Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
InsideOut 2019-06-28 15:38
Blockchain platforma su SWG tokenais liepos 1 startuoja, kam įdomu.: https://swg.io/
DeepStare 2019-07-07 21:50
Trulikas ...
O lėktuvas? Jeigu rimtai užsikirto kur daugiau galimybių išgyventi lėktuve ar greitąjame bėginiame transporte ?
https://www.youtube.com/watch?v=fmAzOHMIRI0?t=8
Automobiliniai keliai irgi uždaromi, jeigu kokia avarija ir priklausomai nuo sunkimo prisireikia ir kranų. Gal prilėks kokia platforma ir pasiims ant savęs priekinius, galinius ratukus ar visą. Mes net fantazuoti negalim ką Junickis suplanavęs per 40 metų.
DeepStare 2019-07-07 22:11
Dėl nematot ar yra keleiviai, tai mes važinėdamiesi pernai save matėm puikiausiai,
https://www.youtube.com/watch?v=ZBW4VZVnWBQ?t=17
o testuoja ne su vandens backom o su smėlio maišais
Šiais metais kviečiam rugpjūčio 17 dieną vykti į EkoTechnoParką ir patiems pasivažinėti. Daug klausimų atkris.
Dėl itin detalaus filmavimo.
Ar žiūrėjote video iš gamybos ? Tikriausiai ne, jeigu taip rašote. O iš kitos pusės, tai nusipirkit BMW akciją ir paprašykit, kad jums pateiktų detalų video. Kažin kokį gausit atsakymą ?
Esu tikras, kad ne tik detalūs video, bet ir formate 3DExperience yra pateikiama tam kam reikia, t.y. galimiems stambiems investoriams ar partneriams. Kodėl manai, kad visos naujos technologijos detalės turi būti pateikiamos viešai ?
AAA000 2019-07-07 23:33
lektuvui begiu, keliu ar vandens kanalu nereikia - visai kitas lygis. jei lyginam - lyginkim su adekvaciu transportu pagal kategorijas. nemanai?
del isgyvenamumo - tai sutinku. lektuvai - skraidantys karstai saugumo prasme - nes nediegia normaliu saugos sistemu.
nemanau kad verta gilintis del ko tai vyksta.
as klausiau del patogumo. reklamuojama juk greitis. bet nematau priezasciu - kad tai bus realizuota ir parasiau kodel. o veikianciu tokiais rezimais prototipu kaip reklaminama - nera. nors vieno uztektu. tai kame cia reikalas? per 40 metu galejo jau ir kazka pastatyt... as dar atkreipciau demesi - jei ten viskas "kaba" tik Junickio galvoje - tai isvis nesaugu investicine prasme... numirs nuo kokio insulto ar avarijoj ir viskas zlugs. net sitoj vietoj FAIL... ir net jau 40 metu FAIL...
HardAxe 2019-07-08 15:38
Jeigu shit happens vienareikšmiškai geriau skristi lėktuvu nei 300+kmh lekiančiu traukiniu.
Lėktuve yra ~50% tikimybė išgyventi. Ir išiaip lėktuvai kuriami taip, kad atlaikytų blogiausią įmanomą scenarijų. Deja tai nelabai taikoma visam kitam transportui.
Bet traukinyje kai sugenda varikliai situacija nėra "šit happens"
sub 2019-07-08 16:58
Lėktuvai sukurti tam, kad perskristų atlanto ir ramujį vandenyną, po to pritaikyti skraidyti mažesniais atstumais. Pažiūrėsiu kaip tas stygas nuties per vandenyną.
Autombilių keliu gali apsisukti ir važiuot pro kitus kelius, šiais laikais labai greitai ir waze ir google mapse pasimato, kur srautas sulėtėja arba avarija.
Mes galim fantazuoti daugiau nei Junickis suplanavęs, nes tu net neįsivaizduoji kiek protingesnių žmonių yra už tą Junickį. Aš jo nenuvertinu, bet man nepatinka kai išaukština žmones už tai ko jie dar nepadarė. Šiaip jo ateities vizija tikrai įdomi ir futuristiška, bet ta vizija toli iki realybės. Ateitis parodys.
InsideOut 2019-07-08 22:23
Diskutuotojai truputį nesupranta, kad tai, kas padaryta, padaryta nuo 2014.
Taip, idėjai apie 40 metų, bet tai tik nėštumo periodas, o kūdikis jau gimė. Ir jeigu kažkam atrodo, kad mažai padaryta, tai jūsų žiniai, net 9 nėščiosios nu niekaip negali pagimdyti per vieną mėnesį, kad ir kaip išsišiepusios plušėtų.
SkyWay lyginamas su Hyperloop (ne panašumu, bet tuo, kad starto datos panašios, ir šiaip ir tas, ir anas - visiška inovacija nuo nulio, t.y., absoliučiai nauja industrija). Tai SkyWay per tą patį laiką už kapeikas padarė daug daugiau dalykų "metale", negu Hyperloop One (jie vis dar ankstyvose testų stadijose). Ir padarė tai beprecedenčiu būdu - crowdinvesting`o pagalba.
Šiai dienai nuo nulio kompanija turi:
27 pastatus, 36 ha. žemės su Ekotechnoparku, kuriame funkcionuoja 5 tipų testinės trasos, 1 ha. gamybinių patalpų, nuosavą ofisų pastatą, kur dirba virš 800 aukščiausios kvalifikacijos inžinierių 15-oje padalinių, 10 autonominių "junibusų", keleivinių ir krovininių, iš kurių berods 4 (ar 6?..) jau sertifikuoti elektrinio transporto kategorijoje, elektromobilį neįgaliesiems http://unimobile.by/en (ne pritaikytą, o pagamintą specialiai), krūvas užsakymų, kurių fiziškai kol kas nespėja įgyvendinti dėl masinės gamybos buvimo statybų stadijoje, dėl ko užsakovai pagal prioritetą stoja į eilę, Šardžoje 50-yje 750 mln. USD vertės valdžios skirtų hektarų stato SkyWay inovacijų parką kartu su Šardžos Mokslo, Technologijų ir Inovacijų Parku https://srtip.ae/ bei Šardžos Amerikos Universitetu, kuriame kuriasi styginių technologijų fakultetas, Abu Dabyje- 1,5 mlrd. USD vertės taipogi valdžios skirtame 200 ha. sklype bus statomas 500 km/h High Speed`as, o neseniai Jungtinės Tautos skiria SkyWay į naujausios kartos pažangių miestų vystymo programos "Tvaraus vystymo tikslai ir sritys"( SDG
(Sustainable Development Goals) ekspertus. Pfff, nieko nepadarė
Kam tokių pasiekimų nuo nulio per 4 metus mažai, tai tiems atrodo, kad projektą daro kvaileliai, ir kad laidelis nutrūks, o keleiviai pakibs Nu surimtėkit jau.
sub 2019-07-09 09:12
Tu gali prirašyti 100 puslapių, kaip skyway puikiai darbuojasi, kiek turto turi ir pan., vistiek yra kažkoks kabliukas, su kuriuo ne viskas aišku, kai viską kritiškai vertini.
500 m. trasa Australijoje už 9 mln. USD (arba 13 mln. AUD) nu labai įtartinai skamba, ypač kai Australijos spaudoje jokios info apie tai nėra.
Skyway žmonėms už investicijas, išduoda popiergalius, tipo sertifikatus, nu labai keistai atrodo, koks patikimumas tų sertifikatų.
Šiai dienai kompanija turi labai daug turto, bet vis dar viskas daroma per ofšorus, nu labai keistai skamba.
2016 m. Skyway žadėjo, kad 2018 m. jie pagaliau išeis į akcijų biržą, dabar jau 2019 m. vidurys, labai keistai skamba. Bet galbūt jie ruošiasi tam, galbūt.
Dar kas labai įdomu, kai Skyway Capital pritraukinėjo žmones investuoti, jie garantavo jūsų sertifikatų išpirkimą už $ 1. Taigi, jei jie patenka į akcijų rinką ir rodo, kad tikroji jų akcijų vertė yra didelis riebus nulis, „SkyWay“ garantuoja išpirkti jūsų akcijas, kas vėl gi skamba keistai, nes pagal mano skaičiavimus ir jų prognozes, jei tu investavai pačioje pradžioje apie 4000 USD ir gavai 1 mln. akcijų, 1 $ už 1 akciją = 1 mln. USD
Prof. J. Yunitskiy buvo pripažintas kaltu dėl mažesnių ankstesnių finansinių sukčiavimų, kas kelia įtarimą ir albai keistai skamba.
InsideOut 2019-07-10 00:19
1) koks kabliukas?
2) 500 m. trasa Australijoje yra atšaukta,atsižvelgus į prioritetą Emyratuose, apie ką oficialiai yra paskelbęs Petų Australijos ex. transporto ministras, SW partneris Rod Hook.
3) apie pre-IPO shares ką nors girdėjot? Startuolius, visa kita?
4) Ofšorai yra legalūs. Geriausias teisinis reguliavimas yra UK, su šimtametėmis tradicijomis, bet atitinkami ir mokesčiai. SW perėjo į Virgin Irelands, nes ten galioja Britų teisė, bet taip pat ir lengvatiniai mokesčiai, kas aktualu startuoliams su nedideliais startiniais finansais. Britanijos Karalienė ofšoruose laiko savo aktyvus, dėl ko britai yra paburbėję, pasigooglinkit.
5) a) Ne, nežadėjo, o planavo. b) planus sugriovė ir atidėjo 2 metams istorija Lietuvoje.
6) Pas pirmuosius JAU išpirko. 1 USD bus po 15 etapų pabaigos ir po 3 metų stabilaus pelno demonstravimo, neieškokit mistikų, stebuklų ir šventinto šikpopierio kaip pas Paksių .
7) Ne, nebuvo, kitaip sėdėtų. O vat kad lietuviai išteisino, tai taip. Neskaitant kitus priteistų sumų už šmeižtą.
Dar klausimų?
AAA000 2019-07-10 03:59
palauksim realiai veikiancios trasos praktika geriausiai viska patikrina.
man pati ideja vistiek neatrodo naujoviska. na ir kvailokai realizuojama. tie teoriniai 500km/h ir iprastais begiai yra nesunkiai pasiekiami. yra rekordai kur traukiniai apie 600-700km/h spaude.
visiskai nauja cia nebent bus tik trosu naudojimas betone ar kazkokiam "uzpilde" ilgais atstumais. iki siol tebuvo naudojama tik pastatuose ar tiltuose gal iki 200m - ir kiek suprantu gana neilgaamzis sprendimas... taigi manau dideliu greiciu tikrai nebus imanoma palaikyt po ilgesnio laiko... ir viskas uzsibaigs dideliu FAIL arba neadekvaciom istisinio kelio remonto islaidom... o del monopolio - nebus konkurencingas. va tuo viskas ir uzsibaigs...
man tik gaila, kad LT jos nestate... butu bent prototipinis atrakcionas.
sub 2019-07-10 09:16
Nzn, kokia tu informacija remiesi, aš stengiuosi kai diskutuoju apie kažkokį subjektą, nesiremti to subjekto pateikta informacija, kuri to subjekto šaltiniuose, tai Skyway rsw, SKyway capital ir kiti dukterinių įmonių puslapiai.
1) Kabliukas arba kabliukai, už kurio užkimbi kai pradedi domėtis kompanija, kuri prisidengdama ateities transporto technologija, apgaule išvilioja kvailų žmonių pinigus.
2) Radau šiek tiek info, apie Skyway atėjo į Adelaide tik dėl Rodo Hooko, matyt patepė Australą. Bet Hookas pripažino, kad Yunitskiy šią koncepciją prisiėmė į Jungtinius Arabų Emyratus. Kodėl, klausimas kyla. Daug kas internetuose rašo, kad tai tiesiog buvo Hooko pabėgimas iš projekto, kad jis neturėtų jokios atsakomybės, nes sutartys buvo pasirašytos dėl projekto Adelaidėje, Hookas buvo pateptas Junickio kompanijos pinigais, bet matyt vėliau Australas suprato kad ne viskas taip švaru ir skaidru, kaip Junitski sako. Ne gi Australas sakys, kad paėmė kyšį bet suprato kad projektas nevykęs.
3) Tai tavo žodžiais tau pačiam paaiškinsiu, kaip aš manau kaip bus. Skyway su pre-IPO niekada nepereis prie IPO, supranti, jiems tai nenaudinga, jie susuriks easy pinigėlius ir neis į akcijų biržą.
4) Žinau, kad ofšorai legalūs. Bet tai kelia įtarimą, vietoj to, kad padėtų šaliai, kurioje vysto technoparką, jie įsteigė visas susijusias kompaniajs ofšoruose, kad Baltarusijai mokesčių mažiau mokėtų ir išvengtų atsakomybės.
5) ai planavo, tai jei Lietuva išbanino, tai galėjo pakeist savo planus ir paskelbt visiems, ar jie kas 5 metus suplanuoja ir jei kas nepavyksta, nekeičia planų. Čia pasakos naivuoliams.
6) Kur info kad išpirko ir po kiek išpirko. Pateik info. Paksiu čia visisškai ne į temą, jis tokia pat persona, kaip Junickis, matomai.
7) Ar tu žinai Rusijos ir Baltarusijos teisinę sistemą, kad už projektėlius su nuplautais pinigėliais sodintų į kalėjimą? Pas mus daugelio nepasodina, Rusijoje ir Baltarusijoje sistema su atkatais dar geriau veikia, tokiems išrinktiesiems, kaip Junitskis.
BONUS:
Finansinis reglamentas prieš „SkyWay“, kurį pasirašo tokios šalys ir jų centriniai bankai, kaip:
BELGIJA (FSMA), BULGARIJA (FSC), ČEKIJOS RESPUBLIKA (CNB), ESTIJA (EFSA), VOKIETIJA (BaFin), GRAIKIJA (HCMC), VENGRIJA (MNB), INDONEZIJA (OJK), ITALIJA (CONSOB), LATVIJA (FKTK), LIETUVA (LB), MALTA (MFA), NAUJOJI ZELANDIJA (FMA), NYDERLANDAI (AFM), NORVEGIJA (FINANSTILSYNET), SLOVAKIJA (SNB), ŠVEDIJA (FI).
HardAxe 2019-07-10 09:55
Kuo skiriasi "startuolio planas" nuo "pažado investuotojams"?
HardAxe 2019-07-10 09:59
Nes visi jie durniai ir nieko nesupranta
sub 2019-07-10 10:48
Pritariu. Taip teigia naivūs žmonės, kurie su mažesne rizika verčiau investuotų ar būtų investavę į Bitcoin ar panašias priemones. Bet žinai kaip kitiems atsiveria žaptai, kai pasiūlo n kartų didesnį pelną, jie net nepagalvoja apie riziką.
InsideOut 2019-07-13 00:53
1) ...
2) Pažiūrim skyrių "partneriai" ir matom ten Rod Hook Associates: https://swg.io/. Taip pat oficialus pranešimas nuo Rod Hook ir SkyWay Australia: http://www.skywayaustralia.com.au/.
Dar kartą - pajėgumai kol kas ne tokie, kad vienu metu developintis Australijos ir JAE rinkose, kai Australija bala žino kur, o JAE - geografiškai patogus, strategiškai išsivystęs, inovacijoms atviras, finansuoti startuoloius pajėgus taškas, turintis strateginius tikslus ir technologinio dominavimo ambicijas. Skirtumas jaučiasi?
3) Krištolinio rutulio įžiūrėjimai.
4) "String Technologies" - vienas didžiausių mokesčių mokėtojų regione, google it.
5) Jo, planai keičiasi laikui bėgant, čia kažkas nenormalaus? Nekoreguojart saviškių kas metus-du-tris?
6) https://rsw-systems.com/news/sw-reinvest?lang=en
7) Žinau net neįtariat kaip gerai.
Replika į "bonusą":
Centrinių bankų pareiga - perspėti apie rizikingas investicijas. Tuo tarpu kiekvieno oficialaus Skyway puslapio skirsnis yra skirtas tam pačiam - nušviesti rizikas. Jeigu kažkas ateina su "Bobutės paskola" - jo problemos.
Antra - reguliacijos dėl licencijos (the proscpectus) prilyginimo investiciniam memorandumui (Memorandum), stipriai vėluoja, kaip kad reguliacijos visada velkasi paskui verslą. Memorandumas yra.
Trečia - Convertable Bond nėra akcijos (tegu patys išsiaiškina), o konkrečiu atveju yra paskola kompanijai 3 metams už 4 procentus, kas parašyta sutarty. Akcijos dar negimė.
Ketvirta - ne bankai man pareguliuos, kur savo penkias kapeikas įdėt, soriukas.
Penkta - yra LT FNTT išvada, su kuria galima susipažinti čia https://rsw-systems.com/assets/images/s ... _LT_EN.jpg , taip kad "naivuoliai" kol kas laimi.
Ir dar: šiais laikais nebereikėtų stebėtis crowdinvestingo reiškiniu, štai platforma, kur šimtai startuolių: https://www.seedrs.com/invest Ne crowdfunding`o, o būtent crowdinvesting`o.
P.s.: šiandien prasidėjo grandininis testavimas, t.y. kelių transporto priemonių tarpusavio komunikavimo testai. Vidiakas naujienose.
InsideOut 2019-07-13 00:54
"Kokio pelno demonstravimo, kai nėra nei vieno produkto pagaminta?" - šitas užmušė
10 pagaminta ir viena gamykla plečiama, o kta - statoma. https://www.youtube.com/watch?v=pYCRvLKkcUY
Pavažiuokit rugpjūtį 200 km, nubyrės klausimai o jei liks, tai ir užduot bus galima https://festival.rsw-systems.com/en
sub 2019-07-15 14:50
I prašymą, pateikiamą informaciją paremti šaltiniais, kurie nėra susiję su subjektu "skyway", atsakymas - va imk tau nuorodos iš swg.io ir skywayaustralia.com.au. Ačiū, nereik.
Daugiau laiko negaišiu norėdamas kitiems įdoryti, kad prieš investuojant reikėtų daugiau pasidomėti. Mano visos pastangos buvo skirtos tiems, kurie dar planuoaj investuoti į Skyway. O tų, kurie investave, kaip InsideOut, nebandysiu atkalbėti, linkiu uždirbt, bet neapgaudinėjant kitų, ypač tautiečių.
sub 2019-07-15 15:20
Tai ką ta FNTT išvada? Kad Skyway nepadarė nusikalstamos veikos Lietuvoje, arba kad FNTT nesurinko tam įrodymų. Ar kas nors kėlė tokį klausimą išvis dėl Skyway, arba reiškė pretenzijas. Visiems seniai aišku, kad tai interesų konfliktas, nes su Rusijos valdžia susijusi kompanija atsidūrė šalia NATO oro uosto. Tai vienintelis konfliktas.
Ir dar niekas nesistebi crowdinvestingo ar crowdfundingo puslapiais. Žinome, kuo jie skiriasi, tik dalykas tame, kad Skyway nei viename nei kitame nerinko investicijų. Vienintelė vieta, kur jie rinko/renka/rinks investicijas tai Skyway capital, nes ten be jokių garantijų visus galės palikt ant ledo.
InsideOut 2019-07-20 00:16
Sub, esat neteisus, nes neinformuotas. Tiek Skyway Capital, tiek SWIG susikurė kaip fondai jau vėliau, ir yra susiję tik tiek, kad padeda reklamuoti idėją ir crowdfindinti projektą. Jie nėra centras. Tai satelitai, ir jiems priekaištų yra. Nors dirba labiau gerai, negu blogai.
Dėl to, kad projektas būtų susijęs su kremlinais, nėra jokių faktų, o vat faktų, rodančių priešingai, užtenka. A gal Jakeliūnui šliptelt?
Taip, gen. konstruktorius sovietmečiu dirbo Rusijoj, nes, kap žinia, ten buvo sukoncentruota mokslinė bazė. Tiesiog tokia realybė - tik ten galėjai tais laikais iššokti aukščiau už standartą. Anais laikais daug kas karjerą ten pradėjo, įskaitant mūsų ex. Prezidentę, kuri dėl to nei kiek ne blogiau sugebėjo 2 kadencijas oriai atstovėt. Šiaip jis lenkų kilmės baltarusis, be to, iš represuotojų (šeimos narius NKVDistai iššaudė, kaip "per daug" darbščius ir pasiturinčius).
Beje, kaip tik ši istorija su Šiauliais leido sutvarkyti įstatyminę bazę, Prezidentės iniciatyva, taip, kad ateinantis investuotojas būtų prakratytas IKI fakto, o ne po jo. Paaukojom galimybę, bet įgavom formulę, kad neprisidayt ateity sarmatos preš investuotojus.
Dėl FNTT - paprasta: 3 metus ieškojo ir nerado prie ko *** . Rasti reikėjo, nu bet vat nerado.
OK, dėl šaltinių, neva susijusių su SW - nu tai imkit nesusijusius, kiba deficitas?
https://twitter.com/rta_dubai/status/11 ... 6765089793
https://twitter.com/HHShkMohd/status/11 ... 0637718529
https://twitter.com/hamdanmohammed/stat ... 5940905984
https://www.khaleejtimes.com/news/trans ... kyscrapers
https://www.railway-technology.com/cont ... ny-details
sub 2020-01-17 15:06
Įdomu, kaip sekasi mūsų Skyway investuotojams šiais, 20 metais.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dar nematytas naujos kartos transportas – sukurtas spręsti, o ne kelti problemas. Jį išbandė tūkstančiai keleivių Rytų Europoje ir jau diegia pasauliniais inovacijų lyderiais tituluojami Jungtiniai Arabų Emyratai (Foto, Video)