Kokiu viešuoju transportu vilniečiai važinės iki 2040 metų?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Leons 2011-10-18 19:13
Būtų labai šaunu, jog pavyktų ir ištikrųjų ir atsižvelgtų į Vilniečius nuomonę renkantis transportą
Rukis 2011-10-18 19:26
Tramvajai būtų super. Ir miestą puošia, ir, palyginus su metro, įrengimo kaina mažesnė.
kestutisz 2011-10-18 19:45
Miestiečių nuomonė būtų labai neparanki ir tiesiog trukdytų "įsisavinti" pinigus. Nesupranta jie "progreso". Kaip pvz. pradėsi domėtis ką žmonės galvoja apie kokius Vilniaus aplinkelius, pvz. Kirtimų g. tai paskui neatsiginsi (ištisiniai kamščiai tik dėl rekonstrukcijos, iškirsta miško tiek, kad būtų dar kelios juostos tilpusios, tačiau įrengtas tik mažytis dviračių takelis su daug daug žolės, kai buvo galima takelį ir miške nutiesti, šalia stovintys atskiri stulpai apšvietimui keliui ir takeliui, etc)
Nerealiai 2011-10-18 20:22
As tai speju vazinesim tais paciais autobusais ir troleibusais, pazadai lieka pazaidais dazniausiai.
Wizzy 2011-10-18 21:26
Akivaizdžiai tendencingas straipsnis, atrodo kad dalyvaus vienintelis metro sajudis ir supažindins žmones su "neatmetamu ir ekonomiškai pasiteisinančiu" metro pasiūlymu. Duok Dieve, kad užtektų valdžiai proto ir nedarytų metro, nes pagal padarytą galimybių studiją, neatsipirktų per 40+ metų. Dabartinėm statybos kainom 1 km metro kaina siekia iki 1 mlrd. Lt. Tai 1 vienkartinis bilietas kainuos kokį 20 Lt, tai kas juo tada važinės?
DeaD 2011-10-18 21:43
Parodyk kur įkišti tramvajų daugelyje gatvių kai po gatvėm, šalia jų ir visur aplinkui išvedžioti inžineriniai tinklai? Tiesi bėgius virš jų? Na sėkmės. Tramvajus galėtų būt nebent tik naujai statomuose rajonuose, o dabartiniai ir toliau turbūt naudosis troleibusais ir autobusais
werafonas 2011-10-18 22:25
1 km = 1mljd litų? Iš kur tokie skaičiai? Pilnos iš nežinia kur baimės akys? http://www.youtube.com/watch?v=0fLPr7Cb ... r_embedded
Nerealiai 2011-10-18 22:31
Nemanau, kad atsipirkimas yra pagrindinis faktorius, svarbiau gal dar yra ir tai, kad mieste nebutu kamsciu, patogumas, daugelis dalyku neatsiperka, bet jais naudojasi.
kionig 2011-10-18 22:58
Kam čia dar koks metro, ir teleportacijos užteks
Wizzy 2011-10-18 22:59
Skaičiai iš universiteto, paremti užsienio šalių praktika. Jei aš sukursiu filmuką, kuriame pasakysiu, kad pastatys metro už tarkim 10 Lt ir patalpinsiu youtube tai irgi turbut tai bus tiesa, ane?
werafonas 2011-10-18 23:01
Tai bus sapalionės. Beje, tame video taip ir neužsimenamos sumos - shame to you. Tik sakoma, iš kur galima gauti lėšas, ir kaip ir kam tai atsipirktų, ir per kiek metų - 25 metus.
Karvė 2011-10-18 23:15
Akivaizdžiai tendencingas straipsnis, pagal geriausias vieno iš šio judėjimo iniciatoriaus patyrusio populisto tradicijas. Vilniaus metro sėkmingai perimtų Valdovų rūmų funkciją - siurbti valstybės biudžeto ir ES paramos lėšas. Vilnius yra per mažas turėti metro, specialistų skaičiavimai tai patvirtina. Pilnai užtektų padaryti kelias linijas tramvajų, kurios tarnautų kaip viešojo transporto arterijos, o nuo jų žmones išvežiotu vietiniais efektyvesniais maršrutais kursuojantys autobusai ir troleibusai. Tačiau labai gali būti, kad ne tik metro ar tramvajų nematysime, bet ir turėsime monopolininką privatų vežėją, o autobusų bilietai kainuos po kokius 5 Lt (bent jau kol monopolio teisės baigsis). Įdomūs pamąstymai apie galimą Vilniaus viešojo transporto prichvatizavimą:
Wizzy 2011-10-18 23:16
Propaganda galingas dalykas. http://old.vgtu.lt/upload/tpi/vilniaus% ... _%2007.pdf 21 skaidre - kainos iv. transporto rūšių 26 skaidre - atsiperkamumas
Wizzy 2011-10-18 23:20
Pilnai sutinku. Už nugaros stovi interesų grupės, kurios metro įrengimo atveju turėtų darbo 20-čiai metų ir plautų milijonus.
Simplicity 2011-10-18 23:36
Pirma reikia turėti pinigų tam metro, nes kitaip tai tik dar vieno Ostapo Benderio sapnas apie "Naujuosius Vasiukus". Suprasčiau jei projektą stumtų kokia stambi užsienio kompanija, turinti patirties tiesiant metro linijas ir pasiruošusi Vilniuje užkasti savo pinigus, bet dabar... Bent kol kas tai man panašu į norą pasisemti pinigų iš valstybės kišenės. Įdomu kieno ausys už viso šito projekto kyšo. Kažkas labai jau intensyviai stumia šį projektą merkdamas savo lėšas į visą tą psichozę užsakinėjant reklamą spaudoje, perkant akademikus. Kažkodėl visa šita veikla sutampa su Zuoko grįžimu į politiką ir į sostinę. Na, bet gal čia tik sutapimas Nepanašu, kad projektą stumiantys asmenys turėtų pakankamai lėšų finansuoti bent pusę viso šito projekto. Tiesą pasakius, tai ir pati projektą stumianti įstaiga sukurta tik dėl paties projekto. Kažkodėl įtariu, kad bus kaip ir su visais viešaisiais pirkimais - prastums šitą reikalą svarstymui miesto taryboj, o ten bus nubalsuota už. Po to eilė analizių, užsakomųjų tyrimų, visuomenės apklausų, išvadų, projektų, griovių kasinėjimo (t.y. mokesčių mokėtojų pinigų įsisavinimo) ir viskas baigsis, kai reikės po žeme pasikast. Tada paaiškės, kad savivaldybė neturi tam pakankamai lėšų, vyriausybė neduoda, o investuotojo nepavyksta rasti ir projektas bus įšaldytas neribotam laikui. (Kaip nutiko su Nacionalinio stadiono statyba) Pinigai išgrobstyti, darbai nepadaryti, kaltų nėra. Kaip senam anekdote: http://www.cha.lt/anekdotai/38686-anekdotai_090324.html
WD 2011-10-19 01:13
Chebra, kaip istot i ta metro sajudi? As irgi noriu prastumti sia nesamone ir gauti miliardine ES parama. Pasakykit gal kas ka pazistat)
TofC 2011-10-19 09:13
Kodėl mums visados visur vaidenasi aferos ir sąmokslai. Suprantama, daugelis iki šiol buvusių projektų nuvylė. Bet ne viskas turi būti visados blogai. Kiek aš skaičiau, tai 1. Metro Vilniuje statyti gali tik užsienio firma, nes Lietuvoje nėra kompanijos turinčios patirties ar išteklių. 2. Savivaldybė tik suteikia teisę bendrovei vykdyti projektą. Statanti firma pati savo ir privačių investuotojų, bei esant galimybei ES paramos lėšomis stato metro, taigi nei iš valstybės, nei iš savivaldybės lėšų plauti nepavyks. 3. Kompanija pastačiusi metro įgyja teisę jį valdyti, tam tikrose sutartyje nurodytose ribose. O praėjus tam tikram laikotarpiui grąžiną jį savivaldybei. Taigi, tas žmogelis sau naudos gaus minimaliai. O jei jo firma ką nors ir dirbs, tai bus tik tuo atveju jei ją samdytų ta užsienio kompanija, o jei samdys, tai savo lėšų plauti tikrai neleis plius kiekviena firma stato Lietuvai BVP, taigi, tikrai nematau priežastis bijoti oligarchų, grobstytojų ir panikuoti. Štai vienas video, su pačiu Juozu Zykumi http://www.alfa.lt/video/?agid=1&acid=0&page=1
Arns 2011-10-19 11:13
TofC, negi nepakankamai pasimokėme? būtent ir reikia mokytis, o ne tikėtis jog jau pakankamai grėblių užmynei ir šį kartą bus kitaip... 1. Realiai taip, bet visų pirma ar svarstoma kokia firma galėtu tuo užsiimti? Labai rimtos firmos turi sočiai darbų ir jos nesiims aferos kaip su Nacionaliniu stadionu, kada pradeda darbą nebūdamos tikros ar pinigų bus daugiau nei pasikapstymui po žemę. Kitas dalykas, užsienio firmos ir dirbs ne už lietuviškus atlyginimus, tad nenustebčiau jog prie dabartinio projekto varianto mažiausiai dauginti iš dviejų (nebent esame naivūs ir manome jog "apytikslė kaina" paimta tikrai iš vidurkio tokių statybų, bei paskaičiuotas galimas brangimas dėl medžiagų ar ko nors radimo...) 2. Kiek yra pasaulyje tokių firmų, kurios tik ir laukia būti pakviečiamos? Jei kuriai reikėtu, ir matytu potencialą jog iš to uždirbs, pačios siūlysis. O šiaip statybos firmos nelabai apsiima tokiais pašaliniais valdymo darbai. 3. Net su mūsų AE projektu gavosi bajeriai, kai nežinome nei kainos nei kiek japonai duos tų pinigų, panašu ir tai įkalbėti mūsų aukščiausių vadovų su nežinia kiek nerealių nuolaidų įduotų jiems į rankas. Nes iki tol gamintojas nesiimdavo finansuoti savo prekės įdiegimo į rinką... Per kiek laiko įmanoma būtu atpirkti projektą? Manau koncesija ir remontas už valstybės pinigus mažiausiai 99 metams būtu . Aišku milijonas lyginant su keliais milijardais nedidukas procentukas, bet kaip sakoma, žmonės žudomi ir dėl mažesnės sumos. Ir milijonas jau neblogas uždarbis aferai. O kiek dar bus įkurta komisijų koordinuojančių darbą, vadovų su dešimtatūkstantinėmis algomis ir pan. Ypač kai pagalvoji jog metro, bent esamame plane nelankstus, neturintis pranašumo prieš autobusus ir troleibusus, bet tos firmos jau dabar Vilniuje dirba minusan. Ir kuo toliau, tuo miestas plečiasi į kraštus, tad geras klausimas, ar užstatymo užteks minimaliems srautams? Aš tai manau jog metro didžiausia nesąmonė ką buvo galima sugalvoti. Jokio realaus pagrindo jai atsirasti nėra, apart ambicijų susižerti pinigus. Ypač kai tam vadovauja Zuokas. Tikras liberalas, nebijantis užkrauti milijardus skolų miestui, bet savo namą Vilniaus centre įsigyjantis už kelis tūkstančius litų... Argi ne tikras Ostapas tas mūsų "nuteistasis už gerus darbus?"
Simplicity 2011-10-19 11:27
http://www.cha.lt/anekdotai/39177-anekdotai.html
Cigaras 2011-10-19 12:21
Projektą būtinai reiktų atiduoti į užsienio verslininkams organizuoti, nes baigsis kaip su valdovų rūmais - pinigų belekiek sukišta, o taip ir nepastatė. O kalbant apie tramvajus, tai išvis nesvaikit su jais.