Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2010-05-15 14:20
Numesk visa straipsnio adresa - idomu pasidare
bepasikiskiakopusteliauju 2010-05-15 14:20
Del tu geju "reklamavimosi" tai jus patys save ju vietoje isivaizduokite, juk kazkaip viena karta reikia issaiskinti zmonems, kad nera reikalo ju bijoti, nekesti ir visi cia galim sugyvent zmoniskai. Bet matosi, kad bent kolkas tai visos pastangos bevaises, bent musu salyje. Jeigu zmones vis dar homoseksualuma vadina "liga", bijo prie ju prisiliest, kad neuzsikrestu, tai nera ko ir stebetis. O kai tik diskusija apie gejus uzverda ne siaip kokiam delfi ar alfa, o technologijos.lt vistiek matai tuos pacius "ir vel tie gaidziai cia skelbiasi!" reiskia dar reikes ilgokai laukt kol zmones subres.
Stebėtojas 2010-05-15 14:34
Norintiems perskaityti visą straipsnį - http://www.homosanitus.lt/
tema vadinasi "Po to, kai vėliavos buvo nuleistos". Šiuo metu ją matysite iš karto.
Mitas 2010-05-15 14:42
Šiaip jau apsiverkia tiek mergaitės, tiek berniukai. Ne visi, bet apsiverkia. Vieni į viską žiūri paviršutiniškai, o kiti labai jausmingai. Ir nevertinčiau tai kaip dėmesio reikalavimu. Kai mažas vaikas susižeidžia ir apsiverkia, tėvai jam nesako „tau dėmesio maža?“, mėgina paguosti, nuraminti, pasikalba su juo. Na bet čia Sloth nuomonė, aš esu kitos nuomonės.
kionig 2010-05-15 14:45
Kazkas isizeide ? Sunku nekreipti demesio i tokius pasisakymus ? Va tai dar viena beda, kuria sunkiai suvaldo ir patys homoseksualai. Nors aisku tai abipuse problema.
Mitas 2010-05-15 15:11
Tu paėmiai iš konteksto vieną sakinį. Atsakymas buvo visame kontekste. Tai pirmiausia prisiminkime, kas yra diskriminacija: http://lt.wikipedia.org/wiki/Diskriminacija O dabar, kur čia yra diskriminacija? Tai, jog, Petriukui pripažinus, kad jis yra gėjus, o mamai pabrėžus santykiavimo būdą, jis suirzta, yra esminė vieta, parodanti, kad gėjai nepageidaujami. Beje, norėčiau atkreipti dėmesį, kad kai kalbama apie heteroseksualus, tai jų santykiavimo būdai būna arba nepabrėžiami, arba pabrėžiami, bet visuomenėje didelės neigiamos reakcijos nesulaukia. Žmonės perka kamasutras ir laimingai gyvena, niekas nešūkauja, kad reikia tokias knygas uždrausti. Bet jei ten būtų nupiešti homoseksualai, tai, manau, kiltų neregėto masto pasipiktinimo banga. Na, bet čia mano spėjimas, kaip ten būtų iš tikrųjų, nežinia.
Linksmas 2010-05-15 15:17
VAT BUTENT ZMONES PERKA KAMASUTRAS SEDI NAMIE IR DARO KAS TEN RASOMA, O NE EINA I GATVES IR REKAUJA KA JIE DARO, KAIP DARO, IR NEPRASO KAD KITI JIEMS PRITARTU KA JIE DARO !!!
werafonas 2010-05-15 15:24
FAIL.
Noreciau, kad atkreiptumete demesi i mano pastebejima.
Siame straipsnyje yra nuoroda i kita straipsni pasakojanti apie smegenis ir ju vystymasi.
Taigi:
Siame straipsnyje rasoma:
Jusu straipsniai priestarauja vieni kitiems
As pats esu mieliau linkes tiketi antrojo straipsnio medziaga
kionig 2010-05-15 15:37
Zinai, kurie perka kamasutras toli nera laimingi. Zmones ne tik kamasutras perka, ka jau bekalbet apie visokiu zaisliuku parduotuves. O kad iseitu homoseksualu kamasutra tai net neabejoju, kad tokiu jau seniai yra, tik mazai kam jos reikalingos, o ir verslas tuo paciu nuostolingas ir zino i ka orientuotis verslininkai
Mitas 2010-05-15 15:44
Jeigu jūs turite omenyje neseniai vykusias eitynes, tai tuomet supainiojot hetero ir homo dalyvius. Didžiausią sumaištį kėlė hetero dalyviai, homo dalyviai elgėsi proto ribose, nešūkaliojo, o jų pasisakymai, kiek teko matyti filmuotą medžiagą ir skaityti spaudoje, buvo tikrai argumentuoti ir neprieštaravo jokioms normoms... Tuo tarpu kita pusė savo veiksmus grindė ne jokiomis teisinėmis normomis, o savo emocijomis ir įsitikinimais. O sprendžiant iš to, kad jūs padėjote net tris šauktukus ir parašėte didžiosiomis raidėmis, esate taip pat labai emocingas šiuo klausimu.
kionig 2010-05-15 16:03
Klysti, jie kaip tik sito neakcentavo. Ju eityniu tikslas yra issikovoti tas lygiasias teises.
Beje, tu eityniu bei kovojima uz "lygiasias" teises, galima izvelgti ir teigiama dalyka. Nepamirskime, kad musu valdantiejis valstybe yra gan godus grobuonys, todel visi tiek kovojimai uz tai kazkokias teises riboja valdzios apetita, mus apiplesineti vidury baltos dienos. Ir taip kelias kvailu lozungu iteisinimui uzkertamas.
Sakyciau, jei homoseksualai ir gautu visas savo lygiasias teises, jie nuo to tikrai nebus laimingesni, nes tiesiog zinos, kad ta neapykanta vistiek sedi ir sedes ju galvose.
Cia tie gejai bejegiai, daugelis tevu savo vaikus mokys savaip ir cia niekas sito nepareguliuos.
Ech, tolerancija yra kantrybe vienai ar kitai interesu grupei, taip kad kaip ir buvo gyvenimo nuskriausti homoseksualai taip ir liks - toks gyvenimo paradoksas
vyge 2010-05-15 17:54
Kažkaip man vis atrodo, kad garsiausiai rėkia "NE" homoseksualams tie kurie giliai savyje jaučia simpatiją savo lyčiai Žmonės kurie yra tikri dėl savo orientacijos ir dėl jos nesiparina kokia ji bebūtų nejaučia neapykantos kitokiems
Linksmas 2010-05-15 18:04
Nu sakes kokiose laikose gyvenu - zmones kad pademonstruotu savo sexualinius poreikius nori kazkokiu ishkirtiniu teisiu/privilegiju vien del to kad jiem patinka ta pati lytis.Cia is vis nenormalu yra eiti ir reiksti savo sexualine orentacija. Ka sakiau apie kamasutra tai turejau omeny tai kad sveiko proto zmones nerengia sau parado vien del to kad aiskintu kad jie vienokie ar anokie. Normalus zmones nesiskelbia per visur kas juos jaudina/ nekelia sumaisties/diskusiju/barniu valstybeje/ nereikalauja ishskirtiniu teisiu del savo iskrypimu... Tai yra ju asmeninis reikalas ir viskas, o ju tokie perdeti reikalavimai/demonstracijos/mokesciu moketu pinigu svaistimai kelia dideli pasipiktinima ir nepykanta vien del to kad perdetai reiskiasi ir praso demesio.. O kai sako kad jie nori lygiu teisiu tai as taip suprantu kad jie pagrinde siekia vaiku ir santuokos.... O tai kad jie tas eitynes issikovojo nesuprantu kokia cia lygiu teisiu ishkovojimas? tiesiog valstybeje sumaisti nereikalinga sukele ir tiek... Tai davai dabar tegu valstybe prie kiekvieno ishkrypimo prisitaiko, kai kazkas isimyles kate/masina/zaidimu personaza nu ir dabar leiskime tuoktis isivaikinti vaikus vien del to kad sakys as myliu/ as normalus/ as toks gimiau... Cia jau grynai pasaulis ties isprotejimo riba....
vyge 2010-05-15 18:17
rėk rėk :D:D
O beje, jaučiuos nuo gyvenimo atsilikęs: kokių jie ten būtent išskirtinių teisių sau reikalavo? kažkaip vis skaitau čia, kad jiems kažkokių išskirtinių teisių reikia, bet nieko apie jas neesu girdėjęs Tikiuosi apšviesit
kionig 2010-05-15 19:28
Tu teisus pasaulis jau viska isbande, nieko naujo nebera, belieka dabar vieniem vieni prie kitu priprasti, bet tas dar negreitai bus.
Idealios valstybes interesai yra parasyti konstitucijoje, bet kam ji idomi ? Durniu ir kitu durniu gaujos sedi seime ir vyriausybeje, kurie pjaunasi ir daugiau nieko rimtesnio nedaro.
Jei ir mes pasieksime ta tolerancija kazkada, aisku tai mum suteiks ivaizdi ir galesime is ES daugiau numelzt, bet zinoma, gaus savo dali tik tie, kurie ten sedi.
Apskritai lietuviu tauta yra palyginus 10 kartu tolerantiskesne, nei atrodo, kad toleruoja valdzios grobstymus, o pvz kaip butu, jei mes butu tokie arsus kaip graikai, prancuzai ? O cia kad keliems buduliams uzkliuvo gejai, tai jau visa Lietuva siuo atveju juodinama ir panasiai. Taip negali buti ir ta visi turetu suprasti, nekeliant auksciau bambos savo ambiciju.
andriulis 2010-05-15 19:45
Man homosiekas ir pedofiliekas jokio skirtumo! Cia tas pats kad nusiperki masina ir pareiski,kad as vaziuosiu su sita masina tik atbuline eiga,bet pagal taisykles. Ir sakysiu,kad tai normalu! Nes tipo vaziuoju ne pries eisma,o tik atbuline eiga. Sakykit ka norit,bet tai nera normalu. O del tu visu gejavotu pasakymo,kad cia jus atsilike,mazai issilavine tai eilinis triukas kaip su seimunais Jie visa laika sako,kad politinis susidorojimas Taip paciai perdetas rasizmas. Kur juodas ant juodo sako kaip nori,bet jei tai pasakysi ant juodo ar ant zydo rasizmas,semitizmas ir t.t. Vyrai, sis reikalas yra didelis psicholiginis zmogaus sutrikimas. Kaip anoreksikas sako,kad jis storas, tai gejus sako,kad jis normalus! bet tiesa tikrai toli grazu nuo ju pasakymu.
andriulis 2010-05-15 19:52
Daznai protestuoja tie kurie galvoja apie normalia seima,vaikus. Ir tikrai nenori,kad ju vaikui augant butu kalbama apie sita dalyka,kaip apie normalu reiskini. Nes jau cia komentaruose minejo,jog vaika itakoja aplinka! Ir is viso neverta net del tu..... rasyti komentaro. Klaviaturos mygtuku paspaudimo neverti...
vyge 2010-05-15 20:24
Žmonės turi tokia savybę: jie projektuoja save į kitus asmenis, žiūrėdami filmus ar įsivaizduodami kokią nors situaciją. Tai dažnai lemia ar mėgstamo žanro filmas mums patinka ar ne -> jei projektuodami save į herojaus vietą esate patenkinti jo elgesiu filme (elgesys atitinka jūsų požiūrį) tai išvada: filmas tikrai geras.
Kai pamatai arba pabandai įsivaizduoti save vietoje vyro bučiuojančio ar dar daugiau.. kitą vyrą, norisi apsivemti (neįsižeiskit jei kam ne ) labai stipri atmetimo reakcija, tai iš esmės suformuoja jūsų požiūrį į tuo užsiimančius.
Kai matote dvi moteris besibučiuojančias, ir įsivaizduojate save vienos kurios vietoje (aišku mažiau patrauklios ) viskas normalu, nes juk bučiuojate moterį, todėl lesbietės iš tiesų yra toleruojamos.
Ir patikekit nė prie ko čia tas jūsų šeimos saugumas...
Jei jomis išties taip rūpintumėtės klaustumėt kodėl neatliekami privalomi testai pedofilams nustatyti, kodėl šie nėra kastruojami, juk nei vieno iš jų jokia kita bausmė nepakeis, jie ir toliau jaus potraukį vaikams kaip jūs ar aš jaučiate potraukį merginoms.
Bet ne, jūs lojate čia kadangi jums nepatinka du suaugę žmonės kurie bando būti pačiais savimi, kadangi tai neigiant gyvenimas tampa didesniu pragaru nei gyventi jaučiant aplinkinių neapykantą ir jums giliai dzin jei palikęs po pamokų fizinio lavinimo mokytojas netyčiukais už bausmę išdulkins jūsų aštuonmetį berniuką.
lgtech 2010-05-15 20:51
Ir kaip, vyge, sekės dalyvaut baltic pride?
vyge 2010-05-15 20:56
ogi niekaip neturėjau dėl ko dalyvaut
Beje nejau taip nebeturi ką pasakyti? Ar tiesiog trūksta elementarios savigarbos?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Penki mitai apie homoseksualumą