Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Dannas3 2021-12-03 09:25
ai immortal nebepjauk, pvz doleris tai jau tikrai nenaudojamas terorizmui ir visiems kitiems nesvariems dalykams:)
Kritimas labai geras dalykas yra, nes galima uzsipirkti pigiau. Juk viena pagrindiniu investavimo taisykliu yra buy low sell high.
visiskai sutinku su Audrius, kuris sako kad kiekvienas mokes uz bitcoina tokia kaina, kurios yra vertas.
gytis13 2021-12-03 10:11
Yra vertės kritimas, yra vertės "užšalimas". Tarkim prisiperki kažko ir tikiesi kad vertė pakils. O vertė dar truputį smukteli kad tu būtum nuostolyje ir tada stovi vietoj kelis metus. Kiek tu uždirbsi tokiu atveju? O nervus gadinsi neblogai, koks durnas buvau pirkau. Paskui stovi stovi ta vertė vietoj kol parduodi nes pinigų prireikia kažkam. Kai parduodi tada aišku vertė ima augti dideliam pykčiui, koks aš durnas nes pardaviau. Kad ir dabar va prisipirk bitkoinų ir lauks gal ta vertė ims augti, o gal nukris. Aplamai biržos spekuliavimo teorija labai paprasta ką visi čia sakote, bet pradėjus realizuoti gaunasi nelabai paprasta ir vis į minusą traukia.
Dannas3 2021-12-03 10:44
Tai ko gero cia ir yra didelis skirtumas tarp megeju investuotoju ir tarp profu. Profai darosi pelnus kas diena, nes tai ju tiesioginis darbas, megejai prisiperka Teslos akciju, kai jos visiskam pike buna:)
immortallt 2021-12-03 13:04
Visi pavedimai per vakarų valstybės vyksta anti-money laundering procedūros. Kas porą metų, ypač jei esate svetimos šalies pilietis, ar turite įmonės sąskaitą kai reikia teikti dokumentus, būtent šitam reikalui jie ir teikiami. Naudojami sudėtingi algoritmai kurie identifikuoja pinigų plovimo riziką, tam yra apie 70 faktorių sąrašiukas. Piešiami transakcijų medžiai ir jei susieja kad ir per 10-15 pavedimų su nusikalstama veikla, pinigai gali būti tą pačią sekundę užšaldyti.
Jei tu apie grynus, tai grynus gabenti irgi yra taikomi apribojimai.
BTC ar kiti "koinai" - niekas nieko nekontroliuoja, visiems px. Net buvau analitinį straipsnį skaitęs apie įvairius būdus įnešti pinigus ir kokiomis valiutomis įplaukia pinigai į BTC daugiausia - siurprizas siurprizas, rubliai, brazilijos realai ir pan., valiutos, kurių legaliose rinkose mažai. Valiutos tų šalių dominuoja, kur korupcija didžiausia.
Aišku čia kitas aspektas visų coin'ų, bet man asmeniškai irgi svarbus. Todėl niekada neperku daiktų iš neaiškių pardavinėtojų, jei kyla bent menkiausia abejonė, kad gali būti vogta.
HardAxe 2021-12-03 13:12
Prieš pirkdamas NT buvau išsiuntinėjęs eurų visokiem draugam/giminėm, kad pakeistų į kronas ir atsiųstų atgal (su tuo 1k limitu).
O tada bankas pasikvetė pasiaiškinti kas tas revoliutas ir iš kur ten pinigai atsirado.
Nieko nelegalaus nedariau, bet turėjo smagiai atrodyt mano pasiaiškinimas.
Dannas3 2021-12-03 14:38
bet visai neseniai skandinavu bankai gerai nuskambejo pinigu plovime. Galim isivaizduot jei pas nekorumpuotus skandinavus plaunami pinigai, tai kitose salyse dar ne tokiais mastais tai daroma.
Mano pointas yra tas, kad nereikia tept sudu ant kito kai pats sudinas esi. suprantu, kad krypto turi savo skyliu ir kokio nors lygio reguliavimas tikrai nepakenktu. Ko gero tik dar labiau padetu.
immortallt 2021-12-03 14:50
Ne "Skandinavų bankai", o konkrečiai Estijoje esančio Danske banko užsieniečių klientų padalinys, kur keletas žmonių organizavo pinigų plovimą. Tie žmonės dabar sėdi kalėjime.
Ir skandalas nuskambėjo, situacija stipriai pasikeitė ir sugriežtėjo kontrolės. Chaincoin'ai net neturi galimybės tokią kontrolę turėti.
Ir nu baikit vieną kartą imti pavyzdį, kad kažkur kažkas buvo negerai, pagrįsti, kad neveikia. Tai kad buvo pagauta, kad plaunami pinigai rodo, kad sistema veikia, ir galų gale vis tiek užkardomi srautai. Kaip ir su kontrabanda, jei nieko nepagausi, tai greičiausiai reiškia ne kad nėra kontrabandos, o kad jos visai nekontroliuoji.
Dannas3 2021-12-03 15:07
Swedbank irgi, pacioj svedijoj. Nera toks tikslas man parodyt kad kazkas neveikia. Tikslas parodyt kad tos pacios problemos ir su tikrais pinigais buvo bus. Man gali papasakot kaip rimti narkodyleriai per siena grynu maisais nepergabena.
As suprantu tavo pointa, kad su krypto dar lengviau tai padaryti.
jilted 2021-12-03 16:29
Svarbu, kad doleris nekaltas ir niekada nebuvo naudojamas jokiai nusikalstamai veiklai.
Neturiu nieko prieš skepticizmą, bet kaip tu kalbi tą patį per tą patį jau nusibodo. Taip pat nesakau, kad visiems reikia dėti pinigus į kriptovaliutas, tokiems kaip tu geriau laikytis nuo jų toliau, nes neturi žalio supratimo kas tai ir kaip tai veikia. Nesakau, kad ir aš labai gerai viską išmanau, crytpo, kaip ir bet kuri kita investicija yra spekuliacija ir aš tiesiog spekuliuoju, kad ateityje crytpto taps vis reikšmingesnė dalis mūsų gyvenimuose. O tau atrodo pats laikas atsinaujinti truputį žinias ir pradėti mąstyti plačiau, nes daug kas seniai nebėra taip kaip tu įsivaizduoji. Susirask naujų argumentų, nes nėra diskusijos, kai reikia tą patį rašyti kiekvieną karta
immortallt 2021-12-03 16:33
Jilted, ir tada kaip paversi į grynus pinigus? Nes na argumentas buvo, kad crypto geriau, nes bankai nusigryninimą nemokamą riboja.
Dėl kitko tingiu ginčytis, bet užteks, kad pirmą atsakytum, ir dar pridėtum, kiek nusigryninti crypto 10k€ kainuotų, ir kiek tiesiog iš banko sąskaitos 10k€ nusigryninti kainuotų?
jilted 2021-12-03 17:11
Aš pats grynųjų praktiškai nenaudoju ir tai tik kaip pavyzdys, kad bankai neduoda tau pilnos kontrolės valdyti savo pinigų. Tu negali disponuoti kažkiek didesnėmis sumomis kaip nori, vien dėl to, kad bankas tau paprasčiausiai to neleis. Kitas pavyzdys galėtų būti HardAxe, kaip jam reikėjo aiškintis dėl savo pinigų. Ir jei bankui neįtiksi dėl kokios smulkmenos, tai tiesiog užšaldys tavo sąskaitą.
Mano argumentas labiau tas, kad su kriptovaliuta tau niekas negalės pasakyti kiek ir kam pinigų tu gali pervesti. Niekas negali netikėtai uždaryti tavo sąskaitos, įšaldyti finansų ir panašiai. Su crypto tu esi laisvas daryti su savo pinigais ką nori. Aišku yra su tuo susijusių tam tikrų rizikų, nes tau pačiam lieka atsakomybė jei kažką padarysi ne taip.
Kitas klausimas, tai labai priklauso. Kuri kriptovaliuta, kokia keitykla, kokie 'gas fees', etc. Aš pilnai sutinku, kad crytpo naudoti šiandien kasdieniniams atsiskaitymams yra labai nepraktiška ir dabar tai labiau spekuliacinis dalykas, dėl to, kas bus crytpo ateityje. Tu manai, kad crytpo žlugs visiškai, aš tuo tarpu manau, kad išplis iki tokio lygio, kad naudoti crypto paprastam žmogui bus tas pats kaip dabar naudoti banko kortelę. Mano atveju nereikės daryti jokių konversijų iš crytpo į fiat, nes daug kur paprasčiausiai galėsi atsiskaityti naudodamas kriptovaliutas.
immortallt 2021-12-03 18:26
Viską bankas leidžia. Ir per dieną 30k€ asmeninėje sąskaitoje pervedžiau. Ir per dieną 30k€ nusigryninau, tik prašymą reikėjo parašyti, ir mėnesiui limitą padarė 50k€ (nes daugiau nereikėjo). Limitus uždeda tam, kad jei pavogtų kortelę būtų ribojama žala.
Atsiskaitymus iš viso gali daryti neribotomis sumomis, jei autentifikacija pakankamai rimta.
O ne tavo argumentas buvo, kad bankai blogai, nes neleidžia išsigryninti? Tai BTC išsigryninti ne tik nėra paprasčiau nei iš banko sąskaitos, bet ir nėra pigiau.
Jei atsiskaitymams grynųjų nenaudoji, su banku dar paprasčiau dėl atsiskaitymų kortele/pavedimu.
Su crypto esi laisvas, kad tave lengvai apgautų/apvogtų ir absoliučiai neturi jokių apsaugų.
Praktiškai visi crypto net negali palaikyti normalių atsiskaitymo apimčių. Visų crypto transakcijų skaičių kartu paėmus, tai yra mažiau, nei bankinėje sistemoje transakcijų įvyksta per dieną. Jei dabartinės crypto paimtų visus mokėjimus, mes neturėtume pakankamai elektros vien tik mokėjimų transakcijoms įvykdyti, ką jau kalbėti apie kitus poreikius, kaip pvz. šildymą, šaldytuvus ir pan.
Crypto yra hype'as.
Blockchain technologija galbūt bus integruota į finansines transakcijas, bet nė vieno iš dabartinių kripto"valiutų" ten nė kvapo nebus.
gytis13 2021-12-03 18:27
Mano nuomone tie banko apribojimai daugiau erzinantys negu iš tikrųjų trukdantys, jie kartais gali padaryti problemų vieną kitą kartą gyvenime bet daugiau šnekos negu bėdos. Problemos kils tada jei įstatymus pažeisi tada bankai galės tave skalpuoti kaip norės. Taigi dėl to nemanau kad visi puls naudoti kripto"valiutas" kad gal kada nors reiks apgauti valstybę. Na aš juokiuosi, bankas mano sąskaitą uždarys, liks žmonos sąskaitos. Uždarys tą liks pensininkės mamos sąskaita kuri grynuosius mėgsta. O kai reikalai susitvarkys viską grąžinsiu. O dėl kripto"valiutų", jeigu jas masiškai naudoti, kažkas palaikyti sistemą turės, kas tai darys jeigu nėra šeimininko. Taigi visgi paspekuliuoti puiku kam tai patinka, bet daugiau gal ir nieko nebus. Va jei grynuosius panaikintų, tada kripto"valiutos" įgautų svorį kaip grynųjų alternatyva.
conjurer 2021-12-03 19:36
Kad yra pseudo kripto turtas (tether, binancecoin), kuris vis labiau integruojasi į finansines transakcijas. Toks hibridas tarp centralizuotos valiutos ir decentralizuoto kriptoturto.
immortallt 2021-12-04 00:24
Alternatyva biržai Jo, čia toks vienas sveikatos institutas irgi save laiko alternatyva medicinai, na bet jie tik save tokiais laiko, na dar keletas fanatų, ne visai psichiškai stabilių.
Crypto save biržai alternatyva gali laikyti, bet realiai pardavinėja orą, galimybę prisijungti prie finansinės piramidės.
Ok, man reikia pačiam gydytis. Kiek galiu tą patį kartoti... Viskas, jei apie krypto komentuosiu, eisiu sieną į galvą daužyt - naudos tiek pat.
conjurer 2021-12-04 16:33
Ir tai gaunasi pūtimas prieš vėją, kai laikaisi nuomonės iš 2014. Bet dabar yra kaip yra, covid krizė, ir musko pasisakymai vėl užkėlė kainą. Yra daug nesąmonių, kurios ateina ir praeina (ICO, turbūt ir NFT), bet kaip virtualus turtas tai laikosi. Vienintelė reali problema yra kriptoturto atjungimas nuo didelio elektros naudojimo. Tai reikia spręsti racionaliai, o ne draudimais, nes va kinų draudimas permetinėja elektros problemą kitur. Bet aš žinau kaip bus - praeis mėnesiai ar metai, ir kriptoturtas pakris iki kasimo apsimokėjimo ribos, ir daug kas nustos mininti, nes ale nebeneša pelno. Tada po metų kitų vėl bus pakilimas, ir vėl kalbėsime apie tą patį, vėl bus tos pačios problemos.
wilkas 2021-12-06 22:00
Na ir vėjai. Kitaip nei atsiskaitymai grynaisiais ir bankų operacijos, visos BTC operacijos nuo pat pirmosios yra viešai prieinamos kiekvienam. Todėl sudėtinga turėti BTC, kurio kilmės neįmanoma atsekti - bet koks keitimas per keityklą, gautas atlygis už paslaugas ar prekes, pirkimas parduotuvėje arba bet koks kontaktas bet kur istorijoje su KYC sistema visam laikui uždeda pėdsaką visoms tavo lėšoms, kurį cryptoforensic įstaigos, jei reikės, atseks. Vienintelis būdas gauti neatsekamą BTC yra turėti savo mainerių fermą ir sugebėti "iškasti" BTC - bet tai kainuotų daug daugiau, nei nusipirkti einamu kursu keitykloje dėl įrangos kainos. Bet ir po to nei tu, nei tavo gavėjai nei vienas neturėtų atlikti nei vienos operacijos KYC sistemoje.
Būtent dėl to kyla viena iš neišspręstų BTC kaip nepriklausomos valiutos problemų. Autoritetą turinti įstaiga gali lengvai pažymėti, kurie BTC yra juodi pinigai, kad visos oficialios keityklos jų nepriimtų arba blokuotų sąskaitas. Jei naudotojo BTC piniginė neišmani ir nenustatinėja gaunamų lėšų švarumo, jis gali nežinodamas gauti BTC, kurie pažymėti kaip juodi, ir vėliau turėti problemų. Na o kruvinai uždirbti grynieji tokių problemų nesukelia. Nesvarbu, ar 50e yra už narkotikus, ar kažką sužalojus, ar oficialus atlyginimas, parduotuvėje apsipirksi taip pat.
immortallt 2021-12-07 00:00
wilkas, tai ir susieja su asmens kodu?
Dannas3 2021-12-07 12:42
Kaip tik paziurejau laisves tv pinigai, yra pora laidu imesta su krypto. Tai kaip ir paneige imortal bandoma ipirst dalyka, kad krypto yra nusikalteliu uzuoveja. Keli esminiai punktai. 0.5 proc krypto yra naudojama kriminalinias tikslais, kai tuot tarpu iprastos valiutos visi 5proc. Antras dalykas, kad pavedimus, visgi labai lengva atsekti.
immortallt 2021-12-07 14:29
0,5%?
https://www.ft.com/content/4169ea4b-d6d ... 0550c2f539
Per oficialius tarpininkus praeinančių buvo virš 0,5, t.y. 60-80%. Dabar sumažėjo iki 45%!Čia kur "žinomi blogi counteriai", t.y. įvedus į google paiešką rasi informacijos apie sąsajas su nusikalstama veikla.
Ir žinoma nėra viskas susiję su pinigų plovimu ar nusikalstama veikla, jei taip būtų, visi coin'ai sugriūtų greitai. O ir hype'o apie crypto yra daug. Uošvis, kuris nesugeba messenger'yje pasižiūrėti žinutės, jei jos neišmeta ant ekrano, apie bitcoin'ą irgi žino ir vis kainą žiūri, nors nesupranta nei kas tai yra, nei kaip nusipirkti. Gi kaina tiek daug auga, kas būtų buvę, jei būtų įdėjęs 10k $ prieš 10 metų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Švediją jau užkniso iš Kinijos perbėgę „maineriai“: siekia uždrausti kripto valiutų kasimą Europoje