Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
RaLight 2019-05-28 09:23
Dėl karietų tavo rašliava, vis dėl to, primena istoriją apie karietas.
Logikos tavo rašiniuose irgi nedaug arba prastai matai: SkyWay greičio pokytis yra. Paskaičiuok kokiu vidutiniu greičiu važiuoja transportas mieste ir kokiu važiuos SkyWay virš jo. Kas kur važinės, čia jau irgi kiekvieno asmeninis reikalas, bet važinės greičiau. Galima nutiesti kelius iki retai apgyvendintų ar kalnuotų teritorijų, kur asfaltuotų kelių neapsimoka tiesti. Trumpai tariant, kažką rašinėji, bet nelabai supranti ką.
Rašliava apie namų vežiojimą apskritai niekam tikusi. Tu su mašina ar traukiniu vežioji visus namus?
PS. Įvaldyk lietuvių kalbą
RaLight 2019-05-28 09:30
mes snekam apie technologijos perspektyvas - nu nebent kazka tu kito turi minty
cia tu teisus - kad turi trauktis. bet jei ziuret technologiskai - cia dar pigiau - nei isvis nauja kelia pratiest - kad ir ta "pigesni" stygini jie tuos greicius REALIAI pasiekia tik siektiek pamodifikavus. ir laksto ten labai dideli svoriai. styginis tikrai tokiu svoriu nepatems
as manau stygini galima butu daryt. bet tikrai ne dabartini monopolini varianta kaip siuloma. as ji isivaizduociau paimam sakykim dabartine lengvuju automobiliu klase iki 3,5 tonos. padarom gabaritini standarta - sakykim ne placiau nei 2,4 metro ir ne auksciau kaip 3,2 ar 3,6 metro (ilgis nesvarbu). pritaisom po automobilio dugnu stygines sijos apglebimo mechanizma. su braukikliais elektrai ar ten elektromagnetinio principo. ir pratiesiam tokias dvi stygas. sakykim Elektrenai - Kaunas, salia kur nors magistrales. ar vidury. ar is abieju pusiu. ar virs. vaziuoji sau magistrale. privaziuoji toki stygini kelia. uzvaziavai daug negalvodamas. ir varai sau greiciais iki 500km/h iki nuvaziavimo, ar kiek ten deklaruoja . ir vairuot nereikia . o toliau pabaigoje nuvaziuoji, ir vel varai ant ratu. va cia turi but pagrindas. i dabartine versija investuos tik loxai...
o jei jau taip norisi veziot keleivius monopolijos principu (kuris is esmes atsilikes reikalas) - tada tiesiog galuose uzziedini abi stygas. ir paleidi kelis automatinius vagonus keleiviams veziot. bet cia as manau atsilikes visiskai reikalas. dabar autonominiai taksi jau principe yra - tai keleiviu pervezimas isvis nebepelninga bus veikla. taip kad kurt reikia ko is tikro visuomene noretu - o ne kazkokias atgyvenusias savo amziu monopolijas... dabartine versija kur cia kisama tiktu nebent kai arkliais dar vazinejo... pasenus maziausiai 200 metu...
paskaityk kita tema, kur siemenso elektrolinija furoms. ir pasakyk kas pigiau? - tavo styga nutiet 10km, ar siemenso elektrolinijos 10km. greiti jie garantuoja 90km/h svorius laiko kelias 10 kartu didesnius tei ta styga net teoriskai gales atlaikyt... plius antimonopolinis variantas... gal tu geriau siemensa reklamink nors as net i ji neinvestuociau...
----------------
Užsiciklinęs tu su savo monopolija. Tau monopolija kaip raudonas skuduras buliui
Jei jau prakalbai apie Siemens sprendimą, pateik skaičiavimus, tanraip visas tavo rašinėlis tik bla bla bla
RaLight 2019-05-28 10:02
Tu kas toks ir iš kur išlindai?
RaLight 2019-05-28 10:22
Ir mašinos ir viešasis transportas stovės kamščiuose, o virš žemės važinėjantis transportas važinės laisvai, tam ir reikalinga nauja infrastruktūra.
Iš ko ištraukei, kad sijos įlinkimas pavojingas? Kurioje vietoje įlinkę? Kaip jau minėjo vienas forumo dalyvis, galima bus evakuoti virvinėmis kopėčiomis - transporto priemonėse nedaug žmonių.
RaLight 2019-05-28 10:47
Kalbėkime TIK APIE TECHNOLOGINĘ PUSĘ, investicinę sritį palikime investicijų portalams.
Vėl monopio baimė. Matyt tave gerai išdresyravo bijoti monopolio ir nematyti bendro veiklos vaizdo. Be maglev SkyWay greitį (ir didesnį) gali pasiūlyti tik aviacija, o Hyperloop, kol kas, nesiūlo nieko (ar yra sukonstruoti bandymų ruožai ir transporto priemonės deklaruotam greičiui). Tik investuoti. Jau investavai?
Apie vakarietiškumą (pateik vakarietiškumo apibžrėžimą. tra lia lia apie demokratijas nereikia - ji praktiškai visur) išvis nesąmones rašai. Kad kažkur nediegia vakaruose, nereiškia, kad ten netinka ar negyvibinga. Tiesiog ten įsikūrę didžiuliai koncernai nenori atiduoti savo rinkos dalies. Lėktuvai, traukiniai ir automobiliai irgi ne iškarto atsirado ir juos priėmė. Teko dar nemažai pakovoti, kad šios transporto priemonės taptų kasdienybe.
Mieste styginis transportas galės važinėti apie 90 km/val. vidutiniu greičiu, užmiestyje, kad ir 150 (konstrukcinis greitis), tarp miestų 500 km/val. Pralaidumas nuo 10 000 iki 2 000 000 keleivių per parą. Užtenka?
Dėl monopolio tu pateik skaičiavimus. Labai jau daug pas tave demagogijos
RaLight 2019-05-28 11:04
150 km/val. greičio maža? Ar 500 km/val?
Dronai ne taip toli skraido ir reikalavimai jų saugumui gerokai aukštesni, nes tai skraidanti transporto priemonė.
DeepStare 2019-05-28 13:58
Labai keistas komentaras. Nes jeigu taip, tai kodėl lygini savo žinias, su tų, kurie su šia technologija jau daugiau nei 3 metai ir kasdien ja domisi ?
Arba dar geriau : drįstate duoti patarimus jos išradėjui - senjorui - nepersiskaitę nei vieno dokumento iki galo ir nepačiupinėję savo rankomis technologijos !
Ne tik kad paradoksas, bet ir absurdas, nes naują technologiją iki galo žino tik jos išradėjas ir tik bendraujant su juo, skaitant jo darbus, o ne "vietinių ekspertų" komentarus, galima suprasti ant kiek viskas pramąstyta keletui metų į priekį.
HardAxe 2019-05-28 14:14
Jeigu tai tiesa, tai greičiau jau jie pradėtų. Skamba tiesiog per gerai, kad patikėčiau.
Metro vidutinis greitis nesiekia 50km/h o dar reik sulaipioti į požemius, jei jie galės paleisti traukinį mieste bent tokiu pat greičiu kaip metro (įlipimas užtruks mažiau į gondolą nei lindimas į požemį) ir didelį greitį užmiestyje tai tikrai išspręs visas problemas.
Iš elektrėnų į darbą vilniuj atvažiuosiu per 15min. Ir jokių miesto kamčių/troleibusų, kujie nepajuda. Tikrai labai norėčiau, kad jiem pasisektų.
sub 2019-05-28 15:43
RaLight ir DeppShare koks yra jūsų išsilavinimas? Šiaip įdomu. Žinau kad tai offtopic, bet šiaip įdomu, kaip galima suprasti tam tikrus brėžinius ir dokumentus, tai reikėtų turėti aukštą išsilavinimą.
DeepStare 2019-05-28 21:12
Nespręsk pagal save. Slankiojimas po forumus neveikia.
Kodėl tu manai, kad turi teisę komentuoti, nors neturi net žalio supratimo apie tai, o mes čiupinėję ir važinėję šia technologija reiškia "slankiojam". Ar tik nesi dvigubų standartų mėgėjas ?
DeepStare 2019-05-29 02:23
Tu jaunuoli sakyčiau blūdini. Tu mane nubuksavai į minusą kol dar aš nesupratau šitos sistemos ir blokavai galimybę rašyti komentarus, varei į stresą. Ir čia tipo gerai?
Kai aš gavau teisę pažymėti su kuriais tavo komentarais nesutinku, tu iš karto pradėjai bliauti kaip vaikas. Aš skaitau, kad vardan lygybės, taip pat reikėtų tave iš viso nubuksuoti į minusą ir administratoriui pranešti, ką tiesiogiai man rašei ir liepei man nešdintis iš forumo, nes čia man nevieta. Printskrynas yra išsaugotas.
Kokią teisę tu, troli, turi technologijų forume nurodinėti kam čia būti ir kam ne ?
Nors kai kuriais atvejais su troliais vertėtų pakovoti jų pačių ginklais, bet aš su tavimi pasielgiau daug humaniškiau. Tu atėmei visus mano pliusus ir įvarei į minusą, o aš to tau nepadariau, nors būtų logiška, tai iš kur pretenzijos ? Už gerumą ?
Siūlau taiką ir gali eiti pasistudijuoti SW technologiją, nes ją jau tuoj dėstys keturiuose ar penkiuose skirtingų šalių universitetuose, tame tarpe ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Šaržoje.
DeepStare 2019-05-29 02:29
Čia tu apie ką ? Ir čia rimtas forumas apie technologijas ? ?
Būk malonus parašyk apie kurią čia technologiją.
sub 2019-05-29 09:18
Sudėjot minusus, bet nė vienas, Ralight, Deep Share, maryjne neatsakėt į mano klausimus. Patys kalti. Darysiu išvadas, kad jūs neturite išsilavinimo, kuris parodytų, jog galimai galite nusimanyti tokiose temose, kaip inžinerija, matematika, fizika, mechanika? Tada nėra prasmės ginčytis su profkės lygio žmonėm, nes kaip minėjau, norint suprast brėžinius, paskaičiavimus, sertifikatus ir dokumentus visgi reikia turėti bent jau aukštajį tikslinių mokslų išsilavinimą.
Kadangi nieks iš jūsų neatsakė į mano klausimą, tai tokiu atveju suprantu jūsų dislaikus ir bandymą praslysti ties šiuo klausimu, profkiniai.
Galit necituoti manęs, jei nesugebat atsakyti į paprastus klausimus apie paprastu dalykus. Juokingiausia kai fanbojai minusuoja už elementarius klausimus.
AAA000 2019-05-29 09:20
AAA000 2019-05-29 09:38
ok pakabekim technologiskai
as ir neginciju pacio greicio galimybes, ir ten kruvos tu visokiu pezalu - kurie pateikiami kaip inzinieriniai skyway pasiekimai. as tiesiog sakau kai tai atviras technologinis melas.
galima pravezt styga kad ir 500km/h - bet pravezamo krovinio svoris bus LABAI MENKAS. kokia man nauda - jei tai tebus tik kokie iki 10kg... atseit "technologiskai" galim pezet - kad bus "daug aptarnautu klientu", bus "dideli greiciai" - bet nutylima - kad vieno kliento svoris bus labai apribotas... nu grynas marketingas - kur tu cia aplamai izvelgi technologiskas kalbas?
kazkuriam video, berods parodoje, net maciau parametra, kur tiesiog pateikta svorio isskaidymas ant linijos ilgio tai isvertus i zmoniu kalba - cia kas gausis - kelis gramus vezios tasej? ar keleivius i istemptus karstus ant daug mazu rateliu reiks guldyt? kad aplamai pasinaudot pervezio pasauga.
tie krovininiai (sustiprinti) keliai irgi neitikina. gabaritiniai apribojimai ziaurus, krovinys irgi tures but isskaidytas... nu gal europadekla su dirbtinai numazinto aukscio apribojimu vezios kazkaip. ir cia bus viskas...
kabina keleiviams irgi padare labai neigiama ispudi. visi bus grudami vos ne kazkokia deze... matos kad realios galimybes labai mazos.
dar ten buvo video, kur aiskino kad iprasti tiltai sugriuva, o vat cia skyway vienai atramai sugriuvus - islieka vientisas atseit cia kosminis technologinis proverzis... tai gerai - O TAI KUR CIA NAUDA? sugriuvo iprastas tiltas - nu susikaupe kruvos zmoniu ir masinu. BET YRA GALIMYBE apsisukt ir vaziuot atgal, YRA GALIMYBE vaziuot palei upe bekele, YRA GALIMYBE bandyt pervaziuot upe savomis galimybemis - jei upe negili ar greitai senka. YRA GALIMYBE greitai sutvarkyt sugriuvusia infrastruktura - pastatyt laikina tilta.
o kas bus su skyway? isgriuvo sakykim ta atrama - nu ir nesugriuvo trosas - kaip ir vientisas kelias atseit - tai kokie variantai? privaziuos tu gondolu ir kabes kaip bananai visi? SAUGIAI kol numirs is bado, ane? nei priekin nei atgal negali... islipt negali... savom jegom pervaziuot negali... jei bandysi pasikabint ant begiu - elektra nupurtys... remontuos uz kokiu 10 metu, nes per sudetinga atstatyt... nu ir ka? kukuojam toliau apie technologine pazanga?
viska ten gales ir nugales skywai. ane?... as cia tematau labai specifini ir nisini dalyka. turi aisku pliusu - bet jie nelabai verti investavimo. ten dar daug bandyt viska reikia ir atidirbinet konkrecius sprendimus. net Diunovo dviracio elektroratas aukstesniam lygyje... galim jau naudotis
DeepStare 2019-05-29 13:02
2. Nežinau apie jokį minusavimą. Ten parašyta "Vertinti pranešimą". Aš jį įvertinau. Tai yra mano nuomonė. Kokios pretenzijos?
Jau sakiau, kad pas jus dvigubi standartai. Kai jūs "vertinat", tai gerai, o kai mes vertinam, tai jau verkiat. Nerašinėkit beleko žmonėms kurie vysto technologiją, kuria galbūt važinėsit jūs, važinės jūsų vaikai ir anūkai, nes bus gėda paskui jiems skaityti, neprisipažinsit kuris jūsų nikas technologijų forume
Tu man irgi neatsakai į klausimą : "kodėl jums vertinti galima o mums ne ?".
DeepStare 2019-05-29 13:24
Tu taip rašai, nes esi nesusipažinęs su technologija. Net jeigu ir nesusipažinęs, tai tas faktas, jog jau 2018-08-04 pravežta per pusdienį tūkstančiai keleivių rodo, kad ji reali. Galbūt ją reikia tobulinti ir pritaityti prie konkrečių reljefų, temperatūrinių ir kitų vietinių sąlygų. Apie tai taip pat šnekėjome.
Juk tu nesinešioji pirmojo modelio mobiliosios Motorolos ar Nokios - čemodano. Minusus turi visos dabar veikiančios transporto sistemos, lygiai taip kaip ir savo pliusus, tai nieko nesako.
DeepStare 2019-05-29 13:32
Visada ką labai akcentuoji tas ir atsitinka. Būk atsargus su savo norais
sub 2019-05-29 13:43
Kodėl prieš klausiant kitų išsilavinimo reikia savo diplomą parodyt? Aš jūsų diplomų neprašiau. Tik paklausiau koks jūsų išsilavinimas. Neketinu nieko čia sharint, jei tau įdomu mano išsilavinimas, klausk - aš atsakysiu, bet savo diplomu čia nesidalinsiu, tam yra linkedin.
Nu taip, aš pranešimo vertinimą, jeigu dedi dislike specialiai, vadinu minusavimu. Ką reiškia nerašinėti beleko žmonėms, kurie vysto technologiją? Ką jūs vystot asmeniškai toje Skyway technologijoje? O ką jūsų vaikai sakys, jei technologija nepaeis, ar investicijos prapuls?
Nuomonę galima vertinti visiems. Bet ten aš pateikiau prašymą/klausimą dėl jūsų išsilavinimo, o ne nuomonę.
HardAxe 2019-05-29 16:15
kur? kur?
kuri šalis ją nusipirko?
Duok nuorodą į paleistą produktą (kur galėčiau nusipirkti mėnesinį bilietą) arba užtilk per amžius. Amen.
aš kolkas tik šitą radau:
https://www.lb.lt/lt/naujienos/lietuvos ... ises-aktus
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dar nematytas naujos kartos transportas – sukurtas spręsti, o ne kelti problemas. Jį išbandė tūkstančiai keleivių Rytų Europoje ir jau diegia pasauliniais inovacijų lyderiais tituluojami Jungtiniai Arabų Emyratai (Foto, Video)