[Žinios trumpai] Naująjį „iPhone 14“ išjuokė net Stevo Jobso dukra - kas vyksta? ()
„Apple“ nauja išmaniųjų telefonų linija – „iPhone 14“ beveik identiška „iPhone 13“ linijai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Apple“ kiekvienais metais skatina įsigyti naujus išmaniųjų telefonų modelius, kurie nedaug kuo skiriasi nuo senųjų.
Rugsėjo 7 dieną „Apple“ pristatė naują išmaniųjų telefonų liniją – „iPhone 14“. Siūlomos keturios įrenginių parinktys: bazinis, „iPhone 14 Plus“, „iPhone 14 Pro“, „iPhone 14 Pro Max“ (flagmanas). Naujų modelių kaina prasideda nuo 799 USD.
Netrukus tapo žinoma, kad po anonso „Apple“ nustojo prekiauti kai kuriais „iPhone 13“ modeliais. Bendrovė iš savo internetinės parduotuvės pašalino „iPhone 11“, „iPhone 13 Pro“ ir „iPhone 13 Pro Max“, tačiau jų vis dar galima rasti mažmeninėje prekyboje.
Ева Джобс, дочь Стива, тоже решила пошутить про новый iPhone в сторис. Папа бы не одобрил pic.twitter.com/jQ9U7gZZ1R
— Apple Pro (@aaplpro) September 8, 2022
„Apple“ įkūrėjo Steve'o Jobso dukra Eve Jobs po neseniai įvykusio pristatymo pasišaipė iš naujojo „iPhone 14“ išmaniojo telefono. „Instagram“ istorijose ji užsiminė apie modelio neoriginalumą.
Eva socialiniame tinkle paskelbė fotomemą su vyru, kuriam gimtadienio proga buvo padovanoti nauji marškiniai – lygiai tokie patys, kokius jis jau vilki:
„Po šios dienos „Apple“ pranešimo savo „iPhone 13“ keičiu į „iPhone 14“, – brūkštelėjo Steve'o Jobso dukra.
„Vice“ leidinio Žurnalistas Edwardas Ongweso pastebėjo, kad per pastaruosius kelerius metus „iPhone“ iš esmės nepasikeitė, nors „Apple“ atstovai ir giriasi patobulintomis techninėmis charakteristikomis. Dizaineriai keičia mygtukus, ekrano medžiagą ar matmenis, tačiau įrenginio esmė išlieka ta pati.
Viskas būtų gerai, jei „Apple“ politika nebūtų nukreipta į tai, kad vartotojai būtų priversti kuo dažniau pirkti naujus įrenginius. Bendrovė jau buvo peikiama dėl technologijų, kurios sumažina „iPhone“ našumą ir ilgą laiką priešinosi trečiųjų šalių atliekamiems savo įrenginių remontams.
„Taigi, naujieji „iPhone“, kurie iš esmės yra tokie patys kaip senieji „iPhone“, bet reklamuojami kaip kažkas visiškai naujo ir įdomaus, yra suplanuoto vartotojiškumo simbolio dalis“, – pabrėžė žurnalistas.