Pavarų dėžės - ir elektromobiliams (23)
Itin platus elektros variklio veikimo diapazonas leidžia jį automobilyje naudoti be pavarų dėžės. Tačiau kompanijos „Zeroshift“ specialistai tvirtina, kad jų sukurta transmisija leis gerokai praplėsti elektromobilių galimybes.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Argumentai atrodo sunkiai sutriuškinami: su tokia transmisija variklis visuomet gali veikti optimaliu režimu, patirdamas tik vidutines apkrovas, taip iki 10 procentų prailgindamas baterijos tarnavimo laiką. Tai leidžia gamintojams naudoti mažesnius, todėl pigesnius bei ekonomiškesnius variklius arba mažesnės talpos, todėl pigesnius akumuliatorius. Vairuotojams naujoji transmisija leistų džiaugtis geresnėmis dinaminėmis savybėmis ir ilgiau tarnaujančiomis baterijomis.
„Zeroshift“ šiuo metu bendradarbiauja su keliais automobilių gamintojais. Dabartinių jų projektų tarpe yra hibridiniams lengviesiems automobiliams, vidutinio dydžio sunkvežimiams ir autobusams skirtos transmisijos. Kompanijos specialistai tvirtina, kad šiuo metu rinkoje dar nėra pasiūlyta taip sėkmingai elektromobilių poreikius tenkinančių alternatyvų: įprastos mechaninės transmisijos veikia netolygiai ir reikalauja sunkaus ir palyginti nemažo sankabos mechanizmo, klasikinės hidraulinės transmisijos pasižymi dideliais energijos nuostoliais. Tuo tarpu jų siūlomas gaminys, jei iš tiesų veiks taip, kaip žadama, turėtų šias problemas išspręsti.