Draudimo kompanijos galės sekti vairuotojų įpročius  (2)

Išmaniųjų telefonų populiarumas atveria nemažas galimybes dar vienai verslo klientų kategorijai – draudimo kompanijoms, kurios gali gauti nemažai informacijos apie vairuotojus ir pasiūlyti jiems individualų rizikos įvertinimą, o kartu pasiūlyti nuolaidų, jie šie elgiasi disciplinuotai, praneša puslapis Computerworld.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tokią galimybę draudimo kompanijoms suteikia Agero sukurta programinė įranga. Pastaroji gali įvertinti vairuotojų įpročius be papildomos įrangos bei neprisirišti prie konkretaus automobilio. Duomenis apie maršrutus, automobilio paspartėjimus ir sulėtinimus pateikia vairuotojo išmanusis telefonas.

Savaime suprantama, duomenys apie vairuotojo elgesį kelyje pateikiami su jo sutikimu. Gauta informacija saugoma „debesyse“, čia ji šifruojama, o kartu apdorojama taip, kad nenurodytų konkretaus žmogaus.

Anksčiau panašios sistemos reikalaudavo specialių įrenginių, kurie prijungiami prie diagnostinio automobilio lizdo, arba jos apsiribodavo tam tikrais konkrečiais transporto priemonių modeliais.

Agero remiasi išmaniaisiais telefonais – įrenginiais, kurie labiau paplitę, o kartu susiejami su konkrečiu vairuotoju, o ne automobiliu. Programinė įranga turi avarinių tarnybų iškvietimo funkciją, jei užfiksuojamas incidentas kelyje. Jei vairuotojas mano, kad programėlė suklydo, jis avarinės tarnybos iškvietimą gali atšaukti per 30 sekundžių nuo funkcijos aktyvavimo momento.

Remdamiesi statistika apie vairavimo stilių, draudimo firmos gali pasiūlyti mažesnius tarifus, numatydama mažesnę patekimo į avarijas riziką tiems, kurie vairuoja disciplinuotai.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(2)
(1)
(1)

Komentarai (2)