Naujas sandėris reikš bepiločių automobilių aušrą? Uber pradėjo derybas su autonominio vairavimo technologijų kūrime besispecializuojančia kompanija  ()

Įdomu, ar naujas sandėris reikš bepiločių automobilių aušrą?


Visi šio ciklo įrašai

  • 2020-11-15 Naujas sandėris reikš bepiločių automobilių aušrą? Uber pradėjo derybas su autonominio vairavimo technologijų kūrime besispecializuojančia kompanija  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Uber pateikė pardavimui bepiločių automobilių padalinį Advanced Technologies Group (ATG). Šį mėnesį kompanija derasi su startuoliu Aurora, besispecializuojančiu autonominio vairavimo technologijų kūrime. Apie tai praneša TechCrunch, pateikdama nuorodas į tris šaltinius kompanijoje.

Sandorio sąlygos kol kas neatskleidžiamos. Uber ir Aurora galimo sandėrio detalių oficialiai kol kas nekomentuoja. Jeigu derybos pavyks, Aurora darbuotojų padaugės trigubai.

Savo ruožtu Uber nuo pečių nusimes nesėkmingą ir brangų projektą, kuris kompanijai atnešė tik kritiką ir kaltinimus pavogus Google padalinio Waymo komercinių paslapčių vagyste.

 

Nuo 2015 metų bepiločiam automobiliui kurti Uber jau išleido beveik $2,5 mlrd. Remiantis The Information ataskaita, per tuos penkis metus kompanija prie savo tikslo praktiškai nepriartėjo.

2019 metais Uber bepiločiai automobiliai mylios (1,6 km) kelyje Uber bepiločiai tris kartus (iš esmės, kas 500 metrų) demonstravo „prasto vairavimo praktikas“: potencialiai pavojingus judesius ar staigius trūkčiojimus, galinčius sukelti avarijas.

Kompanijoje tikėtasi, kad iki praėjusio rudens tokia „patirtis“ sumažės bent jau iki vieno incidento per 16 kilometrų. Tuo tarpu vienas iš padalinio darbuotojų leidiniui teigė, kad prototipai važiavo geriau, nei rodė duomenys.

 

 


republic.ru

(1)
(0)
(1)

Komentarai ()