Vaizdai, kokių nesate matę: ekskursija po Lietuvoje pagamintą keltą „Klaipėda“ – pasidalijo įdomiausiais faktais (Foto, Video)  ()

Naujasis 6,5 mln. eurų vertės keltas „Klaipėda“ – tai Klaipėdos projektuotojų ir inžinierių darbo rezultatas. Tokį laivą suprojektuoti užtrunka metus. Prie šios apie septynis šimtus tonų sveriančios transporto priemonės iš viso dirbo apie trys šimtai specialistų. „Mokslo sriubos“ komanda, dalyvavusi laivo krikštynų ceremonijoje, pasivaikščiojo po kelto technines patalpas ir sužinojo daug įdomių dalykų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Keltas „Klaipėda“ talpina keturiasdešimt automobilių ir šešis šimtus keleivių. Visos kelto rampos čia valdomos hidraulika. Tai pagrindinis skirtumas nuo kitų Klaipėdos keltų, kuriuose rampos reguliuojamos senoviniu būdu – trosais. Nors naujasis keltas naudoja jūrinį dyzeliną, pasak specialistų, laivas atitinka aukštus aplinkosaugos reikalavimus.

 

Jei norite pasidairyti po kelto „Klaipėda“ kapitono darbo vietą, laivo įrangą ir pamatyti, kaip valdomi varikliai, kviečiame į išskirtinę ekskursiją po naują keltą „Mokslo sriubos“ laidoje.

Aut. teisės: Mokslo sriuba
Mokslo sriuba
(6)
(2)
(4)

Komentarai ()