Kaip Lietuvoje paskatinti elektromobilių plėtrą?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2011-07-01 08:09
Visiskai pritariu B.Lubiui. Jeigu tik duodu pradzia - tai pvz taksi parkas tikrai greitai turetu pereiti ant elektros. Mieste operuojantys kurjeriai taip pat. Padidejus akumuliatoriu talpai ir furos. Del nemokamo pakrovimo - geriau jis tegul lieka mokamas, bet netaikomas ar taikomas laikinas lengvatinis elektromobiliams PVM - paskata pirkti is karto, nors tai tik mano nuomone
arimanas 2011-07-01 08:35
reikia didinti algas arba neuzsikelti kainu auto.
andriulis 2011-07-01 09:06
Su naujais automobiliais yra taip. Europieciui gaunanciam vidutine alga daleiskim 1800euru, masina tekainuoja apie 18 000euru, o Lietuviui gaunanciam 1800lt alga, masina kainuoja 70 000litu. Kol sitas skirtumas nesumazes, Lietuvoje naujo parko, o tuo labiau elektromobiliu neisvysime.
mobilunkas 2011-07-01 09:23
o kam is viso skatint elektromobiliu pletra? kam skatint produkto vartojima , kurio esi nepajegus ipirkt? gal skatinkim ir helikopteriu pletra, raketiniu susisiekimo priemoniu? jei elektromobilis su elektra kainuoja brangiau nei neelektromobilis su benzinu, tai ekologiskesne priemone yra neelektromobilis. tik mes isivaizduojam kad jei suarsim visa Uganda, Ruanda ieskodami retuju metalu tai bus ekologiskiau. Produkto ir jo naudojimo kaina rodo ekologija, o ne tai , kad tersalai kitoj vietoj paliekami
Jomajo 2011-07-01 09:24
tik lubys ir gali nauja pirkti, taciau eiliniams mirtingiesiems teks luktelti kol vokietis ji aptrins, apdauzys, tada lietuvis gales ji papigei nupirkti susitverti ir vazineti, daug metu tas pats vyksta, tad netikiu jokiais proverziais.
Simplicity 2011-07-01 09:48
Bent jau man tas įkrovimo stotelių statymas atrodo vaikiškai, o siūlymai leisti emobiliams važiuoti viešojo transporto juostomis ir nemokamai parkuoti- nelogiškai. Kiek nesąžininga būtų kitų paprastų vairuotojų atžvilgiu. Emobiliai yra gerokai brangesni už naujus su VDV, tad logiška jog juos pirks tik labai daug uždirbantys piliečiai. Nemanau, kad tokiems piliečiams reikalingos lengvatos ir išskirtinės teisės. Nenorėčiau jog luomai persimestų ir į kelius. Jei bus paklausa, tai atsiras ir pasiūla- miestai apraizgyti degalinių tinklais (NESTE, Lukoil, Statoil ir t.t.), kurios reikalui esant gali įrengti ir kelias vietas emobiliams. Būtų daug geriau ir protingiau nei "kuoliukų" smaigstymas kur papuolė. (Jei dabar tai ir nekelia problemų, tai vėliau tikrai kels) Klausimas pamąstymui- ar tas pats kuoliukas gali sėkmingai ir per daug nekenkdamas krauti visų gamintojų emobilius? Dėl kurjerių dar galima sutikt, bet taksistai ant elektros taip paprastai nepereis. Bent jau ne tada, kai galima rusiško ar baltarusiško kuro gaut. Automobiliai populiarūs Lietuvoje taps po kokių 10 metų, kai bus galima "muštų ir luptų" rasti vakaruose ir užjūriuose
Creatium 2011-07-01 10:02
Už parduotus taršos leidimus galėtume ne elektromobilius naujus pirkt, o visų pirma įrengti pakankamai įkrovimo stotelių ir tuomet pagal galimybes elektromobilius pirkt. Elektromobiliai kuo toliau - tuo greičiau tobulėja, nuvažiuoja didesnius atstumus. Sprendimas leisti statyt elektromobilius nemokamai Vilniaus centre būtų tikrai geras. O ir kaina jų tikrai nėra tokia didelė, kad sugebės įpirkti tik daugiausiai uždirbantys. Kai kurių miesto elektromobilių kaina beveik tokia pati, kaip ir naujo automobilio. O tai visai normalu (žinant, kad ateityje kaip tik kaina turėtų kristi). Kas dabar negali įsigyti naujo automobilio, tai visai normalu, kad negalės dabar ir elektromobilio įpirkti. Čia tikrai nėra kažkoks luomų sukūrimas keliuose.
Jomajo 2011-07-01 10:20
o kodel musu kiauragalviai neismasto tokiu paprastu dalyku kaip vokieciai? atiduodi sena auto i lauza, ir uz tai tau nuolaida keliu tukstanciu naujam auto ysigyt, dar atleiskim nuo mokesciu perkant elektricka ir suteikim beprocentes paskolas, tada stoju i eile pirkt elektrinio
Arthuras 2011-07-01 10:22
Nes Vokietija turi tiek automobilių gamintojų, kad net sunku visus išvardint. Audi, BMW, MB, Opel, VW...
Jomajo 2011-07-01 10:28
na ir ka? pas mus mazai auto salonu? cia juk ne gamintojas dovanas dalina, o valdzios interesas.
kindzulis 2011-07-01 10:34
Nieko paprastesnio ir veiksmingesnio nesugalvoju, kaip tik dyzelui dujoms ir benzui akciza padidinti dvidešimt, trisdešimt kartu
Jomajo 2011-07-01 10:37
tada teks nelengva uzduotis, padidinti rusijoj lenkijoj ir baltarusijoj
andriulis 2011-07-01 10:45
Kindziulis - mastai kaip eilinis politikas. Koks cia valstybes valdymas ir problemu sprendimas tik draudziant ir drastiskai mokescius keliant? Lietuvai jokiu vilciu nera isisukti i elektromobiliu sukury. Nei mes gaminam, nei dotuojam, nei pinigu uzdirbam. Mums belieka tik laukti, kad ir kaip tai vangiai skambetu. Pirkti automobili uz 120 000tukst. litu tik tam, kad parkuoti masina centre? Ar kad autobuso juosta pavaziuoti?:D Nejuokinkim su tokiais "progresyviais" pasiulymais. Nebent kazkoki judesi Lietuvoje padarys, tai tie kurie is benzo perdaro i elektra. Gal jie ka sumeistravos.
Simplicity 2011-07-01 10:48
Ar tie keli tūkstančiai eurų paskatins lietuvį vietoj 5-10 metų senumo VW Passat 1.9tdi pasrinkti naują Renault Clio ar VW Polo?:) Suprantu, kad vokiečiui nukritę du tūkstančiai nuo taupaus ir ekologiško automobilio kainos yra tikrai neblogas pasiūlymas. Taip įperkamas daiktas tampa dar įperkamesniu (VW Polo vokiečiuose nuo 13 tūkstančių eurų), o pajamų gauna vietinis gamintojas ir pardavėjai. Žinant vokiškus atlyginimus tie 13 tūkstančių neatrodo labai daug. Manau, kad kiek kitaip Lietuvoj, nes čia valstybė negali sau leisti tokios prabangos kaip kainos kompensavimas. Pinigų ir žemiškesniems dalykams trūksta (pensijos, kurui policininkų automobiliams, gatvių apšvietimui), tad apie prabangos prekių kompensavimą kuriam laikui reikėtų pamiršt. (Airija nuo šiandien jau užbaigė ekologiškų automobilių įsigijimo finansavimą)
Jomajo 2011-07-01 10:55
tad gal isvis nereiketu skelbti tokiu utopiniu ideju, nes norint kazka gauti,reikia kazka duoti, o duoti jau senai nera ka ir is ko.
Arthuras 2011-07-01 11:01
Aišku, kad ne. Kuo naujas Renault Clio ir VW Polo yra geresnis už apynaujį 5 metų VW Passat? Ekonomiškesni? Nė velnio. VW Passat 1.9TDI ims vos 5-6 litrus. VW Polo 1.6TDI ims 4-5 litrus. O kur dar saugumas, komfortas, erdvė ilgoms kelionėms? Turint šeimoje du auto, vienas iš jų gali būti kibiras.
blizzard 2011-07-01 11:02
O kaip ten estijoj? valstybės tarnautojai gaus emobilius pasivažinėt. Tai kodėl čia to nepadarius? užuot plovus, tuos pinigus būtų galima panaudot kit kam.. aišku emobilių kainos nuo kokių 60k litų prasideda už kibirą, tai ko norėt kad kas nors jį įpirktų toks vaizdas kad valdžia visiškai nežino kaip paprasti žmonės gyvena.
alkaponas 2011-07-01 11:02
Lietuvoje bet kokios plėtros didžiausias skatinimas butu valdžios nuvertimas.
Jomajo 2011-07-01 11:26
bet ar elektromobiliu vienintelis tikslas skatinti ekonomika? ne, manau ekologija prioritetas. O mums juos pagamins gal "snaige" ar "bizonas" ? jei jau valstybe nesugeba pasirupinti lengvatomis ysigyti elektromobili, tai kaip ji gali pasirupinti elektromobiliu pramone, kuri sugebetu konkuruoti su visais grandais?
Simplicity 2011-07-01 11:37
Lubys valdžiai nepriklauso, bet greičiausiai kažkokių svertų turi Manau, kad jam ekologija mažiausiai rūpi; jo visai kiti interesai ir visai kitais sumetimais jis tą reikalą su emobiliais stumia http://www.alfa.lt/straipsnis/10330566/ ... 3-25_09-56