Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
rwc 2017-02-22 23:58
Grįžtant prie uždavinio maketo: kad brūkšnys nebūtų palaikytas minusu, frazes derėjo tabuliuoti ilgaisiais brūkšniais, juos sulygiuojant vertikaliai.
aidas.galcius 2017-02-23 04:31
nuo kada cia antrokams buvo pradeti uzduodami IQ testai skirti suaugusiems?
Pjovėjas 2017-02-23 08:06
Kolegos, neįsivažiuokit. jei jūs čia rimtu tonu diskutuojat, kad antrokas turi milimetro tikslumu žinot, kokio ilgio yra minusas ir kokio ilgio tekstinis brūkšnys, tai jau žinokit nusivažiavot. Apskritai, suaugusiam tą žinot irgi yra kiek per "geekiška" , užduotys turi būt formuluojamos, kad nereikėtų tokių subtilybių matuot liniuote. taškas.
rwc 2017-02-23 08:51
Užduotys turi būti formuluojamos tvarkingai, kad antrokui nereikėtų spėlioti, kas ten parašyta. Paskutinį brūkšnį ir atsakymo laukelį sulygiavus vertikaliai – jau būtų ganėtinai vaizdu.
O tai, ką aš rašiau apie brūkšnio ilgumą, tiesiog parodo, jog uždavinyno maketuotojai nežino skyrybos taisyklių. Tokiu atveju, kai viename sakinyje yra ir matematinė išraiška, ir gramatinis brūkšnys, niekas ne tik nedraudžia, bet netgi yra įprasta praktika vietoje paprasto brūkšnio naudoti ilgąjį.
Kadangi komentatoriams aukščiau toks klausimas kilo – tai ir atsakiau su visomis techninėmis smulkmenomis: žymėti ko nors kito (šiuo atveju – stačiakampės srities). Jeigu maketuotojai būtų parinkę kitokį ženklą – užduotis taip pat būtų akivaizdi.
sub 2017-02-23 13:21
Aš supratau, ką norėjai pasakyti. Bet čia perdaug geek. Anyway, bandžiau su Alt 150 ir 151, kažkokius simbolius išmeta, bet ne brūkšnius.
darius.cerniauskas 2017-02-23 21:21
...
darius.cerniauskas 2017-02-23 22:15
...
rwc 2017-02-23 22:32
. Tiesiog nupiešta bilekaip, ir atsakymo forma nupiešta netinkamai.
Vaikų lobotomizacija: elkis pagal šabloną, ir būsi pats gudriausias. Galvojantiems mokykloje – ne vieta.
darius.cerniauskas 2017-02-23 22:52
....
rwc 2017-02-23 23:04
rwc 2017-02-24 08:08
◀ Q.E.D.
Dar nori derėtis dėl pažymio? Kaip matai, improvizuoju vienintelėje vietoje ties žodeliu IR: „A ir B“ suprantu kaip „ir A, ir B, bet nieko daugiau“. Nuostabiai išsisprendžia!
rwc 2017-02-24 09:41
Bet tavo, Taigi, smerkti besiskundžiančias mamytes galima ir reikia. Už tai, kad savo kleckučių nepaleidžia nuo papo.
Bet dar labiau smerkti reikia švietimo sistemos šulus, kurie iki to prileidžia. Ir „lengvojo mokslo“ proponentus, kurie užuot patys kažką išradę, iš spalvotų knygučių kapitalą krauna.
Ir beje. Norite smagių, įdomių, literatūriškų uždavinių? Tai susimeskite R.Kašubai ir jo šaikai. Kad būtų galima pragyventi iš galvosūkių, konkursų, būrelių, renginių moksleiviams.
Ai, bet tikriausiai nesusimesite: jų uždaviniai jums per sunkūs, per daug galvot reikia. Per mažai erdvės improvizacijai. Per tiksliai suformuluoti. Be lengvų kelių. Neišeina va taip – nusibodo spręsti, gal iš lempos ištrauksiu atsakymą.
Vytax 2017-02-24 16:08
Tas pats pratybų sąsiuvinis, ta pati autorė:
rwc 2017-02-24 16:15
Vienok, sutikime: mūsų švietime nuoseklumo išties trūksta. Tokia moderni matematika, ir toks viduramžiškas lytinis švietimas...
O bendrai, gal čia rimtai matematika? Kai viskas taip suintegruota ir adaptuota praktiniam pritaikymui, nebesupaisau. Mažu senstu.
sub 2017-02-24 16:43
Dabar viskas aišku. Gavosi su taspac tokia situacija, kaip ir su tuo uždaviniu. Matai vieno skaičiaus trūksta ir nebesupranti, taip ir uždavinyje - trūksta paaiškinimo, kad į stačiakampį reikia rašyti rezultatą (kalbu apie tą antrą stačiakampį, kuris lygiai toks pats, kaip užduotyje). Nes su atl151 ir 150 gaunasi visai kitokie simboliai nei su atl0151 ir 0150. Taigi komentare suvedus abi kombinacijas pamačiau skirtumą, taip skirtumas yra. Anyway, matau tu pritari, kad uždavinys netaisyklingai suformuluotas, neteisingai pateiktas. Čia tie aiškinimaisi apie brūkšnio ir minuso skirtumus yra offtopic, bed naudinga. Kur daugiau galima sužinot kombinacijų su Alt?
rwc 2017-02-24 19:38
Taigi daviau nuorodą į Windows-1257 kodų lentelę. Be to, išskleisk [ spoiler ], ten yra dar nuorodų.
Arthuras 2017-02-24 19:43
O galbūt tiesiog ne visi gimė su tokiu aukštu IQ? T.y. gal jų įgimti gebėjimai to neleidžia?
lape 2017-02-24 20:07
Iš tikro, pratybos sąsiuviniai reikalingi tik vienam dalykui - kažkieno bizniui. Mokymosi procesui jie visai beverčiai, netgi kenkia.
darius.cerniauskas 2017-02-24 20:18
...
rwc 2017-02-24 20:36
Atskirai augusių identiškų dvynių IQ koreliuoja mažiau, nei negiminingų įbrolių. Tai reiškia, kad genai tik nedaug lemia IQ.
Šalia to, aš tikiu, jog žmogus gimsta su maksimaliu IQ potencialu, kurį ilgainiui tik švaisto. T.y., IQ traumų ir pauzių treniruotėse žala pasireiškia labai greitai, ir kaži, ar kada nors pilnai atsistato. O dirbtinai pakelti IQ padidinus krūvį turbūt apskritai neįmanoma.
Ir tai yra sisteminė problema: per daug pabiros informacijos, padrikų faktų ir prarastas alkis gilintis į atskiras kruopelytes iki nirvanos. Tai, ką aukščiau pavadinau „wow“ momentu. Nemanau, kad tai atstatoma. Nebematau daug jaunimo, kurie galėtų spręsti galvosūkį ištisom dienom ir savaitėm, gultis ir keltis su juo vien todėl, kad jis suintrigavo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Matematikos uždavinys antrokams: neišsprendžia nei vaikai nei jų tėvai, tačiau gal jums pavyks?