„Laisvas, atviras ir prieinamas.“ „Mozilla“ keičia prekės ženklą (Foto) ()
„Mozilla“ pabrėžia, kad naujasis prekės ženklas skirtas perteikti bendrovės ketinimus visoje jos produktų ekosistemoje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Paskelbus apie naująjį „Mozilla“ prekės ženklą, atrodo, kad „Firefox“ bendrovė ne tik atnaujino prekės ženklo išvaizdą, bet ir nori patikinti savo programinės įrangos naudotojus, kad vis dar laikosi savo misijos „išlaikyti internetą laisvą, atvirą ir prieinamą“. Naujoji prekės ženklo strategija apima naują logotipą, šrifto šeimą, naujas piktogramas, T. rex talismaną ir naujas spalvas.
Naujasis „Mozilla“ prekės ženklo kūrimo postūmis rodo, kad prekės ženklo išvaizda yra įkvėpta tiek jo istorijos, tiek pirmųjų kompiuterijos metų tekstinių operacinių sistemų sąsajų. Atnaujindama prekės ženklą „Mozilla“ bendradarbiavo su dizaino įmone JKR („Jones Knowles Ritchie“), o naujajame prekės ženkle pavaizduota mieloji DOS stiliaus vėliavėlė, kuri atlieka T. rex vaidmenį ir yra užuomina į ankstesnius „Mozilla“ logotipus. Pranešime apie prekės ženklo pakeitimą, drąsiai pavadintame „Susigrąžinkime internetą: Mozilla“, „Mozilla“ pabrėžia, kad naujasis prekės ženklas skirtas perteikti bendrovės ketinimus visoje jos produktų ekosistemoje.
|
„Mozilla“ teigia, kad jos tikslas – teikti interneto produktus ir paslaugas, kuriose svarbiausia – privatumas ir žmonės:
Šiuo metu, kai kyla privatumo pažeidimų, dirbtinio intelekto iššūkių ir dezinformacijos, ši pertvarka skirta sutelkti žmones, kad jie susigrąžintų savo laiko, asmeninės saviraiškos, privatumo, bendruomenės ir nuostabos jausmo kontrolę.
Visą „Mozilla“ pranešimą apie naująjį prekės ženklo identitetą skaitykite organizacijos tinklaraštyje. Dizaino įmonė JKR taip pat yra parengusi rašinį, į kurį įtraukti kai kurie meniškesni pagrindimai.
Mozillaの新ロゴの恐竜、頭部だけだとだいぶ微妙だけど全身あるとかなりかわいい https://t.co/xWeAZRShyQ pic.twitter.com/VCPGpEICdP
— yutkat (@yutkat) December 6, 2024