Lėktuvas su keleiviais iš Norvegijos nuskrido į Ukrainą. Kaip jo nenumušė oro gynybos sistemos  ()

„Airbus A320-200“ lėktuvas gali skraidinti iki 180 keleivių. Lėktuvas skrido į Turkiją, tačiau dėl audros nukrypo nuo maršruto – iš Vengrijos pasuko į pietvakarių Ukrainą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Keleivinis lėktuvas „Airbus A320-200“ iš Norvegijos nukrypo nuo pradinio maršruto ir įskrido į uždarą Ukrainos oro erdvę. Tai pranešė Norvegijos leidinys NRK.

Liepos 25 d. lėktuvas iš pradžių skrido į Turkiją, tačiau dėl audros buvo nukreiptas. „BBN Airline“ žada užkirsti kelią panašiems incidentams ateityje.

Lėktuvas gali skraidinti iki 180 keleivių. Kartu su įgula jį užsakė Turkijos oro bendrovė „Freebird“, todėl ji tapo atsakinga skrydžio operatore, patikslino žurnalistai.

Užsakomasis lėktuvas iš Gardermoen oro uosto išvyko į Turkijos kurortinį miestą Antaliją 22:08 Norvegijos laiku. Maršrutas buvo pakeistas ir lėktuvas skrido virš Ukrainos, kad išvengtų audros.

Lėktuvas iš šiaurės rytų Vengrijos pasuko į pietvakarių Ukrainą ir įskrido į Rumunijos oro erdvę.

„Potencialiai pavojinga skristi kovos zonoje, kur yra oro gynybos priemonių, kurios pasiekia aukštį, kuriame paprastai skrenda keleiviniai orlaiviai, ir kur gali būti kovinių orlaivių, kurie netransliuoja savo buvimo vietos“, – sakė Norvegijos oro pajėgų mokyklos specialistas Larsas Peder Haga.

Ekspertas mano, kad labai mažai tikėtina, kad lėktuvą pataikytų Rusijos balistinės raketos. Tikimybę jis lygina su adatos radimu šieno kupetoje. Pavojingiausias scenarijus, jo nuomone, būtų toks, kad Ukrainos oro gynybos sistemos galėtų suvokti lėktuvą kaip priešo taikinį.

 

Ukrainos ginkluotosios pajėgos žino apie labai apkrautą oro erdvę vakaruose, todėl per klaidą keleivinių lėktuvų nenumuš, pridūrė ekspertas.

„Ukrainos perspėjimo sistemų ir priešlėktuvinės gynybos specialistai yra aukštos kvalifikacijos, jie galėtų atpažinti lėktuvą kaip keleivinį lėktuvą pagal aukštį, kryptį ir atsakiklio signalą“, – apibendrino jis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(114)
(14)
(100)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()