Bendrovės „Experian Hitwise“ tyrimo rezultatai gali nustebinti daugelį „Google“ naudotojų, nes jo metu išaiškėjo, kad vidutiniam vartotojui „Bing“ paieškos sistema yra efektyvesnė nei „Google“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
„Experian Hitwise“ palygino „Google ir „Bing“ efektyvumą, kuris rodo, kaip dažnai paieškos sistemą naudojantys vartotojai pasinaudoja paieškos rezultatais. „Bing“ paieška buvo efektyvesnė.
Paieškos efektyvumas rodo, kiek tiksliai paieškos mechanizmas pateikia tai, ko ieško vartotojas. Kuo aukštesnis rezultatas, tuo geriau. Tyrimo rezultatai rodo, kad sausio mėnesį „Bing“ efektyvumas siekė 81,54%, „Yahoo“ – 81,38%. Interneto paieškos rinkos lyderės „Google“ efektyvumas buvo 65,58%.
Šie duomenys rodo, kad kas trečia „Google“ paieškos užklausa netenkina vartotojų, kurie priversti kartoti paieška, kol pasieks reikiamą rezultatą.