Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arwis 2010-10-19 13:47
Pats lietuvoje negyvenu ir per daug nesidomiu lietuvos politiniu gyvenimu, taciau gal kas gali paaiskinti kodel atsivertus delfi ar bet kuri kita lietuvos spaudos ''sedevra'' sudai pilami ant Kubiliaus? Ir turiu omenyje komentatorius. Kuom Kubulius nusikalto zmonems?
Kol kas ziurint is mano specialybes(marketingo ir ekonomikos) tai ka daro Kubilius yra daugiau nei pagirtina ir skustis siuo premieru bent jau as nematau reikalo. Negana to kad sustabde krize taciau is kart tuo pat metu pritrauke ir dar planuoja priktraukti nemazai uzsienio investiciju. Ir siaip investicijos ne bet kokios, o orientuotos i ateiti. As tik galeciau pagirti premiera uz toki darba ir palinketi jam dar vienos kadencijos.
Na zinoma nedarbas aukstas na bet come on, visur nedarbas dabar aukstas. Gal is lietuvos atrodo kad zole kitur zalesne bet juk visad taip buna. Na bet kaip sakiau, cia mano nuomone is profesines puses.
andriulis 2010-10-19 13:51
Bla bla bla. Sakom ka turim sakyti. Cia panasiai kaip turguje pardavejas: Oi vaikeli su sitais batais tris ziemas atvaiksciosi,nes jie is tikros (dermantino) odos ir t.t. Girdejau jog bankrutavus star1, emigrantai is lietuvos neturi kaip grizti i lt, tai dviraciais skuba grizti...
andriulis 2010-10-19 14:02
Arwi ziurint is salies taip ir atrodo kaip tu rasai. Bet realybeje kitaip. Nepamirsk,kad ilga laika gyvenant uzsienyje ir lietuvoje atrodo, jog zole zalesne, tol kol neapsilankai. O del valdzios, tai imituoti darba ir dirbti darba yra du skirtingi dalykai.
Sarunas 2010-10-19 14:05
Na aš neesu ekonomistas ar finansininkas, tačiau mane piktumas ima, kai LR Vyriausybė taupo paprastų žmonių sąskaita. Stambių kapitalų bijo liest, nes beveik visi politikai daugiau ar mažiau korumpuoti yra. O tai savo ruožtu leidžia juos išnaudot. Tuo tarpu paprasti žmonės nieko negali prikišt valdžiai. Visais laikais buvo ir bus taip, kad jei valdžia tik apsiims taupyt ne nuo paprastų gyventojų, o iš verslo kišenės, tai labai greit ta valdžia bus nuversta, iškylant į viešumą tam tikriems viešų ir privačių interesų konfliktams. Kas gerai supranta istoriją, tai žino, kad netgi Prancūzijos revoliucija būtent iš to ir kilo!
Etmonas 2010-10-19 14:13
Aš irgi kritiškai žiūriu į šią vyriausybę, bet pora dalykų tikrai palaikau: būtent tai, kad Kubilius intensyviai ieško investuotojų į Lietuvą ir ne bet kokių, bet pasaulinių įmonių, bei tikrai gerai tai, kad apkarpė tą besaikį išlaidavimą. Komunistėliai praskolino Lietuvą, viską dalino žmonėms (čia dar "ačiū" ir bankams už lengvus kreditus), kėlė į skolą pensijas, algas, bet kai atėjo laikas už viską susimokėti ir gražinti pinigus - matom, kad tų pinigų NĖRA. O dabar bukagalviai runkeliai vėl balsuotų už tuos, kurie sugeba tik skolintis ir visiems dalinti pinigus. Kažkaip nusišikti visiems ant planinės politikos, planinės ekonomikos bei ilgalaikių investitorių projektų. Svarbu čia ir dabar yra. Jau nekalbant apie tai, kad avigalviai politikai - tai avinai ir rinkėjai. Tai gal čia normalu: kokia liaudis - tokia ir valdžia. Gi PATYS išsirinkom.
Zergas 2010-10-19 14:13
man tai juokas ima paklausius to laboranto.IBM centras aisku super,bet kokia pridetine verte kuria Barclays ir WU centrai? isisavina mums skirtus ES paramos pinigus,gauna milziniska parama is biudzeto taip igydami pranasuma pries vietinius IT centrus.kitas dalykas kad visos investicijos eina tik i Vilniu,kiti regionai palikti likimo valiai,net ir veiklos rusiu diversifikacijos nera-vien IT centrai.kodel nepakvietus pasaulinio gamintojo kuris atidarytu gamykla ir idarbintu 2-3 tukst bedarbiu?IT centru kurimas nepanasus i ilgalaiki projekta kadangi viena diena tas centras LT,kita jau persikeles kokioj Indijoj ar bangladese,o fabrika perkelti nera taip paprasta
Zergas 2010-10-19 14:21
gal neklaidink zmoniu,konservai per savo 2 valdymo metus praskolino Lietuva tiek kiek visos iki tol buvusios vyriausybes kartu sudejus, cia nuoroda
http://www.2g.lt/
tas pats ir su socialinemis islaidomis,visi motinystes bei pensiju kelimai ejo grynai konservu iniciatyva,jie prastume soc islaidas didinancias pataisas o dabar tipo jiems naujiena.apie taupyma tai net juokas neima,taupoma varguoliu saskaita,kai tuo tarpu valstybes valdymo islaidos siemet net zada didet,tai kur cia ta atsakomybe?apie verslo zlugdyma pakeltais mokesciais net neverta kalbet,kas bankrutavo,kas priversti slepti pajamas o valstybe del tokio debilisko valdymo toliau grimzta.aisku pripazystu kad toks investiciju medziojimas yra sveikintina naujove,bet is esmes tai tik PR akcija,jei norim tapti patraulia investicijoms salimi,reikia sudaryti tokias salygas kad butu kaip imanoma lengviau pradeti versla
Etmonas 2010-10-19 14:29
Būtent todėl per ateinančius rinkimus duosiu balsą liberalams. O tai ką pasakiau - tėra tik mano nuomonė, tai, kaip man iš šalies atrodo. Tikslių skaičių nevarčiau, prisipažinsiu.
Vytax 2010-10-19 14:48
Turbūt aš klystu? Bet visi tie išmokų didinimai buvo su Kirkilu priešakyje. Kuris dar iki šios dienos turbūt vis dar teigia, kad ekonomikos krizė yra tik prasimanymas.
Arns 2010-10-19 15:15
Visiškai kvailas ir neargumentuotas teiginys. Na ir kas iš to kad liberalai? Liberalai su konservatoriais dabar puikiai sėdi ir dirba vyriausybėje. Kokioje nors Švedijoje, Anglijoje tai būtų įmanoma? Ne, nes net teoriškai jos eina link tikslų ir skirtingomis priemonėmis, taigi, kaip tikri liberalai gali tilpti po tuo pačiu skėčiu? Solidarumas? Nemuilinkim sau akių, paprasčiausiai pas mus yra prekiniai ženklai, sukabinti ant vienodų prekių. Ir jeigu balsuosi "už liberalus" vien todėl kad liberalai, tavo balsas bus bevertis.
immortallt 2010-10-19 15:16
"ekonomistai jus ekonomistai"... Nelieciami didieji kapitalai Jei turit omeny banku, tai seip bankai pagrinde yra jusu pinigai. Jei bankui leidziama bankrutuoti - bye bye jusu santaupos ir visi pinigai kurie ten yra. "nusproge" bankai nusinestu kartu daug imoniu, kurios bus pasiskolinusios is to banko ir t.t. Toliau, pvz kompanija Agrowill group praktiskai bakrutavo. Siuo metu akcijinis kapitalas yra apie 65.000.000 LT + kreditai ir visokios paskolos. Jei turi omeny, kad specialistu atlyginimai nekrito tiek daug ir ju neatleido - atsakymas paprastas - ju yra trukumas ir dabar, todel juos perviliotu greit jei atlyginima nuleistum.
O ant Kubiliaus varo, nes lietuviai visad varo ant valdzios. Jiems patinka tik tada kai priima populistinius sprendimus, pakelia atlyginimus visiems, visas ismokas ir infliacija isauga iki 10%. O del barclays, tik jau nereikia nesamoniu skiesti gerai... Kad jie atejo yra gerai, o ir atlyginimas pas juos ne minimumas. Jei butu svarbiausia kastai - jau senai butu indijoj. O del paramu - tai is valstybes puses jos pagrinde yra darbuotoju apmokymai, kurie mokesciu pavidalu atsiperka per 2-3 menesius.
Skola isaugo, nes stipriai krito pajamos, o islaidas tai ziauriai buvo pakele pries pat ja. O seip kuri valstybe nesiskolino per krize ? Norvegai ir Vokieciai nesiskaito, nes jos stipriausios ekonomikos regione. Man rodos jus tiesiog norit, kad mes be jokios naftos per 20 kapitalizmo metu butume kaip kokie amerikonai, kurie nepriklausomybeje yra jau daugiau nei 200 metu. Norvegija is vis nebuvo okupuota, bet ji iskilo tik del naftos ir dideliu zuvu istekliaus. Vakaru vokietija dar ir siais laikais zymiai stipresne nei rytu vokietija, tik del vienas priezasties - vakarai buvo kapitalizme zymiai ilgiau nei rytai ir t.t. ir t.t.
P.S. tikrai didele problema. Neisnaudojamas valstybinis turtas irgi didziulis akmuo valdziai i darza. Bet nepopuliarus sprendimai buvo butini, nebent jus norit graikijos likimo ?
Ar_as? 2010-10-19 15:24
Na, vienintelis pataisymas: Lietuvai Graikijos likimas neįmanomas, nes:
1) esame labai maža ekonomika neturinti ES praktinės įtakos;
2) nesame eurozonoje, todėl mūsų įtaka jai yra minimali;
Todėl mūsų nei ES nei Vokietija nebūtų šelpusi ir būtume nuriedėję nudardėję su tokiais skambaliukais, kad maža nepasirodytų.
andriulis 2010-10-19 15:37
Immortallit - Na daryti nepopulistinius sprendimus yra daugumos pilieciu nepasitenkinimo uzsitraukimas ant tam tikros partijos, bet darant nepopulistinius sprendimus absoliuciai visiems, tada eilinis pilietis psichologiskai islieka stabilus. Kur progresiniai mokesciai? Kur nekilnojamo turto mokestis? Pasigestu socialines atskirties mazinimo sprendimu.
Su krize reikejo elgtis ne kovojant su jos padariniais, o puolant ja. Taip kaip padare daug mastanciu valstybiu, o tik pradejus atsigaudineti lopyti mazesnes skylutes sumazinant vienos ar kitos srities finansavima.
Aklas 2010-10-19 15:49
cia jei neklystu socdemu programa
Simplicity 2010-10-19 16:00
Andriuli, papasakok man šiek tiek daugiau apie mąstančias valstybes. Kurios čia su krize jau sukovojo?
Jogundas 2010-10-19 16:15
Keista technologijos.lt matyti politines diskusijas, bet, manau, sveika.
Visi išsako savo nuomones, tai išsakysiu ir aš. Manau, dabartinė koalicija elgėsi tobulai (kiek įmanoma realybėje), išskyrus dvi klaidas:
1) Vilniaus mero istorija.
2) Valstybinio turto valdymo optimizavimas ("Visuomio" istorija).
Gaila, kad krizę suvaldę politikai, ko gero, bus eilinį kartą nubausti už nepopulistinę politiką.
Arns 2010-10-19 16:26
Kaip siaurai mąstote.
1. Koks įstatymas buvo priimtas ir jo nereikėjo pertaisyti(tiksliau ko dar netaisė iš naktinio mokesčių perversmo)?
2. Kas pasikeitė įvykdžius vieną svarbiausių, apskričių panaikinimo reformų?
3. Akcizai. Reik ką pridurti?
4. Kodėl švietimo reforma vis dar taisoma ir ar nors kiek valstybės krepšelių atidavimas laisvai rinkai į rankas padėjo sureguliuoti "ne ten stojančiųjų" srautus?
5. Senas keras 2V projektas(Kubiliaus sumastytas skatinti gimstamumą), ar jis veikia?
6. Pasikeitusi, iki 15% vietoje 50% sumažėjusi parama daugiabučių renovavimui, skiriama iš valstybės(ir 0 vykdomų renovavimo darbų, pagal šį variantą)
7. Aktyvesnis išbraukimas iš darbo biržos, bei uždraudimas registruotis(dėl ko paskutinius 2 mėnesius "mažėjantis" statistinis nedarbas).
8. Pradėtas atbuline data taikyti Privalomo Sveikatos Draudimo įmokos(po 72 litus nuo kiekvieno suaugusio žmogaus).
Turite pateisinimų šiems, šios vyriausybės svarbiausiems darbams/tikslams? Gal praleidau kokį vieną kitą begalo reikšmingą vyriausybės darbo vaisių?
andriulis 2010-10-19 16:29
Kur as minejau, jog sukovojo? Socdemu programa nesidomejau.
Ar_as? 2010-10-19 16:48
1. Koks įstatymas Lietuvoje apskritai buvo priimtas ir jo nereikėjo taisyti? (kartais reikia neatidėliotinų sprendimų, o greitis lemia klaidas, džiugu, jei jos taisomos).
2. Idėja gera, gavosi šnipštas. Jūs teisus.
3. Tik tai, kad kartu su jais reikėjo stiprinti ir šešėlio kontrolę.
4. Su švietimu ir jo reformomis jau bezpridelas paskutinius 20 nepriklausomybės metų, todėl šita valdžia niekuo neypatinga.
5. Manau jis buvo suspenduotas krizės laikotarpiu. Aišku galėjo dar pabranginti elektrą: tamsoje drąsiau, gal būtų išėjęs 4V projektas
6. Fail. Jūs teisus. Tik vat nežinau kur ten daugiau kieno kaltės: ar vyriausybės ar savininkų, įsivaizduojančių, kad kažkas jiems PRIVALO kažką kompensuoti išvis...
7. Ačiū dievui. Gana tų veltėdžių sėdinčių ir net nesugebančių užpakalio į DB nunešt (nes tuo metu dirba nelegaliai ar pan.).
8. Išsipagiriokime. Reikalavimas buvo seniai (ne atgaline data). Pykti galite tik ant pseudo žurnalistų, kurie susijaudinę dėl jų kasotoje įprastą darbo santykių slėpimą ir mokesčių grobstymą prisidengus autorine veikla vemdami ant valdžios pamiršo apie tai bent kiek informuoti.
Reziumė: Valdžia bloga, bet manau geriausia, ką šioje situacijoje galėjome gauti....
lape 2010-10-19 17:54
Čia kaip pažiūrėsi - jei iš vienos pusės - finansų krizė, valdžia daug dirba, gelbėja nuo krizės, ar kaip ten reikia sakyti, sunkmečio, kuria Lietuvai ateiti, ieško investuotojų ir pan., - čia toks virtualus ekonominis-politinis pasaulis.
Iš kitos pusės - nei karo nei maro nebuvo, tai realiai ir jokios krizės nebuvo. Tiesiog buvo atleista dalis darbuotojų, nurašyta krūvos skolų už padarytą produkciją, pakeltos kainos už žaliavas ir pan. Kubilius padarė tik tiek, kad susirinktu biudžetą, ir turėtų už ką susimokėti sau algas. Čia kiekvienas lietuvis, sėdintis valdžioj, taip būtų padaręs. Na kaip pašalinis valdiškų komandiruočių produktas - tos kelios užsienio firmų filialai Lietuvoj. Čia toks realus vaizdas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Suomijos žiniasklaida: Lietuva nutvėrė IBM tyrimų centrą