Penki mitai apie homoseksualumą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sloth 2010-05-14 21:37
Ar gėjai kvaili, ar tokiais apsimeta? Juk didžiausią neapykantą jų atžvilgiu sukelia ne jų seksualinė orientacija, o būtent maivimasis, to demonstravimas ir kišimas kitiems žmonėms. Man tikrai nerūpi žmogus hetero ar homo, vienodai galiu bendraut su abiem. Bet ta jų reklama ir viešas to skelbimas kai tik yra proga tai užknisa juodai. Čia panaši situacija, kaip JAV. Ateina juodaodis į parduotuvę ir sako : ieškau darbo. Pardavėjas atsako : - pas mus laisvų darbo vietų nėra ( nes jų iš tiesų ir nėra ) . Ir tada seka legendinė frazė : " Its because im black right?" . Nežinau kaip jums, bet būtent tokia man atrodo ir situacija su gėjais
Linksmas 2010-05-14 21:41
100% pritariu
Rojus 2010-05-14 21:52
Pritariu, tą patį noriu pasakyti
qriuqriu 2010-05-14 21:59
klausimas ne kas yr gejai, o kiek ju teises ribot/neribot Lietuvoj...jie irgi zmones, pilieciai...bet ju % per daug mazai kad reiketu atskirai isskirt kaip spec poreikiu grupe reikalaujancia atskiru istatymu...su musu demografine padetim reklama geju zalinga visuomenei,, seip seimos statusas pakankamai apibreztas(i ji homo poros nepretenduotu), o nesusituokusiu bet gyvenanciu kartu (tiek hetero tiek homo) statusa butu gerai kad teisiskai apibrezt ir ta statusa igytu sutarti pas notara pasirase, teisiniu gincu tada nekiltu, del isivaikinimo buciau pries, nors atimt is ankstesniu santykiu vaikus ar dirbtinio apvaisinimo keliu gimusius geju porose nereiketu...nesu teisininkas tai klaidu gali but tokiuose apmastymuose...
Arns 2010-05-14 22:05
Niekas ir neteigia jog būti gėjumi tai labai gerai. Tiesiog norima straipsniu parodyti jog gėjai/lesbietės nėra lygūs pedofilams, zoofilams, nekrofilams ir t.t. Didžioji dalis būtent neskiria tokių dalykų. Be to, visi vis kalba jog jie rodo blogą pavyzdį vaikams, bet pala, o raginimas užmušti, iškastruoti, "atpysti" juos yra gerai? Vargu. Pirmiau reiktu susirūpinti "normaliaisiais" ir jų požiūrio reiškimu(kažkaip nemaža dalis su intelekto nesužalotais veidais), o jau tik paskui pulti moralizuoti kad kažkas griauna vertybių pamatus. Juk ir musulmonai kaltinami tik todėl, kad "normalieji" yra daugiau nei išpindėję tinginiai, užuot dirbę, raitojasi rankoves bei eina žaist "beisbolo"
algiuz 2010-05-14 22:22
Man įdomu kodėl musu nuostabiai visuomenei nekliūna lesbietes? Turbūt dauguma čia esat matę kokį filmą saugusiems, kur mylisi dvi moterys, taip? Ir neapsivėmėt, neprotestavot, kad televizija nutrauktų transliaciją? Tai taip išeina, kad homoseksualiu gali būti, tačiau gimk moterimi, tada niekam neužkliūsi ir viskas bus gerai. Dar visi normalus žmonės sumokės, kad pamatytų, kaip mylisi dvi lesbietes, gali biznį sukt. O kaip jeigu dvi moterys įsivaikintu vaiką? Taigi moterys užprogramuotos būti mamomis, o jų būtų net dvi. Tai jos blogai užaugintu vaiką? Pagal komentarus galima susidaryt išvada, kad iškrypimas yra tik tada, kai vyrai mylisi su vyrais, vaikus tvirkina vyrai, su gyvūnais santykiauja vyrai. Jeigu tai daro moteris, tai viskas normaliai. Kaži ar kada yra tekę girdėti žodį "pedofilė". Būtų iš tikro malonu išgirsti moterišką protinga nuomone šiuo klausimu. Įdomu ar joms šlykštu žiūrėti į lesbietes ir seksualu į gėjus. Nes šiaip gi tarp moterų kiek žinau ir pasakyta, kad idealus vyras yra gėjus. Edit: Nu paskaitinėjau alfa straipsnio komentarus radau ta protinga moterišką nuomonę: ''Man paciai vyrai patinka,bet paziurejus i gejus net pavydas paima: pasitempe,grazus,pedantiskai tvarkingi,o myli vyrus''. Apskritai berašant komentarą atėjo tokia mintis, kad homosekualus žmonės yra šlykštus kitiem tik dėl to, kad yra tos paties lyties. Netgi skaitant savo pačio rašytą tekstą taip pasidariau išvadas, kad homoseksualus žmonės labiau traukia skirtingos lyties atstovus, negu heterosaksualus žmonės. Galbūt todėl jie ir plintai "kaip virusas". Sakom netoleruojam, tačiau gaunasi netgi labai priešingai, taip toleruojam, kad netgi per televiziją rodom, kaip homikės mylisi. Pasidarom išvadas patys. Rėket, kad homikai blogai, tačiau į besimylinčias moteris jum žiūrėti gražu. Taip sakant mes, vyrai, prieštaraujam patys sau. Bet vat įdomu visgi išgirsti ką kiti apie tai mano. Gal toks mano pamąstymas privers truputi susimastyti ir jus, nes nesitikėjau tokia gilią mintį sudėt. O sako filosofija nereikalingas dalykas universitete.
Sloth 2010-05-14 22:43
Algiuz, esmė čia yra tame, manyčiau, kad moteris lesbietė vistiek yra moteriška, o vyras gėjus - ne. Ar kada pastebėjai, kad homoseksuali moteris kalbėtų kažkaip išskirtinai ir nemoteriškai? Kiek kartų tau teko matyt homoseksualias moteris reikalaujančias lygių teisių, besiskundžiančias, kokios jos užguitos ir pan. Nežinau, kaip tu, bet aš nemačiau. Mano požiūriu, bent jau kiek pačiam teko susidurti, tai homoseksuali moteris - ta pati moteris, kuri myli ne vyrus, o moteris. Bet homoseksualus vyras - galima sakyti netgi ne vyras, jie tarsi pamina esmines vyriškąsias vertybes ( tvirtą charakterį, jausmų nedemonstravimą, valią, atkaklumą, racionalumą ) , galbūt būtent dėl to hetero vyrus jie taip ir erzina
qriuqriu 2010-05-14 22:57
algiuz pagalvok apie psichologinius skirtumus tarp vyru ir moteru, ypac kategoriskumo savybes ir is to iseinancias pasekmes, nekalbu apie feministes jos sitoj srity tikrai nenusileidzia...
lape 2010-05-14 23:11
Kažkuom tas gėjų reiškimasis panašus į kompiuterinį piratavimą - ir diskusijų daug sukelia, ir naudos niekas įrodyti negali...
bepasikiskiakopusteliauju 2010-05-14 23:20
As irgi galiu apie tave kai ka pasakyt, kad tu siandien per pietus planavai nuzudyt savo tevelius, taip, as geriau zinau ka tu galvoji nei tu pats.
algiuz 2010-05-14 23:28
Na taip, Sloth, vyrai mes todėl ir esam, nes liaudiškai tariant esam kiaulės. Bet esam kiaulės todėl, kad šalia mūsų yra ta nuostabioji išrinktoji, kuri viską sutvarko, ką mes paliekam. Gėjai, mano giliu supratimu, todėl ir tampa moteriškais, nes nėra kam tvarkyti po jo paliktos netvarkos. Todėl jie ir yra pedantiški ir moteriški. Būtų labai įdomu pamatyt tokia statistiką, kiek feminisčių yra lesbietės. Sakyčiau atsakytų į klausimą, ar tik gėjai sumoteriškėja, ar ir lesbietės suvyriškėja. Bent jau iš dalies. Šiaip aš ant visų straipsnių apie homoseksualumą ignorą užsimetęs, bet kai kilo tokia gili mintis, pasidalinau. Malonu buvo, kad atsirado žmonių, kurie gražiai viską paaiškino, dekui. Bet hmz, vistiek mane tas pastebėjimas apie homoseksualių žmonių patrauklumą suglumino. Reikės dar pamąstyti šia tema, nes homikai tampa kaip vampyrai vos ne.
bepasikiskiakopusteliauju 2010-05-14 23:34
nebloga mintis is tikruju, gal reikejo ta pati anksciau daryt su juodaodziais, kam ten reikia normalius zmones pratinti, kad juodukus laikytu zmonemis, tegul tie juodukai patys pasidaro baltaodziais.
afor 2010-05-14 23:38
as manau, kad gejai niekam nemaiso, del manes tegul jie draskosi sau rudasias! bet tegul tai daro tyliai. esu pries, pries geju paradus, pries vaiku isivaikinima gejam, pries ju skelbimuisi visuomenei! but mano valia, tai kazkam genocidu kvepetu beje pastebejau, jog nemazai cia tokiu kurie drasiai ilystu ''jiem'' i rudaja. Uzjauciu...!!!
SG 2010-05-14 23:41
Šaunus straipsnis. Pliusas.
Linksmas 2010-05-14 23:52
Vyrus tiesiog dvi grazios besiduodancios moterys sukelia dideli jauduli, kaip gejaj pasakytu - mes tokie jau gimem O del moteru nuomones apie lezbietes, tai daug procentu moteru vis tiek turi siokiu tokiu jausmu savo lyties atstovems vienu ar kitu savo gyvenimo momentu, dazniausiai brestant, todel pacios nelabai kreipia i tai demesi. O dabar pagalvokim kad gyvename visuomeneje kur vien tik snekama apie homo santykius, visi reiskiasi ir vien apie tai sneka, ir tai savaime suprantamas dalykas, zinant kad brestant dauguma merginu pereina ta laikotarpi kai jas traukia kitos merginos is karto save laiko liezbiete ir bus tik su moterim ir taip vyram beveik neliktu moteru. Apie ta moters komentara kur suradai alfa tai tik tiek galiu pasakyt kad ta komentuotoja tiesiog traukia metrosexualai, kurie praleidzia daugiau laiko prie veidrodzio negu bet kokia moteris. Ir kad ir kiek moteri is pirmo zvilgsnio tokie vyrai trauktu jie niekada nebus tikri vyrai kuriu reikia moteriai ir po keliu savaiciu moterei nusibos tureti ne vyra o "drauge" ir visom keturiom begs ieskoti normalaus vyro (neturiu omeny "urvinio" vyro). O kadangi pasauli +- valdo vyrai, tai ir daugiau bus pripazinta tai kas jaudina vyrus - grazios besimylincios moterys, o moteru poziuris i lezbietes nebus toks pat kaip vyru poziuris i gejus.
kionig 2010-05-14 23:53
Na pasakysiu, kad technikos filosofija tikrai nereikalinga
Sloth 2010-05-14 23:57
Na, tavo šis teiginys kiek neatitinką realijų. Juk visi žinom, kad viengungiai vyrai nėra moteriški, o ar už juos kažkas viską tvarko? Anaiptol, jie susitvarko viską patys, išmoksta ir maistą gaminti ir tvarkytis, ir, sakyčiau netgi yra vyriškesni už tuos, kurie turi antras puses . Esmė mano galva čia ne tame, nors tiksliai kame tai neaišku . Tarkim pvz, mūsų mokykloje yra vienas gėjus, kuris per pamoką apsiverkė, nes jį paliko vaikinas. Ir tu man pasakyk, kuo toks žmogus nėra apgailėtinas? Gerai, būk gėjus, gerai, tave paliko vaikinas - liūdėk, bet dėl to žliumbti... Jie tarsi užprogramuoti reikalauti dėmesio. Nors ką gali žinoti, galbūt visur visokių yra. Deja, pats asmeniškai nei vieno nepažįstu, o per TV ar šiaip žiniasklaidoje tai mačiau tik tokius, apie kokius čia ir rašiau
bepasikiskiakopusteliauju 2010-05-15 00:01
Noriu paklausti dabar tu, kurie isitikine, kad homoseksualiais nera gimstama. Aisku nebus sunku isivaizduoti tokia situacija: esat paprastas paauglys, kuriam kaip ir beveik visiem patinka merginos. Kas priverstu jus pradeti mastyti kitaip, jausti simpatija vyrams, o apie merginas net negalvoti? Jeigu dabar kas nors pasiulytu milijona liktu, tegul bus ir milijardas, kad viena savaite pabutumete gejum, permiegotumet su vyru ir ne siaip uzsimerkus ir galvojant apie atlygi, o is savo malonumo, ar sutiktumet, sugebetumet? O gal sutiktumet tokiu but be atlygio ir dar pasirasyti sau nuosprendi buti atstumtam visuomenes? Ar jusu smegeninems tai bent atrodo imanoma ir ne absurdiska?
Mitas 2010-05-15 00:40
Niekada nesmerkiau homoseksualų. Nors straipsnyje minėti faktai paremti moksliniais tyrimais, kiekvienas visapusiškai intelektualus žmogus visa tai gali ir supranta be mokslinių tyrimų. Tokie tyrimai yra gerai, bet visuomenėje ilgą laiką vyravusi tam tikra nekintanti tvarka, tam tikras nekintantis požiūris tampa standartu - dėsniu. Žmonės užsiciklina ties tais dalykais, kuriuos jie įpratę aplink save regėti ir tada jie jau tampa nepakantūs viskam, kas mėgina sutrikdyti tą tvarką. Ar aš sutikčiau homoseksualų, ar heteroseksualų, man jie visi lygūs. Prisiminus neseniai vykusias eitynes, buvo daug saugiau ir maloniau stovėti šalia homoseksualų, nes heteroseksualų pademonstruota tolerancija tiesiog gąsdino.
kionig 2010-05-15 02:01
Leisk paklausti ar dalyvavai ? Nebijok, nesudeginsim ant lauzo ar panasiai Saugiausia isvis buvo sedeti namuose Nes vistiek, mentura neprileido per puse kilometro protestuojanciu ir nieko gero ten nematyti Ir siaip tie geju paradai yra mizeris ir nuobodybes palyginus kokius rio de zanero paradus, kur butu i ka paziureti