„Šis elektrinis dviratis man suteikė daugiau privalumų nei visų pamėgtas Xiaomi elektrinis paspirtukas“. Iki 50 kilometrų atstumas, 20km/h greitis, telpa į bagažinę, o jausmas labai komfortiškas („Xiaomi Himo V1“ apžvalga, 34% nuolaida, Video)  (2)

Nors už lango vis dar žiema, tačiau dabar turbūt pats geriausias metas pasirūpinti vasaros pramogomis. Juolab, kai apžvalgininkas itin pozityviai atsiliepia apie elektrinį ir sulankstomą dviratį „Xiaomi Himo V1 Foldable Electric Bicycle“. O kas jam taip patiko? Šioje apžvalgoje viską ir sužinosime.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2019-02-14 „Šis elektrinis dviratis man suteikė daugiau privalumų nei visų pamėgtas Xiaomi elektrinis paspirtukas“. Iki 50 kilometrų atstumas, 20km/h greitis, telpa į bagažinę, o jausmas labai komfortiškas („Xiaomi Himo V1“ apžvalga, 34% nuolaida, Video)  (2)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apžvalgininkas su šiuo elektriniu ir sulankstomu dviračiu jau važinėjasi kuris laikas, jį detaliai išbandė ir yra pasirengęs pasidalinti savo įspūdžiais: kas jam patiko ir kas džiugina, bei kuo jis yra pranašesnis už „Xiaomi“ paspirtuką.

Tad pačioje pakuotėje, kuri atkeliauja iš Kinijos, tėra pats „Xiaomi Himo V1 Foldable Electric Bicycle“ dviratis, jo baterijos įkroviklis, naudotojo instrukcija kinų kalba (pardavėjas nurodo, jog yra ir anglų kalba aut. past.) ir montavimui reikalingi raktai.

Apžvalgininkas teigia, kad iš išvaizdos „Xiaomi Himo V1 Foldable Electric Bicycle“ dviratis primena „BMX“ dviračius, tačiau „Himo V1“ yra įdomesnis sulankstomas dviratis.

Jis turi 12 colių ratus ir padangos yra itin plačios bei storos. Apžvalgininkas teigia, kad šio dviračio padangos netgi labiau panašios į tas, kurias turi motoroleriai.

Padangų ventiliai yra standartiniai ir jas galima pripūsti su įprastomis automobilinėmis pompomis.

Taip pat verta paminėti, kad „Himo V1“ gale turi diskinius stabdžius, kurie, pasak apžvalgininko, veikia labai gerai ir dviratis sustoja švelniai ir greitai. Dviračio gale taip pat įtaisytas ir elektrinis variklis.

„Himo V1“ turi klasikinę atlenkiamą kojelę, o ant tvirto aliuminio korpuso yra baterijos įkrovimo indikatorius. Kai baterija yra įkraunama, jis šviečia raudonai, o kai baterija bus pilnai įkrauta – šviečia žalia spalva (2:00).

Šalia baterijos, ant dviračio korpuso, yra fiksuotas ir nepralaidus vandeniui dėkliukas, kuriame yra įdėtas dviračio įkroviklis. Jo laidas nėra labai ilgas, tad jei rozetė bus kažkur toliau nuo dviračio reikės papildomo laido ilgintuvo, bet iš vaizdo įrašo matyti, kad laido ilgis yra apie 1,5-2 metrus, tad to visai pakanka patogiai įkrauti dviračio bateriją (2:14).

„Himo V1“ sėdynė yra didelė bei minkšta ir apžvalgininkui atrodo, kad tai vienintelė dviračio dalis, kuri amortizuoja, kai su juo važiuojama per kalnuotus ir nelygius paviršius.

Elektrinis dviratis turi apšvietimą tiek priekyje, tiek gale. Priekyje yra du, ryškiai baltai šviečiantys LED žibintai, o gale yra didelis ir raudonai šviečiantis žibintas. Pastarasis dar papildomai ryškiau pradeda šviesti, kai yra nuspaudžiamas stabdis.

Kairėje dviračio vairo pusėje yra šviesų įjungimo ir garsinio signalo mygtukai. Pastarasis yra gana garsus ir žmonės, vaikštantys ant dviračių tako, tikrai išgirs jus (2:50).

Akseleratorius ir valdymo kompiuteris yra dešinėje vairo pusėje. Dviračio akceleravimas vyksta tokiu principu, kaip ir su motociklais ar motoroleriais – pasukant rankenėlę į save (3:00).

Valdymo kompiuterio ekranėlis yra apšviečiamas ir visas valdymas vyksta su trimis mygtukais. Vidurinysis yra įjungimo, o su „M“ mygtuku galima pasirinkti tris skirtingus važiavimo režimus: „Eco“, „Mid“ ir „High“. Jie skiriasi sunaudojamos energijos kiekiu ir maksimaliu dviračio greičiu.

Na, o su rodyklytės ženklu galima pasižiūrėti baterijos parametrus, nuvažiuoto atstumo rezultatus ir pan. Taip pat gerai yra ir tai, kad ekrane nuolat rodoma kiek dar yra likę baterijos energijos.

Apžvalgininkui patinka ir „Himo V1“ ergonomiškumas. Ganėtinai paprastas ir kokybiškas vairo sulenkimo mechanizmas leidžia dviratį gerokai sumažinti (3:43) ir patogiai transportuoti su savimi.

Apžvalgininkas dar papildomai nuėmė ir dviračio sėdynę, tad „Himo V1“ kuo lengviausiai tilpo į „antro golfo“ bagažinę, kurioje jau ir taip buvo prikrauta daugybė daiktų (3:52). Beje, „Himo V1“ pedalai taip pat gali būti palenkti į šonus (4:00), tad tai dar papildomai sutaupo vietos.

„Himo V1“ sveria 16,7 kg ir kaip elektriniam dviračiui tai yra visai neblogas rezultatas. Taip pat su šiuo dviračiu gali važiuoti ne sunkesnis, nei 100 kg žmogus.

Apžvalgininkas pripažįsta, kad iš pradžių „Himo V1“ gali atrodyti „kiek juokingas dviratis, tačiau kai juo pradedi važiuoti, tikrai nesijauti kaip koks nepilnavertis dviratininkas ar cirko beždžionėlė. Aš, 182 cm aukščio, atsisėdęs ant šio dviračio jaučiuosi labai komfortiškai“.

Dviratis yra labai gerai subalansuotas ir atstumai tarp vairo, pedalų ir sėdynės yra būtent tokie, kurie užtikrina patogų sėdėjimą ir važiavimą šiuo dviračiu (4:39).

Gamintojas nurodo, kad maksimalus šio dviračio greitis siekia 20 km/h, tačiau apžvalgininkas teigia, kad po pusvalandžio važiavimo su šiuo dviračiu, maksimalus greitis nukrito iki 18 km/h. Taip nutiko dėl to, kad buvo išnaudota dalis baterijos energijos. Ekranėlyje apie tai informavo užgesusi viena iš keturių baterijos energijos padalų.

„Eco“ režimu didžiausias maksimalus greitis siekia 8 km/h ir toks greitis tinka tuo atveju, kai šalia eina žmogus ir su juo kalbamasi.

„Mid“ režimu maksimalus greitis siekia 15 km/h, o „High“ – 20 km/h arba 18 km/h, kai baterijos energijos lieka mažiau.

„Himo V1“ važiuoja labai tolygiai ir stabiliai, o akceleratoriaus rankenėlė yra labai panaši į „Xiaomi“ motorolerio. Beje, akceleratorius yra sujungtas su pedalais ir jei minsite pedalus, priklausomai nuo to, kokį būsite pasirinkę važiavimo režimą, dviratis automatiškai duos papildomos energijos, kad pasiektumėte norimą greitį.

Visi „Himo V1“ komponentai yra apsaugoti nuo drėgmės ir turi IP54 standartą, tad lietaus šis dviratis nebijo. Tačiau apžvalgininkas nerekomenduoja su šiuo dviračiu važinėti per balas, tiesiog tam, kad ko nors nesulaužytumėte. Taip pat rekomenduojama važinėtis su įkrauta baterija, kadangi minant vien tik pedalus, sunku pasiekti didesnį nei 10 km/h greitį ir tokiomis sąlygomis, atrodo, kad su dviračiu važiuojama į kalną.

Su pilnai įkrauta baterija galima nuvažiuoti iki 50 kilometrų, bet čia tuo atveju, jei bus važiuojama tik labai lygiu keliu. Apžvalgininkas teigia, kad mieste ir važiuojant įvairiais keliais, baterijos užteks nuvažiuoti iki 40 km, kas taip pat yra labai gerai.

Pilnai įkrauti bateriją apžvalgininkui užtruko 5 valandas ir jis su „Himo V1“ važinėjosi pačiais įvairiausiais keliais.

„Galiu pasakyti, kad esu labai patenkintas elektriniu Himo V1 dviračiu ir tokiame mieste, kuriame gyvenu, šis dviratis man suteikia daugiau privalumų nei tas pats Xiaomi elektrinis paspirtukas. Himo V1 ratai yra didesni, o ir nuvažiuojamas atstumas didesnis. Taip pat galiu drąsiai važiuoti ne tik lygiu asfaltuotu keliu, bet ir per žolę ar itin duobėtus žvyrkelius (6:55), kurių pas mane yra tikrai daug ir jei važiuočiau su elektriniu paspirtuku, turbūt 30 % savo kelionės reikėtų įveikti jį nešant savo rankose. Su Himo V1 neiškyla tokių problemų ir aš galiu pakankamai patogiai važinėtis ir itin prastais keliais, naktimis ir nardyti mieste esančiuose automobilių kamščiuose.“

Kaina ir sąlygos

Elektrinis sulankstomas dviratis „Xiaomi Himo V1 Foldable Electric Bicycle“:

  • Gearbest - 424,80 €;
  • 34 % nuolaida;
  • 0,20 € už pristatymą į Lietuvą.

Elektrinis sulankstomas paspirtukas „Xiaomi M365“:

  • Gearbest - 380,55 €;
  • 23 % nuolaida;
  • nemokamas siuntimas į Lietuvą.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(31)
(10)
(21)

Komentarai (2)