Paskelbtas receptas, kaip reiktų pirkėjus sudominti Google Glass akiniais  (0)

Paskutiniu metu pasirodė nemažai naujienų, kad vartotojai ir kūrėjai vis rečiau domisi akiniais Google Glass, nors formaliai šis įrenginys yra dar tik testavimo stadijoje, o serijinių gaminių sulauksime tik 2015 m. pirmoje pusėje.

Tai pastebi ir Google X padalinio vadovas Astro Teller, kuris mano, kad dabartinei dėvimos elektronikos įrenginių kartai reikėtų atpigti mažiausiai 4 kartus, kad tokie produktai, kaip „išmanieji laikrodžiai“ ir „išmanieji akiniai“, taptų iš tiesų masiniais.

Astro Teller savo teiginį grindžia empirine taisykle, kuri numato, kad kiekvieną kartą, kai produkto kaina sumažinama du kartus, jo paklausa padidėjo 10 kartų. Atitinkamai dabartiniams „išmaniesiems laikrodžiams ir akiniams“ teks atpigti mažiausiai keturis kartus nuo dabartinio lygio, kol jie išpopuliarės.

Google Glass atveju, jei dabar testuotojams skirti modeliai kainuoja $1499, jie turėtų atpigti mažiausiai iki $375. Reikia pažymėti, kad verslo klientams Google savo akinius pardavinėja už pusę kainos, todėl šiame segmente jie žymiai populiaresni, nei tarp paprastų vartotojų.

Atitinkamai galima prognozuoti ir „išmaniųjų laikrodžių“ kainą. Vargu, ar kas jų atsisakys, jei jie bus pasiūlyti už $50, nes dabartiniai modeliai kainuoja ne mažiau $200-250.

Google supranta, kad jos firminiai akiniai neturėtų būti universalūs įrenginiai, pakeičiantys visus kitus. Ateityje žmogus bus apkarstytas įvairia dėvima elektronika, kiekvienas įrenginys turės savo specifiką.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Aut. teisės: Faceit.lt

(9)
(0)
(9)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: