Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arwis 2013-05-19 01:46
Yra daugybe ivairiu budu kaip galima patikrinti kas leidzia patvirtinti kas is tikro yra zemes gelemese taciau yra ir toks dalykas kaip kompiuterines simuliacijos siais laikais kur ivedus paremetrus kuriuos mes galvojam gaunam atsakymus ir lyginam juos su reiskiniais kuriuos galime tiesiogiai stebeti.
immortallt 2013-05-19 03:31
Taigi, pradėkime aiškinti pradinukui, kaip reikia dalinti iš nulio, pradiniame fizikos kurse apie stygų teoriją ir visas alternatyvas ir t.t. ir t.t. O šiaip viskas ką manome yra tik teorijos. Mes net turime įtarimų, kad visata tėra tik projekcija. Mūsų suvokimas apie laiką galbūt netikslus ir dar daug kitų dalykų, tad arba turime pasaulio suvokimą pagrįsta teoremomis, kurios gali būti klaidingos, bet jų kol kas niekas nesugebėjo paneigti ir tinka į bendrą visatos suvokimą, arba tada pradedam viską kvistionuoti ir net nebežinom ar 2+2 tikrai yra 4, nes gal gaunasi 5?
Nojus 2013-05-19 06:49
Aš seniai supratau,kad mokslininkai blefuoja,kalbėdami apie Žemės vidinę struktūrą.Juk kažką reikia pasakyti,kai gauni maistą iš mokesčių mokėtojų rankų.
Tačiau...
Tačiau,kai pradedi klausinėti jų konkrečiai kas generuoja šitokį stiprų ir gerai centruotą MAGNETINĮ lauką,jie pradeda kurti pasakas,kuriomis patys netiki.
Todėl,aš įvedu HIPOTEZĘ,kad Žemės branduolys sudarytas iš PLAZMOS,kuri sukasi .Sukimosi kampinis greitis atitinka ŠUMANO dažnį,kuris kinta.Kažkada buvo 8 Hz,dabar-13 Hz.
Ką tai reiškia?
Ogi, greitėjame,ponai, dėl išorinių sąlygų,susijusių su GALAKTINIU poslinkiu.Pasirenkite priimti aukštesnes vibracijas savo kūnais.
Be panikos.Viskas bus gerai.
punktyras 2013-05-19 08:34
, trunkantis ~200 mln metų, tad jeigu sukelia kokius nors poveikius Žemės magnetiniam laukui, tai tikrai ne tokius sparčius.
Nojus 2013-05-19 09:09
Stipriu magnetiniu lauku laikau tokį Žemės generuojamą magnetinį lauką,kuris sugeba apsaugoti Žemę nuo Saulės ir kosminės radiacijos.
Kas jį generuoja?
Ką teigia mokslininkų kolektyvinė nuomonė?
Konvekcinės srovės geležies -nikelio branduolyje?Bet ar prie tokios versijos magnetinis laukas būtų pastoviai centruotas žemės sukimosi ašiai?
Nesutinku su mokslinikų versija,todėl iškėliau savo versiją,kad branduolys sudarytas iš plazmos.
Kiek perkaitinta ten plazma ,čia jau kitas klausimas.
Dėl Šumano dažnio pasikeitimo nesiginčys joks save gerbiantis mokslininkas.Jis jau įvykęs ir tai išmatuota,tik per daug neeskaluojama tema,kad nepakenkti silpnų nervų žmonėms.
Dėl galaktinio poslinkio.
Galaktika nėra vienalytė.Dabar įskridome į anomalinę zoną.Žemės vidinė plazma sureagavo į pokyčius.
punktyras 2013-05-19 10:39
O kas sako, kad magnetinis laukas pastoviai centruotas Žemės sukimosi ašiai? Magnetinis laukas klajoja, magnetinių ašigalių vieta keičiasi, ne kartą ir ne du poliai buvo apsikeitę vietomis. Magnetinis laukas yra koks nori, bet ne pastovus.
Kartoju klausimą – kas, tamstos nuomone, yra plazma?
Nojus 2013-05-19 12:34
Dėl magnetinio lauko .
Jis ne klajoja ,o slenka Žemės ašigalio atžvilgiu atžvilgiu.Reiškia vidinė plazmos sukimosi ašis svyra,o išoriniai žemės sluoksniai iš inercijos sukasi ankstesnėje ašyje.Tėkėtina,kad kažkada magnetinis šiaurės polius pasislins iki pusiaujo.O gal ir ne.Aš ne orakulas.Tik stebėtojas.
Dėl Žemės vidinės plazmos.
Tai elektronų ir protonų sriuba,kuri dėl sukimosi yra susisluoksniavosi į "+" ir "-" sferas.
kiTukampu 2013-05-19 13:08
Vienas zmogus pasake, kad zemes centre ne metalas o duju balionelis ir uzvire diskusija...
Klausimas del ko branduolys gali greitai pakeisti sukimosi greiti...
Nojus 2013-05-19 15:08
Tame ir esmė,kad staiga greitį pakeisti gali tik plazma,o ne masyvus kietas kūnas.
Logiška?
MrT 2013-05-19 15:52
Staiga siuo atveju yra keli metai, kaip supratau is straipsnio. Nezinau ar kietam/skystam branduoliui tiek laiko gali pakakt suletet, skaiciavimu nedariau. Idomu pamatyti jusu skaiciavimus patvirtinancius hipoteze. Kaip suprantu jus kalbate apie tokia plazma kaip skystas metaliskasis vandenilis Jupiterio/Saturno modelyje? Tik slegio nepakaktu palaikyti skysta busena zemes serdyje. O siaip plazma uzduoda daugiau klausimu negu atsako. Idomiausia isgirt butu tamstos planetu formavimosi modeli, kuris leidzia plazmai susikurti centre ir islikti centre plazmos busenos.
P.s. Gal centre yra milziniskas laidas kuriuo teka srove, kuria generuoja generatorius planetos centre. Juk logiska. Tik esme tame, jog ka jis ten veikia, kaip atsirado ir t.t. nera logisko paaiskinimo. Plazma tas pats.
Nojus 2013-05-19 19:39
Visos planetos gimsta dujinėmis ir tik senatvėje sukietėja.
Žemės branduolys -SFERINIS KONDENSATORIUS,kurio viduje PLAZMOS sukurys.
Logiška?
Tik nebeprašykite atnešti plazmos iš žemės branduolio.
Jeigu smegenys nepasiruošusios priimti tokio fakto,galvokite apie pozityvius dalykus.
rwc 2013-05-19 19:55
Idiotiška. Pagal tokią logiką, šokėja ant ledo turėtų suplyšti į gabalus dėl perkrovų kaskart pereidama į suktuką, nes jos pirštų galai nuo daugmaž 50 m/s turėtų per 0.2 s sulėtėti iki nulio - 25 G. O pečiai per tą patį laiką pagreitėti nuo 10 m/s iki kokių 55 m/s. Pamatuok, gudruti, jei grįši kada iš tuščiavidurės žemės į realų pasaulį. Tavo astraliniame pasaulyje, šokėjos olimpiadose turbūt sproginėja kaip pasiutusios. O gal jos irgi padarytos iš plazmos?
O straipsnis kalba apie kelių km/h pagreitėjimą per metus.... Pffft. Būtum toks jautrus - tai nuo Veneros fazių lunatikuotum. Nors ką čia gali žinot.
Nojus 2013-05-19 21:41
RwC-ui.
Kažkaip kvailai nusišnekėjai.
Ar skiriate šokėjos ir Žemės gabaritus?
Iš kur ištraukėte ,kad kalba apie kelių km/h pagreitėjimą?
Atvirkščiai,juk suglumę pripažįsta,kad menkai žino
kionig 2013-05-19 21:45
Talkatif 2013-05-19 22:51
Tiek laiko sugaišote porai dievų palaimintų :D
MrT 2013-05-20 00:20
Nojau, nelogiska. Kodel kietieji elementai nenuseda i planetos centra, ka ten veikia plazma? Zemes tipo planetos negimsta dujinemis, nes cia yra per karsta telktis dujoms. Beje, ankstyvosios protozvaigzdes saules vejai buvo daug aktyvesni/stipresni ir lengvuosius elementus tiesiog nupusdavo. Dujos gali telktis tik uz "ledo ribos", kur yra dujines milzines. Kaip dujos "sukieteja"? Sprogus supernovai turime kloda duju ir kietiju elementu susimaisiusii tarpusavyje. Kokiu budu susidaro plazmine planeta ir tik po to prisijungia kietieji elementai, kurie lieka pavirsiuje? Visiska nesamone.
Beje kaip minejau, sukimosi pokytis ivyko per pora metu. Is kur zinote jog tokio laiko tarpo nepakanka kietam kunui suleteti?
Nojus 2013-05-20 08:50
MrT-ai,mokslininkai neturi būdo nustayti plazmos judėjimo greičio Žemės centre.Jie gali nustatyti tik užplazminių sferų judėjimo greičius,o tai yra visai kas kita.
Jei toks protingas,pasakykite man,kas skleidžia Šumano dažnį?
Dėl Žemės evoliucijos.
Neabejoju,kad ji gimė agresyvia dujine,kuri ėdė asteroidus ir visą kitą šlamštą ,pasitaikiusį jos kelyje.Galų gale ji tapo tokia,kokią matome.
rwc 2013-05-20 09:19
Malonu, kad prisipažįsti.
Ir dar, protingi prieš sapaliodami realiai stebimų faktų neatitinkančias teorijas, pirmiausia dar ir dar kartą pasitikrina duomenis. Nikelio tankio ir visomis kieto arba skysto kūno savybėmis pasižyminti plazma... Tokios nesąmonės dar negirdėjau.
Nojus 2013-05-20 10:30
Rwz-ui.
Kažkoks nervingas išmiegojote.
Pripažinkite,kad žemės branduolio tyrinėtojai neturi metodo ištirti viso vadinamo geležies nikelio branduolio skersmenį.Sutinku,kad yra žemes gelmėse geležies -nikelio SFERA,bet ne RUTULYS.
Jaučiate skirtumą?
Žemės branduolys panašus į išcentrinės liejyklos katilą.
LinasM 2013-05-20 11:23
Nojau, be nervų. Ar galite atsakyti į tamstos rwc užduotus klausimus ir teiginius - tiesiogiai?
O man įdomu, kodėl jūs Nojau manote, kad esate protingesnis už visus mokslininkus kartu sudėjus?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Žemės branduolys staiga ėmė suktis greičiau (Video)