Nusipirko elektromobilį. 7 mėn. mechanikai nežino, kaip jį suremontuoti. Gamintojo žingsnis šokiravo  (6)

Baiminasi, kad gamintojas išvengs atsakomybės už susidariusią situaciją.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© cottonbro studio (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/man-in-blue-dress-shirt-holding-red-and-black-power-tool-4489749/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vyriškis įsigijo vieną iš „Volkswagen“ elektrinių modelių. Deja, po trumpo laiko iš automobilio pradėjo sklisti keisti garsai. Mechanikams jis buvo perduotas prieš septynis mėnesius ir vis dar nesitikima greitai baigti remonto.

Nuo ko viskas prasidėjo?

2024 metų sausį Josha Cowan įsigijo automobilį – Volkswagen ID.4. Automobilis pirktas antrinėje rinkoje, su pilna garantija. Deja, laimingasis „Volkswagen“ savininkas juo džiaugėsi ne per ilgai, nes jau po kelių mėnesių naudojimo transporto priemonė buvo perduota meistrams.

[Vokietija] Net 529€ pigiau! Mobili elektros energijos stotelė - super kompaktiška, greitieji įkrovimai, tarnaus 10+ metų (Video, „DaranEner NEO300 PRO“)
9816 1

Nuostabi kaina

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Sutvarkyti visi mokesčiai

Ribotas kiekis

Išsamiau

O prasidėjo viskas nuo prietaisų skydelyje įsijungiančių įspėjamųjų lempučių įprasto važiavimo metu. Be to, sukdama ir greitindama transporto priemonė skleisdavo keistus ir nerimą keliančius garsus. Kaip pranešė vietinė Orlando stotis „WFTV Channel 9“, įtarimai krito ant variklio laikiklių. Autorizuotas servisas juos pakeitė, tačiau problemos nesibaigė.

Dar kartą patikrinę automobilį, mechanikai konstatavo, kad tikėtina priežastis – pavarų dėžės gedimas. Jų nuomone, kad automobilis būtų pilnai eksploatuojamas, pavarų dėžę reikėtų kuo greičiau pakeisti. Čia ir iškilo didžiausia problema. Serviso centras neturi tinkamų įrankių pavarų dėžei pakeisti. Juos turėjo pristatyti įgaliotasis „Volkswagen“ servisas. Jau septyni mėnesiai, kai automobilis nebevažiuoja, atsarginių dalių nėra.

 

Pasirodo, kad su ID.4 modeliu yra problema. Per tą laiką, kai automobilis buvo pastatytas pas mechaniką, JAV šio konkretaus modelio atšaukimas buvo paskelbtas jau du kartus. Vienas jų buvo toks rimtas, kad „Volkswagen“ nusprendė nuo rugsėjo laikinai sustabdyti ID.4 modelio pardavimą ir gamybą JAV. Priežastis buvo galimybė durims automatiškai atsidaryti dėl drėgmės patekimo į rankenos mechanizmą. Durys galėjo atsidaryti net važiuojant.

„Volkswagen“ pasiūlė kompensaciją

 

Savininkas labai nusivylęs. Nors automobiliui dar galioja garantija, atrodo, kad vienintelė išeitis – laukti tinkamų detalių. Kada tai įvyks, nežinoma.

„Volkswagen“ pasiūlė automobilio savininkui kompensaciją – 3000 dolerių. Tačiau vyras pasiūlymo nepriėmė, nes baiminasi, kad tokiu būdu gamintojas išvengs atsakomybės už susidariusią situaciją. Jis laukia galutinio situacijos sprendimo.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(46)
(6)
(40)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (6)