Populiariausi veidrodiniai fotoaparatai Lietuvoje (2011 liepa)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

blizzard 2011-08-26 10:10
kalbu būtent apie sufokusavimą į žmogų šiuo atveju, tokį bohen labai sunku išgaut su tamsiais objektyvais ir tas išblukimas vos jaučiamas būna, todėl visi ir vertina tą 55mm fixą.. Aišku jis neparankus keliaujant. Iš to mėgėjo ar pradedančio labai paprasta tobulėt aukščiau, jeigu pasiryžęs tam skirt laiko ir truputį pasimokyt, tai žiūrėk po to gali ir nebeužtekt to fotoaparato, ar to kit objektyvo ir gali tekt vėl varginančiai taupyt. Mėgėjui per akis - čia taip sakyt kvaila, nes mėgėjas mėgėjui nelygus.. geriau jau reik pakalbėt apie technines charakteristikas ir palygint kainos kokybės sąntykį. Žinau mėgėjų kur per savaitę po 400 foto į feijsbjukiuką pasidaro ir žinau mėgėjų kurie po 50 į mėnesį padaro bet jos atrodo vertos dėmesio.
faktas 2011-08-26 11:40
55 mm fiksai? Jei neklystu, yra tik vienas toks Pentax objektyvas - 55/1,4. Tu kalbi apie 50 mm, o ne apie 55 mm fiksuoto židinio nuotolio objektyvus. Ir dėl to F nesi visiškai teisus. Jis neparodo tiesiogiai praleidžiamos šviesos kiekio. Tai yra santykinis dydis. Ir objektyvas jokios šviesos nesugeria. (-:
Simplicity 2011-08-26 13:40
. Visi kiti- gyvenantys svajonėse kuriose jie "ką nors, kada nors darys" Gi neperkat fotoaparato visam gyvenimui, o tik kažkuriam laikui. Tą laikotarpį apibrėžia pajamos arba poreikiai. Jei jūsų sugebėjimai praauga turimos įrangos pajėgumus- perkat naują daiktą, o seną parduodat. Jei jus tenkina turimos įrangos sugebėjimai, tai daiktu jūs naudojatės tol kol jis sugenda arba morališkai pasensta. Tiesiog vieną dieną remontuoti bus brangiau nei įsigyti naują, o originalus akumuliatorius kainuos pusę naujo fotoaparato kainos
blizzard 2011-08-26 17:34
Na matai simplicity, aš kažkaip galvoju kad visi tie kurie perka veidrodinį fotoaparatą yra daugiau ar mažiau linkę prie meninės šito reikalo pusės, nes jau kaip tu ir sakai, kam tada reikia tau to fotoaparato, jei pyškini bet ką bet kaip ir po to į tas nuotraukas nežiūri.. Veidrodinis fotoaparatas, praktiškai bet koks jau yra arčiau profesionalų lygio vien dėl to kad galimas optikos keitimas. Todėl jeigu tu fotografuoji gimtadienius, užteks ir muilinės - visiškai su tuo sutinku. Iš kitos pusės kiekvienas kuris yra linkęs į fotografiją bet dar neturi įrangos stengiasi žiūrėt į tokį variantą kuris taip greitai nepasens ir kuris bus aukštesnės klasės, aišku kaina tam visam reikale atlieka didelį vaidmenį. Tam ir yra apžvalgos ir visa kita informacija. Aš pvz galėčiau pasitaupyt papildomus 400lt tam kad vietoje D3100 nusipirkčiau D90, kuris kaip minėjai yra kitos klasės fotoaparatas. Tai yra logiška ir pateisinama, vis vien tokia investicija, nesvarbu ar pirksi D3100 ar D90, yra tikrai didelė pradedančiam ir kiekvienas tokius pinigus išleisdamas žiūri į tai kad nereikėtų to fotoaparato po metų laiko pakeist. Juk visur tas pats, perkant kompiuterį, jeigu pirksi už 1500 tai keisi vos ne kas metus, jeigu pirksi už 3000 tai žiūrėk jau nusipirkai kokiam 3 metam į priekį.. žemesnės klasės veidrodiniai būtų patrauklus pirkinys jeigu atlyginimai būtų pakankamai dideli, tada ir tuos fotoaparatus galėtum keist vien todėl kad body atsibodo ir norisi kažko naujo, bet dabar stengiamasi daigtą nupirkt ilgam ir kaip jau sakiau stengiamasi pirkt tokį daigtą, kad ateityje nereikėtų nagų graušt žinant kad damokėjus ten tuos kelis šimtus būtųm turėjas tą ar aną funkciją kurios dabar neturi. Iš kitos pusės daug kas sako kad reikia imt pigesnį body ir geresnę optiką. Todėl reikia labai lygint ar tas body geriau už aną, ar geriau už tą sumokėt tiek ar geriau pirkt pigesnį ir optikai tuos pinigus išleist ir t.t. čia ir prasideda visos dvejonės, dasideda ir tai kad fotoaparato kas pusę metų nekeiti, o optikai per tokį laikotarpį jau gali sutaupyt. Man asmeniškai pasisekė ir gavau išbandyt 2 fotoaparatus tai puvo pentax nesigilinau kuris modelis bet įtariu kad pentax k-r modelis su 18-55mm kit objektyvu ir sony atrodo slt a35 su 50mm fix objektyvu. portreto nuotraukos akivaizdžiai skyresė, fixas žymiai gražiau fotografavo (abu fotoaparatai buvo nustatyti auto rėžimu, nes kaip nemano daigtas tai nesinori giliau ką nors ir krapštyt, o dar ir rusiškas meniu buvo padarytas, tai nei velnio nesupratau ). Šito fix pliusas tas kad lyginant kainą su kokybe tai jis tikrai pigus. Kit gerai nes gali viską fotografuot, bet aš prisibijau to F3.5-5.6G parametro...
Simplicity 2011-08-26 20:05
Pats sau įsikalbi ir po to bijai Nueik į tą patį www.nikonusa.com, pasidaryk produktų palyginimą ir pamatysi jog D3100 pagal sugebėjimus ne ką D90 nusileidžia Vienintelis D90 pliusas- AF motoras, iš kurio naudos bus tik tada jei nusipirksi seną AF objektyvą Visi nauji objektyvai jau AF-S Čia jei apie NIKON'ą... Kas dėl "fotoaparatas dešimčiai metų", tai turiu iškart tave nuvilt. Tiek turbūt jis neatlaikys, o net jei ir atlaikytų tu jau būsi išaugęs iš savo D90 ir norėsi fotoaparato su pilno kadro jutikliu Jei tikrai nori kažko labai gero, tai taupyk ant D7000, nes tas D90 pakeitė Na, o pabaigai dėl "veidrodinis fotoaparatas- fotografams, o ne paprastiems mirtingiesiems"- iš kur tu čia tokį dalyką ištraukei? Apsidairyk aplink, pilna snarglių su veidrodukais po kaklais. Pamenu, buvo į diskusijas toks šlipsas atklydęs, kuris net nemokėjo objektyvo į AF režimą persijungt Pas mane su kūrybiniu mąstymu nekas, fotografija (kaip meno forma) nesidomiu, bet mielai sau pasiimčiau pigiausią veidroduką tik todėl, kad net ir AUTO režimu darytos nuotraukos atrodo žymiai geriau už darytas brangiausiom muilinėm. Žinant, kad normalesnės muilinės be 700 litų nepaimsi, o pigiausias veidrodukas su standartiniu objektyvu tekainuoja kokius 1600 litų, net ir krizės laikais tai nėra kažkas ypatingo. Visada galima paimt išsimokėtinai
Simplicity 2011-08-26 20:22
blizzard, šitas puslapis privers tave sudvejot ar tau tikrai reikia "greito" fix objektyvo http://tutorialgeek.blogspot.com/2011/0 ... p-dof.html Šitą radau savo kietajam diske. Ar f/5.6 jau taip blogai?
blizzard 2011-08-26 22:10
Gal ir tavo tiesa foto nebloga, bet tik todėl kad buvo labai graži diena
Nerkashis 2011-08-26 23:32
Simplicity Dėl to ir rinkausi Canon. Jam tinka ir senieji objektyvai. Keli pažįstami turi senesnius veidrodukus, tai bus proga iš jų pasiskolyt ir išbandyt. Žiūriu užsivedė tema apie fotikus. Vienos nuomonės tikrai neprieisim. Kiekvienas pritaikom aparatus prie savęs (tikiuosi). Prieš pirkdamas tikrai žinojau ko noriu. Tik, nusipirkus, nežinojau ką su juo daryt. Taip, Nikon D3100 ir Canon 1100D - pradinis veidrodinių lygis, bet čia jau daug pleškint su jais reik, kad pajust ką jie gali. O tada ateina eilė ir objektyvui. Per 3 mėn. naudojimą, prisireikė daugiau nei 55m tik kokius 2 kartus. Dar toli gražu ne viską esu įvaldęs. Taigi, mano patarimas svajojantiems apie veidroduką, būtų ieškoti pažįstamų kas juos turi. Pasiimti kokiai savaitei ir išnagrinėti iki smulkmenų. Žinoma reikia turėti ką fotkyt, nes vabaliukas ant palangės ne rodiklis.
faktas 2011-08-27 01:29
Negaišdamas laiko pasakysiu trumpai. Esu prof. fotografas. Profesionalus - reiškia, kad gyvenu iš to. Veidrodinio privalumai prieš muilinę: 1. Aukštas dinaminis diapazonas. Tai reiškia, kad sugeba užfiksuoti platesnį informacijos spektrą pagal pustonius. 2. Turi didesnius šviesos jutiklius. Kai kurie juos vadina matricom. Neaiškinsiu, kas kaip ir kodėl, bet jie duoda pirmą punktą, mažiau klaidų (triukšmo) prie aukšto jautrumo šviesai, didesnį spalvų kontrastingumą, gylį. 3. Su gerais objektyvais greičiau fokusuoja nei muilinės, nors čia yra išimčių... 4. Galima keisti objektyvus. Skirtingomis sąlygomis reikia skirtingų norint pasiekti maksimaliai pageidaujamai kokybei. 5. Galima pasiekti siauresnę ryškumo zoną. Praverčia mėgėjams, kurie nemoka parinkti tinkamo fono, o tą foną tiesiog "išplauna". 6. Paprastai ilgiau tarnauja akumuliatoriai, patogesni naudojimui, su šviesiais objektyvais gražiau filmuoja (dėl antro punkto), nei video-kameros. Veidrodinių trūkumai prieš muilines. 1. Yra dideli ir sunkūs. Pvz., mano fotikas yra iš magnio lydinio ir su objektyvu sveria apie 1,5 kg. Yra ir lengvesnių, bet jų ergonomika nelabai kokia. 2. Su veidrodiniais sunku mieste gaudyti žmonių emocijas. Didelius fotikus žmonės greit pastebi ir slapstosi arba grasina susidoroti... 3. Su veidrodiniais draudžiama fotografuoti beveik visus svarbesnius renginius. Reikia turėti licencijas. 4. Veidrodiniai labai brangiai kainuoja. Kontrastingi ir šviesūs objektyvai kainuoja neretai tiek pat, kiek ir patys fotikai. Kartais brangiau. Šviesių objektyvų ir tamsių palyginimas. 1. Šviesūs (F1,2-2,8) praleidžia daugiau šviesos, nei tamsūs (F3,5-5,6(8)), todėl su šviesiais tamsioje aplinkoje padarysite ryškesnį kadrą, nes šviesūs tą patį šviesos srautą praleis per trumpesnį laiką. 2. Šviesūs prie mažo F duoda siauresnę ryškumo zoną. Tai ir trūkumas ir privalumas. Nuo situacijos priklauso. 3. Šviesūs objektyvai nebūtinai yra ryškesni už tamsius, nors dauguma galvoja, kad "fiksai" visada ryškesni už bet kokį kintančio žid. nuotolio objektyvą. Baisi klaida! Populiariausių firmų charakteristikos. Canon. Privalumas - galima lengvai rasti pigių naudotų objektyvų. Patogus meniu. Didžiausia skiriamoji geba ir raiška rinkoje. Trūkumai - niekam tikęs automatinis baltos balansas. Nikon. Privalumai - analogiški objektyvai kokybiškesni nei Canon, bet brangesni šiek tiek. Tikslai atkuria spalvas. Turi gerą fokusavimo sistemą. Trūkumai - nepatogus meniu, mažiau pigesnių naudotų objektyvų. Pentax. Privalumai - stabilizatorių turi kūnelio viduje, kas leidžia sutaupyti neperkant brangių objektyvų su stabilizacija. C ir N to neturi. Gerai atkuria spalvas. Patogus meniu (iš esmės panašus į Canon). Turi gerą apsaugą nuo lietaus ir dulkių. Analogiškas apsaugas turintys C ir N žymiai brangesni. Trūkumai - prasčiau nei C ir N fokusuoja tamsoje, labai blogai išvystyta objektyvų rinka. Galiu tęsti iki ryto rašyti, bet užteks. Čia svarbiausi kriterijai, bet tikrai nesakau, kad kiti nesvarbūs. Taip pat čia bendrai. Yra modelių su išimtimis. Taip pat noriu pabrėžti, kad nuotraukos sėkmė labiausiai priklausys ne nuo technikos, o nuo idėjos. Jei fotografas nesugeba sukurti originalios idėjos - jokia technika nepadės, o jei moka, tai ir telefono gali pakakti.
Nerkashis 2011-08-28 23:36
Trumpai ir drūtai. Kaip ten yra su tais veidrodiniais viešoj vietoj? Gal gali plačiau? O gal yra dar kas ką reiktų žinot?
faktas 2011-08-29 00:26
Na yra labai daug dalykų, ką reiktų žinoti, bet to išvardint raštu neįmanoma. Nustatymus išmokti labai lengva fotografuojant diafragmos pirmumo (A, Av) režimu. Automatiniu režimu fotografuoti negalima - nesilavina mąstymas. Dėl fotkinimo viešose vietose - nesvarbu, kuo fotkini, jei nuotraukoje pagrindinis kompozicijos elementas yra žmogus ir nuotraukoje galima jį pažinti, tai nuotraukos jokiu būdu negalima publikuoti viešai. Tam reikia pasirašyti modelių sutartis. Kitaip - privatumo pažeidimas. Net kai darau draugų fotosesijas, pakišu pasirašyti dokumentą, kad modelis sutinka, jog nuotraukas galėsiu naudoti visur, kur tik norėsiu be jokio atlygio modeliui. Juk niekad nežinai, ar su tuo žmogum visą laiką gerai sutarsi ir ką tas žmogus sakys po metų-dvejų. Jau esu turėjęs nemalonumų. Dabar atsargus - viskas turi būti teisiškai švaru. Beje, be modelio sutarties nuotraukos už rimtą kainą niekam neparduosi. Rimti pirkėjai norės sutarties skenuotos versijos. Na ir apskritai patarimas būtų - neleisti daug pinigų fototechnikai, jei iš to nesiruošiama uždirbti. Brangus pilno kadro veidrodinis mėgėjo rankose neduos jokių privalumų nei pigus veidrodinis.
Simplicity 2011-08-29 00:44
Gal neskirstyk DSLRų į pigius ir brangius... Tiesiog yra dvi klasės- mėgėjams skirti nepilno formato ir pilno formato skirti profesionalams. Skirstymas pagal pigu/brangu iškart iššaukia mąstymą "kuo brangiau,- tuo geriau" Tuoj kas nors ims ir susigundys pirkt sudrožtą pilno kadro fotoaparatą vietoj naujo mėgėjiško, nes "geriau". Nereikia leistis ir į tas smulkmenas apie "model release" ir t.t.- ne ta publika... Tik įneši daugiau sumaišties į jaunas galvas Apie tokius dalykus sužinoma tada, kai prasideda rimta fotografija už pinigus. Gi čia žmonės kalba apie pirmą savo veidrodinį fotoaparatą Tu geriau porą naudingų nuorodų pradedantiesiems įmesk - bus daugiau naudos
kionig 2011-08-29 04:36
Tipo, jei jau nusiperki veidrodinį esi jau kietas ? ;]
blizzard 2011-08-29 10:21
kiek supratau, tipo jei nusiperki veidrodinį, tai turi galimybes tapt kietesniu ir pilnai tam pritariu, vien nusipirkęs nebūsi kietas (nors dabar kaip pažiūri kas antras taip jaučiasi jei tik ant kaklo nešiojasi veidrodinį - svarbu kad objektyvas būtų arčiau teleskopinio - kiečiau atrodo ).
Simplicity 2011-08-29 10:53
Gi čia nacionalinis lietuvio bruožas. Aš tai vadinu plikbajorio kompleksu Kuo didesnis televizorius namie, kuo didesni ratai ant automobilio, kuo storesnė grandinė ant kaklo. Ne išimtis ir fotoaparatai. Kuo didesnis,- tuo geriau. Tik turiu pastebėt jog kompaktiškais būna tik plataus kampo objektyvai. Visi ZOOM'ai- "arti tekeskopinio" Lizinginis išmanusis telefonas- privalomas kiekvieno dešimtmečio atributas, nes kitaip atrodys jog "tėvai neišgali nupirkti". Lygiai toks pats turi būti ir pas tėvus, nors juo tesugebama išsiųsti SMS, paskambinti ir nuotrauką padaryt. Kiekvienam 18-mečiui tėvai privalo nupirkti vairuotojo pažymėjimą, automobilį, (sportinį/dalykinį) kostiumą, o išleidžiant studijuoti- kuo galingesnį nešiojamą kompiuterį darbui ir mokslui (Lineage, Travian, World of Warcraft, DotA, LoL, etc.). Daugmaž panašiai elgiasi ir turkai ar afganistaniečiai, tik ten pilnametystės sulaukęs jaunuolis gauna pirmąjį savo arklį ir automatą AK
blizzard 2011-08-29 11:03
jūs tik duokit simplicity pakomentuot..
Topazas 2011-08-29 12:57
Turiu D3100 ir kažkur puse vasaros, visas giedras naktis su juo pražaidžiau. Surinkau nemažai patirties, nors dieną tikriausiai nemokėčiau fotorafuoti Anyway, mane labai sužavėjo naktinė fotografija ir jau svajoju apie kokį nors plačiakampį objektyvą su kuriuo išetų pasiekti galbūt daug geresnius rezultatus nei su dabartiniu standartiniu, fotografuojant žvaigždes ir kitus naktinius objektus. Tai gal ką nors profesionalai parekomenduotų ar patartų šiuo klausimu? http://bit.ly/oMLtpG čia galbūt ne gražiausias, bet daugiausiai sėkmės reikalaujantis kadras padarytas šią vasarą
faktas 2011-08-29 14:48
Dėl objektyvų tai nepatariu klausyt kažkieno nuomonių. Esu pastebėjęs, kad žmonės sukišę didžiulius pinigus ir nusipirkę akivaizdų "šūdą", to nemato, o giria jį visais įmanomais būdais. Geriausiai dėl objektyvų patars www.dpreview.com testai. Ten dauguma populiarių objektyvų išnagrinėti iki smulkiausių detalių. Dėl tos nuotraukos - ji bloga. Tiksliau, gali būti geresnė. Iškart į akis krenta daug triukšmo (iškraipymų). Taip nutiko, nes ISO pasirinkai 3200. Fotkinant su stovu - tik ISO100. Išlaikymą pasirinkai 15 s. Laisvai gali daryti žymiai daugiau. Tik ISO sumažink iki minimalaus ir svarbu, kad fotikas nejudėtų. F pasirinkai 3,5. Tavo objektyvas ryškiausias, kai F yra 5,6. Bet čia dieną aktualiau gal.. Ir jei nesiruoši nuotraukų profesionaliai redaguoti, nustatyk ne RGB, o sRGB spalvų erdvę. Na ir horizontas pakrypęs. Turi būti tiesus. O šiaip spaudžiu penkis - puiki iniciatyva!
Nerkashis 2011-08-29 15:14
Topazo fotkė aiškiai apdorota. Bet man labai patiko. Faktas, o jei ISO bus 100, ar neprarasiu tada kai kurių detalių? Nesusilies?
blizzard 2011-08-29 15:19
Dar toks klausimas pradedančiojo, sakykim yra 3000lt biudžetas (nereiškia kad būtina jį visą ir išleist, bet čia visiška riba), kokį fotoaparatą patartumėt pirkt? brandas neturi skirtumo nes pirmas fotoaparatas.. (pentax ir sonny gilus miškas apie juos nelabai ką žinau ) Mano mintys sukasi apie cannon eos 550 ar 500d, nikon d3100-d90 optika blogiausiu atveju kit 18-105mm čia priklausys nuo body kainos. Pvz kalbant apie d90 ir eos 550d kainos praktiškai įdentiškos, kokie didesni skirtumai? praktiškai visur galima rast palyginimus ir eos550 lenkia d90 tik tuo kad geriau filmuoja, tačiau kiti priešinasi kad d90 jau atgyvenęs ir už jo kainą galima kažką geriau rast.. tai gal galima apie tuos geresnius variantus ką nors išgirst, aš asmeniškai lygindamas nuotraukas/aprašymus/specifikacija nerandu kol kas geresnio fotoaparato už tokią kainą tik tiek kad jis jau gali būt atgyvenęs 4 metai jau, todėl ir noriu paklaust. Manau kad 3000lt reikia turėt perkant tokį fotoaparatą ir tokia suma yra optimaliausia, aišku galima rasti ir pigiau, bet už 2000lt ir pigiau jau turbūt ne kažką nupirkt išeitų.. Taigi norėčiau tiesiog išgirst patarimų kokių prieš perkant, nes kaip jau minėjau nors ir pirmas veidrodis, nesinori nusipirkt kokio lempinio pigaus tik todėl kad pasigirt jog čia veidrodis su muilinės funkcijom.. beje ačiū už naudingą link.