujausiu tipu amerikietiski kalneliai - principas beveik identiskas ir veikiantis dalykas. REALIAS kainas su priimtina paklaida galima issikaiciuot kad ir is ju. o ne ten visokius rozinius pezalus analizuot... deja nera ten ZENKLIAI pigiau uz iprasta keliu infrastuktura... o ka gaus vartotojai? nieko labai geresnio + MONOPOLI... tada keliai geriau - net jei ir brangiau. finansavimo pinigai i kuriuos nusitaikyta juk tie patys - keliavimui vystyt... o uz asmenines lesas ar diktatoriu babkes galit nors ir raketas trosu varinet...
svetys 2019-05-22 09:33
Šiaip, kiekvieną statinį tarp dviejų atramos taškų galima vadinti ...tiltu.
Šiaip, žmonija jau yra sukaupusi nemažai tiek praktinės, tiek teorinės patirties statant įvairiausių konstrukcijų tiltus...
Tik visiškas nulis gali pradėti kelti problemą ten kur jos iš esmės jau nėra.
HardAxe 2019-05-22 10:21
smėlis?
Tai jei statom tiltą - turim tilto kainą.
RaLight 2019-05-22 12:07
Hmmm... niekas ir nežadėjo, jog pristatyta transporto priemonė važinės lynais. Ji važinės bėgiais su lynais viduje ir 500 km/val. greitį pasieks važiuodama 25 km ruože, kurį stato JAE.
RaLight 2019-05-22 12:09
Truks lynas ir ką? Bėgiai nusileis ant tarpinių atramų ir transporto priemonė liks kaboti ant jų.
RaLight 2019-05-22 12:26
Iš kur ištraukei, kad monopilinis transportavimas neperspektyvu? Kaip tik turginis balaganėlis neperspektyvu, nes visi mušasi su visais ir niekada nepasiūlys žemesnės kainos dėl didesnių sąnaudų nei monopoljose. Vienintelis dalykas ką reikėtų daryti su monopolijomis - reguliuoti jų kainas, kad monopolijos tarnautų žmonėms, o ne monopolijų savininkams. Jei dar nepastebėjai, po truputį einama link monopilijos (jungiasi bankai, įmonės) visose srityse.
Dėl pigumo: pateik skaičiavimus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dar nematytas naujos kartos transportas – sukurtas spręsti, o ne kelti problemas. Jį išbandė tūkstančiai keleivių Rytų Europoje ir jau diegia pasauliniais inovacijų lyderiais tituluojami Jungtiniai Arabų Emyratai (Foto, Video)