Žaidimų kūrėjai Xbox One technines naujoves išdėjo „į šuns dienas“  (5)

Žaidimų apžvalgininkai ne pirmą kartą pastebi, kad naujos kartos konsolėms skirti žaidimai Playstation 4 veikia su didesne raiška, nei Xbox One. Pavyzdžiui, tai jau pastebėti tokiuose projektuose kaip Thief, Call of Duty: Ghosts, Battlefield 4, Assassin’s Creed IV: Black Flag, Metal Gear Solid 5, Need for Speed: Rivals ir eilėje kitų.

Visa tai žaidimų kūrėjai sieja su Xbox One įdiegta grafine atmintimi eSRAM. Pastaroji, kompanijos Microsoft teigimu, pasižymi dideliu duomenų pralaidumu (ypač aukštos raiškos tekstūrų atveju), tačiau jos talpa yra labai nedidelė.

Puslapio NeoGAF atstovai šia tema nusprendė pasikalbėti su eile žaidimų kūrėjų, kurie bando išnaudoti Xbox One esančios eSRAM privalumus. Ir kokios nuomonės?

„Aš suprantu, kad Microsoft gerbėjai įsitikinę, jog konsolė yra ypač galinga“, – teigė vienas iš ekspertų, susipažinusių su esama situacija. „Tačiau taip nėra, ir niekada taip nebus. Daugelis galvoja, kad eSRAM yra kažkoks mistinis dalykas, nors iš tikrųjų ši atmintis viską apsunkinanti ir nepatogi.“

„Kalbėti apie tai, kad kūrėjams reikia išmokti išnaudoti eSRAM – tai tas pats, kas patarti išmokti bazinių žaidimų kūrimo dalykų. Tai nėra Niutono binomas, joje nėra nieko sunkaus. Ji tiesiog trikdo ir trukdo.“

Maždaug tą patį kalbėjo ir studijos Rebellion Games atstovas Jean-Baptiste Bolcato, kai jo paklausė apie žaidimo Sniper Elite III galimybę palaikyti tam tikrą raišką įvairiose konsolėse. Jo teigimu, Xbox One turi per mažai atminties, kad vaizdo ekrane būtų rodomas Full HD 1080p raiška.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Aut. teisės: Faceit.lt

(6)
(0)
(0)

Komentarai (5)