Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2010-10-19 17:55
1. Klystate. Kaip koks senamiestis yra miesto veidas turistams, taip mokesčiai yra valstybės veidas rodomas investuotojams. Ar čia galima klysti? AIšku galima, kaip išminuotojui minų lauke.
2. Abu sutinkam.
3. Padidinti akcizai tik paskatino šešėlinį verslą. Juk nuo pakeltų akcizų kurui, cigaretėms pakilo kaina pas mus, o ne Rusijoje, tad kas vežė, tas veža tomis pačiomis sąnaudomis, o pelnas ir potencialių pirkėjų ratas tik didėja. Ar čia kažkur matote kitą reikalo pusę?
4. Čia ne pasiteisinimas. Ypač kai kalbame apie tai, ką padarė gerbtino ši vyriausybė. Išvada - neapsigynėte vyriausybės.
5. Ne elektra, o pašalpos, stipendijos VIDURINIAJAM sluoksniui kiek padėtį taisytų. Tačiau tai buvo kirpta pirmiausia. Priedo pradėta persekioti nėščias moteris dėl kelių mėnesių papildomai didesnių pajamų(ypač nepagimdžiusioms moterims stresas, tampymasis po teismus labai naudingas sveikatai).
6. Pats esate fail. Čia ne Lietuvai ir Lietuvos sugalvotas kompensavimo mechanizmas, kaip būtų galima atrenovuoti namus. Plius tai yra skatinimas vietinio statybų verslo. Dar vienas plius, mažinant išlaidas šildymui, mažėja ir CO2 išmetimas, ir priklausomybė nuo angliavandenilių išteklių, kurių beje neturime.
7. Ir kas iš to? Išbraukei bedarbius ir tiek iš sąrašo. Tačiau kai vyriausybė šiuos skaičiukus pasitelkia panaudojimui, kad va, dėl jų pastangų, krizė traukiasi... Taip išeitu, kad dėl to jog buvo kelios dešimtys simuliantų(įdomu kiek iš jų savo noru), mums ir atrodė kad dangus griūva? Oi, atsiprašau, atėjo krizė ir nedarbas...
8. Buvo, dalinai, tačiau tai nebuvo skaičiuojama kaip skola. I r tik Vyriausybės sprendimų dėka, tie pinigai buvo paversti į realią skolą. Plius pagalvokim, ar pats tinkamiausias laikas BEDARBIUS apkrauti skolomis? Ar čia vėl, neturi iš ko gyventi, tai dvėsk broli lietuvi... ?
KarolisC 2010-10-19 18:02
Argumentuok savo zodzius, is kur cia istraukei tokes nesamones, ar tiesiog kas sove i galva ta ir parasiai?
Ir seip paskutiniuoju metu vis dazniau pamatau progresa lietuvoje, tarkim ir to pacio IMB atejima, taigi jai lietuva ivygdys savo plana ir taps europos IT centru, tai savaime aisku atsiras daug daugiau imoniu kaip jus sakot "gamyklu" lietuvoje.
Ir sumazes tas bedarbas ir tt.....
DJ_LFS 2010-10-19 18:03
tavo kairysis-raudonasis smegenu pusrutulis dirba per daug:)
DJ_LFS 2010-10-19 18:09
Matai, valstybe kurioj gyveni neturi sienos su rusija, taigi rusu propaganda taves ir nepasiekia.
DJ_LFS 2010-10-19 18:12
Del tavo tos nuorodos.
Kai, pvz., eini pas dantista kad isgelbetu nuo danties skausmo kartais kuri laika tenka iskesti dar didesni skausma vardan to, kad po to neskaudetu.
Fuego 2010-10-19 19:58
Gerai žmonės, raminkitės daug pasakėt. Daug parašėt, daug diskutavot, daug perskaičiau. Tačiau vienas dalykas vis lieka, jūs nieko nepakeisit bergždžiai laidydami liežuvius ir gindami valdžia, atstovaudami jei kaip koki prisiekusieji ar tiesiog kaltindami. Yra toki dalykai kiap - patys kalti kad šiandien taip gyvenam, toki mūsų dabartiniai genai, išeikit į gatvę - ne ką kitą pamatysit, žinoma yra įvairių žmonių, taip pačiai kaip ir valdžios atstovų ir dabar čia reikšdami savo nuomonę tikrai nieko nepasieksit, aš nežinau koki jūs esat, tai turėtumėt geriau žinoti jūs ir dirbti pirma ties savim, o tada tik galbūt turėtumėt minimalią teisę smerkti valdžią bei ją kaltinti (nors ir tai negeriausia išeitis), aš pats dar tik mokausi (profesinėje), galbūt kada nors ką nors pasieksiu, kas gali žinot. Tačiau jei norit kad kas nors keistųsi, patys įdėkit į tai darbo ir tada gal matysit rezultatą, jeigu nepatapsit tokiais pačiais kokia yra dabartinė valdžia. Geros dienos
immortallt 2010-10-19 20:42
Pirma, kad mokesciai versla pjauna - nesamone. Pasiziurekit Norvegija, mokesciai eina iki 80%. O mokesciai pakilo nedaug.
Kad dides valstybes islaidos is dalies yra gerai, nes tai skatina ekonomikos augima gerokai didesniu dydziu nei isleidziama.
O del biednuju... Na taip skriaudziami labiausiai statybininkai, kurie pries krize uzdirbdavo i rankas oficialiai 8000. Kadangi tada pinigus pragere, tai dabar neturi is ko gyvneti. Patys nemoka gyventi, pinigus svaisto tai jiems viskas ir blogai yra. Pensininkams irgi, akys mato daug ir nori viso to, o pinigu tvarkyt nemoka, nes anksciau pinigu buvo, o pirkt ko nebuvo. Mano seneliai nuo nepriklausomybes is pensijos islaike 4 kambariu buta, porakart kelione buvo pasieme ir dar sutaupe apie 40.000.
Beje, tie kurie turi tu pinigu, jie juos investavo. O kas buvo su investicijom ? iki -80% fondai, uzsienio imones kai kurios bankrutavo. Taigi kas labiau nukentejo is tikruju ? Tiesiog zmones dabar yra baisus tinginiai, geriau reks kad blogai, negu darys kazka.
P.S. taip valdzioje buvo daroma klaidu. Taip didele problema yra ir korupcijoj. BET labiausiai cia piktina reikalingi sprendimai... Kas buvo graikijoj ? Nenorejo kirsti gyventojam per kisenes, tai dabar zinot kokia yra skola nuo BVP ? kazkas virs 120%. O kiek yra Lietuvoj ? Berods 30-35% tik. Mastrichto kriterijus 60%. Ir be skolintu pinigu bvp butu ne -15% o -30%.
BishopaZ 2010-10-19 22:51
kas suomių kalbą supranta galėtų susirast ką suomiai rašo iš tikro, o ypač kaip komentuoja
Pvz.: well done, o prieš tai tekstas suomiškai "lyg kam įdomu ką veikia europos bananų respublikos"
andriulis 2010-10-19 23:01
immortallt - Na dauguma pensininku kur kas geriau moka taupyti nei jaunesnioji karta. Ir niekada nesuprantu kodel lygini su tokiom valstybem kaip norvegija?
Norvegijoje is minimalios algos gali daugiau leisti isigyti, nei gaudamas lietuvoje auksciau vidutines algos. Nera net cia ko lyginti.
KarolisC - Kodel sakau jog imituoja daugiau nei dirba? O tu man pasakyk ka jie nudirbo? Pakelti mokescius kiekvienas moka. Atejo keletas stabmesniu sakykim investuotoju, bet finale lietuvos investiciju srautas yra minusinis.
Koks ju paskutinis pakeitimas ivykdytas, del kurio lietuvos pilieciams butu nauda?
Kur tie Saulelydziai ir t.t.? kur darbo rezultatai?
Matau tik nepraporcingus mokescius pagal lietuvos gyventoju pajamas, didele emigracija ir didele bedarbiu armija. Ai ir persamus istatymus kuriais pilietis stumiamas skolintis (renovacija, psd ).
Aisku cia kiekvienas su savo politiniu suvokimu masto savaip, bet faktas tas, kad lietuvoje pshichologinis zmoniu klimatas ir tragiskas.
ZydriusX 2010-10-20 00:11
Kubilius malačius! Pradžioj valdymo tai priėmė dviprasmiškų sprendimų, bet dabar matosi, kad dabartinė vyriausybė turi strateginę viziją ir ne tik ją turi, bet ir jos siekia! Runkeliai tie, kas balsuos už opozicijos lojikus, kurie atėję į valdžią vėl viską vėjais paleis...
Zergas 2010-10-20 08:08
kazkoks iskreiptas jusu mastymas.ar paskolos buvo vienintele iseitis?kodel pvz negalima sustabdyti finansavimo aibei abejotinos reiksmes projektu?kodel Saulelydzio komisija baige savo darba net nepradejusi?apie pinigu plovyklomis vadinamas VsI as net nekalbu.tai tik kelios realios alternatyvos kuriose taupymas atnestu didesni efektyvuma valstybei plius leistu islaisvinti milziniskas sumas pinigu kurios siuo metu ramiai guli bankuose.cia tik konservai(visai kaip bolsevikai 1917m aiskina kad ju veiksmai yra neisvengiamai teisingi ir kitos alternatyvos jiems nera)
zfroidas 2010-10-20 09:46
Tos investuotoju paieskos +nepriklausomybes energetines siekimas gerai, bet tik tiek. To mazai nes valdzia yra daugumoj vargsu (kitaip nepavadinsi) jiem salygu gyvent nera. To priezastis MOKESCIAI, ir BIUROKRATIJA kai namui leidimo neina gaut 2 metus nuosavoj zemej statyt, jei butu imanoma statybininkai darbo turetu iki kaklo jokios krizes nebutu ir renovaciju nereiktu KIST!
Virsus: viska valdo monopolistai, oligarchai, kubilius dar ju is uzsienio kviecia.
mokesciai jiem juokingi o jie moka algas darbuotojam minimalias, iskyrus specus kurie ir taip visur daug gautu. KITIEM JAUNIEM NET UZAUGTI IKI SPECU GALIMYBIU NEDUODA net nepriima, pats barklajaus pokalbi buvau su magistru tai nepezekit. Dabar dar parduos visas energijos imones uzsieniui ir jau leido jom pelno neribot rezultate kainos musu zmonem pakils neribotai uz elektra ir sildyma nors ir taip viena alga atima sildymas daug kam nors malkom kurent daugebutyje neleidzia arba atsijungt nuo sistemos neina dabar mokek arba atimsim buta uz skolas!
Apacia: neturi pinigu, negali pradet savo verslo, nes minimalus verslo liudijimas MENESIUI 300LT. UAB steigt 10 000lt ir tt. O jei tu turi daug klientu po 10lt i men nesanciu tai neapsimoka ir fiziskai neimanoma autorines rasyt jei ju dauguma uzsienieciai. Aisku naujam versle klientu nera jie susikaupia per 1-2 metus tik tai kaip moket mokescius ta laika?
Rezultatas-smulkus verslai isvis neegzistuoja, arba yra nelegalus kas neleidzia jiem viesai reklama daryt ir klientu rato plest ir rezultate negali tapti legaliu ir vidutiniu verslu! Vidutiniai verslai bankrutuoja del krizes, mokesciu, del nemoksiskumo, nes voge ir nevisada sekasi tame... ok. bet turi buti lengvos salygos naujiem smulkiem ir talentingiem kurtis ir augti iki vidutiniu, dabar visi zlugdomi o turteja tik milijonus vartancios imones gaunasi - vergove iteisinta.
zfroidas 2010-10-20 10:16
Seip dar turiu tokia "keista" ideja:
Nu pastatysim uz europos ir lietuviu pinigus atomine elektrine.
Ji bus daug galingesne nei Lietuvai reikia - pagal dabartini naudojima-lemputes.
Tada bus saviem brangu pirkti ta elektra, kita dalis eis uzsieniui pigiau kaip visada tiesiog mulkina mus ir dar pelna ne valstybe o oligarchai pasiims.. Kodel?
Realiai reik islaikyt AE darbuotojus, prieziura AE, urano pirkimas, saugojimas atlieku. Bet netikiu kad taip viskas brangu.
Pvz: Belgijoj nemokama elektra nakti budavo ir autostrados sviesdavo saviem bet jie nepardave niekam.
Gal ir mum reikia: Pastatom, islaikom zmoniu pinigais, bet elektra juk galima sildyt butus(o ne tik apsvietimui)! galim savo sunaudojima 20x padidint taip viduje ir neduot nieko uzsieniui!
Rezultatas: Nereik duju, naftos pirkt is Rusijos!(elektromobilius lenkiskus uz 20k visi nusipirks, Zalieji soks is laimes, oras svarus bus:)). Nepriklausomybe energetine! kiekviename bute nereiks karsto vandens trasu vest po laukus su nuostoliais begaliniais, sildysis kiekvienas boileriuose! elektra pigs saviem nes tai musu elektrine, musu zmones dirba, tik urana nusipirksim papigiai ir viskas, o tam mes susimesim visi tikrai abonentiniu uz elektra..
Bet aisku taip neimanoma nes tada isnaudot lietuviu vergu nesigaus uzsieniui nei rusijai nei svedijai, nei oligarcham...ir tt.
Mikis 2010-10-20 12:01
Pritariu del elektrines
Manau didžiausias minusas kad mes nemoka savo turto valdyti.
Mažeikiu nafta (atidavem damokejom ir nebeturim)
Telekomas (atidavem damokejom ir nebeturim)
Turim turto už 18mlrd gaunam pajamu is to 40mln paskaiciuokit koks cia procentas
zfroidas 2010-10-20 13:33
beje kazkur skaiciau kad niekas per sita krize europoj negauna tokio pelno kaip lietuvos telekomunikciju tiekejai is savo paslaugu! susimastykit koks tas verslas pelningas yra, kai mano draugas inzinierium uz 800lt(minimuma) ten tik dirbo kol nepabego, o pelno mokestis juokingas Lietuvoj reiskia ne zmonem visa nauda o monopoliam viskas plaukia...
zet 2010-10-20 14:06
prie ko cia suomija
Vytax 2010-10-20 14:54
Taip, mes valstybinio turto nemokame valdyti. Pagrindinė priežastis - valstybinės įmonės tai paprasčiausias prieglobstis iš politikos iškritusiems partiniams. „Visuomio“ idėja buvo gera, bet būtent dėl tos priežasties ir žlugo. Juk artėja rinkimai, kur dėsis visi tie kurie bus pakartotinai neišrinkti?
Su Mažeikių nafta situacija tokia, kad politikai apsėsti antirusiška paranoja. Tuo metu kai buvo pardavinėjama MN, buvo laikomasi principo parduoti bet kam, tik ne rusams. Todėl nenuostabu, kad taip ir gavosi. O šiaip tai MN ar jos dalis anksčiau ar vėliau atiteks rusų kompanijoms. Nes gamykla pelningai dirbs tik su rusiška nafta tekančia per „družba“ naftotiekį. Per visą istoriją MN pelningiausiai dirbo tik valdant YUKOS. Tuo metu valstybė gavo daugiausia naudos mokesčių pavidalu.
Su telekomu, situacija visiškai kita. Tai ko gero viena labiausiai pavykusių privatizacijų Lietuvoje. Žinoma staigus įkainių padidinimas papiktino visuomenę. Bet dabar kaip matome, tai įmonė kuri nuolat ir daug investuoja, dirba skaidriai, nuolat siūlo vis naujas paslaugas ir jų kainodara irgi niekas nesiskundžia. Ar tai galėjo būti su valstybine įmone? Tikrai ne.
Ar_as? 2010-10-20 15:35
Mąstymas ydingas šiuo atveju Jūsų. Rašote "sustabdyti finansavimą" visiškai nesuvokdamas ką tai reiškia.
1. Dauguma valstybės projektų yra vykdomi privačių subrangovų (tiek statybos, tiek paslaugos ir kt.), ir "sustabdymas" reikštų:
a) masinius ieškinius prieš valstybę dėl sutartinių įsipareigojimų nevykdymą.
b) jau investuotų lėšų "sudeginimą", nes sustabdymas dauguma atvejų taptų esamo įdirbio sunaikinimu. Jei kalbame apie statybas, jų stabdymas reikalautų lėšų konservavimui.
Todėl sustabdymas, nutraukimas yra tik bukagalvių populistų politikų žaisliukas panašiems rinkėjams sužavėti.
Kęstutis 2010-10-20 16:34
Pažįstu studentą kurio abu tėvai oficialiai bedarbiai, pats gauna socialinę stipendiją, tėvai iš darbo biržos, plius dar iš neoficialaus darbo viso gaunasi nemaža pinigų suma. Ir tokių ne vieną pažįstu kur oficialiai nedirba, bet neoficialiai dirba. Taip, kad čia tas skaičius yra išpūstas, arba dar variantas kada užsienyje išvažiavęs dirba, o Lietuvoje skaitosi kaip bedarbis ir dar išveža pinigus iš Lietuvos.
Tai va čia ir pasireiškia tas tavo siauras mąstymas.
Kirkilas kai buvo valdžioj tai net sugebėjo pareiškt, kad mums nereikia investuotojų, tokiems kaip Google ar kitiems stambiems projektams, dėl ko google serverių padalinys neatkeliavo į Lietuvą. Tai ko norėt, kad dabar sunku tuos pačius prisikviesti, bet kad sugebėjo ir IBM ir Barklays ir pan. pakviesti tai manau visai gerai.
Tik va, kad smulkiajam verslui dar galėtų pagerinti sąlygas, nors jos per 20 metų labai pagerėjo, bet dar norisi, kad būtų geresnės. Smulkusis verslas labai augina ekonomiką, nes jame negali „malt šūdo“, kaip kokioje stambioje kompanijoje kur būna dažnai ne vienas „šūdą malantis“ darbuotojas.
Zergas 2010-10-20 18:19
tik nejuokink zmoniu,pasakyk nors viena firma kuri laimejo teisma pries valstybe ir gavo realias ismokas?as zinau pora tokiu,pvz lithun teisesi su valstybe ir kol vyko teismas bankrutavo o reikia nepamirsti kad ji priklause vienam is tuo metu valdzioje buvusiu bosu.o kaip su nacionaliniu stadionu?baigesi babkes ir darbai pasibaige,ir ar tu girdejai apie kokias baudas?as suprantu kad statybininkai nori tureti kuo daugiau tokiu "amziaus" projektu nes kai paziuri i samatas tai auksiniai rumai ten gaunasi,manau zmones apsieitu ir be ju,o stai valgyt visiems reikia cia ir dabar,70-eciui pensininkui nepasakysi(nebent esi konservas) palauk pora metu,tada kompensuosim tau ka dabar atemem ir visai dzin kad tu galbut mirsi uz poros menesiu
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Suomijos žiniasklaida: Lietuva nutvėrė IBM tyrimų centrą