„Twitter“ pristatė naują turinio apmokestinimo tvarką: kūrėjai galės užsidirbti dar lengviau (1)
Jau gegužės mėn. socialiniame tinkle „Twitter“ atsiras dar viena naujovė. Už socialinio tinklo vairo stojęs Elonas Muskas pranešė, kad vartotojai, nenorintys įsigyti mėnesinės turinio prenumeratos, galės skaityti ilgus tekstus ar žiūrėti vaizdo įrašus, sumokėdami už juos atskirai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Twitter“ vadovas Elonas Muskas sako, kad socialinis tinklas nuo šiol turinio kūrėjams leis iš vartotojų imti mokestį už tekstų ar vaizdo įrašų peržiūras. Bendrovės vadovo nuomone, toks ėjimas užtikrins abipusę naudą tiek platformos vartotojams, tiek čia turiniu besidalinantiems kūrėjams.
„Paskutiniais metais „Twitter“ vartotojams aktyviai įvedinėja naujus mokesčius, tačiau tokio pobūdžio turinio apmokestinimas – ne naujiena rinkoje. Pavyzdžiui, sutelktinio finansavimo platformos, tokios, kaip „Contribee“, veikia mėnesinės prenumeratos principu. Platformos darosi vis populiaresnės, o jomis aktyviai naudojasi įvairūs žinomi turinio kūrėjai visame pasaulyje ir Lietuvoje. Tad „Twitter“, tikėtina, taip pat bus dar viena patogi galimybė turinio kūrėjams užsidirbti ir galbūt lengviau pasiekti tikslinę auditoriją“, – komentuoja Justina Antropik, „Tele2“ skaitmeninių kanalų turinio vadovė.
Apmokestinimo sistema padės lengviau didinti pajamas įmonei, taip pat palaikyti kokybiško turinio srautą soc. tinkle. Be viso to, nauja funkcija taip pat pasitarnaus į „Twitter“ lengviau pritraukiant kokybiško turinio kūrėjų, kuriems atlygis už darbą taps paskata aktyviai dalyvauti soc. tinkle.
Prognozuojama, kad vartotojams, kurie retai lankosi „Twitter“, bet atsitiktinai kartais nori perskaityti tam tikrus „Twitter“ tinkle esančius straipsnius, ši funkcija bus patogi ir aktyviai naudojama. Vis dėlto, toks apmokestinimas vartotojams gali ir nepatikti – kai kuriems skaitytojams mokėti gali būti per brangu, taip pat iššūkių gali kilti ir turinio kūrėjams. Nuspręsti vieno teksto ar vaizdo įrašo peržiūros kainą, kai dar neturima duomenų, kokio dydžio auditorija įprastai „Twitter“ tinkle domisi jų turiniu, kūrėjams gali būti sudėtinga.
2022 m. rudenį „Twitter“ įmonės valdymą į savo rankas perėmęs E. Muskas, siekdamas padidinti nukritusias iš reklamos gaunamas pajamas, ėmėsi skubių pokyčių. Jų kainą pajusti teko vartotojams – paleista nepigi mokama prenumeratos paslauga „Twitter Blue“, suteikianti vartotojams mėlyną patvirtinimo varnelę, taip pat neapsieita ir be organizacinių pokyčių – darbuotojų skaičius sumažintas beveik 80 proc.
Tiesa, prenumeratos paslaugos kol kas prieinamos tik Jungtinėse Amerikos Valstijose, Didžiojoje Britanijoje, Kanadoje, Japonijoje, Australijoje ir Naujoje Zelandijoje, tačiau neatmetama galimybė šią funkciją perkelti ir į kitas šalis. Įsigyjantiems prenumeratą E. Muskas žada po pirmų metų sumažinti turinio prenumeratos mokestį 10 proc.