Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-05-29 20:18
pilnai sutinku ka parasei - bet pries siulant kazka i rinka, tas produktas turi but manau bent kazkuo geresnis uz jau esamus sprendimus. pageidautina kad bent kokiu trecdaliu pageretu kazkuris pagrindinis parametras neprarandant viso kitko.
as neginciju kad tai veikia. bet veikia nepakankamai gerai kaip teigiama. na kad ji vertetu statyt kaip galutini produkta vartojimui. butent is technologines puses kruvos liapsusu. kad ten turima kazkokie techniniai paskaiciavimai - ar kazkoks efektas bandymu irodytas - man cia aiskiai per maza.
sakai nesusipazines - o tai kur susipazint? ir ten kazkokiu bukletu ar viziju gali nesiulyt. rodyk kas jau PADARYTA, GALIMA PABANDYT ar NAUDOJAMA. maciau ta riedejimo gondola - pieva. kevalas kazkoks apkabinetas nesamonem. ten dizaineriams juokint, o ne technologija demonstruoja.. maciau ta tipo "pritaikyta" elektros varikli su diskiniu stabdziu ir riedejimo skyvu - nu tai kazkokiuose auto kibiruose geriau buna isdirbta. pagal mane demonstruotis turetu begiu linijos gabalas ir ispjauta kaip minimum is gondolos viena riedejimo sekcija. ir visa tai turi realiai bent jau judet. atskiri mazgai nerodo net kad tai aplamai veiks kaip parasyta...kur pvz pakabos konstrukcija? tas pagrindinis konstruktorius - nu paklausius - lyg protingai ir techniskai sneka. bet demonstruojami "kuriniai" - nezinau - vaikai gal kokie darzeliuose konstruoja. PARODYKIT technologija. o ne kazkokius popierinius maketus. as mates garaziniu kur desimtimis kartu! aukstesniam lygyje kazka sukuria. VEIKIANCIO. ar net pardavinejimu prototipu - pvz kur yra toks lakstantis bekelem viksrinis bagis - jo isbaigtumas maziausiai 100 kartu geresnis nei kas siuloma cia o ten gal tik 2-3 zmoniu komanda sukure arba pvz dabar trosa pakabino ant Eifelio boksto - ten technologija manau kokius 2-3 kartus isbaigtesne greiciai iki 100km, praleistu keleiviu kiekis irgi ispudingesnis ir i pelna dirba skywai net tokio lygio netempia...
mane pvz juokina net toks argumentas - kai "neranda ilgo sklypo" nu tai rata koki pastatykit ir paleidinekit ratu. dinamines tiesialinijines apkrovas isbandyt cia vienas is paprasciausiu projektavimo etapu. butent visokius posukius svarbiausia isdirbt. remonto strategijas. sustojimo-islaipinimo procesus ir pan. juk cia atseit prisitaikanti prie reljefo bus kelias-styga.... o toki suda argumentuoteje mala pagrindinis veikejas...toks vaizdas kad diploma nusipirkes
Givas 2019-05-30 07:43
Dubai Media Office
Skypods, the sophisticated transportation system of the city, will connect the most important areas in #Dubai, with the advantage of using the land area several times less than traditional systems of the same capacity and energy efficiency.
@rta_dubai
AAA000 2019-05-30 08:46
sitam parase parasyta apie tuos, kurie savanoriskai surenka 10+ minusu butent mano postuose. patys. as tik itraukiau akivaizdzius lyderius
cia kaip 2 dalyku testas. vieno beja nepraejai
RaLight 2019-05-30 11:10
Išsilavinimas neturi reikšmės. Galima ir pačiam išmokti skaityti dokumentaciją ir brėžinius. O išsilavinimas - IT magistras.
RaLight 2019-05-30 11:13
Dar praeito dešimtmečio sniegą prisimink
RaLight 2019-05-30 11:19
Užsiciklinęs ties ta monopolija. Turginis mastymas, nematantis visos visumos.
Tu pateik skaičiavimus su Siemens sprendimais. Vis bla bla bla ir bla bla bla.
HardAxe 2019-05-30 23:58
normaliais greičiais, srautais ir saviainom tai kur man nusipirkti bilietą? Kur jis veža?
Prototipų turim krūvas. Musko vaakuminis tunelis, VAG`o milijonai elektrinių teslos žudikų, o dar po naują baterijų technologiją, kuri sudrebins rinką, kas ketvirtį.
Suknistas 500km/h greičio prototipas ir tas stovi ant grindų paremtas ant euro paletės. Kada sukurtas tas traukinys? O kada muskas savo projektą pradėjo? Hyperloop prototipas jau pasiekė 324kmh greitį, o šitie?
Įdėja gal ir įdomi, bet visi, agituojantys už komercinę projekto sėkmę (jei jau kalbam apie komerciją tai kaip jie fundinasi?) galit eit slėptis po užpernykščiais lapais.
progresas 2019-06-01 01:25
Diskusijos apie sudėtingas ir ypač naujas technologijas naudojant tik bendras technines žinias nėra nei efektyvios nei kuriančios pridėtinę vertę. Siūlau konstruktyvesnį variantą, paremtą konkrečiais faktais. Pradėkim nuo žmonių, kurie kuria technologiją. Aš jau nekalbu apie išradėją, kurio žinias, patirtį ir darbus būtų sunku paneigti, jei tik sąžiningai pasidomėtumėte. Imkim gamybinę transporto konstravimo ir projektavimo organizaciją. Čia yra jų tinklapis https://sw-tech.by. Joje dirba jau beveik 800 aukščiausios kvalifikacijos inžinierių, konstruktorių, IT ir kitų specialistų, kurie buvo kruopščiai atrinkti. Apie juos, jų darbą yra parengta ne vienas viešas reportažas, parodyti biurai, cechai, kur jie dirba, sudėtingiausia įranga ir kita. Yra daug žmonių, kurie asmeniškai ten lankėsi. Taigi, jokios mistikos. O specialistų trūksta, nes užsakymų šios technologijos projektams jau yra pateikta keliems metams į priekį. Dėl to pastatytos ir baigiamos įrengti gamybinės patalpos serijinei gamybai. O čia vakansijų sąrašas https://sw-tech.by/about/vacancy. Tiesiog atsidarykite bent vieną iš jų ir paskaitykite, kokie jiems keliami reikalavimai ir kuo jie užsiima. Gal norėtumėte pretenduoti? Tikiuosi taps aiškiau, kad čia vyksta kur kas rimtesni dalykai, nei įsivaizdavote po to, kai kažkiek panaršėte internete, paimprovizavote ar prisiminėte turimas technines žinias. Manau kur kas naudingiau gilintis į tai, kas nauja ir tobulėti, kartu plečiant savo nuomonės ir akiračio ribas nei nuolat sukti tą pačią plokštelę
noway 2019-06-01 11:38
Lietuvos bankas įspėja vengti pasiūlymų investuoti į Skyway projektus. Patariame susilaikyti nuo investicijų į SkyWay grupės įmonių akcijas, nes jų platinimas Lietuvoje - nelegalus.
RaLight 2019-06-04 10:14
Tik 324 km/val. greitį pasiekė??? O kur 1200??? Kur bilietą nusipirkti ir kur veža? Noriu į kaimą važinėti dideliu greičiu!
HardAxe 2019-06-04 12:02
apie ką ir kalbam.
* 10000m2 dirbtuvės
* dirba nuo 2014m
* finansuoja pasaulio galingieji
Pažadėtų rezultatų dar nėra.
Kitą vertus jų bandomoji kapsulė bent jau susirinkinėja greitį 300m ilgio trąsoj. Tai spėju traukinys veikia, važiuoja greitai, ar neatsiras techninių/ekonominių problemų - prognozuoti nedrįstu ir nesakau, kad tai ateitis.
O kai googlinu "Skyway speed record" tai randu tik "pristatytas" bet ne "pasiekė". Gal reik rusiškai ieškot, bet rusiškai nemoku. Visgi rinkčiausi 300kmh kišenėj su 1200kmh miške vs 0km/h kišenėj ir 500kmh miške.
InsideOut 2019-06-16 12:28
Koks speed record, jeigu bandomoji trasa kilometro ilgio nesiekia? Neįmanoma komfortiškai (vis tik keleivius veža, ne bulves) įsibėgėti ir stabdyti tokio ilgio trasoje. Speed record bus Emyratuose, kur testuos high-speed`ą. O šitam technoparke sąlygos leido 102 km/h:
https://www.youtube.com/watch?v=sZ6JbfhlXSY
InsideOut 2019-06-16 12:32
Miesto transporto greitis - 150 km/h, bet ir tiek neprireiks, nes atstumai tarp stotelių ne tokie dideli.
Dar vienas testas, čia gal kiek mažesnis greitis:
https://www.youtube.com/watch?v=RRCjb629K4g
InsideOut 2019-06-16 12:33
Dar venas: (neduoda keleto video į vieną postą sutalpinti, tai sorry).
https://www.youtube.com/watch?v=FuJ1r3G1hQU?t=19
HardAxe 2019-06-17 09:54
Atrodo gerai.
Kaži koks vidutinis greitis tarp stotelių ir kokiu tankiu jie gali lakstyti vienas paskui kitą?
Bei galima juos kažkaip išskirti į kelias linijas, jei nori turėt persidengiančius maršrutus?
(pvz vilniaus troleibusus pakeistus tokiais greitis padidėtų ar sumažėtų ne piko metu?)
InsideOut 2019-06-21 09:52
2 sekundžių tankiu minimum. Taip, galima.
Troleibusai ir ne piko metu stovi ant šviesoforų Skyway nestovi, tai jau vien dėl to.
Va ča daugiau įvairių parametrų: https://drive.google.com/file/d/1r4aYpS ... JCfhr/view
AAA000 2019-06-21 11:19
man kaip tik sita vieta skysciausiai technologiskai atrodo
trulikas sugedo - atkabinai usus, pastumei sonan ir toliau elektros padavimo linija laisva. kiti vaziuoja kaip nieko nebuve.
dabar sakykim sugedo tas skyway vagonas. nu uzsikirto ten kazkas... nu ir kaba ten kazkur linijoje su isterikuojanciais keleiviais - neaisku net kur... pz. tie sveisoforai pasirodys niekas - nes VISA LINIJA KAPITALISKAI stoves...
privalumai aisku yra. avarijos susidurimo manau nebus ziaurios ir ju bus nedaug. jei veikia - tai del pralaidumu nesiginciju net. jie tikrai bus. vairuotojai nebutini. galima labai smarkiai automatizuot iki 100% autonomijos beveik. ekologiskas - nes ant elektros ir dar be akumu. ir pan...
bet issidevejimo atveju ar jei nuvirstu atrama - ragas iskart. manai visi lauks - net jei per savaite linijos remonta atliktu?
as manau kelia vistiek teks tiest zeme - aptarnavimui... logistika klientu valdymo bus gaidiska... apsaugos aspektai visokie brangus...
neisdirbtas ir labai zalias cia variantas dar kolkas. jis konkurentas tik gelzkeliams. ir manau net prastesnis variantas...
neuzsiciklinkit ant momentinio greicio. svarbu visumos greiciai bendram pralaidumo sraute. o ne praleido vienetine gondola ir jau atseit "irodymas"... net nematom ar vietoj keleiviu backos su vandeniu sukistos - kaip pvz panasias linijas testuoja... nematom keliu gondolu judejimo vienu metu - tik sastateli. nematom ilaipinimo-islaipinimo procesu. aptarnavimo. vienu zodziu nieko beveik nematom - tik kazkokio kevalo judejima... juokingiausia - kad is drono , tai cia oficialus video, ar piratinis? . tipo per brangu kokybiskai pafilmuot? cia gi verte sprendimu komplekte, visumos isbaigtume, o ne technologijos sudetingume. cia kiekviena varzta galima rodyt stambiu masteliu. tai ne - is kazkokio drono vaizdelis nu gryn kaip loxatronine chaltura...
nors kazkas jau yra - reikia pripazint, ir greitis neblogas sakyciau pakankamas 100km/h pilnai - jei bet kokiom salygom veiks. vat pvz klausimas - o jei smarkiai lis, apsale bus, ar smeli pustys ant linijos - kaip tada? kur tokie video?
bet as tokiu projektu esu mates sandinavijoj pries gal 20 metu. net pas rusus prie sovietmecio buvo maziau vyke projektai. likimas - padare pramogu parkus kazkokius... ir paskui isvis supjauste i lauza.
siaip nesuprantu del ko Lietuvoj nestate tos bandomosios linijos - juk ten kazka lygtai stume seniau. jei prasertifikuotu ES erdvej - tada pajudetu tikrai. o cia pas mus juk valdzia parsiduodanti, plius batarusius tauta laiko pusbroliais - tai palaikymas is vietines faunos tikrai butu net ir nesekmiu atveju
mane asmeniskai labiausiai domintu pamatyt - kaip bus vykdomas remontas ir susidevejusiu pavirsiu keitimas nestabdant eismo. nes tokio tipo ptransposte tas yra svarbiausia. cia kaip gelzkelis - ir ten buna isardo linija ir stovi desimtmecius... taip sakant nusipirksi bilieta ir po desimtmecio vaziuosi... o zada kas 2 sekundes
InsideOut 2019-06-22 10:24
DauK raidžIU
Ne "kaba kažkur ten su keleiviais", o prisikabina prie kito ir važiuoja toliau.
Visi atsakymai seniai yra, dokuementą "100 klausimų-100 atsakymų paskaitykit", bei gi monografiją: http://www.yunitskiy.com/author/english.htm. Ar manot, kad 40 metų vystant technologiją autorius nesprendė niuansų, o mes štai juos čia genialiai suradom?
InsideOut 2019-06-22 10:36
Dėl Lietuvos: SW atėjimas 2014 nelaimingai sutapo su agresija Ukrainoj, politikai užkėlė vėjus kad "įtartinas rusas" (nors ne rusas, o lenkų klimės baltarusis), o dar Šiauliai skyrė sklypą, besiribojantį su NATO aerouostu, + Rail Baltika su Liet. Gelžkeliais, povandeninės srovės. Po "skandalo" Šiauliai grąžino milijoninį užstatą, atsiėmė sklypą. Tarnybos garsiai iškėlė feikinę bylą, kurią paskui tyliai prakišo. Teko kelt verslą į tėvynę, nes laukti, kol teisingumas nugalės, laiko nebuvo. Ir taip beveik du metai per tai šuniui ant uodegos.
HardAxe 2019-06-24 10:51
na tai galioja visam bėginiam transportui. Traukiniam, metro, tramvajam.
Iš bedos gal galės paskui jį važiuojantis modulis prisijungti ir pastumti, aš tame nematau problemos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dar nematytas naujos kartos transportas – sukurtas spręsti, o ne kelti problemas. Jį išbandė tūkstančiai keleivių Rytų Europoje ir jau diegia pasauliniais inovacijų lyderiais tituluojami Jungtiniai Arabų Emyratai (Foto, Video)