Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2013-06-25 10:11
Tiesiog erzina svaigimai apie metro, kurio gal būt reikės po kelių dešimtmečių (ar tikrai tada daugumai bebus ko važinėti į fiksuotas darbo vietas? ar nusimato ypatingas demografinis bumas?), bet kažkodėl nekalbama, kad jį ne tik pastatyti reikės, bet ir prabangiai eksploatuoti, ir dar nuolat. Tramvajus? Jis tikrai dar kur nors pasaulyje statomas nuo nulio?
Ir tai tokiame nedideliame miestelyje kur greitesniam ir patogesniam susisiekimui praktiškai jau dabar užtenka prievarta išstumiamos pigios (jokių dotacijų) ir greitos transporto priemonės - mikriukų.
immortallt 2013-06-25 10:53
Visą viešąjį transportą Vilniuje sutvarkyti pakaktų autobusų juostų, sutvarkytų autobusų maršrutų detaliai skaičiuojant keleivių srautus ir įrengiant pagaliau bent kelis padorius dviračių takų maršrutų, nes Vilniuje dviračių takų praktiškai nėra, yra tik linijos nubraižytos ant šleivų šaligatvių.
Su dviračiais chebra važinėjasi ir žiemą, tik turėtų būt įrengta daugiau vietų, kur dviračius palikti, pageidaujama po kameromis. Žiemai yra spec "paltai"/ rūbai ir žinoma žieminės padangos. Pasižiūrėkite į Daniją.
mykolas 2013-06-25 11:00
vokiečiai dviračiais važiuoja visom neekstremaliom oro sąlygom. Pas mus tokius idiotais laiko.
vvv2 2013-06-25 11:48
- aš už
blizzard 2013-06-25 14:59
Gi ir taip aišku kad neatsipirks ir realiai nesumažins problemų, ne New yorkas gi tas Vilnius galima per miestą per gerą valandą pereit, o čia mat tramvajus ir metro statys..
vvv2 2013-06-25 15:05
blizzard 2013-06-25 15:16
Nu ant popieriaus gal ir išeitų už milijoną planelį pabraižyt be sutartinių ženklų..
kestutisz 2013-06-25 15:18
Galima gal konkretų pavyzdį? Na ne ola tvirtam kalne kurios nė tvirtinti nereikia(?), bet tokia labiau mūsų kraštui tinkanti, su betoninėm sienom. Jei jau taip pigu tai kam tas vargas išvis su esamų kelių (aplinkelių) tiesimu (pvz Palanga ruošiasi 8km nutiesti už 123mln litų) jei galima būtų tokių nebrangių tunelių pritiesti? Net paties metro nereikia - galima asfaltu iškloti ir mašinas paleisti. O kur dar jokios būtinybės supirkinėti žemes :)
blizzard 2013-06-25 15:24
Jei gerai girdėjau tai lyg kelio išasfaltuot kelis šimtus metrų su pilnu paruošimu kainuoja apie milijoną.
vvv2 2013-06-25 16:12
- Galvokim. Tunelis yra skylė be nieko.
immortallt 2013-06-25 16:23
Kai nusišneki kartais, tai vos į kelnes neprišikau iš juoko...
vvv2 2013-06-25 16:25
- be asminiškumų, bet tamstai gresia visiškas bankrotas.
EdvasP 2013-06-25 17:19
Nu ir gerai, pastato tegul tą metro. Tegul investuoja. Dabartinėm tendencijom skaičiuojant, aišku neatsipirks. Bet šį projektą aš suprantu kaip ilgalaikį. Ar ne geriau būtų išimt tas nelemtas autobusų juostas ir jų maršrutus? Kiek kamščių sumažėtų. Jau vien tai, miestui į pliusą. Taip pat, nieks nekalba apie patį Vilniaus veidą ir įvaizdį. Tegul čia užsieniečiui būna patogiau, tegul traukia miestas žmones ir jų pinigus. Kas iš tų skaičiavimų jūsų? Kaip savo pinigus skaičiuoja... Per 20 metų kiek spūstys pinigų suėda geriau paskaičiuokit. O čia, pavyzdžius ima kaip New York. Koks man skirtumas koks ten nuostolis. Bet pabandykit suvokt, jei savaitei išjungų tą nuostolingą metro. Koks tada nuostolis būtų kai miestas užsikimštų? Aš manau, kad pokyčiai gerai. Net ir dviračių takų kuo daugiau tuo geriau. O visokie troleibusai, tai miesto griozdai. Niekam tikęs transportas.
Arthuras 2013-06-25 17:33
Ir vėl tu fantazuoji. Vienos trasos kaina 707mln litų. Tai tik iš vieno rajono į centrą. Taigi troleibusai/autobusai niekur negalės dingt iš miesto, nes metro nepadengtų viso miesto. Jei juo padengtumėm visą miestą, lįstu į skolas metro dar sparčiau. Sakai, koks skirtumas?.. Tu gal juokauji?
Realiai, praplatinus gatves ir padarius daugiau A juostų, įsigijus padorių troleibusų, autobusų/elektrobusų viskas būtų pakankamai padoru.
Arns 2013-06-25 17:40
EdvasP, ar nebus kaip su spirgi spirgi, kurių norėjo visa ES? Niekas vien dėl metro neatvyks į Vilnių. Na, o kiek lankytinų objektų išsidėstę ne senamiestyje, kad tektu vykti į miesto pakrasčius? Plius kiek miestas stengiasi pritraukti pavienius turistus (grupės dažniausiai atvyksta ir keliauja autobusu, tad VT neįdomus).
Ar Vilniečiams reikia metro, kad nuo stoties iki Santariškių nuvyktu? Gi ten didžiausia apkrova.
Beje, jei grįžtam prie New York, jei neklystu, būtent šis metropolitenas turi daugiau apleistų stočių nei naudojamų. Tad nenuostabu jog milžiniški nuostoliai prisikaupė per tiek laiko, o senosios technikos begalinis prikėlinėjimas kainuoja labai daug.
blizzard 2013-06-25 17:56
Ah.. viskas toj mūsų Lietuvėlei atvirkščiai nei turėtų būt .. Sakyčiau mažinkit kuro akcizą ir įveskit protingą automobilių mokestį, būtų nušauti du zuikiai vienu šūviu.. bet tada prisiminiau kad pas mus akcizas ir taip jau normalus, tik va atlyginimai 3x mažesnis lyginant pagal kainas..
Na tikrai manau metro neišspręs problemos, tuo labiau kad ir kaina tokia kosminė.. Jau pigiau būtų kaip Monake pastatyt helipadus, 5 sraigtasparniai - tebūnie po milijoną, koks 20 helipadų aplink miestą tebūnie dar po milijoną. Ir seimūnai ir kiti pasiturintys galės sau laimingai greitai iš vieno galo į kitą skraidyt
faktas 2013-06-25 18:03
Tai yra ir modernių tramvajų.
PCP 2013-06-25 20:20
Troleibusu atsisakoma nes nėra pinigu atrestauruoti pastotes ir laidus, o tačiau tramvajaus laidams tiek pat milijonų nepatenka kažkur kitur, taigi visą laiką reikia atsargiai deliotis prioritetus...
O!, turiu įdėja dėl tramvajaus - tegu zuokas atitveria kalvariju gatvės vidurį tvorele, paleiskim ten troleibus su varpeliais vietoj signalo ir prašom - pilnai funkcionalus tramvajus visame gražume.
blizzard 2013-06-25 21:27
idealu
evaldosia 2013-06-25 23:16
už tuos milijardus iškeltu geriau iš miesto centro valdiškas darbo vietas pvz ;prie pilaitės ar vilniaus aplinkelio.ir neliks srautų,ir nereikės ateityje dotuoti,transporto įmonių.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ko nereikia Vilniuje – tramvajaus ar metro?