Naujasis BMW X7 - dydis kaip mikroautobuso, kvapas pagal užsakymą, jokio autonominio vairavimo ir senamadiški varikliai (Video)  ()

Pirmą kartą nuo 1999 metais įvykusio debiuto X5 nėra didžiausias visureigis BMW gamoje. Gamintojo flagmanu nuo kitų metų pavasario oficialiai taps naujasis X7. 

Modelis išsiskiria didžiausiomis bavarų kompanijos istorijoje radiatoriaus grotelėmis, kurias automobilių žurnalistai jau spėjo praminti bebro dantimis. 

Dydis – kaip mikroautobuso

Naujojo visureigio ilgis siekia 5151, plotis – 2000, o aukštis – 1805 milimetrus. Tokie gabaritai leido įrengti tris sėdynių eiles, todėl priklausomai nuo pasirinktos vidurinės eilės, salone tilps šeši arba septyni žmonės.

Galinėje eilėje įsitaisę keleiviai turės savo porankius, kavos puodelių laikiklius ir USB tipo jungtis išmaniesiems įrenginiams.  Sulanksčius antrąją ir trečiąją sėdynių eiles bagažo skyriaus talpą galima padidinti nuo 326 iki 2120 litrų.

Bazinės komplektacijos modelių salonuose bus naudojami „Vernasca“ odos apmušalai, keturių zonų klimato kontrolė, trijų dalių panoraminis stoglangis ir visą erdvę apimantis švelnus apšvietimas. Čia taip pat bus oro gaivinimo sistema su aštuonių skirtingų aromatų kvapais ir 1500 vatų galios erdvinio garso sistema su 20 garsiakalbių. 

Kvapas pagal nuotaiką

Priekyje labiausiai pastebimi du 12,3 colio įstrižainės ekranai – vienas jų įrengtas vietoje tradicinio prietaisų skydelio, o kitas skirtas įrangos valdymui. 

Tam skirtas ne tik lietimui jautrus ekranas, bet ir „iDrive“ ratukas, rankų gestai arba balso komandos. Gamintojas skelbia, kad priklausomai nuo vairuotojo nuotaikos viską bus galima pakoreguoti vienu metu – salono apšvietimą, kvapą, sėdynių šildymą arba vėdinimą, masažo funkcijas.

X7 neturės autonominio valdymo funkcijų, tačiau bus aprūpintas visomis pagalbinėmis sistemomis.

Visureigyje bus adaptyvus greičio palaikymas su galimybe visiškai sustoti ir vėl pradėti važiuoti, eismo juosto laikymosi, avarinio stabdymo pagalbos, taip pat įspėjimai apie pirmenybę kelyje ar pasirinktą draudžiamą kryptį.

Senamadiški varikliai

Europos rinkose didysis visureigis debiutuos su keturiais varikliais. Visi jie komplektuojami su 8 laipsnių automatine transmisija ir keturių ratų pavara.  

Rimčiausias iš jų bus benzininis 4,4 litro darbinio tūrio V8 agregatas su dviem turbinomis. Maksimali šio motoro išvystoma galia siekia 462 AG. 

Ekonomiškiausią važiavimą turėtų užtikrinti 3 litrų dyzelinis variklis. Gamintojas skelbia, kad vidutinės šios jėgainės degalų sąnaudos siekia 6,5 l/100 km.  Hibridinės jėgainės ar elektrinės versijos kol kas nėra, tačiau kalbama, kad jos tikrai bus.

Kukliausi X7 modeliai į žemę remsis 20 colių skersmens ratais, tačiau bus siūlomi ir didesnis – iki 22 colių. Pakaba aprūpinta oro pagalvėmis, o abiejose ašyse įrengti elektronikos valdomi stabilizatoriai.  Didieji BMW visureigiai bus gaminami Spartanburge (JAV), o prekybos salonuose pasirodys kitų metų kovo mėnesį. 

Naujasis BMW X7 video siužete

Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt

(11)
(23)
(-12)

Komentarai ()

Susijusios žymos: