Savivaldybė: mašinos stovės spūstyse, o autobusai – ne

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2013-07-02 14:31
Apgailėtinas komentaras. Ar važiavai kada Artūrai Kauno viešoju, Klaipėdos, ar kokios Marijampolės. Man atrodo tik pasirodyt atėjai kaip daug žinai, bet ne kažką te išmanai. Jei turite Vilniuje problemų su VT nereik išsiliet ant kitų miestų. Pvz., Kaunas, kuriame gyvenu, turi ir taksi ir mikriukus, ir autobusus, troleibusus. Kursuoja Kauno VT įvairiais kursais, autobusai piko metu 10-15min. Yra įdiegta elektroninio bilieto sistema, turime naktinius reisus, tai kame čia mėšlas? Tarpmiestinis man asmeniškai irgi normaliai viskas, atsirado wifi, dviračius veža dabar iš vis gerai. Nematau problemų. Statistinis Lietuvis yra koks, pasakyk man Artūrai. Man atrodo kad bijai atsisakyt automobilio, nes esi tinginys, kuris tingi nueiti iki stotelės ar pastovėt autobuse. Ir jeigu tu esi statistinis lietuvis, tai nereiškia kad ir kiti lietuviai tokie, kaip tu niekam tikę tinginiai. Įdomu bus po naujos VT sistemos, Vilniuje pavažiuoti.
sub 2013-07-02 16:17
Turi mieste būti suderintas ir VT ir asmeninis transportas. Bet kai asmeniniu transportu iš 100 automobilių gal tik 10yje ne vienas asmuo, tai tokie niunsai ir gaunasi. Vt turi būti pirmumas bet kuriuo atveju, nes bet kuriuo atveju VT važiuos daugiau žmonių, nei tuo metu šalia ęsančiame ar ęsančiuose automobiliuose. Ir šiaip, kaip jau pavadinau Artūrą, Lietuviai aplamai yra tinginiai. Mokesčiai kyla, automobilių nemažėja nes visi gerai gyvename. Tik kai kurie iš to gero gyvenimo užmiršta apie kitus, taip ir susidaro spūstis Vilniuje. Ir toje spūstyje dauguma stovinčių lengvūjų yra tušti.
Arthuras 2013-07-02 17:22
Jei lietuviai tinginiai, tai kokie britai - išvis kaip kokios pandos...
vazzy 2013-07-03 11:14
pati ideja atrodo sveikintina, jei tik bus iki galo ispildyta ir veiksminga. VT turi turet visapusiska pranasuma pries asmeninius automobilius, nes uzimamos erdves ir zmoniu joje santykis yra absurdiskai nepalankus automobiliams. automobiliu daugeja miestuose ir tai akivaizdziai matosi net paziurejus pro langa vakare, nera kur ju statyti, tiesiog nera. net pikta daros, kai matai, kad pristato nakti ant zoles, ten kur net uzvaziuot realiai jie neturetu. del to visiskai sutinku su tokia reforma. automobilis turi but prabangos preke, kuriai neturetu but taikomi jokios lengvatos VT saskaita. neskieskit apie tuos bomzus vaziuojancius ir miegancius. gyvenu kaune visa gyvenima, kasdiena vaziuoju i paskaitas, ir tiesa pasakius jau gal kokius 3+ metu nesu tokio vaizdo mates, kad koks bomzas miegotu jame ir juo naudotus. buna, kad koks isgerus vaziuoja, bet tai yra super retas atvejis. vienintelis minusas yra seni autobusai ir seni troleibusai, kuriuose buna problemos su temperatura viduje, vasara absurdiskai karsta, o ziema salta kaip lauke, bet ju kaune akivaizdziai mazeja, todel manau, kad viskas juda gera linkme
Xdmin 2013-07-03 11:27
Man atrodo kad tokie autobusai palikti tik tuose marsrutuose kur vaziuoja studentai taip pat kur dazniausiai buna studentu stoteles ten niekada nebuna svieslenciu